Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  piene1983 di 24 apr 2012 - 2:29

Toen ik vroeg of het nodig zou zijn om te bellen werd hier door iedereen gesteld dat even bellen echt geen kwaad kan! Dus, bellen! Nog een keer als het nodig is.... Gisteren kreeg ik van de verloskundige in het ziekenhuis zelfs te horen dat als ik vandaag weer dacht dat het niet goed was dat ik dan weer moest bellen. Jij bent zwanger, jij bent de enige die kan voelen of merken hoe het met de baby is. Ik schrok me wild toen ik moest komen, toen ik aan het ctg lag meldde onze kleine zich alweer heel duidelijk en met de echo waren bewegingen heel duidelijk te zien. Volgens de verpleegkundigen een heel normaal verschijnsel, in heel veel gevallen was dit het geval. Gerustgesteld konden we een paar uur later weer naar huis, dat is ook heel wat waard hoor!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Monnie di 24 apr 2012 - 3:16

@shy: het kan dan zelfs nog wel een paar weken duren voor de bevalling begint... Heb je het er nog met de vk over gehad?

@puggle: bellen hoor meid! Ze kunnen dan even een extra controle doen.

@all: bah ben ineens misselijk. Dacht ga nog mooi even een uurtje slapen, maar alles komt me omhoog.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy di 24 apr 2012 - 3:53

Ohh wat een veel ongeruste meiden hier! Maar inderdaad gewoon bellen smile Mijn verloskundige heeft net duidelijk verteld dat ik echt moet bellen als ik me zorgen maar, en niet voor hun moet denken dat ik ze lastig val omdat t bijv. weekend is.

Mijn bloeddruk is weer op de hobbel 150/90, donderdag weer terug komen en urine meenemen. Maar kleintje doet het goed smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 3:57

Ben ondertussen in het ziekenhuis voor een Ctg er komt ook straks een arts langs... Voor zover genoeg hartactie gelukkig

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle di 24 apr 2012 - 4:17

Bij mij was de kleine toch druk geworden. Toen ik aan de telefoon hing. Is het nou weer zo, dan moet ik gelijk terugbellen naar het ziekenhuis. Ik let wel.echt op alles nu

Happy, he wat jammer die bloeddruk weer.aan de hogere kant! Goed dat ze het weer gaan bekijken.

Ccc, fijn dat ze even kijken. Succes ben benieuwd!

Laatst aangepast door Puggle op di 24 apr 2012 - 5:15; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 5:01

We zijn weer thuis gelukkig! Ruim een uurtje aan het CTG gelegen, want ze kregen uiteraard weer geen goed beeld... Lekker dwars weer, dus nog langer... daarna een echo gehad om alles uit te sluiten en alles is gelukkig goed! Ben er wel van geschrokken en kon vanmiddag alleen maar janken, de VK moest ook even goed zoeken naar het hartje. Normaal is die binnen een seconde al te horen, dus schrok er echt heel erg van.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 5:15

Monnie schreef:@shy: het kan dan zelfs nog wel een paar weken duren voor de bevalling begint... Heb je het er nog met de vk over gehad?

@all: bah ben ineens misselijk. Dacht ga nog mooi even een uurtje slapen, maar alles komt me omhoog.
Ja wel gevraagd, maar dan krijg je een antwoord Dat dat wel iets van slijmprop kan zijn. Dus ben er niet veel wijzer van geworden haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Puggle di 24 apr 2012 - 5:16

ccc, fijn dat het allemaal goed was! Hadden ze nu ook een verklaring waarom.ze dan ineens zo rustig was?

Laatst aangepast door Puggle op di 24 apr 2012 - 5:17; in totaal 2 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 5:16

chococupcake schreef:We zijn weer thuis gelukkig! Ruim een uurtje aan het CTG gelegen, want ze kregen uiteraard weer geen goed beeld... Lekker dwars weer, dus nog langer... daarna een echo gehad om alles uit te sluiten en alles is gelukkig goed! Ben er wel van geschrokken en kon vanmiddag alleen maar janken, de VK moest ook even goed zoeken naar het hartje. Normaal is die binnen een seconde al te horen, dus schrok er echt heel erg van.
Gelukkig is alles goed!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 5:53

Jaaa ben echt opgelucht... Valt een last van me af zeg... Ben er helemaal moe van ook...

Kan zijn door de ligging dat ik het kindje minder voelde zei de verpleegkundige maar het is goed om het sowieso te laten checken zei ze... Kunnen nl. meerdere oorzaken zoals minder vruchtwater enzo zijn, dat heeft de verloskundige van het ziekenhuis met een echo ook bekeken. Meteen mooi kunnen zien dat ze met haar hoofdje naar beneden ligt.

Ga nu even alles bijlezen hier! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 6:05

Zo, even bijgelezen.. Zat vanmiddag op mijn telefoon, en is lang niet zo handig als de laptop...

Monnie: vervelend dat je ook al tussendoor een gaatje hebt laten vullen... Ik heb er niet zoveel last van gelukkig, als ik wat heb, heb ik het altijd goed wbt mijn tanden. Heb jaren niks gehad, vorig jaar brak even mijn halve kies af... Wat baalde ik daar van zeg, meteen een wortelkanaalbehandeling gehad toen... Ik had afgesproken met de tandarts in aug. weer te komen ipv juni.. Dan kon hij meteen het tandsteen van de zwangerschap verwijderen zei hij, schijnt dat dit sneller gaat ofzo tijdens je zwangerschap.

Shy: hmm.. geen duidelijk antwoord dus... Jammer, maar goed zou natuurlijk ook gewoon afscheiding kunnen zijn ofzo...

Puggle: is ze bij jou al wat drukker? Hier heeft de VK me nog even duidelijk verteld dat ik echt het noodnr. moet bellen in dit soort gevallen... Maar goed, vonden wij beide een beetje overdreven, wil ook niet voor alles naar een noodnr. bellen, straks nemen ze me niet serieus als er echt wat is ofzo (is natuurlijk onzin, het is hun werk... maar meer mijn gevoel)...

Knof: welkom! Hoop dat de misselijkheid snel afneemt!

Miss piggy: hoe was het bij de VK?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge di 24 apr 2012 - 6:19

Ccc gelukkig was alles goed, maar snap dat je geschrokken bent.

Ik voel de baby ook niet zo heel veel, ze beweegt wel wanneer ik haar ff 'wakker' maak, maar verder heeft ze ook niet veel ruimte meer. Af en toe komt er een rug of een bil omhoog, maar verder is het ook zo rustig. Moet er soms ook wel ff overnadenken wanneer ik dr voor het laatst gevoeld heb.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Rouge di 24 apr 2012 - 6:23

Shygirl85 schreef:
Monnie schreef:@shy: het kan dan zelfs nog wel een paar weken duren voor de bevalling begint... Heb je het er nog met de vk over gehad?

Ja wel gevraagd, maar dan krijg je een antwoord Dat dat wel iets van slijmprop kan zijn. Dus ben er niet veel wijzer van geworden haha.

Soms kunnen die mensen ook zo lekker droog doen. Ben je helemaal blij omdat je de slijmprop of vruchtwater oid bent verloren, dan wordt er idd vaak zo nonchalant gereageerd zo van dat de bevalling alsnog een jaar op zich kan laten wachten. dat willen we helemaal niet horen Razz
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 6:36

Rouge schreef:
Shygirl85 schreef:

Soms kunnen die mensen ook zo lekker droog doen. Ben je helemaal blij omdat je de slijmprop of vruchtwater oid bent verloren, dan wordt er idd vaak zo nonchalant gereageerd zo van dat de bevalling alsnog een jaar op zich kan laten wachten. dat willen
we helemaal niet horen Razz

Haha inderdaad wat is het toch fijn om hierover te kunnen zeuren hier!

Ccc: afscheiding is meer wit dan doorzichtig toch? Of zeg ik nu wat doms? Iig vanochtend was het meer doorzichtig dan wit nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 7:34

Hmmm... dan zeg je wat Shy... volgens mij kan dat wel verschillen toch... Naja ik weet het eigenlijk ook niet... haha lekker he dat gissen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018

Rouge: haha idd dat wil je op zo'n moment niet horen! Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy di 24 apr 2012 - 8:10

chococupcake schreef:Hmmm... dan zeg je wat Shy... volgens mij kan dat wel verschillen toch... Naja ik weet het eigenlijk ook niet... haha lekker he dat gissen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018

Rouge: haha idd dat wil je op zo'n moment niet horen! Laughing
Haha daar zeg jij weer wat, ja dat zou ook kunnen. Nou ik weet het ook niet meer, ik merk het vanzelf wel nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puggle di 24 apr 2012 - 8:33

Volgens mij is normale afscheiding meer doorzichtig ja. Ik heb daar helaas wel wat last van door de zwangerschap, is bllijkbaar normaal maar niet prettig Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 8:41

Puggle schreef:Volgens mij is normale afscheiding meer doorzichtig ja. Ik heb daar helaas wel wat last van door de zwangerschap, is bllijkbaar normaal maar niet prettig Embarassed

+1 hier... zo smerig eigenlijk... Soms voel ik me echt niet fris daardoor, en wil ook niet elke keer inlegkruisjes gebruiken, straks heb ik weer allemaal nare schimmelinfecties daar ofzo...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  PiP di 24 apr 2012 - 8:51

Ik draag de hele zwangerschap al inlegkruisjes.... Anders is het echt niet te doen, nu komt het er nog af en toe langs en die je iets een natte plek in mijn broek:shock:
Voel me soms echt zo vies... Ik heb het vooral als ik ben wezen plassen, een paar minuten later voel ik het zo lopen Mad

Ik gebruik trouwens deze:
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Flexistyle-fresh

Zijn heel dun en passen in elk soort ondergoed.

Bij mij verschilt de afscheiding per keer, ene keer is het gelig, dan weer wit en dan weer doorzichtig...
Merkte bij de 1e wel dat het steeds doorzichtiger werd en hoorde ook wel dat sommige afscheiding voor vruchtwater aanzien op het laatst.

Tegen mij zeiden ze tijdens de zwangerschapscursus inderdaad ook, als je je slijmprop verliest kan het een teken zijn dat de bevalling begint, maar het kon ook nog max 2 weken duren. Nou ik verloor een deel met 37 weken en uiteindelijk hebben ze me gestript... Sorry voor de opbeurende woorden, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Monnie di 24 apr 2012 - 9:03

@happy: ik heb zo'n voorgevoel bij jou dat jij binnenkort gaat bevallen, vraag me niet waarom...

@ccc: fijn dat alles er goed uitzag! En ook handig dat je nu weet dat ze er goed voor ligt. En ja, ze zeggen dat je tijdens de zwangerschap meer last hebt van je tanden. Bij mijn zoontje had ik ook na de zwangerschap 8 gaatjes :o

@shy: fijn antwoord inderdaad van de vk, maar weer afwachten dus. Maar je bent het nog niet echt zat toch?

@all: Ik heb ook last van die vieze afscheiding, bah. Maar dat hoort er ook bij hè. Ik ben trouwens de vorige zwangerschap ook de slijmprop een paar weken voor de bevalling al verloren, sorry shy, had ik je nog niet verteld Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 394967

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Puggle di 24 apr 2012 - 9:10

Idd pip, na het plassen heb ik het ook vaak ineens. Ik gebruik geen inlegkruisjes, ik verschoon een paar keer mijn ondergoed per dag en fris me op. Scheelt dat ik al van week 25 thuis ben dus kan me makkelijk opfrissen en ik heb voor nood verfrissingsdoekjes in mijn tas. Het is idd smerig Mad

Ja dat gevoel heb ik ook bij jou happy!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 9:13

Echt een zw. kwaaltje dus... Heb hier wel inlegkruisjes liggen, maar draag die alleen maar eigenlijk als ik echt lang weg moet ofzo.. maar vind het zo vies aanvoelen... Ik blijf tegenwoordig langer op de wc zitten zodat ik het idee heb dat het er dan meer uitloopt haha! Ja... het word er allemaal niet echt charmanter op he Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018 We overleven het wel weer Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 394967

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie di 24 apr 2012 - 9:15

chococupcake schreef:Echt een zw. kwaaltje dus... Heb hier wel inlegkruisjes liggen, maar draag die alleen maar eigenlijk als ik echt lang weg moet ofzo.. maar vind het zo vies aanvoelen... Ik blijf tegenwoordig langer op de wc zitten zodat ik het idee heb dat het er dan meer uitloopt haha! Ja... het word er allemaal niet echt charmanter op he Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018 We overleven het wel weer Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 394967

Haha, ook maar eens proberen Wink

Monnie
Prater
Prater

Bericht  PiP di 24 apr 2012 - 9:18

Ik zie mezelf al lopen op het werk met schoon ondergoed, haha.
(moet langs de klanten en collega`s)
Nee, doe mij dan maar een inlegkruisje in mijn broekzak!

Langer blijven zitten heb ik ook geprobeerd en een stukje lopen in de wc en weer zitten, maar echt dan loop ik net langs de balie of zit ik net op mijn stoel en hoppa daar gaat het weer:x

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  CCC di 24 apr 2012 - 9:36

Monnie schreef:
chococupcake schreef:Echt een zw. kwaaltje dus... Heb hier wel inlegkruisjes liggen, maar draag die alleen maar eigenlijk als ik echt lang weg moet ofzo.. maar vind het zo vies aanvoelen... Ik blijf tegenwoordig langer op de wc zitten zodat ik het idee heb dat het er dan meer uitloopt haha! Ja... het word er allemaal niet echt charmanter op he Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018 We overleven het wel weer Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 394967

Haha, ook maar eens proberen Wink

Zit meer tussen mijn oren geloof ik hoor! haha!

En idd Pip, ik zie mezelf ook niet echt lopen met schoon ondergoed smile Zou het al een gedoe vinden me om te kleden op de wc...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: