Is dit waar? voortaan alles in dozen bij ah..
+7
SarahKey
_Summer
Minx
Marin
Poubelle
Lejow
Printje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit waar? voortaan alles in dozen bij ah..
We hadden net visite en die vertelde dat hij gehoord had dat voortaan bij de Ah alles in dozen in de winkel komt en dat daardoor vrijwel alle vakkenvullers ontslagen kunnen gaan worden. Topic van niets hoor maar ik vind het niet echt AH-achtig om alles in dozen in de winkel te zetten.
Weet iemand of dit uber spannende verhaal klopt ahhaha
Weet iemand of dit uber spannende verhaal klopt ahhaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Is dit waar? voortaan alles in dozen bij ah..
Jup, was vandeweek op het nieuws.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik kom niet bij de AH, maar vind dat niet daarvoor, zulke Aldi-praktijken!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
JA!
http://nos.nl/artikel/432082-verkoop-uit-dozen-bij-albert-heijn.html
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/10/producten_ah_in_dozen.html
http://www.telegraaf.nl/uitwinkelen/13105010/__AH_gaat_uit_dozen_verkopen__.html
http://www.boerderij.nl/Home/Nieuws/2012/10/AH-zet-dozen-in-schap-1091258W/
http://nos.nl/artikel/432082-verkoop-uit-dozen-bij-albert-heijn.html
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/10/producten_ah_in_dozen.html
http://www.telegraaf.nl/uitwinkelen/13105010/__AH_gaat_uit_dozen_verkopen__.html
http://www.boerderij.nl/Home/Nieuws/2012/10/AH-zet-dozen-in-schap-1091258W/
Laatst aangepast door Pippa op vr 26 okt 2012 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh bah, how very Aldi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
En dus helemaal geen vakkenvullers meer? Maar bij de Aldi hebben ze toch ook nog vakkenvullers?
Gast- Gast
Zelda schreef:Niet alles geloven wat je hoort of ziet
hahaha nou schijnbaar klopt dit verhaal dus wel..maar vond het zo niet bij de AH passen eigenlijk..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Niet alles, bepaalde producten omdat dit een netter beeld geeft in de winkel en het makkelijker vult. Kan me bijvoorbeeld voorstellen dat het om de flessen wijn oid gaat. Een deel wel dus en een deel niet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Printje schreef:Zelda schreef:Niet alles geloven wat je hoort of ziet
hahaha nou schijnbaar klopt dit verhaal dus wel..maar vond het zo niet bij de AH passen eigenlijk..
Haha ja ik las het inderdaad. Ik vind het wel erg onwaarschijnlijk klinken hoor, vind dat ook niet bij de AH passen....
Gast- Gast
Zelda schreef:En dus helemaal geen vakkenvullers meer? Maar bij de Aldi hebben ze toch ook nog vakkenvullers?
Er staat ook nergens dat ze er helemaal niet meer zijn. Er staat dat het ze minder werk gaat kosten, dus er zal een groot deel in dozen zijn, maar ik ga er vanuit dat dat niet voor alles zal gelden. Sowieso zul je vullers nodig hebben voor de dozen
Gast- Gast
Als de prijs van een pak koffie daardoor ook weer zakt, dan vind ik het niet erg om uit een doos te graaien.
Zij ontslaan personeel dat de pakjes netjes in de schappen zet. Als het personeel wegvalt, dan neem ik toch aan dat ik de personeelskosten ook niet meer hoef te betalen?
Zij ontslaan personeel dat de pakjes netjes in de schappen zet. Als het personeel wegvalt, dan neem ik toch aan dat ik de personeelskosten ook niet meer hoef te betalen?
Gast- Gast
Nee, dat zorgt voor meer winst. Dat staat in 1 van de artikelen.
Gast- Gast
Pippa schreef:Nee, dat zorgt voor meer winst. Dat staat in 1 van de artikelen.
I know.
Maar ik vond het geen slecht voorstel.
Gast- Gast
Als de producten in mooie dozen gepresenteerd worden (en niet in van die lelijke dozen als bij Aldi/Lidl) lijkt het mij een goede stap. En uiteraard, het zal puur bedoeld zijn voor henzelf om winst te maken.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
_Summer schreef:Als de producten in mooie dozen gepresenteerd worden (en niet in van die lelijke dozen als bij Aldi/Lidl) lijkt het mij een goede stap. En uiteraard, het zal puur bedoeld zijn voor henzelf om winst te maken.
Hoe wil je dit voor je zien? De dozen die de aldi neer zet, zo worden de producten erin geleverd. Als alles eerst in een mooiere doos moet worden neer gezet is, moet er alsnog personeel komen. Tja dan kun je net zo goed alles uit dozen laten.
SarahKey schreef:_Summer schreef:Als de producten in mooie dozen gepresenteerd worden (en niet in van die lelijke dozen als bij Aldi/Lidl) lijkt het mij een goede stap. En uiteraard, het zal puur bedoeld zijn voor henzelf om winst te maken.
Hoe wil je dit voor je zien? De dozen die de aldi neer zet, zo worden de producten erin geleverd. Als alles eerst in een mooiere doos moet worden neer gezet is, moet er alsnog personeel komen. Tja dan kun je net zo goed alles uit dozen laten.
Dat staat in het artikel: AH verlangt van de leveranciers dat ze met mooiere dozen komen.
Gast- Gast
Lijkt op een reclame stunt...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Hoorde t idd op het nieuws van de week en vind t maar niks!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Youandi schreef:SarahKey schreef:_Summer schreef:Als de producten in mooie dozen gepresenteerd worden (en niet in van die lelijke dozen als bij Aldi/Lidl) lijkt het mij een goede stap. En uiteraard, het zal puur bedoeld zijn voor henzelf om winst te maken.
Dat staat in het artikel: AH verlangt van de leveranciers dat ze met mooiere dozen komen.
Ah kijk. maja dan gaan de kosten alsnog omhoog. Want mooiere verpakkingen, duurdere producten.
Ik vind het persoonlijk zelf nooit een probleem om een pak koeken oid uit een doos te pakken.
Wat ik wel vervelend vind bij de aldi, 1 personeelslid zit achter de kassa en dan loopt er maar 1 in de winkel. Als diegene niet in het magazijn bezig is. Wil je wat vragen kun je eerst 5 minuten naar die persoon zoeken.
Marin schreef:Oh bah, how very Aldi.
De Aldi is een prima supermarkt vind ik.
Gast- Gast
PurpleSparkle schreef:Marin schreef:Oh bah, how very Aldi.
Mee eens. Niks mis mee hier.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
PurpleSparkle schreef:Marin schreef:Oh bah, how very Aldi.
Ik ook, en Marin vast ook, maar het is wel zo dat er geen enkele ambiance in de winkel is en dat maakt ook geen flikker uit aangezien de prijzen ook daarnaar zijn maar als de AH XL hier bij mij alles in dozen gaat verkopen, wil ik ook minder betalen haha.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:PurpleSparkle schreef:Marin schreef:Oh bah, how very Aldi.
Ik ook, en Marin vast ook, maar het is wel zo dat er geen enkele ambiance in de winkel is en dat maakt ook geen flikker uit aangezien de prijzen ook daarnaar zijn maar als de AH XL hier bij mij alles in dozen gaat verkopen, wil ik ook minder betalen haha.
haha ja oke daar heb je gelijk in, dan zou ik het ook goedkoper willen
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Soortgelijke onderwerpen
» Het is toch wat op school voortaan..
» dozen topic
» Ze jatten ook alles zeg
» Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
» Is dit alles?
» dozen topic
» Ze jatten ook alles zeg
» Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
» Is dit alles?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: