Zwanger worden na keizersnede
+7
*Troela*
mickey
Annemie
yes1984
shadow
mauwmauw
Twellie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwanger worden na keizersnede
@Mickey: Kans is volgens mijn gynacoloog 1 op 10 . Fijn dat jij geen enkele last ervaart. Hopelijk blijft je dat bij de menstruatie ook bespaart.
@Floor: Hopelijk gaat het goed komen! Dat trappen herken ik ook wel. D haar waskussen ligt in de lengte op de commode, dus met haar voetjes bij mijn buik. Ze schopt ook echt heel veel. Ik ga het waskussen binnekort maar eens anders neerleggen.
@Floor: Hopelijk gaat het goed komen! Dat trappen herken ik ook wel. D haar waskussen ligt in de lengte op de commode, dus met haar voetjes bij mijn buik. Ze schopt ook echt heel veel. Ik ga het waskussen binnekort maar eens anders neerleggen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Tegen mij zei de gyn direct, dat een jaar wachten achterhaald was. Maar dat het wel beter was om goed te ontzwangeren ofwel 9 maanden.
@Tuinstoel, heb jij bij je laatste bevalling een keizersnee gehad?
@Tuinstoel, heb jij bij je laatste bevalling een keizersnee gehad?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Annemie schreef:Hoeveel keizersnedes mag je eigenlijk hebben? Daar zit toch een maximum aan?
Ik heb nu twee keizersnedes gehad (1 spoed en 1 gepland) en heb beide keren te horen gekregen dat het beter is om dan een jaar niet zwanger te worden.
Na mijn laatste keizersnede hebben ze alles grondig Nagekeken ( de arts zei ik check je buik even op van alles, dus je ligt nog ffies), en ik kreeg toen te horen datik rustig nog een keer met een keizersnee mocht bevallen.
Ze kunnen maar een paar keer op 1 litteken snijden, dus het kan zijn dat ik de volgende keer een snee op een andere plek krijg..
Maar eerst maar eens bedenken of ikdat uberhaupt nog wil haha
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
@mickey, ik ben vorige week voor het eerst ongesteld geworden en het was hetzelfde als voor de zwangerschap. Bij mij was het ook niet heftiger kwa bloedverlies.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje over zwanger na een keizersnede
» zwanger worden na ks
» zwanger (worden) en overgewicht
» Zwanger worden en roken
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger worden na ks