Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

5 plaatsers

Ga naar beneden

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex Empty hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

Bericht  loesje ma 28 nov 2011 - 0:36

een hoge wreef? of is dat toch niet normaal?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex Empty Re: hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

Bericht  Wennes ma 28 nov 2011 - 0:45

Ik weet niet hoe hoog hij is, maar als kindje gaan lopen dan zakken hun voeten uit. Je ziet ook zodra ze gaan lopen dat ze snel een paar schoenmaten groter worden.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex Empty Re: hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

Bericht  Parisienne ma 28 nov 2011 - 3:09

N. heeft ook wel een vrij hoge wreef hoor. Maak me daar nog geen zorgen om, wel om haar doorgezakte voetjes, maar dat is een ander verhaal :P N. loopt nu trouwens sinds ruim een week goed los.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex Empty Re: hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

Bericht  TukTuk ma 28 nov 2011 - 3:58

Parisienne schreef:N. heeft ook wel een vrij hoge wreef hoor. Maak me daar nog geen zorgen om, wel om haar doorgezakte voetjes, maar dat is een ander verhaal :P N. loopt nu trouwens sinds ruim een week goed los.

Hoge wreef staat volgens mij er inderdaad helemaal los van.
Ik zou me als ik jou was echt niet druk maken om die knikvoetjes, dat hebben echt bijna alle kindjes als ze net lopen:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex Empty Re: hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

Bericht  Tania ma 28 nov 2011 - 9:13

Mijn zoontje kan nog niet los lopen en heeft ook een hoge wreef. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat met mekaar te maken heeft eigenlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex Empty Re: hebben de kindjes die nog niet kunnen lopen ook net als alex

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum