Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen

+8
meisje
Shy
Lejow
mickey
Darius
Rouge
Susan
Happydobby
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen - Pagina 2 Empty Re: Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen

Bericht  Twellie ma 19 maa 2012 - 10:21

Ja, die puntige billen, die hebben mij de laatste zwangerschap ook goed zeer gedaan!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen - Pagina 2 Empty Re: Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 10:29

Laurientje85 schreef:Toen mijn man thuis kwam heb ik t met hem er over gehad.. Hij pakte gelijk de telefoon en vond dat ik direct moest bellen omdat ik ongerust was.

Ik mocht gelijk even langskomen bij de vk, de plek waar ik die pijn voel zitten puntige billen te drukken, de kleine ligt nu vast in t bekken maar heeft nog genoeg bewegingsruimte. Een tijdje naar t hartje geluisterd en dit was prima!
Ik moet opletten of ik haar minstens tien keer per dag voel bewegen en daar kom ik echt nog wel aan..
Morgen moet ik gewoon op controle komen.

De gynaecoloog zei vanmorgen tegen mij dat dat vroeger werd gezegd en niet meer telde. Dat je de baby op z'n minst 1x moet voelen. Verder had ie het er over dat de baby nu niet meer hard schopt en meer TaekwandoNog even wachten to morgen of toch ook even bellen - Pagina 2 394967 bewegingen maakt en dat je het daarom minder voelt.

Gelukkig was alles goed!

Gast
Gast

Bericht  Diese ma 19 maa 2012 - 10:35

Fijn dat alles goed was!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: