Wat allemaal regelen?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat allemaal regelen?
We hebben een super leuk huis gevonden :-) ben helemaal blij!
De sleuteloverdracht zal al heel snel zijn. Allemaal super leuk.. MAAR wat moet ik allemaal regelen?
Essent willen we om laten zetten naar greenchoice en moet van mijn tele2 abonnement af want er is daar nog geen enkele dekking (!).. maar wat moet je verder eigenlijk doen?
Voor degene die ook zijn verhuisd naar een nieuwbouwhuis.. Hoe snel konden jullie ADSL krijgen? En deed je het tot die tijd via de kabel of wat?
De sleuteloverdracht zal al heel snel zijn. Allemaal super leuk.. MAAR wat moet ik allemaal regelen?
Essent willen we om laten zetten naar greenchoice en moet van mijn tele2 abonnement af want er is daar nog geen enkele dekking (!).. maar wat moet je verder eigenlijk doen?
Voor degene die ook zijn verhuisd naar een nieuwbouwhuis.. Hoe snel konden jullie ADSL krijgen? En deed je het tot die tijd via de kabel of wat?
Gast- Gast
Re: Wat allemaal regelen?
Wat leuk! Is het huur of koop?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Nu weet ik niet hoe het werkt bij ADSL, maar als je bv kabeldiensten wilt afnemen op het adres, dan is de kans groot dat het adres nog niet bij de provider bekent is. Dat houdt in dat ze bepaalde administratieve handelingen moeten verrichten en dit kan weken in beslag nemen. En dan nog de aanvraag van internet/telefonie etc. op zichzelf. Bij mij heeft het weken geduurd voor ik internet/telefonie had. Ik moest me destijds redden met een dongel op mijn laptop. En dat is geen internetten, dat is frustratie.
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Ik heb ADSL van KPN en binnen een week was alles geregeld
Ik heb ADSL van KPN en binnen een week was alles geregeld
Gast- Gast
water 'meeverhuizen', verzekeringen checken en evt. aan laten passen.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat allemaal regelen bij verhuizen?
» Wat moet je allemaal regelen?
» Samenwonen, wat regelen?
» Wat allemaal regelen bij verhuizen?
» wat allemaal regelen na de geboorte
» Wat moet je allemaal regelen?
» Samenwonen, wat regelen?