Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onrustig fles leeg drinken.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Roos di 16 apr 2013 - 8:41

Mijn zoontje is inmiddels 7 weken en ik weet even niet meer wat ik met de voeding aanmoet.
Hij is al vanaf dag 1 zo onrustige drinker, maar de laatste 4 weken helemaal. Hij krijgt nu 6x135 cc en wanneer hij 70 op heeft begint het, armen benen bewegen en alles verkrampt bij hem. Ook huilt hij vaak tussendoor. Op advies van cb over op omneo met jpbm. Dit heb ik eerst een week vermengd met de standaard voeding. Het leek te helpen, maar niets was minder waar. Nu alweer een kleine 2 weken over op volledig omneo, maar het is nog even dramatisch. Daarbij hoor je de voeding vallen in zijn maagje en drinkt hij zijn flessen nooit leeg (laat gemiddeld altijd wel 30-40 cc) over.
Heb al infacol geprobeerd (vanaf dag 1 onderhand), met of zonder jbpm, andere spenen.

Iemand nog tips?

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 8:43

Tussendoor boeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 8:49

Ik zweer echt bij abc poeder, heb og een beetje staan mocht je willen proberen maar dat is dus al wel open. Ik hoef er niets voor t hebben, gebruik het nu niet meer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  slaatje di 16 apr 2013 - 8:55

Printje schreef:Ik zweer echt bij abc poeder, heb og een beetje staan mocht je willen proberen maar dat is dus al wel open. Ik hoef er niets voor t hebben, gebruik het nu niet meer.
Hihi, ik wist gewoon dat je zou gaan reageren Onrustig fles leeg drinken. 1578173417
Ik heb ook jpbm gebruikt. Ging eerst goed, daarna was het wat krampjes betreft drama. Jpbm word voornamelijk gebruikt voor kindjes die veel spugen. Er zitten geen extra voedingsstoffen in en het valt heel zwaar op de maag. Dit kan ook maag klachten en darmkrampjes veroorzaken.
Ik ben er inmiddels wel een beetje van genezen van alles uit te proberen. Hier helpt een wam pittenkussen tegen zijn buikje aan het beste. Wat betreft het gulzige drinken heb ik weinig tips voor je. Behalve de kleinste flessenspeen gebruiken, maar dat zul je vast al wel doen. Ook zijn er hier veel mama's die de dr brown fles gebruiken. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor er veel goede verhalen over.
Succes met je kleintje!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 8:58

Hahaha slaatje, dat komt omdat ik bij R ook alles geprobeerd heb, infacol, dat andere spul, kraanwater, geen kraanwater, gekookt ongekookt water.. Voeding schudden, voeding roeren en toen kwam N ik gebruikte dat abc spul en gaan krampjes gezien.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 9:00

Ik heb alleen niet zozeer het idee dat het om darmkrampjes gaat, maar meer om pijn/onrust tijdens het drinken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  slaatje di 16 apr 2013 - 9:01

Ik snap wat je bedoelt hoor. Hier ook heel veel uitgeprobeerd. Op een gegeven moment probeer je het maar te doen met de gedachte dat het er nou eenmaal bij hoort, al is dat heel erg moeilijk. Wel fijn dat jullie iets gevonden hebben dat werkt.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  slaatje di 16 apr 2013 - 9:02

Lennox schreef:Ik heb alleen niet zozeer het idee dat het om darmkrampjes gaat, maar meer om pijn/onrust tijdens het drinken?
Zoals ik het lees is de baby tijdens het drinken onrustig omdat het ongeveer halverwege de fles last van krampjes krijgt.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 9:02

Daar zijn we ook heel blij mee, vandaar dat ik dat graag deel want iedereen roept maar Ov. Infacol maar dat deed hir dus helemaal niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 9:06

slaatje schreef:
Lennox schreef:Ik heb alleen niet zozeer het idee dat het om darmkrampjes gaat, maar meer om pijn/onrust tijdens het drinken?
Zoals ik het lees is de baby tijdens het drinken onrustig omdat het ongeveer halverwege de fles last van krampjes krijgt.
Oké, zo lees ik het niet smile Ik lees dat hij tijdens het drinken verkrampt, maar dan kan ook zijn omdat er bij wijze van spreken een simpele boer dwarszit en hij even rechtop gehouden moet worden, het kán reflux zijn, het kan van alles zijn, ik haal er niet direct darmkrampen uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Roos di 16 apr 2013 - 9:12

Lennox schreef:
slaatje schreef:
Lennox schreef:Ik heb alleen niet zozeer het idee dat het om darmkrampjes gaat, maar meer om pijn/onrust tijdens het drinken?
Zoals ik het lees is de baby tijdens het drinken onrustig omdat het ongeveer halverwege de fles last van krampjes krijgt.
Oké, zo lees ik het niet smile Ik lees dat hij tijdens het drinken verkrampt, maar dan kan ook zijn omdat er bij wijze van spreken een simpele boer dwarszit en hij even rechtop gehouden moet worden, het kán reflux zijn, het kan van alles zijn, ik haal er niet direct darmkrampen uit.

Tussentijds boeren doen we al. Ik heb ook niet het idee dat het krampjes zijn, juist omdat infacol, en de omneo voeding niks veranderen aan zijn gedrag.
Reflux heb ik ook aangedacht, ook omdat hij heel weinig mondjes terug geeft.
Maar ook koemelkallergie (misschien alleen intolerant ofzo) ook, maar dat zou gepaard moeten gaan met exceem en dat heeft ie niet.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Roos di 16 apr 2013 - 9:14

Printje schreef:Ik zweer echt bij abc poeder, heb og een beetje staan mocht je willen proberen maar dat is dus al wel open. Ik hoef er niets voor t hebben, gebruik het nu niet meer.

Wat lief Printje! Ik woon in de buurt van Nijmegen, jij? Dan zou ik het heel graag willen ophalen als het een beetje inde regio is.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 9:18

Roos schreef:
Printje schreef:Ik zweer echt bij abc poeder, heb og een beetje staan mocht je willen proberen maar dat is dus al wel open. Ik hoef er niets voor t hebben, gebruik het nu niet meer.

Wat lief Printje! Ik woon in de buurt van Nijmegen, jij? Dan zou ik het heel graag willen ophalen als het een beetje inde regio is.

Nee ik woon in het zuiden van het land, e.hoven. Ik kan het wel opsturen maar dan moet ik ff kijken hoe ik dat met het potje doe want in een zakje wit poeder stippen en versturen zal ik maar niet doen hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Roos di 16 apr 2013 - 9:25

Printje schreef:
Roos schreef:
Printje schreef:Ik zweer echt bij abc poeder, heb og een beetje staan mocht je willen proberen maar dat is dus al wel open. Ik hoef er niets voor t hebben, gebruik het nu niet meer.

Wat lief Printje! Ik woon in de buurt van Nijmegen, jij? Dan zou ik het heel graag willen ophalen als het een beetje inde regio is.

Nee ik woon in het zuiden van het land, e.hoven. Ik kan het wel opsturen maar dan moet ik ff kijken hoe ik dat met het potje doe want in een zakje wit poeder stippen en versturen zal ik maar niet doen hahaha.

Very Happy
Mocht je het voor elkaar krijgen dat het door de brievenbus past, dan hoor ik het graag!
Vergoed je uiteraard de verzendkosten Wink

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Printje di 16 apr 2013 - 9:29

Het potje zelf, het echt potje dus, past niet door d brievenbus. Ik g er ff overnadenken, want anders wordt het natuurlijk pakketpost en dat is misschien wel wat duur voor wat er nog in zit, maar misschien is het genoeg om gewoon te proberen, je geeft namelijk een kwart theelepeltj door de voeding.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onrustig fles leeg drinken. Empty Re: Onrustig fles leeg drinken.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum