Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Factuur T-mobile klopt niet

Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:10

Hebben meer mensen hier last van? Ik moet betalen voor extra smsjes omdat ik zogenaamd 23 smsjes over m'n bundel heen ben gegaan, maar op m'n vorige factuur kan ik zien dat ik er nog 22 over had.
Ik snap ook niet waarom m'n factuur niet van 02-05 tot 01-06 loopt, maar een deel van april er ook nog op staat.

Daarnaast vind ik het ook irritant dat ik niet gewoon een mailtje kan sturen of een contactformulier in kan vullen over mijn klacht, het moet per se via het forum of telefonisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Re: Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:16

Vreselijk ja!!! Mijne klopt ook steeds niet... Rolling Eyes Ik word er echt helemaal gek van! Vorige maand heb ik dus 10 minuten aan de telefoon gehangen om met iemand mijn factuur door te spreken, en dan zie ik deze maand 3 euro afgeschreven voor dit telefoontje :shock: Pfff, wat een sukkels daar zeg! Ik heb nu een klacht hierover gestuurd in een klachtenformulier op de site...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Re: Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Lejow za 11 jun 2011 - 1:17

Heb je je abbonement verlengd misschien deze maand?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Re: Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Lejow za 11 jun 2011 - 1:18

Ik heb dit met Telfort gehad, dat tot 4 keer toe mijn rekening niet klopte en ik veel met hun daarvoor heb moeten bellen.
Ik heb toen telefonisch geklaagd iedere keer, en 1 van de 4 heeft me terug gebeld, en bij 2 andere kreeg ik het bedrag van het telefoontje van mijn rekening afgehaald.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Re: Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:24

Nee er is niks veranderd. Het is elke keer aan het begin van de maand dat de overige kosten in m'n belstatus met de minuut oplopen, terwijl ik dan nog helemaal niet gesmst heb bijvoorbeeld, dus het kán gewoon niet kloppen. Deze maand staat er nog steeds € 0,00 bij m'n overige kosten, dus misschien dat ze het nu dan eindelijk gefixt hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Re: Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:35

Dijn82 schreef:Nee er is niks veranderd. Het is elke keer aan het begin van de maand dat de overige kosten in m'n belstatus met de minuut oplopen, terwijl ik dan nog helemaal niet gesmst heb bijvoorbeeld, dus het kán gewoon niet kloppen. Deze maand staat er nog steeds € 0,00 bij m'n overige kosten, dus misschien dat ze het nu dan eindelijk gefixt hebben.
Ik heb ook alweer 4,20 bij mijn overige kosten... Heb niks raars gedaan ofzo... ?? Sad ik word er zo moe van he, dat je dit soort dingen voortdurend in de gaten moet houden omdat je anders van alle kanten genaaid wordt... Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Factuur T-mobile klopt niet Empty Re: Factuur T-mobile klopt niet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum