Het is toch wat op school voortaan..
+5
Esperanza
Monte
Toet
SparklingEyes
Star007
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het is toch wat op school voortaan..
http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3232860/2012/03/29/Meisje-uit-Pijnacker-pleegt-zelfmoord-om-bangalijst.dhtml
Het moet niet gekker worden he..
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Het is toch wat op school voortaan..
Star007 schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/3232860/2012/03/29/Meisje-uit-Pijnacker-pleegt-zelfmoord-om-bangalijst.dhtml
Persoonlijk is het eerste wat ik dacht: dit zal wel de druppel zijn geweest. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die lijst of het twitterbericht waar ze het in het bericht over hebben, het enige was. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat er wel meer pesterijen nidig zijn, voordat je hier uberhaupt over gaat nadenken...
Lang leve de wreedheid van kinderen...
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Nou wil ik ook niks bagatelliseren hoor, maar wordt dat hele 'bangalijstjes' gedoe niet een beetje opgeblazen, en nu ook weer bij dit bericht gezet zonder enige feiten?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Nou wil ik ook niks bagatelliseren hoor, maar wordt dat hele 'bangalijstjes' gedoe niet een beetje opgeblazen, en nu ook weer bij dit bericht gezet zonder enige feiten?
Datsoort lijsten zijn er altijd al geweest, zij het niet digitaal of op papier. Als je eenmaal de naam hebt als slet, hoer of wat dan ook, kwam je er ook zonder dergelijke lijsten nauwelijks vanaf.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik snap ook niet dat kinderen zo ver kunnen gaan met pesten. Gister zag ik de trailer van de nieuwe amerikaanse film Bully en heb echt met tranen in mijn ogen gezeten. De zoon(11 jaar) van die vader heeft zelfmoord gepleegd na pesterijen, echt vreselijk. En die jongen die je ziet met die bril wordt gepest en de school ontkent. Echt zo'n mooie/lieve jongen die zo gepest wordt doet me echt wel wat om te zien. Hier is de trailer:
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Dat idee heb ik ook een beetje.Toet schreef:Nou wil ik ook niks bagatelliseren hoor, maar wordt dat hele 'bangalijstjes' gedoe niet een beetje opgeblazen, en nu ook weer bij dit bericht gezet zonder enige feiten?
Wel een heel treurig bericht.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Kippenvel Monte!
Verder ben ik het eens met Toet. Wat niet de ernst van de situatie wegneemt, maar nieuw zijn deze lijsten niet.
Verder ben ik het eens met Toet. Wat niet de ernst van de situatie wegneemt, maar nieuw zijn deze lijsten niet.
Gast- Gast
Ja inderdaad, er bestaat altijd al iets als een bangalijst ( maar dan op andere manieren, met andere middelen), maar toch weer triest als je leest dat dit misschien mede aanleiding geweest zal zijn voor haar zelfmoord.
Ook gewoon het feit hoe ver kinderen/jongeren gaan in hun pesterijen
Ook gewoon het feit hoe ver kinderen/jongeren gaan in hun pesterijen
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik ben benieuwd naar die film, de trailer raakt me wel.
Gast- Gast
SparklingEyes schreef:Toet schreef:Nou wil ik ook niks bagatelliseren hoor, maar wordt dat hele 'bangalijstjes' gedoe niet een beetje opgeblazen, en nu ook weer bij dit bericht gezet zonder enige feiten?
Datsoort lijsten zijn er altijd al geweest, zij het niet digitaal of op papier. Als je eenmaal de naam hebt als slet, hoer of wat dan ook, kwam je er ook zonder dergelijke lijsten nauwelijks vanaf.
Dat is zo, maar digitaal zijn die dingen natuurlijk met een enkele muisklik zichtbaar voor duizenden. Iedereen, zelfs je oma, een toekomstige werkgever of die leuke jongen kan het lezen. Dat vind ik wel anders dan op paper of via roddelcircuits.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Mij ook, ik vind het zo zielig. Die jongen ziet er zo schattig en slim uit en dat wordt hij zo gepest en mishandeld Dat hij ook zegt: I have trouble with making friends. Hij denk dat het aan hem ligt en dat zou geen enkel kind zo moeten voelen.Jolee schreef:Ik ben benieuwd naar die film, de trailer raakt me wel.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Beetje jammer dat geruchten op de social media worden aangenomen als de waarheid. Want het is namelijk helemaal niet vastgesteld dat dat de reden is dat dit meisje zelfmoord heeft gepleegd. Vind het behoorlijk schokkend ook dat het zo breed wordt uitgemeten in de media, het zal maar om je kind gaan.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Het is waarschijnlijk niet de reden..
Vanavond dingen over opgezocht..
Vanavond dingen over opgezocht..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
SparklingEyes schreef:Persoonlijk is het eerste wat ik dacht: dit zal wel de druppel zijn geweest. Ik kan me bijna niet voorstellen dat die lijst of het twitterbericht waar ze het in het bericht over hebben, het enige was. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat er wel meer pesterijen nidig zijn, voordat je hier uberhaupt over gaat nadenken...
Lang leve de wreedheid van kinderen...
Eens.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jolee schreef:Ik ben benieuwd naar die film, de trailer raakt me wel.
+1
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit waar? voortaan alles in dozen bij ah..
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Nieuwe school
» School en eten
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Dit kan toch niet... of toch wel?
» Nieuwe school
» School en eten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: