Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fles niet leeg drinken

+7
Lejow
liesje
_Lana_
Happydobby
SarahKey
Poisongirl
Clapperdie
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Fles niet leeg drinken - Pagina 2 Empty Re: Fles niet leeg drinken

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 22:39

Clapperdie schreef:
Rejoy. schreef:clapperdie, heb je toevallig aan het infuus gelegen in het ziekenhuis?

Uhm ja maar ik geef flesvoeding.



dan is zijn geboortegewicht niet representatief! Als jij tijdens de bevalling aan het infuus hebt gelegen, wordt het kindje ook gehydrateerd en is dus zwaarder bij de geboorte door het vocht wat hij ook op heeft genomen! Misschien wel prettig om te weten dat hij waarschijnlijk een lager geboortegewicht zou hebben gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fles niet leeg drinken - Pagina 2 Empty Re: Fles niet leeg drinken

Bericht  Clapperdie vr 23 maa 2012 - 22:41

Rejoy. schreef:
Clapperdie schreef:
Rejoy. schreef:clapperdie, heb je toevallig aan het infuus gelegen in het ziekenhuis?

Uhm ja maar ik geef flesvoeding.



dan is zijn geboortegewicht niet representatief! Als jij tijdens de bevalling aan het infuus hebt gelegen, wordt het kindje ook gehydrateerd en is dus zwaarder bij de geboorte door het vocht wat hij ook op heeft genomen! Misschien wel prettig om te weten dat hij waarschijnlijk een lager geboortegewicht zou hebben gehad.

Oh zo, nee ik ben thuis bevallen en moest daarna zelf naar het ziekenhuis en toen heb ik aan het infuus gelegen. Maar wel interessant om te weten dat kindjes dan iets zwaarder zijn.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Fles niet leeg drinken - Pagina 2 Empty Re: Fles niet leeg drinken

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 22:44

ooh, in dat geval gaat dat voor jullie dus niet op, dan was het sowieso een zwaar mannetje Wink Dan heeft ie 't vast goed gehad bij je in de buik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Fles niet leeg drinken - Pagina 2 Empty Re: Fles niet leeg drinken

Bericht  Supertalentje zo 25 maa 2012 - 2:02

Supertalentje schreef:
Ik heb net op mn Nutrilon-pak gekeken en daar staat 120cc op tussen de 4 en 4,5 kilo, ik neem aan dat het daar vandaan komt of van een andere rekensom. Helaas zijn kinderen geen gemiddelden of rekensommen.

Kijk hier gaat het dus mis. Want...ik kreeg op het cb idd de rekensom van per kilo lichaamsgewicht 150ml en dat is echt veeel minder dan wat op de verpakking staat.

Je moet nar je kindje zelf kijken... Als je ziet dat hij goed plast en poept en levendig is, zou ik het een dagje aankijken.. En dan kun je alsof het cb bellen..

To, succes ermee![/quote]

Wat gaat hier precies mis? Ik weet niet of ze het daarvandaan had.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fles niet leeg drinken - Pagina 2 Empty Re: Fles niet leeg drinken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum