Selectiegesprekken leer/werkplek, spannend!
Pagina 1 van 1
Selectiegesprekken leer/werkplek, spannend!
Ik heb even een ander account aangemaakt, niet dat ik zo bekend ben hier maar je weet maar nooit wie er mee leest Op mijn huidige werk weten ze namelijk niks van mijn plannen. Ik werk nu in een hele andere richting en wil in september starten met de opleiding SPH of Maatschappelijke zorg niv. 4 en dit dan duaal of bbl. Ik heb bij een aantal instellingen in de gehandicaptenzorg gesolliciteerd voor een leer/werkplek. Volgende week heb ik 2 sollicitaties (bij 2 verschillende instellingen) en waarschijnlijk zal er binnenkort nog 1 aankomen (en heel misschien nog 1 maar de sluitingstijd daarvan duurt veel langer).
Vind het erg spannend! Er zijn veel meer kandidaten dan plekken dus ik moet goed mijn best doen. Ik ga mij goed voorbereiden op mogelijke vragen en vertrouwen hebben in dat ik het kan. Ik wil dit echt heel graag en denk dat het werk goed bij mij past. Ben er al een jaar mee bezig en nu wordt het steeds 'echter' op deze manier. Vind mijn huidige werk niet leuk meer en met deze nieuwe richting bezig zijn houdt mij een beetje op de been. Als ik geen leer werkplek vind wil ik alsnog sph gaan doen maar dan wordt het wat lastiger met de financien enzo.
Duimen jullie voor mij dat het uiteindelijk zal gaan lukken? Hebben jullie nog tips behalve jezelf zijn en goed voorbereiden?
Vind het erg spannend! Er zijn veel meer kandidaten dan plekken dus ik moet goed mijn best doen. Ik ga mij goed voorbereiden op mogelijke vragen en vertrouwen hebben in dat ik het kan. Ik wil dit echt heel graag en denk dat het werk goed bij mij past. Ben er al een jaar mee bezig en nu wordt het steeds 'echter' op deze manier. Vind mijn huidige werk niet leuk meer en met deze nieuwe richting bezig zijn houdt mij een beetje op de been. Als ik geen leer werkplek vind wil ik alsnog sph gaan doen maar dan wordt het wat lastiger met de financien enzo.
Duimen jullie voor mij dat het uiteindelijk zal gaan lukken? Hebben jullie nog tips behalve jezelf zijn en goed voorbereiden?
201287- Zwijger
- Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 29-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe maak je van je werkplek, ook écht je werkplek?
» 'gevaarlijke' werkplek en zwangeschap
» Bijtertje, hoe leer je dit af?
» Hoe leer je 'proeven'?
» Teveel doordenken bij tentamens.. hoe leer ik dat af?
» 'gevaarlijke' werkplek en zwangeschap
» Bijtertje, hoe leer je dit af?
» Hoe leer je 'proeven'?
» Teveel doordenken bij tentamens.. hoe leer ik dat af?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: