Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle di 3 apr 2012 - 6:01

Ik schrok al happy, want met zo'n bloedruk ben je redelijk overleden zeg maar Wink
Maar balen zeg. De onderdruk is altijd het belangrijkst die mag niet te hoog zijn. Dus 90 is wel te hoog. Ik zit nu meestal rond 85, maar dat is wel al met 5 pillen per dag. Hopelijk zakt tie door rust te nemen en hoef je geen pillen.
Ik weet niet of je je erg druk om iets maakt en stress hebt want daar kan het ook aan liggen natuurlijk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Monnie di 3 apr 2012 - 8:43

@happy: dat is even schrikken zeg, hopelijk valt het morgen mee. Dat is inderdaad een hoge bloeddruk, normaal is rond de 120/80. Succes morgen!

@shy: ja, neem idd voor de zekerheid de vluchttas mee, heb je toch alles bij je mocht er wat gebeuren.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 9:00

Happy, hopelijk valt het mee en is het morgen weer lager! Ik had bij de oudste een hele hoge bovendruk (165) maar de onderdruk was meestal 70 of 80, soms 90. Ik had uiteindelijk wel zwangerschapsvergiftiging.

Gast
Gast

Bericht  Amber- di 3 apr 2012 - 20:49

Hallo Meiden,

@ Happy, wat balen dat je bloeddruk te hoog is. Hopelijk zakt hij weer wat.

@ Rouge, hoe is het nu bij jou?

@ Shygirl, wat een mooie foto!

@ Snoepy, hoe gaat het met je meisje?

@ ccc, jeuh de 30 weken voorbij! Gaat snel!

@ All, met mij gaat het goed. Vrijdag alweer 18 weken, en maandag over 2 weken de 20 weken echo. Het gaat zo snel!!
Verder
wel veel last van maagzuur sinds een paar dagen, zondagavond zo heftig
dat ik er erg misselijk van werd en weer flink heb overgegeven.
Ook
nu 2 keer bij de bekkenfysio geweest. Met mijn heupen/bekken gaat het
nog goed, wel blijk ik onstabiel/hypermobiel in mijn heupen te zijn, dus
ze houd het in de gaten. Word wel behandeld aan mijn bil. Daar zit een
spier waar een zenuw langsloopt. En die spier verdikt/irriteert waardoor
die zenuw in de klem komt te zitten. Erg pijnlijk. Al zijn de
behandelingen ook vreselijk pff.
Wel heb ik sinds een paar dagen met name 's nachts weleens een harde buik. Hopelijk gaan ze niet te vaak komen want zit natuurlijk nog vroeg in mijn zwangerschap.
Je zou bijna denken dat het erfelijk is haha mijn zus had ze ook al vanaf 17/18 weken maar die had ze echt een stuk vaker dan ik nu.

Afgelopen weekend samen met mijn
man een weekendje weg geweest. Naar een kasteelhotel in Roermond. We
waren afgelopen zondag een jaar getrouwd.

En ik voel de kleine steeds vaker Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  miss piggy di 3 apr 2012 - 20:50

@ shy alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

geniet lekker van je weekendje weg, lekker even ontspannen dat is echt heerlijk Very Happy en de lunch ik zou ook even kijken hoe het op de dag gaat als er nog geen voortekenen zijn kan je toch gewoon mee.

@ urban naked succes met de laatste loodjes hopelijk laat ie zich heel snel zien!

@ monnie succes met poetsen!

@ happy sterkte hopelijk valt het mee

@ puggle fijn dat de groeiecho goed is Very Happy

@ ccc wij hebben wat slingers gekregen, als het een jongen is heb ik genoeg versiering voor een meisje heb ik maar 1 slinger dus dan moeten we na de geboorte nog het een en ander bij halen beschuit met muisjes halen we ook pas na de geboorte, is toch zo gehaald.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC di 3 apr 2012 - 22:18

Ben ik weer even snel! Heb deze week een drukke week, werk 5 halve dagen deze week omdat er een collega weg is. Ik kon natuurlijk weer geen nee zeggen, maar doe gewoon elke dag rustig aan en de kids helpen me bij alles. Dat scheelt weer. Vanaf volgende week 2 weken 4 dagen en daarna om de dag werken en dan 3 dagen in totaal en dan heb ik alweer bijna verlof! Tijd gaat zo hard!

Gisteren naar yoga geweest samen met mijn vriend, we hebben de ademhalingsoefeningen gedaan. Vind het best lastig me bewust te worden van mijn eigen ademhaling. Merkte ik vorige week ook al een beetje tijdens een meditatieoefening. Ik werd er zelfs een beetje boos en opstandig van. Iedereen deed wel netjes wat er moest gebeuren en ik had het gevoel dat ik er niks van snapt en er niks van bakte. Typisch hoe ik ben eigenlijk, dit soort rustige dingen zijn erg lastig voor me en word dan gek genoeg opstandig ofzo... Ben gewoon liever actief bezig. Gisteren dus wat oefeningen ook met die instructrice gedaan, en blijkbaar is mijn ademhaling juist heel goed, maar is het echt dat bewust zijn. Wel blij dat ik uiteindelijk ben gegaan. Merk nu ook naarmate de weken vorderen ik echt geen zin meer heb om 's avonds de deur uit te gaan. Wil lekker thuis zitten smile

Happy: vandaag moest je naar het ziekenhuis toch? hoe is het gegaan?

Amber: gefeliciteerd! Een jaar getrouwd! Wauw! Was het een mooi kasteel waar jullie waren? Wat houd de hypermobiliteit in bij je heupen?

Hoe is het verder met iedereen?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy wo 4 apr 2012 - 1:46

Amber: dank je wel! Oh leuk jullie zijn op 1 april getrouwd haha. Gefeliciteerd nog!

Miss piggy: ja ga zeker genieten, neem gewoon vluchttas mee en dan komt het wel goed. Zondag naar Leeuwarden naar voorstelling van Najib Amhali Very Happy daarna blijven we slapen bij mijn zwager en zijn vrouw.

Gister had ik even een baaldagje ook tegen verloskundige verteld wat mij dwars zat, vandaag gelijk aangepakt en voel mij een stuk beter Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happy wo 4 apr 2012 - 1:51

Hoop dat de bekkenfysio iets voor je kan betekenen Amber! smile Bij mij heeft chiropractie ook erg geholpen bij mijn bekken.

Hihi Amber mijn vriend wil écht niet mee naar pufclubje zoals hij het noemt :P Ik ga vooral naar een informatieve cursus maar de ademhaling word ook zeker behandeld, ik weet niet of ik het op het moment dat ik het daadwerkelijk nodig heb op die manier gebruik maar vind het wel interessant en goed om te weten hoe het moet! smile

Mijn bloeddruk was gelukkig iets gedaald, nog wel aan de hoge kant voor mij maar het was binnen de lijntjes smile Deze week nog een keer heen en dan krijg ik ook uitslagen van bloed en of er eiwitten in mn urine zitten. Mocht dat laatste zo zijn en in ernstige mate dan nemen ze eerder contact met me op maar daar ga ik niet vanuit. Dus zoals het er nu uitziet waren al die alarmbellen van gisteren niet echt nodig.. Neutral Maar fijn dat ze het zekere voor het onzekere nemen smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Earane wo 4 apr 2012 - 2:18

Hey meiden! Ik hoor hier niet meer thuis, maar ik lees nog wel mee, hoor (als ik tijd heb;))! Ben benieuwd wie de volgende is uit dit topic die gaat bevallen!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Urban Naked wo 4 apr 2012 - 2:26

Happy, waarom wil hij niet mee dan? Ik zou dat wel jammer vinden! Mijn vriend is naar beide partnerbijeenkomsten geweest en vond het wel ok, je leert bijvoorbeeld waar je kunt duwen tijdens de weeën zodat het verlicht.
Ik ben ook blij dat hij is mee geweest, ik vergeet misschien dingen die hij dan weer weet straks. M'n vriend is blij dat hij wat handvaten heeft voor tijdens de bevalling.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Happy wo 4 apr 2012 - 2:51

Hm ja, Ik denk dat wij daar te nuchter voor zijn. Zijn maar boeren van het platteland :P Wink. Hij voelt zich daar niet op zijn gemak en ik weet dat hij alles voor me zal doen wat ik op dat moment aan hem vraag.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Amber- wo 4 apr 2012 - 3:03

@ CCC, dankjewel! Dat jaar is zo snel gegaan. Het was een erg mooi kasteel, bijzonder hotel!
Het is moeilijk uit te leggen van mijn heupen. De bekkenfysiotherapeut geeft aan dat het wat onstabiel is. Bijv als ik mijn linkerbeen omhoog til zakt mijn rechterheup naar beneden en andersom. Terwijl het redelijk stil moet blijven staan. Ook heb ik van mezelf een 'waggelgang'. Mijn heupen waggelen teveel heen en weer tijdens het lopen haha. Het kan dat ik dit mijn hele leven al heb. Daarnaast ben ik sinds mijn 15e bekend met knieproblemen (kraakbeen) en van jongs af aan verzwik ik snel mijn enkels en zak erdoor. Misschien heeft het allemaal een relatie met elkaar, ik weet het niet.

@ shygirl, inderdaad getrouwd op 1 april, haha!

@ happy, wat voor last/problemen had jij met je heupen dan?
Wat fijn dat je bloeddruk weer wat lager is.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 4 apr 2012 - 3:04

Happy schreef:Hm ja, Ik denk dat wij daar te nuchter voor zijn. Zijn maar boeren van het platteland :P Wink. Hij voelt zich daar niet op zijn gemak en ik weet dat hij alles voor me zal doen wat ik op dat moment aan hem vraag.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar je vandaan komt? Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 4 apr 2012 - 3:05

Ik had beginnende bekkeninstabbiliteit, en daardoor soms dat mijn rechterbeen achterbleef :P en vooral heel veel rugpijn, maar ik ging wekelijks, later om de week, nu zelfs 1 x in de 3 a 4 weken en hij heeft me echt goed door de zwangerschap geholpen wat betreft mijn bekken. Nu wel weer iets meer last, maar gezien de termijn is dat niet heel vreemd smile

Happy
Prater
Prater

Bericht  Happy wo 4 apr 2012 - 3:07

Wij wonen in Drenthe dichtbij E.mmen, K.lazienaveen heet de plaats. Valt niets te beleven Wink

Happy
Prater
Prater

Bericht  Amber- wo 4 apr 2012 - 3:09

Happy schreef:Ik had beginnende bekkeninstabbiliteit, en daardoor soms dat mijn rechterbeen achterbleef :P en vooral heel veel rugpijn, maar ik ging wekelijks, later om de week, nu zelfs 1 x in de 3 a 4 weken en hij heeft me echt goed door de zwangerschap geholpen wat betreft mijn bekken. Nu wel weer iets meer last, maar gezien de termijn is dat niet heel vreemd Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177

Oke, mocht dit niet werken kan ik dat altijd nog proberen. Fijn dat het bij jou zo goed gewerkt heeft.
Ik heb vandaag echt een pijnlijk gevoel in mijn been, komt vanuit mijn heup en het voelt alsof er een zenuw beklemt zit, echt vervelend.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 4 apr 2012 - 3:10

Happy schreef:Wij wonen in Drenthe dichtbij E.mmen, K.lazienaveen heet de plaats. Valt niets te beleven Wink

Oke, kom zelf uit twente dus vandaar dat ik het vroeg. Misschien woonde je in de buurt Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 4 apr 2012 - 3:14

amber22 schreef:
Happy schreef:Ik had beginnende bekkeninstabbiliteit, en daardoor soms dat mijn rechterbeen achterbleef :P en vooral heel veel rugpijn, maar ik ging wekelijks, later om de week, nu zelfs 1 x in de 3 a 4 weken en hij heeft me echt goed door de zwangerschap geholpen wat betreft mijn bekken. Nu wel weer iets meer last, maar gezien de termijn is dat niet heel vreemd Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177

Oke, mocht dit niet werken kan ik dat altijd nog proberen. Fijn dat het bij jou zo goed gewerkt heeft.
Ik heb vandaag echt een pijnlijk gevoel in mijn been, komt vanuit mijn heup en het voelt alsof er een zenuw beklemt zit, echt vervelend.

Bij mij zaten er ook zenuwen en spieren vast/klem waardoor rechts soms niet helemaal meer functioneerde. De chiropracter die mij behandeld is heel voorzichtig en wil absoluut niks forceren, heel fijn smile. Nu het kindje al ligt ingedaald wil hij ook niet meer te veel truukjes uithalen en behandeld hij zo min mogelijk en heel voorzichtig.

Maar hou het goed in de gaten hoor! Als blijkt dat je klachten niet over gaan of zelfs erger worden kun je altijd verder kijken want in de meeste gevallen is er wel iets aan te doen, het is niet helemaal op te lossen want het komt door de zwangerschap maar verlichting van de pijn is al heel wat.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Amber- wo 4 apr 2012 - 3:18

Happy schreef:
amber22 schreef:

Bij mij zaten er ook zenuwen en spieren vast/klem waardoor rechts soms niet helemaal meer functioneerde. De chiropracter die mij behandeld is heel voorzichtig en wil absoluut niks forceren, heel fijn Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177. Nu het kindje al ligt ingedaald wil hij ook niet meer te veel truukjes uithalen en behandeld hij zo min mogelijk en heel voorzichtig.

Maar hou het goed in de gaten hoor! Als blijkt dat je klachten niet over gaan of zelfs erger worden kun je altijd verder kijken want in de meeste gevallen is er wel iets aan te doen, het is niet helemaal op te lossen want het komt door de zwangerschap maar verlichting van de pijn is al heel wat.

Dankje, ik ga het goed in de gaten houden.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle wo 4 apr 2012 - 6:17

Wat fijn happy van je bloedruk! Hopelijk was het een soort van vals alarm.

Amber, lijkt me erg rot zeg van je heupen, knieën enz. Het is te hopen dat het niet erger word want je moet nog even.

Vanmorgen een crematie gehad, de moeder van mijn zwager is overleden. Was even een minder ochtendje dus. Verder wat opgeruimd thuis en toen ben ik in slaap gevallen op de bank. Niks voor mij, slaap tot nu toe helemaal niet overdag maar nu was ik echt moe!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC wo 4 apr 2012 - 6:54

Nog even snel forummen voordat we visite krijgen! smile

Amber: he wat vervelend zeg! Hoop dat alles een beetje onder controle te houden is voor je.

Puggle: gecondoleerd! Heftig dagje dus voor je geweest! Misschien dat je daardoor zo moe was, maar kan ook bij het termijn horen hoor.. Ik kreeg het vanaf 27 weken weer... Nu weer een stuk minder trouwens.

Happy: fijn zeg dat je bloeddruk weer wat gedaald is! Hopelijk blijft het zo voor je/ jullie!

Vandaag dus gewerkt, gebeurde me toch wat geks toen ik onderweg was naar het werk. Reed op de tweede baan zeg maar (inhaalstrook) op de A6 en er zat een vrachtauto naast zo'n invoegstrook, en die was behoorlijk druk dus dacht al, er gaat iets mis zo... De keuze voor mij was of gas inhouden of gas geven, maar omdat zo'n megalange vrachtwagen was, had ik er nooit voorbij gekund optijd... dus hield maar wat in... En ja hoor, die gast hield dus ook opeens in en gooit die vrachtwagen zo voor mijn auto... Moest dus volop in de remmen... Schrok me werkelijk echt rot... Op dat moment ging er dus opeens door me heen dat het zo maar eens afgelopen kon zijn door een stomme fout en in dit geval van een ander... Hij had blijkbaar of niet gekeken of gewoon niet opgelet ofzo... Zat het laatste stukje in de auto dus te janken (hormonen denk ik) en vooral omdat ik vanmorgen nog zo voor de spiegel stond en zo trots was op mijn buik die nu toch wel erg zichtbaar word. Zo vaag allemaal... Blijkbaar een engeltje op mijn schouder gehad ofzo... Maar snel vergeten dus!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie wo 4 apr 2012 - 9:08

@amber; vervelend hè maagzuur, ik heb er nu ook veel last van. Bij mij werken Rennies goed, heb je dat al geprobeerd? Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik kom ook uit twente trouwens Very Happy Welke plaats woon jij?

@happy: fijn dat je bloeddruk weer gezakt is, wel rustig aan blijven doen hè.
Ik dacht ook al platteland, vast Twente, haha.

@earane: hoe gaat het met de kleine meid? Kom je nog een foto showen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177

@ccc: snap dat het even schrikken was, ik heb ook al een paar keer zo'n soort situatie gehad, heel naar!

@all: hier gaat alles goed, morgen tas inpakken, gaan het weekend namelijk weg met de hele familie, wordt vast gezellig Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Puggle wo 4 apr 2012 - 9:14

Dat is zeker schrikken ccc! Gelukkig is het goed gegaan.

Monnie, fijne dagen gezellig smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Shy wo 4 apr 2012 - 23:18

Monnie: veel plezier, waar gaan jullie heen?

Ik ben net even de stad in geweest, nu weer opweg naar huis.

Vanmiddag bij het stadhuis even kijken, buurmeisje die vroeger bij ons in de straat woonde gaat trouwen smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC wo 4 apr 2012 - 23:37

Ik ben net even naar de VK geweest, alles was weer goed en onze dame is toch met haar hoofd naar beneden gegaan. Wat een opluchting zeg, dacht dit word weer een eigenwijse actie van haar, maar nee, ze doet toch wat ze moet doen. Ook meteen het bevalplan besproken en dat was helemaal in orde. Vingerprik voor de HB check gehad en die was weer goed hoog, dus daar hoef ik me niet meer voor te laten prikken. Merk dat ik nu steeds rustiger ben bij de VK bezoekjes, voelt allemaal veel fijner aan... dus daar ben ik wel heel erg blij mee. Ohja, die steken van vorige week, die zo heftig waren was waarschijnlijk bandenpijn en kan erger worden door teveel inspanning... Dus miss. was dat dan inderdaad ook het geval. Zo weer even een paar uurtjes werken en dan even de stad in.

Shy: veel plezier! Vind dat ook altijd heel erg leuk smile Lekker wegzwijmelen bij bruidsjurken enzo haha

Monnie: veeel plezier!

Puggle: trek je het allemaal nog een beetje thuis? Ben je lekker veel bezig met dingetjes die je graag wilde doen, of toch wat verveling?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: