Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+42
meisje
Viva
Pien
Roodkapje
Printje
Jade
Jezzie
PiP
LDJ
Weegschaal
Pandora
Slakje
Jasmine
L!ND@
Nana
Dora
Caroow
Bloem86
Happydobby
Filoria
tweeling
SarahKey
Monte
Muis
piene1983
Muppetje
Ayla
Amber-
Rouge
catgirl85
Papillio
Monnie
Happy
Urban Naked
Jazzlyn
Lejow
Puggle
Earane
Shy
Clapperdie
CCC
miss piggy
46 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik weet nu ook al zeker dat ik me als een draak ga gedragen!
Gast- Gast
Ik gedraag me nu al als een draak trouwens, ik hoor echt niets anders dan; ben je weer chagerijnig? je bent echt niet aardig tegen mij, doe eens wat vrolijker blablablaaaaa Ik heb het zelf niet door..heel gezellig hier dus
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy en Charlie wat ben ik blij met jullie! Ik dacht dat ik ook de enige zou zijn.
Ik ben soms ook een draak, heb laatst twee wielrenners uitgescholden, maar ze reden dan ook bijna mijn man aan
Ik ben soms ook een draak, heb laatst twee wielrenners uitgescholden, maar ze reden dan ook bijna mijn man aan
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik lig me nu al 's avonds in bed op te vreten als ik me alleen al vóórstel dat bijv. mijn schoonouders de baby's vasthouden. Ik voer hele discussies en raak helemaal opgefokt en dat vind ik dan tegelijkertijd weer ontzettend triest van mezelf.
Gast- Gast
Haha hier ook een draak hoor! Ik zit me af en toe zelfs al druk te maken over als er opgepast moet gaan worden, dat zie ik zo niet zitten maar ik wil ook niet zo'n overbeschermde moeder worden zeg maar... Zucht.
Controle was goed, de kleine weer even gezien. Ze was rustig en lag met haar hoofdje Naar beneden. Maar ze kan nog gewoon draaien natuurlijk. Over 2 weken weer terug.
Controle was goed, de kleine weer even gezien. Ze was rustig en lag met haar hoofdje Naar beneden. Maar ze kan nog gewoon draaien natuurlijk. Over 2 weken weer terug.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb me ook als een draak gedragen hoor Heb trouwens nooit iemand gevraagd of ze T. even vast wilden houden, en het groepje mensen dat ernaar vroeg, bleek gelukkig zeer beperkt Voelde me net een beschermende leeuwin. Heb het nu nog wel wat, maar het wordt wel minder.
Oh, en meiden: bevallen kunnen jullie allemaal! Ik heb maar één moment gehad dat ik dacht: "ik kan het niet!", dat was tijdens de persweeën. Mijn volgende gedachte was dat ik me niet zo aan moest stellen, dat er al zóóó veel vrouwen kinderen op aarde hebben gezet. Tien minuutjes later was T. er, zonder ook maar een scheurtje of knipje. Komt allemaal goed!
Oh, en meiden: bevallen kunnen jullie allemaal! Ik heb maar één moment gehad dat ik dacht: "ik kan het niet!", dat was tijdens de persweeën. Mijn volgende gedachte was dat ik me niet zo aan moest stellen, dat er al zóóó veel vrouwen kinderen op aarde hebben gezet. Tien minuutjes later was T. er, zonder ook maar een scheurtje of knipje. Komt allemaal goed!
Gast- Gast
Tiramisu schreef:
Wat fijn om te lezen! Lijkt me heerlijk als het zo gaat, maar ik bereid me maar voor op het ergste
Puggle- Ratel
Hihi allemaal draakjes hier! Ben blij dat het dus erbij hoort... En ik zie het straks allemaal wel hoe het verloopt, ik denk niet dat ik het zelf aanbied inderdaad, en er zullen best mensen zijn die het vragen maar ope en vraag kun je natuurlijk ook nee antwoorden he :p
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk idd dat ik me ook wel als een draak ga gedragen! Maar ik denk dat mijn vriend mij ook wel zal helpen! Hij roept nu al, dat hij niet wil dat zijn ouders iedere dag langs komen, dan doet hij de deur niet open!
Ik heb me trouwens opgegeven voor een zwangerschapscursus. Hebben jullie dat ook gedaan? Hoe vonden jullie dat?
Ik heb me trouwens opgegeven voor een zwangerschapscursus. Hebben jullie dat ook gedaan? Hoe vonden jullie dat?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ook, dan zou het nog mee kunnen vallen!Puggle schreef:Tiramisu schreef:
Wat fijn om te lezen! Lijkt me heerlijk als het zo gaat, maar ik bereid me maar voor op het ergste
Shy- Kletskop
Haha ik begin nog net niet te huilen bij zo'n gedachteCharlie schreef:Ik lig me nu al 's avonds in bed op te vreten als ik me alleen al vóórstel dat bijv. mijn schoonouders de baby's vasthouden. Ik voer hele discussies en raak helemaal opgefokt en dat vind ik dan tegelijkertijd weer ontzettend triest van mezelf.
Maar dan meer bij andere en vooral onbekendere mensen dan mijn schoonouders
Shy- Kletskop
Jezzie89 schreef:Ik denk idd dat ik me ook wel als een draak ga gedragen! Maar ik denk dat mijn vriend mij ook wel zal helpen! Hij roept nu al, dat hij niet wil dat zijn ouders iedere dag langs komen, dan doet hij de deur niet open!
Hier zw. yoga gedaan... opzich wel leuk, vond de ademhalingsoefeningen en het ontspannen het fijnst van de cursus. Mijn vriend vond trouwens de info avonden voor hem interessant en hij heeft wel duidelijkheid gekregen over veel dingen. Ook ontspanningsmassages ed. Dus dat zijn wel de positieve punten. Mindere punten vind ik dat er enorm veel word gepraat over veel bijkomstigheden die ik liever niet wil horen, vrouwen zijn één en al drama naar elkaar (over bevallingen) en soms vind ik het wat lastig me precies voor te stellen wat ik moet doen.. maar dat is persoonlijk denk ik... Ik merk dat vooral met korte meditatieoefeningen.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
wat een hoop draken hier haha ik heb dat gevoel nog niet zo sterk maar ik weet dat pas als het echt zover is, wie weet ben ik straks de ergste het is belangrijk om je eigen gevoel te volgen!
fijn puggle dat alles goed is!
@ jezzie ik heb een cusus zwanger en fit gedaan, vond het wel leuk om te doen toch een beetje actief en gezellig kletsen met andere zwangere meiden en toch nog wel wat nuttige tips opgedaan.
fijn puggle dat alles goed is!
@ jezzie ik heb een cusus zwanger en fit gedaan, vond het wel leuk om te doen toch een beetje actief en gezellig kletsen met andere zwangere meiden en toch nog wel wat nuttige tips opgedaan.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Ik heb geen cursus gevolgd. Ik ga wel lekker 2 keer per week ontspannen in het zwembad. Ik wilde eerst zwangerschapszwemmen gaan doen, maar ik ben niet zo van in een groep wat doen en ervaringen delen etc.
Puggle- Ratel
Zwemmen! Dat was ik ook nog van plan haha.Puggle schreef:Ik heb geen cursus gevolgd. Ik ga wel lekker 2 keer per week ontspannen in het zwembad. Ik wilde eerst zwangerschapszwemmen gaan doen, maar ik ben niet zo van in een groep wat doen en ervaringen delen etc.
Deze week maar even gaan doen, straks is het te laat
Shy- Kletskop
@ccc: whaha. je dacht toch niet dat ik zelf dat bed op klossen had gezet hè, hihi. Denk er niet aan!
@misspiggy: nou nee, we hoeven eigenlijk bijna niks meer te doen hoor. Ik heb gewoon last van nesteldrang, wil eigenlijk alles nog even flink gepoetst hebben, niet heel belangrijk dus. Moet nog wel mijn vluchttas pakken, wel belangrijk
@puggle: fijn dat de controle weer goed was. Bloeddruk ook nog steeds oké dus?
@jezzie: ik heb bij de eerste zwangerschap ook een cursus gedaan, zwanger actief. Ik vond het leuk, ook fijn een moment voor mezelf elke week. Vooral dat eigenlijk.
@shy: durf je nog wel te gaan zwemmen
@all: wat een draken zijn jullie zeg, haha. Ow, ik was ook zo erg vlak na de geboorte van ons zoontje, vreselijk! Met veel pijn en moeite gaf ik hem af hoor, heb er ook een aantal keer gedoe om gehad met schoonmoeder omdat ze hem zomaar oppakte als hij sliep bijvoorbeeld... Dat vond ik echt niet fijn! Ik hoop dat het dit keer wat soepeler gaat.
Ik zal eens even de foto's opzoeken...
@misspiggy: nou nee, we hoeven eigenlijk bijna niks meer te doen hoor. Ik heb gewoon last van nesteldrang, wil eigenlijk alles nog even flink gepoetst hebben, niet heel belangrijk dus. Moet nog wel mijn vluchttas pakken, wel belangrijk
@puggle: fijn dat de controle weer goed was. Bloeddruk ook nog steeds oké dus?
@jezzie: ik heb bij de eerste zwangerschap ook een cursus gedaan, zwanger actief. Ik vond het leuk, ook fijn een moment voor mezelf elke week. Vooral dat eigenlijk.
@shy: durf je nog wel te gaan zwemmen
@all: wat een draken zijn jullie zeg, haha. Ow, ik was ook zo erg vlak na de geboorte van ons zoontje, vreselijk! Met veel pijn en moeite gaf ik hem af hoor, heb er ook een aantal keer gedoe om gehad met schoonmoeder omdat ze hem zomaar oppakte als hij sliep bijvoorbeeld... Dat vond ik echt niet fijn! Ik hoop dat het dit keer wat soepeler gaat.
Ik zal eens even de foto's opzoeken...
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Hier dan een paar foto's van de zw. shoot, niet quoten, haal ze straks weer weg.
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Monnie op ma 16 apr 2012 - 8:05; in totaal 1 keer bewerkt
Monnie- Prater
Monnie: op dit moment zeg ik ja lekker zwemmen, misschien denk ik er morgen heel anders over. Of ik wacht op het weekend ga ik samen met mijn man.
Wat je vertelt over je schoonmoeder die je zoontje zomaar op pakte als hij sliep
Dat hoeft niemand hier te proberen, als daar geen begrip voor is, oorlog
Mooie foto's zeg!
Wat je vertelt over je schoonmoeder die je zoontje zomaar op pakte als hij sliep
Dat hoeft niemand hier te proberen, als daar geen begrip voor is, oorlog
Mooie foto's zeg!
Shy- Kletskop
Mooie foto's monnie!!
Mijn bloedruk was 120/90 dat was oké. Blijkt uit onderzoeken dat hij in het ziekenhuis altijd wat hoger is door stress/witten jassen syndroom Maar komt hij de 100 of hoger de onderdruk, dan ben ik wel de sjaak.
Mijn bloedruk was 120/90 dat was oké. Blijkt uit onderzoeken dat hij in het ziekenhuis altijd wat hoger is door stress/witten jassen syndroom Maar komt hij de 100 of hoger de onderdruk, dan ben ik wel de sjaak.
Puggle- Ratel
wauw mooie foto's monnie die met je zoontje is ook heel gaaf is hij toch nog blijven plakken haha
zwemmen is heerlijk ik doe het nog elke week even lekker gewichtloos en ontspannen, ik zeg doen!
zwemmen is heerlijk ik doe het nog elke week even lekker gewichtloos en ontspannen, ik zeg doen!
miss piggy- Fluisteraar
Ja lijkt mij ook, alleen is dit de 4e week dat ik verlof heb en ik kom er nu pas mee, beetje jammer haha.miss piggy schreef:wauw mooie foto's monnie die met je zoontje is ook heel gaaf is hij toch nog blijven plakken haha
Hoeveel weken ben jij nu ook alweer zwanger?
Weet trouwens iemand waar het schema rond zwerft wie er nu zo'n beetje is uitgerekend?
Shy- Kletskop
[/quote]
Ja lijkt mij ook, alleen is dit de 4e week dat ik verlof heb en ik kom er nu pas mee, beetje jammer haha.
[/quote]
gewoon lekker gaan doen zolang het nog kan, ik ben 37 weken en 3 dagen om precies te zijn scheelt niet veel met jou:D
Ja lijkt mij ook, alleen is dit de 4e week dat ik verlof heb en ik kom er nu pas mee, beetje jammer haha.
[/quote]
gewoon lekker gaan doen zolang het nog kan, ik ben 37 weken en 3 dagen om precies te zijn scheelt niet veel met jou:D
miss piggy- Fluisteraar
Ja lijkt mij ook, alleen is dit de 4e week dat ik verlof heb en ik kom er nu pas mee, beetje jammer haha.miss piggy schreef:
[/quote]
gewoon lekker gaan doen zolang het nog kan, ik ben 37 weken en 3 dagen om precies te zijn scheelt niet veel met jou:D[/quote]
5 daagjes maar heel precies haha
Shy- Kletskop
Mooie foto's Monnie en N......
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Bedankt voor de complimenten meiden, haal de foto's zo weer weg.
Volgens mij zitten er nu echt weer veel meiden kort op elkaar, ik denk dat het lijstje weer eens verdwenen is...
Volgens mij zitten er nu echt weer veel meiden kort op elkaar, ik denk dat het lijstje weer eens verdwenen is...
Monnie- Prater
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken