Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brownies niet uit de bakvorm te krijgen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Brownies niet uit de bakvorm te krijgen Empty Brownies niet uit de bakvorm te krijgen

Bericht  Rebecca vr 23 maa 2012 - 9:42

Ik heb vanavond brownies gebakken maar het lukt me maar niet om deze uit de vorm te krijgen. De vorm was heel goed ingevet, ik heb de brownies laten afkoelen, de rand met een mesje losgesneden, ondersteboven mee geschud en zelfs een flinke dreun op het aanrecht gegeven, mijn brownies zijn eigenwijs Brownies niet uit de bakvorm te krijgen 394967

Iemand nog een tip voor iets wat ik kan doen/proberen zonder de brownies al te veel te ruïneren?
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Brownies niet uit de bakvorm te krijgen Empty Re: Brownies niet uit de bakvorm te krijgen

Bericht  Rebecca vr 23 maa 2012 - 9:56

Het is niet meer nodig, mijn vriend heeft net grof geweld toegepast (brownie heeft het niet helemaal overleeft), dus de brownies zijn uit de vorm.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Brownies niet uit de bakvorm te krijgen Empty Re: Brownies niet uit de bakvorm te krijgen

Bericht  Zora vr 23 maa 2012 - 9:59

Haha nou zo kan het ook Very Happy Eet smakelijk!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: