Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorjaar 2012 mama's

+20
Parel
CCC
Happydobby
Liz
Flower_L
Monnie
Jazzlyn
Annie24
Pien
Filoria
Sanne
_Lana_
Earane
Ayla
LindaK
starbutnostar
Lejow
peach
Papillio
Clapperdie
24 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voorjaar 2012 mama's - Pagina 19 Empty Re: Voorjaar 2012 mama's

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 1:42

_Lana_ schreef:Hier gaat het ook erg goed. Het zijn hier ook zulke kanjers en ze zijn zo vrolijk de hele dag. En kletsen dat ze doen joh, haha. Ze trekken dan ook zo'n schattig wijs bekkie, alsof ze iets heel serieus aan het vertellen zijn, haha.
Vandaag drinken ze helaas wel slecht. Dan is 2 kindjes wel lastig hoor. Want dan verloopt de dag wat rommelig.
Maar goed, ze zijn voor de rest heel vrolijk, dus dat maakt een hoop goed.

Haha, herkenbaar! Soms kunnen we ook 'echt' een gesprek met haar voeren. Zeggen wij wat, en dan zegt ze met een heel serieus wijs gezichtje wat terug. Zo lief! I love you
Hopelijk drinken ze snel weer beter. T heeft af en toe ook een dagje dat ze wat minder goed drinkt, maar dat haalt ze dan vaak in de avond wel weer in.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 1:42

Tiramisu schreef:
Net weer naar het cb geweest en T is weer helemaal goedgekeurd Voorjaar 2012 mama's - Pagina 19 561177 Ben zo blij met ons cb.. Ik had al aardig wat horrorverhalen gehoord over cb's, maar het cb hier in het dorp is er eentje die echt naar het kind kijkt en niet naar hoe het zgn allemaal hoort. Eentje die samen slapen, lang voeden en het dragen van kindjes niet raar vindt maar juist goed en eentje die ook onze kijk op vaccinaties respecteert (het er op veel vlakken zelfs mee eens is). Vind het nooit erg om erheen te gaan, vooral met de vpk heb ik wel een klik. T heeft alleen vlekjes die lijken op de 5e of 6e ziekte, maar daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Sinds zaterdag heeft ze vlekjes en bultjes. Veel zorgen erom maakte ik me al niet: ze is haar eigen vrolijke zelf, drinkt goed, heeft goede plasluiers, maar wilde er wel even naar wilde kijken. Qua groei volgt ze heel mooi haar eigen lijntje. Nu vulde ik het net in bij de borstvoedingscurve, en daar maakt ze wel weer een piek omhoog, maar gewicht en lengte zitten mooi op dezelfde lijn. Helemaal goed dus.

Wat goed dat T ook zo goed gegroeid is! Very Happy En dat jij ook positieve ervaringen hebt met het CB.
Wij hebben hier ook een goede ervaring. Tot nu toe gaat het erg goed.
Als ze vrolijk is en goede plasluiers heeft, hoef je je ook geen zorgen te maken. Houden ze het wel in de gaten? Of moet je zelf even aan de bel trekken als je het niet vertrouwd?
Dat doe je natuurlijk sowieso wel Wink .
Wat is jullie kijk op de vaccinaties, als ik vragen mag?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 1:42

Wat fijn Lana, en wat heerlijk he dat trotse gevoel.
Kletsen doet B nog niet echt, ben benieuwd wanneer ze daarmee gaat beginnen Very Happy
Als ze net zo als haar moeder is houdt ze daarna never nooit meer der mond dicht namelijk hahahaha!

Tiramisu, oh heerlijk zo'n CB. Daar kun je dus met een gerust hart naar toe!

Ja B groeit zo goed. Ik had vandeweek gelezen dat kindjes die prematuur geboren zijn meer kans maken op obesitas, dus daar schrok ik wel van. Dus was even bang dat het te veel is, maar de kinderarts vond het goed zo, en wat ik al zei, haar curve loopt gewoon goed, dus helemaal mooi!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 1:44

Tiramisu schreef:
_Lana_ schreef:Hier gaat het ook erg goed. Het zijn hier ook zulke kanjers en ze zijn zo vrolijk de hele dag. En kletsen dat ze doen joh, haha. Ze trekken dan ook zo'n schattig wijs bekkie, alsof ze iets heel serieus aan het vertellen zijn, haha.
Vandaag drinken ze helaas wel slecht. Dan is 2 kindjes wel lastig hoor. Want dan verloopt de dag wat rommelig.
Maar goed, ze zijn voor de rest heel vrolijk, dus dat maakt een hoop goed.

Haha, herkenbaar! Soms kunnen we ook 'echt' een gesprek met haar voeren. Zeggen wij wat, en dan zegt ze met een heel serieus wijs gezichtje wat terug. Zo lief! I love you
Hopelijk drinken ze snel weer beter. T heeft af en toe ook een dagje dat ze wat minder goed drinkt, maar dat haalt ze dan vaak in de avond wel weer in.

Haha, ja zo lief. Hier ook hele 'gesprekken'. Dan zeg ik wat en dan zie ik hem of haar heel wijs en bedenkelijk kijken en dan komt er een gebrabbel aan. Soms gevolgd door een diepe zucht. Zo van, pff, wat een verhaal heb ik net verteld, hahaha.
Ik vind dat echt zo ontzettend leuk! I love you
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 1:47

Lejow schreef:Wat fijn Lana, en wat heerlijk he dat trotse gevoel.
Kletsen doet B nog niet echt, ben benieuwd wanneer ze daarmee gaat beginnen Very Happy
Als ze net zo als haar moeder is houdt ze daarna never nooit meer der mond dicht namelijk hahahaha!

Tiramisu, oh heerlijk zo'n CB. Daar kun je dus met een gerust hart naar toe!

Ja B groeit zo goed. Ik had vandeweek gelezen dat kindjes die prematuur geboren zijn meer kans maken op obesitas, dus daar schrok ik wel van. Dus was even bang dat het te veel is, maar de kinderarts vond het goed zo, en wat ik al zei, haar curve loopt gewoon goed, dus helemaal mooi!

Oei dat laatste wist ik niet. Wel dat premature kindertjes vooral in het begin de schade in gaan halen. Ze groeien in verhouding veel meer dan een ander kindje.

Ik heb wel het idee dat mijn dochter fijntjes gebouwd is, ze lijkt ook hele lange dunne beentjes te hebben.
Mijn zoontje daarentegen is hier het bolletje, haha, met zijn schattige korte beentjes Laughing en bolle toetje.

Hahaha, hier hetzelfde, al denk ik dat mijn dochter al op de goede weg is. Wat betreft haar moeder achterna gaan, haha.
Ik hoop voor je dat ze snel gaat brabbelen, want dat is zoooo leuk!! I love you
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 1:48

We beginnen later met vaccineren, ons idee is nu rond de tijd dat T. één jaar is. Dit omdat het immuunsysteem van kinderen zich op zo'n jonge leeftijd nog zó aan het ontwikkelen is, daar willen we niet aan rommelen met dergelijke stoffen. Ook volgen we niet het gehele rvp, het idee is nu dat ze alleen de DTP zal krijgen. Veel ziektes waartegen gevaccineerd wordt zijn voor (gezonde) kinderen ongevaarlijk. Zij zijn prima in staat een ziekte zelf door te komen. Bovendien geeft een vaccin vaak maar tijdelijke antistoffen, waarbij het doormaken van de ziekte in veel gevallen voor levenslange immuniteit zorgt.

De vlekjes houden ze trouwens niet verder in de gaten, we moeten zelf even in de gaten houden en mochten we het niet vertrouwen aan de bel trekken. Prima zo.

Ja, ze groeit zo goed, ik ben zo trots op haar! Ben ook benieuwd naar de groei van jouw kindjes morgen! Het gaat geloof ik wel goed met de voorjaarskindjes smile

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 1:55

Tiramisu schreef:We beginnen later met vaccineren, ons idee is nu rond de tijd dat T. één jaar is. Dit omdat het immuunsysteem van kinderen zich op zo'n jonge leeftijd nog zó aan het ontwikkelen is, daar willen we niet aan rommelen met dergelijke stoffen. Ook volgen we niet het gehele rvp, het idee is nu dat ze alleen de DTP zal krijgen. Veel ziektes waartegen gevaccineerd wordt zijn voor (gezonde) kinderen ongevaarlijk. Zij zijn prima in staat een ziekte zelf door te komen. Bovendien geeft een vaccin vaak maar tijdelijke antistoffen, waarbij het doormaken van de ziekte in veel gevallen voor levenslange immuniteit zorgt.

De vlekjes houden ze trouwens niet verder in de gaten, we moeten zelf even in de gaten houden en mochten we het niet vertrouwen aan de bel trekken. Prima zo.

Ja, ze groeit zo goed, ik ben zo trots op haar! Ben ook benieuwd naar de groei van jouw kindjes morgen! Het gaat geloof ik wel goed met de voorjaarskindjes Voorjaar 2012 mama's - Pagina 19 561177

Hier ben ik het dus helemaal mee eens, vandaar dat ik het ook vroeg.
Wij wilden eigenlijk beginnen met vaccineren tegen de tijd dat ze naar het kinderdagverblijf zouden gaan. Dan zijn ze 8 maanden.
Helaas heb ik me er te weinig in verdiept en ging het tussen gevoel en verstand.
Wij zijn dus nu wel begonnen met de vaccinaties, maar dan wel later dan gepland. Omdat we ze nog veel te klein vonden.
Eigenlijk hebben we daar een beetje 'spijt' van, ook vanwege het stukje wat jij getypt hebt.
Maar ik vond het zo moeilijk om de keuze te maken om later te beginnen en bepaalde vaccinaties niet te gaan doen. En dan hoorde ik mensen weer zeggen dat premature kindjes gevoeliger zijn voor kinderziektes enz.
Nou ja, je begrijpt, hier is heel wat nadenken en piekeren aan vooraf gegaan en uiteindelijk vond ik dat we er té weinig van wisten om die keuze te maken.

Het gaat trouwens zeker heel erg goed met de voorjaaskindertjes, wat een KANJERS hè!! Very Happy
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 1:57

Trouwens, spijt is een groot woord hoor, maar we staan er gewoon nog niet helemaal achter eigenlijk.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 2:02

Ik ben me er in het begin van de zwangerschap al in gaan verdiepen, ik heb er enorm veel over gelezen en gepraat. Mocht je er alsnog meer over willen weten, dan vind ik het boek 'vaccinaties doorgeprikt' wel een goede. Daarin staat heel veel helder uitgelegd. Zo wordt daarin ook verteld dat veel ziektes al in hoeveelheid afgenomen waren vóórdat het rvp werd ingesteld, de daling daarna is te verwaarlozen. Die vermindering van ziektes is mn te danken aan verbeterde hygiëne en levensomstandigheden. Het is ook een lastige keuze hoor! Ik heb ondanks alles wat ik inmiddels weet lang getwijfeld, daarin kwam inderdaad het stuk 'gevoel' en 'verstand', want stel dat T toch zo'n ziekte zou krijgen en het níet goed af zou lopen.. inmiddels ben ik daar niet meer bang voor. Zolang zij gezond is, zal ze de ziektes waartegen wij niet vaccineren prima kunnen handelen. Ze zal er even goed ziek van zijn, ja, maar dan maakt haar lijf wel zélf de antistoffen aan en gaat het op een natuurlijke manier.

Hier op het forum zitten volgens mij wel meer mensen die kritisch zijn t.o.v. vaccinaties, dat vind ik wel goed om te lezen! Zeker in het begin voelde ik me soms best wel alleen staan in onze visie, maar langzaam maar zeker hoor ik hem om me heen steeds meer smile

Gast
Gast

Bericht  Sanne ma 4 jun 2012 - 3:00

Wauw, Lejow, wat groeit ze mooi! Dat zal je wel een fijn gevoel geven denk ik, dat ze ondanks haar vroeggeboorte zich zo goed ontwikkelt. Ik denk trouwens dat tegenwoordig een hele hoop kinderen de kans lopen obesitas te ontwikkelen. Ik denk dat als jij B. een goed eetpatroon aanleert vanaf het moment dat je met bijvoeding begint, dat de kans op zoiets dan heel klein is.

Tiramisu, je hebt wel goed nagedacht over het vaccineren. Ik heb me er wel wat in verdiept, maar niet zo heel erg. Ik weet wel dat kinderenn tegenwoordig de ziektes vaak prima doorkomen (als ze het al krijgen), maar ik dacht dat er ook ziektes waren die voor zwangere vrouwen schade kunnen toebrengen aan het ongeboren kind. Dan heb ik liever dat er zoveel mogelijk kindjes zijn ingeënt. Maar misschien is dit een onzingedachte, hoor. Wij laten H. wel vaccineren, maar toen die prikjes gezet werden, had ik wel heel erg de neiging om gelijk te stoppen met het RVP haha, vond het zo zielig.

Leuk trouwens dat sommige kindjes al beginnen terug te brabbelen. Hier wordt er al wel een hele hoop gebrabbeld, maar nog niet echt gereageerd op mijn eigen gebrabbel haha.

Hier gaat het inmiddels weer een stuk beter. H. is veel minder huilerig sinds ik wat meer ritme vasthoud. Morgen heb ik de intake op het KDV, weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Ik heb er ook niet zoveel zin in... Maar ja, binnenkort moet ik toch weer aan het werk. Dat vind ik op zichzelf niet erg; heb eigenlijk best zin om weer aan het werk te zijn. Ik vind het alleen zo jammer dat de tijd met H. dan voorbij is. Dat vind ik wel eens moeilijk. Ik zal pas weer een lange tijd thuis zitten als er een broertje of zusje komt haha (en de babykriebels zijn volop aanwezig Embarassed... 't is maar goed dat ik borstvoeding geef haha..)

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 3:02

Oh nee pffoee als er hier iets NIET aanwezig is, zijn het wel babykriebels.. Voorlopig staan we er positief tegenover om het bij een kindje te houden. Als er ooit kriebels komen, zien we het dan wel weer!! Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 3:17

Sanne, er zijn inderdaad ziektes die voor zwangere vrouwen wel kwaad kunnen, bijvoorbeeld rode hond. Maar dat is alleen schadelijk voor vrouwen die het zelf nog niet hebben gehad/niet zijn gevaccineerd, in het eerste trimester, en volgens mij (maar dat weet ik even niet zeker) alleen als ze recht in het gezicht gehoest worden. Succes op het kdv morgen, spannend!

En, ehm, hier ook nog absoluut geen babykriebels hoor Laughing Bedacht me laatst dat mijn schoonmoeder 4 maanden na haar bevalling alweer zwanger was, en pff..ik zou er écht niet aan moeten denken! Ik vind T héél leuk, maar dat zwanger zijn...nee, niet echt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 3:19

Ik ook niet.. Vind er geen zak aan om zwanger te zijn.
En iedereen maar zeggen 'ohhh geniet ervan'.. Nou nee sorry, zou niet weten waarvan Embarassed
Ja dat getrappel in mijn buik vond ik wel grappig, maar heb absoluut niet dat sentimentele gedoe wat veel vrouwen hebben 'ik mis mijn buik, ik mis het getrappel'.
Totaal niet zelfs..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sanne ma 4 jun 2012 - 3:26

Het is ook niet zozeer het zwanger zijn, hoor. Dat vond ik (vanaf de 20 weken) echt heel leuk en ook de bevalling vond ik een mooie ervaring. Het is meer het 'gezin'. Vriend en ik willen allebei een groot gezin en we vinden het zo ontzettend leuk met de kleine H. dat we eigenlijk best snel een broertje of zusje voor haar erbij willen. Daarbij ben ik de zwangerschap en bevalling heel goed doorgekomen, dus ik denk dat een volgende zwangerschap lichamelijk prima kan. Dus dat is ook al geen belemmering. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik 's ochtends wel heel trots naar m'n platte buikje kijk haha. Het idee dat het weer gaat groeien, is dan best gek.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 3:36

@ Sanne: Wat goed dat het nu beter gaat met H. Wij zijn ook erg van de 3 R'en en dat werkt hier gewoon het allerbeste.
Maar goed met 2 kindjes 'moet' je haast wel, anders wordt het een zooitje Wink .
Wat leuk dat je een groot gezin wil.
Hier heb ik ook echt babykriebels en vooral zwangerschapskriebels. Ik heb best veel last gehad van kwaaltjes, maar ik vond het, op de kindertjes zelf na natuurlijk, het mooiste wat er is.
Als ik reeël kijk, wil ik echt nog geen kindje hoor. Als die er al komt, dan zal het echt pas over 3 jaar ofzo zijn.
Dus verder nog geen echte kinderwens.

En denk erom: Met BV kun je ook vruchtbaar zijn hè!! Laughing

Succes morgen met de intake. Wanneer moet je weer beginnen met werken?
Ik kan me wel goed voostellen hoor dat je er een beetje tegenop ziet. Je sluit toch weer een periode af.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Sanne ma 4 jun 2012 - 4:02

Haha, Lana, ik weet dat ik weer vruchtbaar kan zijn met BV, maar mijn vriend heeft die babykriebels ook alweer Embarassed

Bij jou kan ik me voorstellen dat een baby erbij wat te snel gaat, je hebt er immers al twee. Ik was hier trouwens meer van het samen slapen, dragen, vaak voeden etc. De R'n vond ik wat ouderwets en star, maar ze werken hier veel beter dan alles op z'n beloop laten. Ik voel me een stuk beter nu ik niet de hele dag met H. rondzeul. En H. slaapt kennelijk beter in haar grote ledikantje met de verduisterende gordijnen dicht, dan bij ons op de slaapkamer in de co-sleeper waar het overdag niet donker kan worden gemaakt.

Edit: ik moet de tweede week van juli weer werken. Vandaag is mijn laatste verlofdag, vanaf morgen gaat mijn ouderschapsverlof in.

Sanne
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 4 jun 2012 - 8:56

@lejow: wat fijn dat de artsen zo tevreden over B. zijn. Daar mag je ook zeker trots op zijn! Heeft ze nog last gekregen van de prikjes?

@tiramisu: ik heb ook niet echt problemen met ons cb hoor, mag er wel graag naartoe gaan. Sommige adviezen doe ik gewoon niks mee.

@lana: fijn dat het bij jou ook goed gaat. Oh, dat slechte drinken is zó frustrerend, met 2 moet dat helemaal lastig zijn.

@sanne: gelukkig gaat het wat beter met H. Is ze nu helemaal van de spruw af? Succes morgen bij het kdv, wanneer moet je weer beginnen met werken? Oh, ik lees het al, dan heb je nog even. Nog maar even van genieten. Babykriebels had ik trouwens na de eerste zwangerschap ook heel snel, ik was dan ook na een jaar alweer zwanger Voorjaar 2012 mama's - Pagina 19 561177

@all: hier gaat het ook steeds beter. Ik krijg wel weer een kuur voor de spruw, het is nog niet helemaal weg. S. drinkt gelukkig wel beter en ze is ook best tevreden. Mijn zoontje is ook nog steeds supertrots en ontzettend lief voor zijn zusje. Ik geniet dus volop!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 8:59

Fijn om te horen allemaal Monnie. Volgens mij is dat spruw maar een hardnekkig kwaaltje!

Ja, ze was huilerig en warm dus heb net even haar temp opgenomen. Die was 37,8 en aangezien ze normaal rond de 36,9/37 zit is het toch wat verhoogd. Heb haar een zetpilletje gegeven, flesje gegeven en lekker in haar bedje gelegd.
Daar ligt ze nu nog een beetje te kreunensteuenmopperenpiepen hehe Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 9:17

Lejow schreef:Fijn om te horen allemaal Monnie. Volgens mij is dat spruw maar een hardnekkig kwaaltje!

Ja, ze was huilerig en warm dus heb net even haar temp opgenomen. Die was 37,8 en aangezien ze normaal rond de 36,9/37 zit is het toch wat verhoogd. Heb haar een zetpilletje gegeven, flesje gegeven en lekker in haar bedje gelegd.
Daar ligt ze nu nog een beetje te kreunensteuenmopperenpiepen hehe Very Happy

Haha wat zeg je dat laatste lief!!
Wel balen dat ze wat meer last heeft gehad van de prikjes.
Hopen dat ze zo lekker slaapt.Kunnen ze er eigenlijk een dag later ook nog last van krijgen?

@Sanne: Oh gelukkig ben je op de hoogte, haha. Dat wist ik wel hoor. Dus jullie willen niet al te lang meer wachten? Of vind je het practisch gezien nog wat te vroeg?
Ik ben wel erg van de 3 R'en. Ik denk dat sommige mensen ons wel heel consequent vonden daarin, maar het werkt hier gewoon super!
Dat hoeft natuurlijk niet voor alle kindjes te gelden. Ik denk dat het dragen en samen slapen voor andere ouders en kindjes heel fijn kan werken, alleen hier niet.

@ Monnie: Wat balen dat de spruw nog niet weg is. Dus bij jou gaat het drinken ook niet super? Ja het drinken is hier wel lastig hoor, ik hoop dat het morgen weer beter gaat. Nieuwe dag, nieuwe kansen, haha.
Verder waren ze vandaag trouwens wel heeel erg lief gelukkig!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 9:18

En heerlijk dat je zo geniet Monnie!
Vind je het niet pittig af en toe? Of valt het wel mee?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  _Lana_ ma 4 jun 2012 - 9:20

Oja nog even een vraagje: Hoe herken je spruw? Behalve aan de witte 'vlekjes' op de tong?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 9:22

Ja volgens mij wel Lana, volgens mij tot een dag of 3/4 later.
Ze is nu in dromenland angel. We zullen zien tot hoe laat. Ik sta morgen toch weer om 7 uur naast mijn bedje, want dan komen de hoveniers weer.

Tussenstand van vandaag:
Voorjaar 2012 mama's - Pagina 19 229915_240887052692160_100003126012838_443281_1475055247_n
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie ma 4 jun 2012 - 9:25

@lejow: hopelijk slaapt ze vannacht gewoon lekker door!

@lana: nee, ze drinkt vanaf de geboorte al slecht, het lijkt nu wat beter te gaan maar vanmiddag liet ze zo 2 keer weer 50cc staan. Ik hoop dat ze zo voor de nacht goed drinkt, dan slaapt ze er wat langer op. Anders komt ze zo na 2 á 3 uur al weer.
Ja, soms is het wel even druk als ze allebei tegelijk aandacht willen, maar ik vind het eigenlijk reuze meevallen, mijn zoon is wel heel makkelijk en vermaakt zich goed alleen. En nu ben ik nog lekker vrij, kan rustig aan doen 's morgens, dat wordt straks wel aanpoten denk ik. Morgen gaat mijn zoon ook naar het kdv, dan sta ik echt wel 2 uur van tevoren op. Nog een beetje ritme in krijgen Voorjaar 2012 mama's - Pagina 19 561177

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Monnie ma 4 jun 2012 - 9:27

_Lana_ schreef:Oja nog even een vraagje: Hoe herken je spruw? Behalve aan de witte 'vlekjes' op de tong?

O, inderdaad wel even goed om te controleren Lana! Bij S. zit gewoon een dikke plak witte aanslag op haar tong, die je niet weg kunt vegen. Maar ze kunnen idd ook witte plekjes in de mond hebben.

@lejow: dat ziet er goed uit, gaan jullie alles bestraten?

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Lejow ma 4 jun 2012 - 9:47

Twee derde wordt bestraat en het laatste deel kunstgras, waar we in de toekomst een groot speelhuis/glijbaan/schommelding op willen zetten.
Aan de zijkant willen we dan mooie plantenbakken neerzetten en er komt een loungeset en een gave stenen barbecue.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud