Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+20
Parel
CCC
Happydobby
Liz
Flower_L
Monnie
Jazzlyn
Annie24
Pien
Filoria
Sanne
_Lana_
Earane
Ayla
LindaK
starbutnostar
Lejow
peach
Papillio
Clapperdie
24 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 26 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  Sanne di 19 jun 2012 - 1:59

Speciaal voor Arden:

*

Laatst aangepast door Sanne op di 19 jun 2012 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sanne di 19 jun 2012 - 2:02

Jazzlynn, jij had toch laatst een topic geopend over speelkleden en toen de babygym van Fisher Price gekocht? Bevalt hij goed?
Ik vind dat ook een heel mooi kleed, maar wel duur. Ik had hem ook ergens gezien voor 40 euro, maar daar ik hij pas weer leverbaar over 3 maanden, terwijl ik denk dat H. er juist nu leuk mee kan spelen en over 3 maanden misschien al hele andere dingen wil doen dan op haar rug liggen onder een speelboog.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 2:02

Dank je, mooi meisje I love you

Gast
Gast

Bericht  Ayla di 19 jun 2012 - 2:09

Sanne als ik jou was zou ik de osteopaat is bellen, kijken of hij iets kan betekenen. Zeker omdat ze ook zo'n voorkeurshouding heeft en het overdag de linkerborst niet willen drinken. Ik denk namelijk dat ze 's nachts wel drinkt omdat ze dan nog helemaal ontspannen in van het slapen, dat ze dan minder (of geen) last heeft van datgene waar ze last van heeft (lekker duidelijk zo). Ik denk ook dat baby's niet zomaar huilen maar omdat er iets is. Succes ermee!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Sanne di 19 jun 2012 - 2:10

Dank je.

Die foto van T. in de tummytub is ook leuk. Hij heeft er uitstekend naar zijn zin, zo te zien. Wat heeft hij trouwens prachtig grote donkere kijkers!

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne di 19 jun 2012 - 2:12

Ayla schreef:Sanne als ik jou was zou ik de osteopaat is bellen, kijken of hij iets kan betekenen. Zeker omdat ze ook zo'n voorkeurshouding heeft en het overdag de linkerborst niet willen drinken. Ik denk namelijk dat ze 's nachts wel drinkt omdat ze dan nog helemaal ontspannen in van het slapen, dat ze dan minder (of geen) last heeft van datgene waar ze last van heeft (lekker duidelijk zo). Ik denk ook dat baby's niet zomaar huilen maar omdat er iets is. Succes ermee!

Is een osteopaat hetzelfde als een manueel therapeut? Ik weet hier in mijn woonplaats namelijk wel een goede manueel therapeut te zitten, waar ik genoeg vertrouwen in heb om eens naartoe te gaan.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ di 19 jun 2012 - 2:13

Haha Sanne, zul je net zien!

Arden, wat een mooi mannetje zeg! Mooie ogen!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Ayla di 19 jun 2012 - 2:16

Heb het even opgezocht, maar ik weet het niet, zou gewoon is bellen voor informatie/advies.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Papillio di 19 jun 2012 - 2:18

Arden, mooi mannetje hoor! Die oogjes I love you

Zal ik dan heel snel mijn mannetje ook eens laten zien?

* foto weg *
Niet quoten, haal 'm zo weer weg.

Laatst aangepast door Papillio op di 19 jun 2012 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Sanne di 19 jun 2012 - 2:19

Mooi mannetje, Papillio! Leuk zijn die tandeloze lachebekkies altijd.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 2:20

Wauw Papillio! Mooi kindje! Is hij zo blond?

Bedankt voor de complimenten over T. Ik vind hem zelf erg mooi weer, haha. Hij lijkt verder helemaal niet op mijn andere kinderen nu! Hij heeft 1 week gehad dat hij sprekend op mijn zoon leek, maar dat was heel snel alweer weg.

Gast
Gast

Bericht  Papillio di 19 jun 2012 - 2:21

Arden, hij is inderdaad heel erg blond.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  _Lana_ di 19 jun 2012 - 2:35

Papillio: Wat een leuk mannetje!! En wat een mooie witte haartjes.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 2:39

Sanne schreef:
Ayla schreef:Sanne als ik jou was zou ik de osteopaat is bellen, kijken of hij iets kan betekenen. Zeker omdat ze ook zo'n voorkeurshouding heeft en het overdag de linkerborst niet willen drinken. Ik denk namelijk dat ze 's nachts wel drinkt omdat ze dan nog helemaal ontspannen in van het slapen, dat ze dan minder (of geen) last heeft van datgene waar ze last van heeft (lekker duidelijk zo). Ik denk ook dat baby's niet zomaar huilen maar omdat er iets is. Succes ermee!

Is een osteopaat hetzelfde als een manueel therapeut? Ik weet hier in mijn woonplaats namelijk wel een goede manueel therapeut te zitten, waar ik genoeg vertrouwen in heb om eens naartoe te gaan.

Een (ortho) manueel therapeut kan ook veel betekenen als het gaat om scheefstand van gewrichten!
Verder heb ik nog even niet bijgelezen. Jullie zijn lekker op dreef Laughing

Edit: nog even ego. T ligt lekker in de box te spelen, en ik was wat aan het rommelen in huis. De meeste speeltjes lagen rechts van haar. Kom ik even bij haar kijken, liggen opeens al haar speeltjes links van haar. En nu gaan ze weer terug naar de andere kant, haha, zo leuk! Vraag me af of ze dit echt bewust doet en of er een logica achter zit (vast niet, maar och), maar het is heerlijk om te zien.

Gast
Gast

Bericht  Monnie di 19 jun 2012 - 2:54

@jazz: wat balen dat je geen werk meer hebt. Hopelijk vind je snel wat anders.Hoe is het met je ventje, gaat het al wat beter met slapen?
Heb jij het ledikantje trouwens schuin staan? Ik wil dit namelijk ook gaan doen bij S, maar hoe schuin zet ik het dan?

@lana: wat fijn dat je zo aan het genieten bent van je kleintjes!

@sanne: wat vervelend meid dat het niet lekker loopt bij jullie. Ik zou toch ook proberen om haar steeds in haar ledikantje te leggen als je thuis bent. Misschien heeft ze toch wat meer behoefte aan regelmaat en vaste patronen. Weet je zeker dat er lichamelijk niks met haar aan de hand is? Misschien even laten nakijken bij de huisarts. Bij een oorontsteking bijv. willen kindjes ook niet platliggen. Ik ben vandaag ook even geweest met S. en zij blijkt verborgen reflux te hebben, misschien is er met jou meisje toch ook wel iets aan de hand.

@tiramisu: de positieve verhalen wil ik ook graag horen, heerlijk dat je zo kunt genieten!

@ccc: hoe gaat het met je? Fijn dat N. goed gegroeid is.

@arden: ah wat een schatje!

@all: ik ben vanmorgen nog maar eens naar de ha gegaan, S. moet steeds zo vreselijk huilen en is zich zo aan het overstrekken, zo sneu. Daardoor wordt ze ook steeds snel wakker en slaapt kort. Maar wat ik al vermoedde, ze heeft last van verborgen reflux, veel kindjes hebben dat eigenlijk wel, vertelde de ha. Ik heb wat tips van haar gekregen, hoop dat het wat gaat helpen. Ga nu nog snel even wat in huis doen, nu S. nog slaapt.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow di 19 jun 2012 - 3:19

Ja, ga nog ff lekker door zo :P
Mis ook gelijk alle foto's hahah

Tijd om bij te lezen heb ik niet, want ik heb een digitaal fotolijstje voor mijn pa gekocht, maar kan zo terug naar de MM, want er loopt een blauwe streep door het beeld.. 'En dat hoooort natuurlijk nieeeeet'
silent :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC di 19 jun 2012 - 4:11

Aaah... Ik heb de foto's ook gemist! Zal vnv even een foto van N. uploaden. Ik heb tijdens de zwangerschap de administratie niet goed bijgehouden, dus wilde dat vandaag doen... maar oh wat een werk zeg! Mocht ik nog een keer zwanger willen worden, dan laat ik dat nooit meer zo liggen!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Earane di 19 jun 2012 - 5:06

Wow, wat hebben jullie vandaag druk gekletst Very Happy. Zag dat mijn laatste reactie vorige week was, dus ik heb veel bij te lezen Wink. Heb trouwens wel af en toe mee gelezen op mijn telefoon, maar reageren gaat dan erg lastig.

@ Jazzlyn: Wat ontzettend rot dat het zo slecht loopt bij jou Voorjaar 2012 mama's - Pagina 26 699888Ik kan me goed voorstellen dat je daarom weinig komt. Wel super dat je zoontje zich wel goed ontwikkelt! Het lijkt me trouwens ontzettend zwaar als dan ook de zorg vooral op jou neerkomt. Heb je daar al over gesproken met je vriend/man? Ach jeetje, ook nog geen contractverlening... het zit je niet mee, zeg.

@ Monnie: Wat balen dat S. nog steeds spruw heeft... gaat het inmiddels wel weer beter? Wow, wat is zij gegroeid!! Ah, wat rot dat S. verborgen reflux heeft. Hopelijk helpen de tips.

@ Arden: De kleine is goed gegroeid, zeg! Ah, bij jou ook de foto gemist!

@ Lejow: Fijn dat je bazin je verzekerd heeft dat je je niet druk hoeft te maken wat betreft de arbo. Kan me voorstellen dat zo'n nazorgavond heftig is! Ja, er is veel geschreven ineens, haha. Wat een productief dagje heb je gehad vandaag!

@ Papillio: Tijd vliegt, he! A. is maandag ook al 3 maanden... het gaat veel te snel. Aah, van jou ook al de foto gemist!

@ Ccc: Leuk dat je ook komt meeschrijven! Wat fijn dat alles zo goed gaat! En die emotionele momenten zijn normaal! Al vond ik het soms ook best irritant toen, haha. Maar het gaat ook zo snel... Wat goed dat N. al over haar geboortegewicht zit! A. laat ook soms wat melk langs haar mond lopen als ze de fles krijgt. Het kost inderdaad veel minder moeite om uit de fles te drinken. Als ze veel teruggeeft, zou ik haar een tijdje rechtop houden na het voeden.

@ Sanne: Wat rot dat het bij jou ook niet zo lekker loopt en ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is dat je al 3 maanden steeds binnen zit Voorjaar 2012 mama's - Pagina 26 699888Ik zou H. wel na de voeding weer in haar bedje leggen en niet op het grote bed. Al is het af en toe echt niet erg. Ik zou proberen om je niet te druk te maken over dat ze naar het KDV moet terwijl ze zo slecht slaapt. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Zoals Lana zegt, ze zijn daar echt wel wat gewend. En je doet niks fout, hoor! Snap dat je er zo onzeker van wordt en aan jezelf gaat twijfelen. Toen A. zoveel huilde de eerste 1,5 maand en niet in bed wilde liggen toen voelde ik me ook verschrikkelijk.
Ik lees net dat je haar oppakt als ze begint te jengelen en haar dan vasthoudt tot ze gaapt en als ze dan heel wild met haar hoofd in je schouder graaft leg je haar in bed. Heb ik dat goed begrepen? Misschien kan je haar eens gelijk in bed leggen als ze begint te jengelen, of gelijk naar het eerste gaapje? Misschien dat je dat al hebt geprobeerd, hoor! Want ik bedacht me dat ik A. vaak optilde als ze begon te jengelen en haar vasthield etc. maar als ik haar dan in bedje legde, begon ze overstuur te krijsen. Nu ik haar echt gelijk in bed leg als ze gaat jengelen, of gaapt, gaat het een stuk beter... Wat balen dat de spruw weer erg aanwezig is. Gebruik je nog de kokosolie na elke voeding? Oh ja, ik bedacht me ook dat ze misschien een sprongetje heeft? Ik zou je ook aanraden om naar een osteopaat te gaan. A. had ook een voorkeurshouding en na een bezoek aan de osteopaat niet meer. Ook gaat het een stuk beter sinds we daar zijn geweest m.b.t. het vele huilen. Aah, foto gemist! Lees nu dat ze al 3 uur slaapt, wat fijn!!

@ Lana: Wat fijn dat het zo goed gaat bij jou! Ik snap dat cliché nu ook, haha. Het gaat ook allemaal veel te snel.

@ Tiramisu: WAt fijn dat je zo aan het genieten bent! Wat een ontwikkelingen maakt ze ineens door, leuk! Ben benieuwd hoe ze de dierentuin vindt.

@ All: Ik alle foto's gemist, jammer! Maar ik moet niet zeuren, want ik heb zelf nooit foto's geplaatst hier haha.

Ik ben vandaag voor het eerst naar stage geweest, dus mijn verlof is officieel afgelopen. Ik zat gisteravond helemaal niet lekker in mijn vel. Blijkbaar voelde A. dit aan, want voor het eerst in weken wilde ze niet slapen na de laatste voeding om 23.00 uur. Was een beetje gespannen ineens voor vandaag, maar het is me erg meegevallen! Het was wel even raar om naar stage te gaan, maar ik heb me prima vermaakt daar. Het was extra leuk om A. te knuffelen toen ik thuis kwam! Al had ik niet het idee dat ze mij nou gemist had, haha. Ze had ook vooral geslapen en mijn man had haar gekolfde melk gegeven. Dat ging gelukkig allemaal goed.

De laatste dagen gaat het 's avonds wat minder hier. Ze wil niet slapen na de voeding van 19.00 á 20.00 uur. Ze blijft dan huilen in haar bedje en als we haar naar beneden halen is ze even vrolijk, maar daarna gaat ze zo overstuur krijsen totdat ze in mijn armen in slaap valt. In haar bedje wil ze pertinent niet na die voeding. Best apart, want de rest van de dag doet ze dit wel gewoon en 's nachts slaapt ze hartstikke goed. Ze sliep moeilijk in gisteravond, maar ze sliep uiteindelijk wel tot 7.30 uur!

Morgen gaan we naar het CB en krijgt ze weer haar inentingen. Ik ben benieuwd hoeveel ze nu is gegroeid! Qua lengte moet ze nu echt maat 62 hebben, maar omdat ze zo slank is, zitten de broekjes erg ruim bij haar buik.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Lejow di 19 jun 2012 - 5:18

Ik vind trouwens gewoon dat iedereen hier mag posten. Als het goed gaat, maar ook als het wat minder gaat.
We zijn er om met elkaar te kletsen, om van elkaars verhalen te genieten, maar ook om elkaar te steunen als het iets minder gaat.

Mijn kop staat er, na het nieuws van Charlie, even niet naar om alles terug te lezen.
Maar ik wil gewoon iedereen even een dikke knuffel geven, want we doen het toch maar mooi met z'n allen! We zorgen voor onze kindjes, en dat gaat niet altijd over rozen, maar zo met elkaar komen we er wel met alle tips en trucs en ondersteunende woorden!

Klinkt vast dramatisch dit, maar als ik het forum niet had, was ik geloof ik allang ingestort..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  _Lana_ di 19 jun 2012 - 5:51

Lejow schreef:Ik vind trouwens gewoon dat iedereen hier mag posten. Als het goed gaat, maar ook als het wat minder gaat.
We zijn er om met elkaar te kletsen, om van elkaars verhalen te genieten, maar ook om elkaar te steunen als het iets minder gaat.

Mijn kop staat er, na het nieuws van Charlie, even niet naar om alles terug te lezen.
Maar ik wil gewoon iedereen even een dikke knuffel geven, want we doen het toch maar mooi met z'n allen! We zorgen voor onze kindjes, en dat gaat niet altijd over rozen, maar zo met elkaar komen we er wel met alle tips en trucs en ondersteunende woorden!

Klinkt vast dramatisch dit, maar als ik het forum niet had, was ik geloof ik allang ingestort..

Ah lieve Lejow, dit zijn echt hele lieve woorden! En ik ben het er helemaal mee eens!!
Ik ben ook geschrokken van het nieuws van Charlie. Bah!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 jun 2012 - 7:37

Ok schermpje dr bij en kijken hoe ver ik kom!

Laatst aangepast door Arden op ma 9 jul 2012 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 0:56

Monnie, fijn dat jullie nu weten wat haar zo onrustig maakt, dan kun je er in ieder geval wat mee doen! Krijgt ze nu speciale voeding/medicatie of gaan jullie het eerst proberen met wat aanpassingen? Ik hoop dat het gaat helpen!

Earane, het lijkt me heel erg wennen om weer aan de slag te zijn. Hoe is het afgelopen avond gegaan? Heeft ze weer wat beter geslapen? Als je er zelf geen problemen mee hebt, zou ik haar dan inderdaad maar lekker bij je in slaap laten vallen. Blijkbaar heeft ze je nabijheid op dat moment even nodig. Ik ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid! Hier hebben we ook zo'n lange slanke dame. Qua omtrek zit hier maat 62 goed, maar qua lengte moet ze echt maat 68 hebben.

Lejow, wat een lieve woorden. En je hebt natuurlijk ook helemaal gelijk! hug

Arden, we gaan naar het Ouwehands in Rhenen! Hoewel het zoals het er nu uit ziet een weekje uitgesteld zal worden. De weersvoorspellingen voor morgen zijn niet bepaald denderend. Fijn dat het bij jullie allemaal zo lekker loopt smile Lekker van genieten.

@All; we zijn hier sinds gisteren begonnen met baby zindelijkheids communicatie. Daar had ik al eerder over gelezen, maar we zijn ons er de laatste tijd meer in gaan verdiepen en het sprak ons erg aan. Kortgezegd geeft een baby met signalen aan dat hij moet poepen en plassen, alleen worden die signalen vaak niet opgepakt. Bij T merkten we al langer dat ze heel duidelijk aangaf te moeten poepen of plassen, maar het kwam eerder niet in ons op om daar ook wat mee te doen. Sinds gisteren rond 14u hebben we vrijwel al haar poepjes en plasjes opgevangen, héél bijzonder voelt dat! Oh, ze wordt wakker. Etenstijd smile Schrijf binnenkort weer verder!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 20 jun 2012 - 1:09

Tiramisu schreef:@All; we zijn hier sinds gisteren begonnen met baby zindelijkheids communicatie. Daar had ik al eerder over gelezen, maar we zijn ons er de laatste tijd meer in gaan verdiepen en het sprak ons erg aan. Kortgezegd geeft een baby met signalen aan dat hij moet poepen en plassen, alleen worden die signalen vaak niet opgepakt. Bij T merkten we al langer dat ze heel duidelijk aangaf te moeten poepen of plassen, maar het kwam eerder niet in ons op om daar ook wat mee te doen. Sinds gisteren rond 14u hebben we vrijwel al haar poepjes en plasjes opgevangen, héél bijzonder voelt dat! Oh, ze wordt wakker. Etenstijd Voorjaar 2012 mama's - Pagina 26 561177 Schrijf binnenkort weer verder!

Hier heb ik inderdaad wel eens over gelezen. Heb je een boek hierover? Wil er wel meer over lezen en kijken of we dit ook kunnen toepassen.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sanne wo 20 jun 2012 - 1:14

Clapperdie schreef:
Tiramisu schreef:@All; we zijn hier sinds gisteren begonnen met baby zindelijkheids communicatie. Daar had ik al eerder over gelezen, maar we zijn ons er de laatste tijd meer in gaan verdiepen en het sprak ons erg aan. Kortgezegd geeft een baby met signalen aan dat hij moet poepen en plassen, alleen worden die signalen vaak niet opgepakt. Bij T merkten we al langer dat ze heel duidelijk aangaf te moeten poepen of plassen, maar het kwam eerder niet in ons op om daar ook wat mee te doen. Sinds gisteren rond 14u hebben we vrijwel al haar poepjes en plasjes opgevangen, héél bijzonder voelt dat! Oh, ze wordt wakker. Etenstijd Voorjaar 2012 mama's - Pagina 26 561177 Schrijf binnenkort weer verder!

Hier heb ik inderdaad wel eens over gelezen. Heb je een boek hierover? Wil er wel meer over lezen en kijken of we dit ook kunnen toepassen.

Ik ben ook wel benieuwd.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 2:10

Clapperdie schreef:Hier heb ik inderdaad wel eens over gelezen. Heb je een boek hierover? Wil er wel meer over lezen en kijken of we dit ook kunnen toepassen.

We hebben hier het boekje "Je baby op het potje" van Laurie Boucke gelezen. Niet zo dik, en erg handzaam.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: