Dat klopt toch niet?
+5
Zora
Monte
redd
Erin
Zininzon
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Dat klopt toch niet?
Youandi schreef:June schreef:Oké, ondanks alle vieze fabriekverhalen heb ik nu heel veel zin in paaseitjes.
Haha, ik ook. Daar kan geen enkel spoor iets aan veranderen. Zelfs al waren het geplette schapen geweest.
Ik ben net naar Albert Heijn gefietst om nog net voor sluitingstijd paaseitjes te kopen
Gast- Gast
Bah vies zeg, ik heb het ook nog nooit eerder op een verpakking zie staan. Hoop niet dat ik al eten naar binnen heb gewerkt waarin sporen van schaaldieren zitten, want bij bijvoorbeeld chocolade kijk ik normaal ook nooit op de verpakking omdat er toch geen gelatine in zit.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
June schreef:Youandi schreef:June schreef:Oké, ondanks alle vieze fabriekverhalen heb ik nu heel veel zin in paaseitjes.
Haha, ik ook. Daar kan geen enkel spoor iets aan veranderen. Zelfs al waren het geplette schapen geweest.
Ik ben net naar Albert Heijn gefietst om nog net voor sluitingstijd paaseitjes te kopen
Ik wil ook, ik wil ook! Maar te laat..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha, in die van de ah zit het niet. Maar die zijn weer zo duur. Misschien dat ik morgen toch maar mijn hand van de knip haal.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Haha, in die van de ah zit het niet. Maar die zijn weer zo duur. Misschien dat ik morgen toch maar mijn hand van de knip haal.
Weet ik, ik heb het gecontroleerd
Gast- Gast
Ik koop (nog) helemaal geen paaseitjes, het is nog lang geen pasen.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nou, ik vind 2,5 week nou niet bepaald een enorme tijd. Bovendien moet ik wel, want met Pasen zit ik Dublin
Gast- Gast
June schreef:Nou, ik vind 2,5 week nou niet bepaald een enorme tijd. Bovendien moet ik wel, want met Pasen zit ik Dublin
Vind dat nog lang niet;)
Ga je daar doen?
Bedoel je met 'ga je daar doen?' 'Wat ga je daar doen?'? Ik ga de stad bekijken en wandelen geloof ik, geen chocolade meeslepen in ieder geval.
Gast- Gast
June schreef:Bedoel je met 'ga je daar doen?' 'Wat ga je daar doen?'? Ik ga de stad bekijken en wandelen geloof ik, geen chocolade meeslepen in ieder geval.
Ja dat bedoelde ik, ben een beetje lui hoor. Nou veel plezier met wie ga je?
Monte schreef:IK koop mijn paaseitjes altijd bij de jamin. Daar kun je ze los kopen en dus allerlei(lekkere) smaken bij elkaar doen.
Jaaaa dat deed ik eerder ook altijd! Jummieeee! Helaas hebben we geen Jamin hier meer
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hier klopt toch niets van?
» Klopt hier iets niet?
» Factuur T-mobile klopt niet
» Internetbestelling waarvan je weet dat de prijs niet klopt
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Klopt hier iets niet?
» Factuur T-mobile klopt niet
» Internetbestelling waarvan je weet dat de prijs niet klopt
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: