Hoe het makkelijkste te regelen??
Pagina 1 van 1
Hoe het makkelijkste te regelen??
Hallo,
Het is zo een vriendin van mij zit op dit moment in turkije. Ze zit daar voor stage. Nu heeft ze een week vrij en ik ben in die week ook vrij. Het leek ons leuk om dan samen op vakantie te gaan. Hoe kunnen we dit het makkelijkste regelen? normaal ga je daar heen met een pakketreis en word je netjes naar je hotel gebracht.
Weet iemand of het ook mogelijk is dat ik dat boek en zij dan eventueel bij mij op de kamer kan. Dat zou namelijk het makkelijkste zijn.
Het is zo een vriendin van mij zit op dit moment in turkije. Ze zit daar voor stage. Nu heeft ze een week vrij en ik ben in die week ook vrij. Het leek ons leuk om dan samen op vakantie te gaan. Hoe kunnen we dit het makkelijkste regelen? normaal ga je daar heen met een pakketreis en word je netjes naar je hotel gebracht.
Weet iemand of het ook mogelijk is dat ik dat boek en zij dan eventueel bij mij op de kamer kan. Dat zou namelijk het makkelijkste zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoe het makkelijkste te regelen??
ja, gewoon los een hotel en los een vlucht boeken. Is het makkelijkst denk ik.
Gast- Gast
Re: Hoe het makkelijkste te regelen??
Ben naar het reisbureau gegaan. Niet de goedkoopste oplossing maar geeft voor mij wel het meeste rust ivm vervoer.
Iig bedankt.
Iig bedankt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 'makkelijkste/moeilijkste'
» Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek?
» Hoe het makkelijkste vergelijken (gas/electra)
» Wat te regelen na de bevalling?
» Samenwonen - Regelen
» Hoe Amé t makkelijkste dragen in draagdoek?
» Hoe het makkelijkste vergelijken (gas/electra)
» Wat te regelen na de bevalling?
» Samenwonen - Regelen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: