Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Besparen - Update p.4

+15
Fearie
minoessepoes
Winegum
Rush
Travelgurly
TukTuk
Zonnetje
Bazinga
redd
Kqip
silly-one
Rovine
Rose
Lejow
mezzoforte
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Besparen - Update p.4 - Pagina 3 Empty Re: Besparen - Update p.4

Bericht  Snoes ma 24 sep 2012 - 1:28

Wauw, kijk eens aan hoeveel je per maand inderdaad kan besparen als je alles goed uitzoekt. Goed hoor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mezzoforte ma 24 sep 2012 - 1:31

Snoes schreef:Wauw, kijk eens aan hoeveel je per maand inderdaad kan besparen als je alles goed uitzoekt. Goed hoor!

Ja, het is ook wel fijn om alles zo op een rijtje te zetten, toch meer bespaard dan ik dacht.
Heb ook echt veel gehad aan de tips in dit topic zoals bijv. Telfort voor internet.... maar ja de rekensom wordt nog leuker als je uitrekent wat je op jaarbasis bespaart Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Travelgurly ma 24 sep 2012 - 1:57

Zo kijk dat bespaard een hoop geld per maand al! Lekker hor.Goed bezig!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 3:52

Waar heb jij nu dan je tv en internet? Wij willen ook veranderen. We betalen nu 17,50 aan UPC voor de kabel en 50 aan Vodafone voor glasvezel internet en digitale tv (waar we nauwelijks gebruik van maken..) dus dat is best veel!

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte ma 24 sep 2012 - 4:08

Jip83 schreef:Waar heb jij nu dan je tv en internet? Wij willen ook veranderen. We betalen nu 17,50 aan UPC voor de kabel en 50 aan Vodafone voor glasvezel internet en digitale tv (waar we nauwelijks gebruik van maken..) dus dat is best veel!

Ik ben net overgestapt op Telfort smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:09

Heb je dan nog wel kabel tv? En wat voor kwaliteit is je internet?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:13

Zo, dat is nog eens een leuk bedrag op jaarbasis! Daar zou je zelfs van op vakantie kunnen. Ik heb ook nog wel een tip mbt de boodschappen. Deo, shampoo en andere verzorgingsspullen haal ik altijd in de aanbieding van K.ruitvat of T.rekpleister. Die hebben om de zoveel tijd 1+1 gratis acties en dan sla ik weer wat in, tegen de tijd dat het op begint te raken is er weer zo'n actie. Scheelt toch weer de helft van de prijs.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte ma 24 sep 2012 - 4:14

Jip83 schreef:Heb je dan nog wel kabel tv? En wat voor kwaliteit is je internet?

Ik heb nooit kabel tv gehad, het is digitale televisie (interactieve tv).
Internet hebben we geloof ik de middelste snelheid (download tot 30 Mb/s) die je bij hun kan afnemen, omdat de hoogste bij ons niet haalbaar was. Ben tot nu toe tevreden over de geleverde kwaliteit.

Jij geeft trouwens aan dat je kabel hebt en digitale tv, dat is nogal dubbel niet?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:19

Om digitale televisie te kunnen kijken, heb je kabeltelevisie nodig. Wink

Ik kan niet meer besparen op mijn vaste lasten dan ik al doe. Digitenne is hier niet aanwezig. KPN is duurder dan Ziggo en Online wat ik nu heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 4:23

Dat is niet waar Maura. Wij kijken digitale tv via de glasvezelkabel. Maar omdat we boven ook een tv hebben, en deze zit niet op de glasvezel kabel hebben we daar een kabeltv aansluiting voor nodig.

Telfort net gebeld, maar wij kunnen geen tv en internet krijgen...internet snelheid is max 5mb/seconde en dat is te langzaam. We zitten te ver van de centrale af.

Nu even verder zoeken. Misschien alles maar weer bij UPC.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte ma 24 sep 2012 - 5:47

Jammer Jip.
Het is vooral goed ook acties in de gaten houden soms.
Vlak nadat ik een contract had aangevraagd, heeft Telfort volgensmij de prijs voor hetzelfde abonnement een paar euro omhoog gegooid.

En inderdaad Maura, zoals Jip al aangeeft heb je geen kabeltv nodig voor digitale tv. Digitale tv werkt als het ware via je internetverbinding. Dus mocht je zelf nog een nieuw abonnement zoeken, beperk je dan vooral niet tot de kabelmaatschappijen!
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Linda ma 24 sep 2012 - 5:53

Zo mezzoforte, dat scheelt een hoop per maand!!

Ik heb van de week onze vaste lasten lijst erbij gepakt om te kijken waar we op kunnen bezuinigen. Helaas is dat erg weinig. Man z'n telefoonabonnement hebben we veranderd, dat scheelde 6 euro.

Verder zit ik er aan te denken om ons televisie abonnement op te zeggen. We kijken toch nooit tv. Scheelt ook weer 20 in de maand.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 24 sep 2012 - 8:11

Jeetje wat goed!! Wij moeten ook eens kritisch gaan kijken..het geld vliegt er hier uit aan vaste lasten..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 8:27

Jip83 schreef:Dat is niet waar Maura. Wij kijken digitale tv via de glasvezelkabel. Maar omdat we boven ook een tv hebben, en deze zit niet op de glasvezel kabel hebben we daar een kabeltv aansluiting voor nodig.

Dat kan ook hoor. Maar dat kan niet bij elke provider. Zo betaal ik voor mijn kabelaansluiting en heb ik een decoder om digitaal televisie te kunnen kijken. Zou ik mijn kabelaansluiting opzeggen, dan heb ik helemaal geen televisie meer van mijn provider. Glasvezel is gewoon een heel ander verhaal en werkt ook geheel anders. Ik had het over de kabel. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 8:29

mezzoforte schreef:
En inderdaad Maura, zoals Jip al aangeeft heb je geen kabeltv nodig voor digitale tv. Digitale tv werkt als het ware via je internetverbinding. Dus mocht je zelf nog een nieuw abonnement zoeken, beperk je dan vooral niet tot de kabelmaatschappijen!
Ik weet precies hoe het werkt hoor. Daar heb ik niet eens uitleg voor nodig. Wink

Maar KPN is te duur. Telfort wil ik absoluut niet. En Digitenne kan hier niet. Laat mij maar gewoon mijn Ziggo'tje houden met mijn digitale decoder erbij. Dan ben ik wel tevreden. Televisie van Ziggo en Internet/telefonie Online. En ik ben goedkoper uit dan totaalpakketten bij andere providers.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 24 sep 2012 - 8:30

Wow dat is veel op maandbasis!!

WQij hebben ook net ons internet en bellen omgezet naar telfort. Scheelt 25 euro p.m. Digitenne houden we kost maar 5 euro. Verder de Visie opgezegd scheelt op jaarbasis 80 euro. En we hebben mijn tijdschrift opgezegd scheelt ook weer 80 euro op jaabasis. Verder wil ik nog kijken naar een andere energieleverancier en andere telefoonabbo's voor beide want dat kan ook goedkoper.
We hebben al een weekbudget voor de boodschappen en persoonlijke dingen.

Wil straks als alles gestort is en er weer af is even zitten wat er nu allemaal afgaat en waar we nog meer op kunnen bezuinigen.

Laatst aangepast door Bruintje Beer op ma 24 sep 2012 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 8:30

Maura schreef:
Jip83 schreef:Dat is niet waar Maura. Wij kijken digitale tv via de glasvezelkabel. Maar omdat we boven ook een tv hebben, en deze zit niet op de glasvezel kabel hebben we daar een kabeltv aansluiting voor nodig.

Dat kan ook hoor. Maar dat kan niet bij elke provider. Zo betaal ik voor mijn kabelaansluiting en heb ik een decoder om digitaal televisie te kunnen kijken. Zou ik mijn kabelaansluiting opzeggen, dan heb ik helemaal geen televisie meer van mijn provider. Glasvezel is gewoon een heel ander verhaal en werkt ook geheel anders. Ik had het over de kabel. smile

Nietes jij zei
Maura schreef:Om digitale televisie te kunnen kijken, heb je kabeltelevisie nodig. Wink

't is maar net wat je onder digitale tv verstaat ;-)
Never mind, wij kunnen besparen, nog alleen even uitzoeken waar en hoe!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 sep 2012 - 8:33

Jip83 schreef:
Maura schreef:

Dat kan ook hoor. Maar dat kan niet bij elke provider. Zo betaal ik voor mijn kabelaansluiting en heb ik een decoder om digitaal televisie te kunnen kijken. Zou ik mijn kabelaansluiting opzeggen, dan heb ik helemaal geen televisie meer van mijn provider. Glasvezel is gewoon een heel ander verhaal en werkt ook geheel anders. Ik had het over de kabel. Besparen - Update p.4 - Pagina 3 561177

Nietes jij zei
Maura schreef:Om digitale televisie te kunnen kijken, heb je kabeltelevisie nodig. Wink

't is maar net wat je onder digitale tv verstaat ;-)
Never mind, wij kunnen besparen, nog alleen even uitzoeken waar en hoe!

Haha, ik deed de aanname dat je niet via internet/Experiabox aan het kijken was en dat je dus wel kabeltelevisie moest hebben. Fout van mij! smile

Er zijn inderdaad meerdere manieren om digitale televisie te kijken.

Experiabox KPN, Telfort, glasvezel en de oeroude kabelaansluiting. Ik mag nooit meer aannames maken. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: