Voorjaar 2012 mama's
+20
Parel
CCC
Happydobby
Liz
Flower_L
Monnie
Jazzlyn
Annie24
Pien
Filoria
Sanne
_Lana_
Earane
Ayla
LindaK
starbutnostar
Lejow
peach
Papillio
Clapperdie
24 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Voorjaar 2012 mama's
*weg*
Niet quoten, haal hem straks weer weg.
Niet quoten, haal hem straks weer weg.
Laatst aangepast door Sanne op do 12 jul 2012 - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
@ Monnie: Wat goed van S.! Mooie meid, hoor!
@ Sanne: Aahh, wat ligt ze daar lekker
@ Sanne: Aahh, wat ligt ze daar lekker
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Sanne wat ligt ze daar heerlijk!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik plaats ook even een foto van mijn kleine meid. Niet quoten aub!
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Earane op vr 13 jul 2012 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Earane- Prater
Mooi meisje, Earane! Je kunt het niet zo goed zien, maar dat doekje dat ze vast houdt, houdt H. op de foto ook vast, maar dan in het bruin/blauw.
Sanne- Ratel
Dank je! Wat grappig, dat is het doekje waar jij mee hebt geslapen om mee te geven aan het kdv? Wel een fijn doekje, zo met die labels eraan. Blijf het grappig vinden dat baby's zulke dingen zo lang kunnen bestuderen, haha.
Earane- Prater
Earane schreef:Dank je! Wat grappig, dat is het doekje waar jij mee hebt geslapen om mee te geven aan het kdv? Wel een fijn doekje, zo met die labels eraan. Blijf het grappig vinden dat baby's zulke dingen zo lang kunnen bestuderen, haha.
Ja, dat doekje heb ik meegegeven. H. heeft nog een ander doekje, dat is een ledikantlakentje waar ik vroeger onder geslapen heb. Die trok ik altijd over mijn hoofd en daar sliep ik dan mee. Dat lakentje is dus al meer dan 26 jaar oud, want ook mijn broer en zus hebben er onder geslapen. Ik slaap al 26 jaar met dat lakentje, wat inmiddels zo dun is dat het helemaal doorschijnend is. Omdat H. zo moeilijk sliep, heb ik haar mijn lakentje gegeven en nu slaapt zij er mee (en ik niet meer ), maar dat lakentje is me zo dierbaar dat ik het niet durf mee te geven aan het KDV, vandaar dit doekje, maar daar slaapt ze blijkbaar ook mee.
Sanne- Ratel
niet quoten ajb!
earane wat een schatje! di ogen ook!
earane wat een schatje! di ogen ook!
Laatst aangepast door chococupcake op vr 13 jul 2012 - 9:23; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Agos CCC, wat kan ze al goed haar hoofdje in de lucht houden!!
Met der hanekam hahaha
Met der hanekam hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
jaaa goed he! en dezelfde hanenkam zoals papa
CCC- Ratel
@earane: oh wat lijkt ze al groot! Mooi meisje hoor!
@ccc: ah wat een schatje ook. Er komen geen gele korstjes in haar gezicht? Het lijkt namelijk erg op wat mijn zoontje heeft gehad. Maar het kan ook gewoon babyacné zijn hoor!
Beide kindjes slapen hier, heerlijk wat een rust! Morgen is mijn zoon jarig, wordt alweer 2! We gaan ws een dagje naar een (overdekte) dierentuin en zondag vieren we het voor de familie. Net al even de kamer mooi versierd en cadeautjes klaargelegd. Hij krijgt van ons een keukentje, ben benieuwd wat hij ervan vindt!
@ccc: ah wat een schatje ook. Er komen geen gele korstjes in haar gezicht? Het lijkt namelijk erg op wat mijn zoontje heeft gehad. Maar het kan ook gewoon babyacné zijn hoor!
Beide kindjes slapen hier, heerlijk wat een rust! Morgen is mijn zoon jarig, wordt alweer 2! We gaan ws een dagje naar een (overdekte) dierentuin en zondag vieren we het voor de familie. Net al even de kamer mooi versierd en cadeautjes klaargelegd. Hij krijgt van ons een keukentje, ben benieuwd wat hij ervan vindt!
Monnie- Prater
Monnie: op dit moment heeft ze wel twee gele korstjes net boven haar wenkbrauw, wat kan dat zijn dan?
CCC- Ratel
Sanne schreef:Earane schreef:Dank je! Wat grappig, dat is het doekje waar jij mee hebt geslapen om mee te geven aan het kdv? Wel een fijn doekje, zo met die labels eraan. Blijf het grappig vinden dat baby's zulke dingen zo lang kunnen bestuderen, haha.
Ja, dat doekje heb ik meegegeven. H. heeft nog een ander doekje, dat is een ledikantlakentje waar ik vroeger onder geslapen heb. Die trok ik altijd over mijn hoofd en daar sliep ik dan mee. Dat lakentje is dus al meer dan 26 jaar oud, want ook mijn broer en zus hebben er onder geslapen. Ik slaap al 26 jaar met dat lakentje, wat inmiddels zo dun is dat het helemaal doorschijnend is. Omdat H. zo moeilijk sliep, heb ik haar mijn lakentje gegeven en nu slaapt zij er mee (en ik niet meer ), maar dat lakentje is me zo dierbaar dat ik het niet durf mee te geven aan het KDV, vandaar dit doekje, maar daar slaapt ze blijkbaar ook mee.
Ah, je dochter heeft dus je lakentje afgepakt! Wel fijn dat ze daar zo goed mee kan slapen. Kan me voorstellen dat je dat lakentje niet meegeeft aan het kdv.
Earane- Prater
@ Ccc: Mooi meisje! Die hanenkam, haha. A. had ook mooi donker haar, maar dat was uitgevallen en nu krijgt ze veel lichter haar. Zie dat ze inderdaad een onrustige huid heeft. Lijkt een beetje op eczeem. Daar was ik bij A. ook bang voor omdat ik vroeger als baby erg veel last heb gehad van eczeem. Hopelijk trekt het bij N. vanzelf weg.
@ Monnie: Gefeliciteerd met je zoontje! Is hij blij met zijn keukentje?
@ All: Terwijl ik dit aan het typen was, hoorde ik geschreeuw door de babyfoon. Ga ik naar boven om bij A. te kijken, ligt ze gewoon te slapen. Schijnt normaal te zijn, maar ik schrik er elke keer wel van, haha.
@ Monnie: Gefeliciteerd met je zoontje! Is hij blij met zijn keukentje?
@ All: Terwijl ik dit aan het typen was, hoorde ik geschreeuw door de babyfoon. Ga ik naar boven om bij A. te kijken, ligt ze gewoon te slapen. Schijnt normaal te zijn, maar ik schrik er elke keer wel van, haha.
Earane- Prater
ik doe ook even mee met showen:
grote vent
kleine vent
Slaapfotos blijven lief haha
Trots op wat mijn mamsie voor ons heeft gemaakt (x2 )
grote vent
kleine vent
Slaapfotos blijven lief haha
Trots op wat mijn mamsie voor ons heeft gemaakt (x2 )
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Aaah Jazzlyn wat een heerlijke mannetjes!
Earane: N. krijgt al wat lichter haar! We zijn beide blond (ik heb mijn haar donkerbruin geverfd) dus denk dat ze die kant uitgaat! Vind het wel jammer, die mooie donkere haartjes! Maar ach... blond heeft ook wel iets!
Ben vandaag toch maar even naar de dokter geweest voor haar huidje, naar aanleiding van wat Monnie zei ging ik even goed kijken en heb toch even gebeld. Kon vandaag langskomen en toch helaas eczeem in haar gezichtje. We hebbne een zalfje meegekregen, wilde geen hormoonzalf omdat ik weet hoeveel bijwerkingen dat heeft en vind haar nog veel te jong voor dat soort middelen. We hebben afgesproken dit te gebruiken en over 2 weken terug, mocht het niet weggaan gaan we naar de dermatoloog zodat er goed naar gekeken kan worden. Het is een soort van Berg maar dan in haar gezichtje, ben de naam even kwijt en ze ligt nu lekker bij me te slapen. Vannacht heeft ze overigens weer super geslapen! Van 23 uur tot 6 uur en daarna van 7 tot 9 uur. Vanmorgen was ze lekker wakker en een duidelijke happy baby Daarna heerlijk met haar gedoucht, lekker lang ook, ze lag zo te genieten!
Earane: N. krijgt al wat lichter haar! We zijn beide blond (ik heb mijn haar donkerbruin geverfd) dus denk dat ze die kant uitgaat! Vind het wel jammer, die mooie donkere haartjes! Maar ach... blond heeft ook wel iets!
Ben vandaag toch maar even naar de dokter geweest voor haar huidje, naar aanleiding van wat Monnie zei ging ik even goed kijken en heb toch even gebeld. Kon vandaag langskomen en toch helaas eczeem in haar gezichtje. We hebbne een zalfje meegekregen, wilde geen hormoonzalf omdat ik weet hoeveel bijwerkingen dat heeft en vind haar nog veel te jong voor dat soort middelen. We hebben afgesproken dit te gebruiken en over 2 weken terug, mocht het niet weggaan gaan we naar de dermatoloog zodat er goed naar gekeken kan worden. Het is een soort van Berg maar dan in haar gezichtje, ben de naam even kwijt en ze ligt nu lekker bij me te slapen. Vannacht heeft ze overigens weer super geslapen! Van 23 uur tot 6 uur en daarna van 7 tot 9 uur. Vanmorgen was ze lekker wakker en een duidelijke happy baby Daarna heerlijk met haar gedoucht, lekker lang ook, ze lag zo te genieten!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Aaah Jazzlyn wat een heerlijke mannetjes!
Oh dat dacht ik al, heeft mijn zoontje ook gehad toen hij 4 weken was. Vond het er al zo op lijken! Het is toen ook echt heel heftig geweest, op een gegeven moment kwam er ook allemaal vocht uit. Na een week was ook alles weer weg en nooit weer zo extreem teruggekomen. Ik hoop dat het bij jou meisje rustig blijft, als ik die foto's van hem nu terugzie, zo sneu. Maar jij bent er nu wel gelukkig op tijd bij!
Monnie- Prater
Jazzlyn schreef:Monnie schreef:jazz: ze begint een halfuurtje na de fles meestal met huilen, alleen met een speentje is ze rustig. Maar vandaag leek ze juist wat rustiger te zijn na de fles, dus ik heb nog steeds hoop, haha. Ze ligt trouwens al in een puckababy, wat eigenlijk niet mag ivm zijliggingskussen. Buikslapen kan ik nog proberen, maar meestal begint ze al snel te huilen als ze bijv. in de box op haar buik ligt.
A. wil ook niet op de bank op zijn buik, tenzij hij moe is. Maar slaapt echt alleen op zijn buik. Bijna alle refluxkindjes willen niet op de rug (aldus kinderarts, huisarts, osteopaat) Herkenbaar. Hier ook even na de fles..
Wij hadden (en hebben) een refluxkindje dat juist niet op de buik wilde liggen..
En Nexium werkte hier niet, wij hebben Losec gekregen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Monnie schreef:chococupcake schreef:Aaah Jazzlyn wat een heerlijke mannetjes!
Oh dat dacht ik al, heeft mijn zoontje ook gehad toen hij 4 weken was. Vond het er al zo op lijken! Het is toen ook echt heel heftig geweest, op een gegeven moment kwam er ook allemaal vocht uit. Na een week was ook alles weer weg en nooit weer zo extreem teruggekomen. Ik hoop dat het bij jou meisje rustig blijft, als ik die foto's van hem nu terugzie, zo sneu. Maar jij bent er nu wel gelukkig op tijd bij!
Ja, doordat jij dat vroeg idd had ik even gegoogled en toch even gebeld. Ben blij dat ik vandaag even terecht kon, heb net de zalf erop gedaan en ziet er al stukken beter uit. Helaas heb ik ook een eczeem huid dus wist dat het zou kunnen, de ha gaf wel aan dat dit vaak na 3/ 4 maanden welw eer verdwijnt... Nu maar hopen dat het bij het eczeem blijft en dat ze niet de allergieen en de astma van mijn vriend heeft meegekregen...
CCC- Ratel
Meiden... We stonden op pagina 3!
Hoe is het met iedereen? Allemaal druk?
ccc: is de uitslag weer wat weggetrokken?
Hier gaat het nog een beetje hetzelfde, medicijnen lijken wel wat te helpen, alleen heeft ze nu vreselijke last van haar
darmen . Ze laat de hele dag door windjes en haar buik is zo hard elke keer en de ontlasting ook. Dus nu heeft ze daar zoveel last van, gaat fijn dus. Ik heb toch maar wéér de huisarts gebeld, dit is ook niet goed. Moet vanmiddag langskomen.
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat
Hoe is het met iedereen? Allemaal druk?
ccc: is de uitslag weer wat weggetrokken?
Hier gaat het nog een beetje hetzelfde, medicijnen lijken wel wat te helpen, alleen heeft ze nu vreselijke last van haar
darmen . Ze laat de hele dag door windjes en haar buik is zo hard elke keer en de ontlasting ook. Dus nu heeft ze daar zoveel last van, gaat fijn dus. Ik heb toch maar wéér de huisarts gebeld, dit is ook niet goed. Moet vanmiddag langskomen.
Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat
Monnie- Prater
Jazzlyn- Prater
Monnie: jeetje wat naar, nu weer wat anders... Hopelijk is het met een simpel iets te verbeteren zodat ze het snel kwijt is!
N. haar gezichtje is al een stuk beter! Ze heeft nog wel wat korstjes, maar de rode uitslag is in elk geval al een stuk minder. Heb ook het idee dat het prettiger aanvoelt voor haar, ze krabt minder in haar gezichtje, ze grijpt alleen nog vaak naar haar oortjes... Daar zit het nl. ook. We smeren dus gewoon lekker door hier! Verder gaat alles lekker hier eigenlijk!
N. haar gezichtje is al een stuk beter! Ze heeft nog wel wat korstjes, maar de rode uitslag is in elk geval al een stuk minder. Heb ook het idee dat het prettiger aanvoelt voor haar, ze krabt minder in haar gezichtje, ze grijpt alleen nog vaak naar haar oortjes... Daar zit het nl. ook. We smeren dus gewoon lekker door hier! Verder gaat alles lekker hier eigenlijk!
CCC- Ratel
Wat is het hier rustig, hè!
@ Ccc: Toch eczeem dus, wat balen! Wat fijn dat de uitslag wat minder is geworden. Ik hoop ook dat het alleen bij de eczeem blijft. Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat. Zelf heb ik vroeger veel last gehad van eczeem en ook heb ik last van allergieën en bronchitis... Dat was dus de reden waarom ik graag borstvoeding wilde geven, haha. Fijn dat het verder zo goed gaat daar!
@ Monnie: Het zit jullie echt niet mee, hè... Wat vervelend dat ze nu zo'n last heeft van haar darmen. Ik hoop dat de bijwerkingen tijdelijk zijn. Hoe is het gegaan bij de huisarts?
@ De andere meiden: hoe gaat het met jullie?
@ All: Ik ga vandaag of morgen mijn laatste borstvoeding geven. De productie is ontzettend hard teruggelopen en moet haar de laatste dagen bij de ochtend- en avondvoeding behoorlijk wat bijvoeden. Dan kan ik beter helemaal stoppen Het is wel goed zo, maar toch ga ik het erg missen.
A. ontwikkelt zich trouwens volop! Gisteren heeft ze heel vaak achter elkaar gelachen met geluid! Ze moest niesen en dit deed ze erg grappig. Ik liet mijn man zien hoe ze dat deed en toen hoorde ik haar lachen! Elke keer als ik deed alsof ik ging niesen, ging ze schaterlachen ! En later op de avond hebben we een heel gesprek met haar gevoerd, ook dat was nieuw (tenminste, zo lang achter elkaar dan!).
A. slaapt nu overdag op haar eigen kamer sinds een paar dagen en dat gaat erg goed. Vanaf komend weekend gaan we haar 's nachts ook op haar eigen kamer laten slapen. Kleine meisjes worden groot!
@ Ccc: Toch eczeem dus, wat balen! Wat fijn dat de uitslag wat minder is geworden. Ik hoop ook dat het alleen bij de eczeem blijft. Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat. Zelf heb ik vroeger veel last gehad van eczeem en ook heb ik last van allergieën en bronchitis... Dat was dus de reden waarom ik graag borstvoeding wilde geven, haha. Fijn dat het verder zo goed gaat daar!
@ Monnie: Het zit jullie echt niet mee, hè... Wat vervelend dat ze nu zo'n last heeft van haar darmen. Ik hoop dat de bijwerkingen tijdelijk zijn. Hoe is het gegaan bij de huisarts?
@ De andere meiden: hoe gaat het met jullie?
@ All: Ik ga vandaag of morgen mijn laatste borstvoeding geven. De productie is ontzettend hard teruggelopen en moet haar de laatste dagen bij de ochtend- en avondvoeding behoorlijk wat bijvoeden. Dan kan ik beter helemaal stoppen Het is wel goed zo, maar toch ga ik het erg missen.
A. ontwikkelt zich trouwens volop! Gisteren heeft ze heel vaak achter elkaar gelachen met geluid! Ze moest niesen en dit deed ze erg grappig. Ik liet mijn man zien hoe ze dat deed en toen hoorde ik haar lachen! Elke keer als ik deed alsof ik ging niesen, ging ze schaterlachen ! En later op de avond hebben we een heel gesprek met haar gevoerd, ook dat was nieuw (tenminste, zo lang achter elkaar dan!).
A. slaapt nu overdag op haar eigen kamer sinds een paar dagen en dat gaat erg goed. Vanaf komend weekend gaan we haar 's nachts ook op haar eigen kamer laten slapen. Kleine meisjes worden groot!
Earane- Prater
Gut wat is het hier rustig!
Hier gaat het allemaal redelijk. Ik ben super trots op kleine A. hij kan zichzelf ineens super vermaken, giert het heel de tijd uit van het lachen en je kan hem zomaar wegleggen. Dat is echt nieuw. Hij eet met veel moeite nog haha, een halve fruitpap per dag en nu eindelijk is de buikpijn een stuk minder. Goede stap dus. Het drinken ging even heel goed, maar sinds maandag is het weer vreselijk. Hoe moet ongeveer 5 keer 170 drinken maar er gaat maar 120 in, soms 150 maar vaker 100. Waarschijnlijk komt het door zijn tandjes. Die zijn deze week zo hard gegaan. Het zijn enorme bulten, je ziet en voelt ze. Alleen het laatste stapje het echt doorprikken nog. Maar dat doet pijn. Ik denk nog een paar dagen..
De oudste huilt heel de week al vreselijk en wil niet slapen. Hij klaagde over pijn in zijn mond maar ik mocht met geen mogelijkheid in zijn mondje kijken. Vandaag mocht het eindelijk. Een aft van ongeveer een centimeter groot Gelijk de dokter gebeld en hij krijgt hier lidocaïne voor.
Ik heb dus 2 ventjes met een hele zere mond en beiden willen niet eten
Hoe is het bij jullie?
Hier gaat het allemaal redelijk. Ik ben super trots op kleine A. hij kan zichzelf ineens super vermaken, giert het heel de tijd uit van het lachen en je kan hem zomaar wegleggen. Dat is echt nieuw. Hij eet met veel moeite nog haha, een halve fruitpap per dag en nu eindelijk is de buikpijn een stuk minder. Goede stap dus. Het drinken ging even heel goed, maar sinds maandag is het weer vreselijk. Hoe moet ongeveer 5 keer 170 drinken maar er gaat maar 120 in, soms 150 maar vaker 100. Waarschijnlijk komt het door zijn tandjes. Die zijn deze week zo hard gegaan. Het zijn enorme bulten, je ziet en voelt ze. Alleen het laatste stapje het echt doorprikken nog. Maar dat doet pijn. Ik denk nog een paar dagen..
De oudste huilt heel de week al vreselijk en wil niet slapen. Hij klaagde over pijn in zijn mond maar ik mocht met geen mogelijkheid in zijn mondje kijken. Vandaag mocht het eindelijk. Een aft van ongeveer een centimeter groot Gelijk de dokter gebeld en hij krijgt hier lidocaïne voor.
Ik heb dus 2 ventjes met een hele zere mond en beiden willen niet eten
Hoe is het bij jullie?
Jazzlyn- Prater
@ Jazzlyn: Wat goed dat hij zich zo goed alleen kan vermaken! Hij is snel met zijn tandjes! Wat een grote aft heeft de oudste, hopelijk gaat het snel beter. Ik lees dat A. 5 keer 170 ml moet drinken. Hier drinkt A. 5 keer 150+5, dus 165 ml, maar laat ook wel eens wat staan. Drinkt ze dan te weinig? Vroeg me namelijk al af of ze niet te weinig drinkt voor haar leeftijd.
@ All: Nou, gisteravond de laatste borstvoeding gegeven. Vind het wel fijn dat ik bewust de laatste voeding heb kunnen geven, al had ze nu ook bijvoeding nodig. Het was even moeilijk, maar sta er volledig achter.
Hoe gaat het met de rest? Het is hier veel te rustig, meiden!
@ All: Nou, gisteravond de laatste borstvoeding gegeven. Vind het wel fijn dat ik bewust de laatste voeding heb kunnen geven, al had ze nu ook bijvoeding nodig. Het was even moeilijk, maar sta er volledig achter.
Hoe gaat het met de rest? Het is hier veel te rustig, meiden!
Earane- Prater
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: