Dat klopt toch niet?
+5
Zora
Monte
redd
Erin
Zininzon
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dat klopt toch niet?
Gister stond bij het kruidvat in dubio of ik een zak paaseitjes mee zou nemen.
Lees ik de ingrediënten, staat er tot slot dat ze sporen kunnen bevatten van ei, noten en schaal en schelpdieren. Waarom?? Noten kan ik nog in komen maar schaal en schelpdieren?
Wat doen die in de chocoladefabriek? Bah, mijn trek in paaseitjes in nu dus helemaal verdwenen.
Lees ik de ingrediënten, staat er tot slot dat ze sporen kunnen bevatten van ei, noten en schaal en schelpdieren. Waarom?? Noten kan ik nog in komen maar schaal en schelpdieren?
Wat doen die in de chocoladefabriek? Bah, mijn trek in paaseitjes in nu dus helemaal verdwenen.
Gast- Gast
Re: Dat klopt toch niet?
Het kan allemaal. Omdat er veel verschillende producten in één bedrijf worden gemaakt/schoongemaakt. En ondanks de strenge regels in een fabriek, kan het voorkomen dat er deeltjes verdwijnen van het één in het ander. En ze moeten het wel melden wat als iemand allergisch is voor schelpdieren, maar wel een eitje eet dat in dezelfde fabriek is gemaakt, dan kan dat weleens heel erg gevaarlijk zijn.
Trouwens laatst een programma over gezien.
Trouwens laatst een programma over gezien.
Gast- Gast
Soms worden in een zelfde pand wel meerdere soorten producten vervaardigd en kunnen ze niet helemaal uitsluiten dat er sporen van het andere bedrijf in zitten, dus moeten ze het vermelden...
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Bah nu stel ik me een héél grote ketel voor waarin gesmolten chocolade wordt geroerd en waar de stukken mossel en garnaal nog in ronddrijven.
Gast- Gast
Charlie schreef:Bah nu stel ik me een héél grote ketel voor waarin gesmolten chocolade wordt geroerd en waar de stukken mossel en garnaal nog in ronddrijven.
:affraid:
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dus chocola wordt niet in een grote fabriek met chocoladerivieren en schattig zingende mannetjes gemaakt?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Dus chocola wordt niet in een grote fabriek met chocoladerivieren en schattig zingende mannetjes gemaakt?
Natuurlijk wel. In die chocoladerivieren zwemmen ook chocoladevisjes en als die doodgaan, kunnen er restjes in de paaseitjes terechtkomen, dus dan moeten ze dat wel vermelden natuurlijk.
Gast- Gast
Charlie schreef:Bah nu stel ik me een héél grote ketel voor waarin gesmolten chocolade wordt geroerd en waar de stukken mossel en garnaal nog in ronddrijven.
Dat dus! Steeds als ik aan een paaseitjes denk, zie ik een garnaal...
Gast- Gast
Blijkbaar niet, dat dacht ik ook altijd .Sunprincess schreef:Dus chocola wordt niet in een grote fabriek met chocoladerivieren en schattig zingende mannetjes gemaakt?
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Dus chocola wordt niet in een grote fabriek met chocoladerivieren en schattig zingende mannetjes gemaakt?
Helaas het niet elke fabriek zijn eigen Sjakie.
Gast- Gast
Je wilt ook helemaal niet weten hoe dat soort fabrieken enzo eruit zien
Gast- Gast
Maar wat doen schaal en schelpdieren in de Kruidvat fabriek? Sporen van maandverband had ik logischer gevonden.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Maar wat doen schaal en schelpdieren in de Kruidvat fabriek? Sporen van maandverband had ik logischer gevonden.
Dat zal geen 'Kruidvatfabriek' zijn maar een fabriek waar producten voor Kruidvat en wellicht dus ook andere bedrijven worden gemaakt.
Gast- Gast
Ik dacht laatst al dat mijn paaseitjes wel érg naar vis smaakten
Vooral de witte met aardbeivulling. Die vulling bestaat gewoon uit gespletchjte garnaal!
Vooral de witte met aardbeivulling. Die vulling bestaat gewoon uit gespletchjte garnaal!
Gast- Gast
Krijg gelijk geen zin meer in paaseitjes.....
redd- Fluisteraar
- Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11
Ik koop steeds de verkeerde paaseitjes. Heb het opgegeven...
Alles wat grootschalig gemaakt wordt ziet er trouwens ranzig uit, heb ik het idee.
Alles wat grootschalig gemaakt wordt ziet er trouwens ranzig uit, heb ik het idee.
Gast- Gast
IK koop mijn paaseitjes altijd bij de jamin. Daar kun je ze los kopen en dus allerlei(lekkere) smaken bij elkaar doen.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Oké, ondanks alle vieze fabriekverhalen heb ik nu heel veel zin in paaseitjes.
Gast- Gast
Met echte stukjes schaaldier! The real life experience
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
June schreef:Oké, ondanks alle vieze fabriekverhalen heb ik nu heel veel zin in paaseitjes.
Haha, ik ook. Daar kan geen enkel spoor iets aan veranderen. Zelfs al waren het geplette schapen geweest.
Gast- Gast
Hahaha moest wel lachen om dit topic en jullie reacties. Ik heb zoiets van, ach lekker boeiend! Als ze maar goed smaken;)
Hou niet van die paaseitjes met vulling, bah.
Hou niet van die paaseitjes met vulling, bah.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Op mijn gele zak m&m's staat het lekker niet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hier klopt toch niets van?
» Klopt hier iets niet?
» Factuur T-mobile klopt niet
» Internetbestelling waarvan je weet dat de prijs niet klopt
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
» Klopt hier iets niet?
» Factuur T-mobile klopt niet
» Internetbestelling waarvan je weet dat de prijs niet klopt
» Verhuizen: wel of niet of wel of niet of toch wel?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: