Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik heb afgelopen weekend alles gewassen, het beddengoed ligt klaar om opgemaakt te worden maar ik heb het nu opgevouwen en afgedekt met een zwitsal buideltje omdat het anders nog zo stoffig kan worden. Maar alles hangt schoon en fris in de kast
Weet iemand of een kindje wat ingedaald is, maar nog niet vast in het bekken ligt nog kan draaien? Of die kleine knul heeft ondekt dat ie flinke spierballen heeft of hij is gedraaid want ik voel ineens heel veel beweging links onder tegen mijn heupbot.. Hmm
Weet iemand of een kindje wat ingedaald is, maar nog niet vast in het bekken ligt nog kan draaien? Of die kleine knul heeft ondekt dat ie flinke spierballen heeft of hij is gedraaid want ik voel ineens heel veel beweging links onder tegen mijn heupbot.. Hmm
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Dan kan dat wassen nog wel even wachten. Als ik het nu al ga doen kan ik het straks bijna nog een keer doen
Heb je eigelijk nog last van die plens vocht gehad? Dat was bij jou toch?
Heb je eigelijk nog last van die plens vocht gehad? Dat was bij jou toch?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ja dat was ik, Nee dat is rustig heb wel veel last van krampjes en harde buiken maar dat hoort er allemaal bij. Maar ik moet wel zeggen dat ik enorm uitkijk naar de geboorte en dan niet meer zwanger zijn, het enige wat ik ga missen is het getrappel maar voor de rest word ik niet vrolijk als ik in de spiegel kijk
Happy- Prater
Ja alles is klaar nu!Puggle schreef:Ja ik geloof wel dat je erg nieuwsgierig bent ja Alles is er klaar voor nu?
ik ben al thuis, 5 weken nu ongeveer in de ziekte wet. Mijn verlof begint officieel 15 mei. Omdat ik al in de ziekte wet ben word je verlof standaard 6 weken.
Wanneer zijn jullie de kleertjes gaan wassen? En het bedje gaan opdekken? En met hoeveel weken stond de box?
Oh dat heb ik even gemist denk ik Oeps!
Ik ben de kleertjes gaan wassen volgens mij met 30 weken toen alles gestreken, opgevouwen en in een doos gedaan met deksel. Van de week heb ik alles opgehangen in de kast
En afgelopen zondag de box neer gezet.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Heey meiden!
Heb al even niet meer gereageerd volgens mij! Ben morgen lekker vrij, dan reageer ik even uitgebreider!
Heb al even niet meer gereageerd volgens mij! Ben morgen lekker vrij, dan reageer ik even uitgebreider!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Afgelopen maandag om 13.07 voor het laatstchococupcake schreef:Heey meiden!
Valt nog mee dus
Ik kan niet slapen.. Meer die daar nu last van hebben?
Shy- Kletskop
Hey allemaal. Ik reageer even kort met alleen m'n eigen verhaal..
Goed nieuws en slecht nieuws. Goede nieuws: onze zoon is afgelopen zondagavond geboren, gezond en maar liefst 4620gr.
Slechter nieuws is dat ik complicaties kreeg met placenta en bloedverlies, na 2 operaties snel naar het AMC ben vervoerd voor een derde operatie. In totaal ben ik 5,5 liter bloed verloren en dat hakt er nogal in. Lig nu nog in t ziekenhuis maar hopelijk morgen naar huis.
Goed nieuws en slecht nieuws. Goede nieuws: onze zoon is afgelopen zondagavond geboren, gezond en maar liefst 4620gr.
Slechter nieuws is dat ik complicaties kreeg met placenta en bloedverlies, na 2 operaties snel naar het AMC ben vervoerd voor een derde operatie. In totaal ben ik 5,5 liter bloed verloren en dat hakt er nogal in. Lig nu nog in t ziekenhuis maar hopelijk morgen naar huis.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Oh dat is heftig!Urban Naked schreef:Hey allemaal. Ik reageer even kort met alleen m'n eigen verhaal..
Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat is zijn naam? Als je dat wilt zeggen natuurlijk.
Voor jouw ook een domper zeg, hopen dat je inderdaad morgen naar huis mag
Shy- Kletskop
Urban Naked schreef:Hey allemaal. Ik reageer even kort met alleen m'n eigen verhaal..
Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat ontzettend heftig die nasleep. Sterkte met je herstel.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Gefeliciteerd met jullie zoon!!
Hopelijk knap jij snel op.
Hopelijk knap jij snel op.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd Urban Naked! En jeetje wat heftig!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gefeliciteerd UN. Wat een heftig verhaal, hopelijk knap je zelf snel op!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Gefeliciteerd UN!
Jeetje wat een flinkerd en wat een heftig eind van de bevalling..
Ik hoop dat je voorspoedig mag herstellen en dan lekker naar huis mag zodat je kan gaan genieten van je nieuwe gezinnetje!
Jeetje wat een flinkerd en wat een heftig eind van de bevalling..
Ik hoop dat je voorspoedig mag herstellen en dan lekker naar huis mag zodat je kan gaan genieten van je nieuwe gezinnetje!
Gast- Gast
Gefeliciteerd met je zoon!
Wat heftig allemaal. Hopelijk knap je snel op.
Wat heftig allemaal. Hopelijk knap je snel op.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Damn UN, gaat het met jou dan alweer zo snel een beetje, dat je na zoiets heftigs toch relatief snel naar huis mag? Doe maar rustig aan. En natuurlijk gefeliciteerd met jullie zoon!
Gast- Gast
Gefeliciteerd met jullie zoon UN! Heftig zeg 5,5 liter bloed..Hoop dat je snel opknapt, Geniet van je kleintje!
Happy- Prater
Ik was al benieuwd naar je Urban Naked, is de bevalling uiteindelijk uit zichzelf begonnen? Omdat je anders ingeleid zou worden..
Gefeliciteerd in iedergeval met jullie zoon! Wel rot dat het niet allemaal soepel is gegaan en je zoveel bloed bent verloren. Ben benieuwd naar de naam en foto
Gefeliciteerd in iedergeval met jullie zoon! Wel rot dat het niet allemaal soepel is gegaan en je zoveel bloed bent verloren. Ben benieuwd naar de naam en foto
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Gefeliciteerd un! Wat heftig zeg, hopelijk knap je snel op en mag je lekker naar huis!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
urban naked van harte gefeliciteerd met jullie zoon het is idd een flinke man! balen dat je zo'n nasleep hebt hopelijk knap je snel op en kan je gaan genieten
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
UN: van harte met jullie zoon! Maar jeetje, wat heftig allemaal! Doe rustig aan hoor, je lichaam heeft echt alle tijd nodig om te herstellen nu!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@amber: ik zal je zo nog even een pm sturen met mijn woonplaats, helemaal vergeten! Spannend de 20w echo, willen jullie het geslacht weten? Nog gefeliciteerd met je nichtje.
@rouge: ik ben wel heel blij met de foto's. Jij mag nog wel snel zijn als je nog foto's wil maken Ik hoop ook voor je dat je snel mag bevallen, hopelijk zet het snel door.
@jolicious: zijn jullie over?
@puggle: ik heb met 36 weken de kleertjes gewassen en toen ook het bedje opgemaakt. maar dat was ik volgende week wel weer een keer, maar het staat zo leuk. De box staat hier sinds deze week.
@shy: nog een beetje geslapen afgelopen nacht? Ik heb er nog geen last van. Wordt wel vaak wakker 's nachts.
@urban naked: gefeliciteerd met jullie zoon, wat een flinkerd! Wat naar dat je zoveel bloed bent verloren, hopelijk knap je snel weer op.
@arden: hoe is het eigenlijk met jou? Bijna 39w alweer!
@all: ik ben vanmorgen met mijn schoonmoeder de stad in geweest, maar dat geslenter is toch geen succes meer. Heb nu wel behoorlijk veel last van mijn bekken en onderkant, voelt vreselijk beurs aan. Nu lekker rustig aan doen dus.
Gisteren bij de vk geweest, liggingsecho gehad, ons meisje ligt mooi met het hoofdje naar beneden en ook al iets ingedaald, hele opluchting! Zag er verder ook goed uit. Heb ook al belinstructies gekregen, dus het wordt spannend nu! Mag nu ook elke week komen. Schatten de vk bij jullie eigenlijk het gewicht van de baby? Ik ga er de volgende keer eens naar vragen.
@rouge: ik ben wel heel blij met de foto's. Jij mag nog wel snel zijn als je nog foto's wil maken Ik hoop ook voor je dat je snel mag bevallen, hopelijk zet het snel door.
@jolicious: zijn jullie over?
@puggle: ik heb met 36 weken de kleertjes gewassen en toen ook het bedje opgemaakt. maar dat was ik volgende week wel weer een keer, maar het staat zo leuk. De box staat hier sinds deze week.
@shy: nog een beetje geslapen afgelopen nacht? Ik heb er nog geen last van. Wordt wel vaak wakker 's nachts.
@urban naked: gefeliciteerd met jullie zoon, wat een flinkerd! Wat naar dat je zoveel bloed bent verloren, hopelijk knap je snel weer op.
@arden: hoe is het eigenlijk met jou? Bijna 39w alweer!
@all: ik ben vanmorgen met mijn schoonmoeder de stad in geweest, maar dat geslenter is toch geen succes meer. Heb nu wel behoorlijk veel last van mijn bekken en onderkant, voelt vreselijk beurs aan. Nu lekker rustig aan doen dus.
Gisteren bij de vk geweest, liggingsecho gehad, ons meisje ligt mooi met het hoofdje naar beneden en ook al iets ingedaald, hele opluchting! Zag er verder ook goed uit. Heb ook al belinstructies gekregen, dus het wordt spannend nu! Mag nu ook elke week komen. Schatten de vk bij jullie eigenlijk het gewicht van de baby? Ik ga er de volgende keer eens naar vragen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie: Lief dat je het vraagt, ik ben om 01.30 weer naar bed gegaan en toen heb ik heerlijk geslapen. Pas toen was ik echt moe haha. heb wel lekker geslapen tot 09.30 vanochtend.
Pff ik baal even een beetje en het slaat vast nergens op. Onze badkamer is laatst gedaan en het toilet beneden. Nou heeft mijn man als wijze van verrassing 2 prullenbakjes besteld op internet en die kwamen net binnen. Gister kreeg ik een mailtje van postnl dat mijn pakje? vandaag deze kant op kwam, ik wist nergens van. Maar nu zit ik te balen dat het 2 stomme prullenbakjes zijn. Terwijl het wel lief bedoeld is
Pff ik baal even een beetje en het slaat vast nergens op. Onze badkamer is laatst gedaan en het toilet beneden. Nou heeft mijn man als wijze van verrassing 2 prullenbakjes besteld op internet en die kwamen net binnen. Gister kreeg ik een mailtje van postnl dat mijn pakje? vandaag deze kant op kwam, ik wist nergens van. Maar nu zit ik te balen dat het 2 stomme prullenbakjes zijn. Terwijl het wel lief bedoeld is
Shy- Kletskop
haha shygirl, dat is echt zo'n actie waarbij je je nogal lullig voelt omdat hij het lief bedoeld heeft. Ik zou gewoon zeggen dat je het suuuuper lief vind van hem maar dat je het eigenlijk niet zo mooi vind.
Arden: had je vandaag nou nog controle gehad? Zo ja hoe is het gegaan?
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge schreef:haha shygirl, dat is echt zo'n actie waarbij je je nogal lullig voelt omdat hij het lief bedoeld heeft. Ik zou gewoon zeggen dat je het suuuuper lief vind van hem maar dat je het eigenlijk niet zo mooi vind.
Haha maar dat is het niet! Ze zijn echt heel mooi, gewoon echt waar we naar op zoek waren. 2 stuks van 3 liter die je kan ophangen aan de muur.
Ik baal gewoon dat het niet iets voor mij is ofzo en ik voel me inderdaad knap lullig nu
Shy- Kletskop
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken