Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klagen

+5
Mees
Marin
Susan
Siem
Supertalentje
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Klagen - Pagina 2 Empty Re: Klagen

Bericht  Jordana vr 23 maa 2012 - 1:43

Ik klaag soms. Ik heb meer het gevoel dat ik er over zeur dan klaag.

Maar wat is echt klagen? Dingen herhalen die gebeurd zijn en er in blijven hangen wat je niet wil afsluiten?
Klagen als in de zin, van had ik het maar zo en zo gedaan en wat was er dan gebeurd.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 2:24

Ja, ik ben de typische ouwe zeur....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 4:47

Nee helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 0:36

Er zijn mensen die vinden dat ik klaag. Ik vind zelf dat het wel mee valt. Iets delen wat je vervelend vindt, noem ik geen klagen. Natuurlijk heb ik soms mijn zeik buien, maar over het algemeen vind ik mezelf wel positief.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 0:45

Ik schijn veel te klagen volgens sommige mensen. Maar mijn hart ligt gewoon vaak op mijn tong. Wat velen alleen denken, zeg ik dan hardop. Ik ben over het algemeen positief ingesteld en als iemand mij een klaagstengel vindt is dat niet mijn probleem :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 1:40

Lorna mercedez schreef:
Susan schreef:Ik weet niet of het echt onder klagen valt, maar ik heb bijvoorbeeld best wel de behoefte om te praten over de zorgen die ik heb rondom Ezra. Ik begin te merken dat sommige mensen daar niet altijd zo op zitten te wachten. Natuurlijk heb ik ook nog wel andere gespreksonderwerpen en is het niet dat de wereld verder stilstaat of dat ik niet geïnteresseerd ben in al het andere buiten autisme om, maar dit maakt zo'n groot deel van mijn leven uit dat ik het toch wel nodig heb om het erover te hebben, ook al val ik soms in herhaling of is het af en toe even geen vrolijk kletspraatje dat ik voer.
dat vind ik geen klagen maar je hart luchten. Het is rouw en onzekerheid. Uiteindelijk heb je het vaak over E maar wel ook over steeds iets anders dat op je afkomt lijkt me.

+1. Ik vind dat ook geen klagen. Lorna beschreef het goed. Ik vind klagen over iets waar wat aan te veranderen valt klagen. (eh, lekkere zin)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 19:58

Ik kan enorm klagen, maar dan vooral als ik alleen ben. Dan heb ik het zoooo zwaar, doet iets zooooo'n pijn etc. Maar in gezelschap ben ik juist iemand die het positieve overal van inziet..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: