Aan het wachten...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aan het wachten...
Ik zit 'gezellig' aan de telefoon met de DUO. Eerst mocht ik 5 min wachten tot er een persoon beschikbaar was en nu is ze mijn gegevens, alzeker 4 min aan het zoeken. Daarna heeft ze mij wel prima geholpen! ( mag ook gezegd worden)
Nu doorverbonden met een chagerijn persoon, en mag ik weer wachten..
Geduld wordt beetje op de proef gesteld.
Iemand ook ergens voor/ op aan het wachten?
Nu doorverbonden met een chagerijn persoon, en mag ik weer wachten..
Geduld wordt beetje op de proef gesteld.
Iemand ook ergens voor/ op aan het wachten?
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Aan het wachten...
laatst bij Pos.tN.L ook bijna 10 minuten in de wacht gestaan, keer daarop weer gebeld en dan gekozen voor de optie klachten (had ik ook) en toen had ik meteen een medewerker aan de telefoon. Weet dus nu al voor welke optie ik de volgende keer kies
Gast- Gast
Haha, ja hoor lekker handig! Gewoon voortaan altijd klagen en je wordt geholpen
Krullebol- Prater
Als je toch zit te wachten...leg je avatar eens uit?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik wacht op een uitnodiging van mijn nieuwe werk. Binnenkort opening!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Gympie_ schreef:Als je toch zit te wachten...leg je avatar eens uit?
+1!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora schreef:+1!Gympie_ schreef:Als je toch zit te wachten...leg je avatar eens uit?
Haha ja, ik was die stomme bloem zat en moest toch wachten..
Maarr ja hoe ga ik beginnen. APK is in Nederland bekend voor auto's maar ik, en vele andere met mij, gebruik het dagelijks. Dagelijks? Ja, echt waar. Ook andere producten van A wordt veel gebruikt. APK wordt gebruikt door bijzondere mensen, die een speciale behandeling nodig hebben en graag goed verzorgd voor de dag komen. APK kan ook door andere mensen gebruikt worden, maar het effect kan dan minder zijn of zelfs uitblijven!!
Voor mij is APK - Andrelon Perfecte Krul. En gezien mijn naam vond ik dat wel goed passen
En omdat ik zo mega creatief ben ( ahum) heb ik er een plaatje bij andrelon bij gedaan, maar die is nogal klein.
Krullebol- Prater
Maar waarom zou je dan reclame willen maken voor het product? Ik snap 'm nog niet helemaal.
Gast- Gast
Haha, oke. Bedankt voor je uitleg. Apart.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Megara schreef:Maar waarom zou je dan reclame willen maken voor het product? Ik snap 'm nog niet helemaal.
Haha, ik bedoel het niet als reclame, was meer een nogal vreemde wijze van uitleg van mij
Krullebol- Prater
Krullebol schreef:Megara schreef:Maar waarom zou je dan reclame willen maken voor het product? Ik snap 'm nog niet helemaal.
Haha, ik bedoel het niet als reclame, was meer een nogal vreemde wijze van uitleg van mij
Ik snap je uitleg wel hoor Grappig bedacht, past ook echt bij je naam dan, je avatar.
Gast- Gast
Ik heb de hele dag gewacht...
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Waarop?
Krullebol- Prater
Een operatie. Maar aan het eind van de dag is ie afgeblazen, kwam een spoedgeval tussendoor. Maar de hele dag dus niks gegeten en gedronken
SuperGrover- Ratel
Oojoh, dat is wel heel erg naar zeg! Gauw wat lichts eten nu! Maar hoe laat stond die gepland dan, hadden ze het niet eerder kunnen bellen? En mag ik vragen waaraan je geopereerd moet worden?
Krullebol- Prater
Ik wist van tevoren niet hoe laat de operatie gepland was, ik moest er vanochtend om 9 uur zijn. Dus ik zat daar met mijn goede gedrag echt een hele dag in het ziekenhuis te wachten Het was maar een amandeloperatie, dus niet iets ernstigs ofzo. Ik heb net een prakje spaghetti op
SuperGrover- Ratel
Oo op die manier. Ja dan is het echt wel heel lang wachten zeg! Hopelijk had je leuk boek bij je ofzo?
Amandeloperatie klinkt niet heel ingewikkeld, maar goed, blijft wel operatie. Weet je al wanneer je weer mag?
Amandeloperatie klinkt niet heel ingewikkeld, maar goed, blijft wel operatie. Weet je al wanneer je weer mag?
Krullebol- Prater
Haha ik had een studieboek bij me, maar er is weinig van gekomen. Doordat ik al zo lang niks gegeten en gedronken had, was mijn hoofd echt een blok beton. Ik mag over 2 weken weer, maar misschien stel ik het dan nog wel even een maand uit, tot de zomervakantie. Anders lijdt mijn studie er ook nog onder.
SuperGrover- Ratel
Ohhhh irritant Supergrover! Ik heb dat 2 weken geleden ook gehad. Moest met spoed geopereerd worden maar er kwam steeds iets tussen met nog meer spoed. Mocht dus steeds niks eten of drinken. Uiteindelijk 32u niks gehad.. doos van een verpleegster zou me nog een infuus geven, maar dat was ze vergeten Sterkte!!
Zora- Ratel
Ooh Zora wat vreselijk. Helemaal omdat jij ook al een spoedoperatie had! Waar werd jij aan geopereerd?
SuperGrover- Ratel
Ik had een ontsteking op mijn stuitje. Probleem was dat het een soort abces was geworden, die dus blijkbaar mogelijk kon opengaan, met risico op bloedvergiftiging enzo. Gebeuren zelf was allemaal niet zo erg, de ervaring in het ziekenhuis wel. Ik huil niet zo snel, maar heb die 32 uur alleen maar als een labiel wrak lopen huilen. Die hele 2 dagen dat ik er lag is er geen enkele keer een verpleegster uit zichzelf naar mijn kamer gekomen. Kon er zooo niet tegen dat niemand even kwam vragen hoe het ging, met me meeleefde, me water gaf!! Haha, lekker dramatisch dus
Erg frustrerende ervaring iig! We moesten steeds zelf om een update vragen, men kwam niet vertellen dat het weer was uitgesteld. Tegen mij werd op een gegeven moment gezegd: ja mevrouw, een barende vrouw gaat toch echt voor een sneetje zetten. Ja duh! Je hoort mij niet zeggen dat ik voor die barende vrouw wil hoor :p en tegen mijn vriend werd 's avonds opeens gezegd: Ja meneer, het is hier geen nummertje trekken he... zucht.
Ben je nu nog @ ziekenhuis? Gek dat het zelfs met een geplande afspraak zo gaat zeg! Dat was namelijk hun argument bij mij: ja mevrouw, het is niet alsof u een afspraak heeft gemaakt
Erg frustrerende ervaring iig! We moesten steeds zelf om een update vragen, men kwam niet vertellen dat het weer was uitgesteld. Tegen mij werd op een gegeven moment gezegd: ja mevrouw, een barende vrouw gaat toch echt voor een sneetje zetten. Ja duh! Je hoort mij niet zeggen dat ik voor die barende vrouw wil hoor :p en tegen mijn vriend werd 's avonds opeens gezegd: Ja meneer, het is hier geen nummertje trekken he... zucht.
Ben je nu nog @ ziekenhuis? Gek dat het zelfs met een geplande afspraak zo gaat zeg! Dat was namelijk hun argument bij mij: ja mevrouw, het is niet alsof u een afspraak heeft gemaakt
Zora- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» wachten wachten wachten
» Wachten...
» Wie zit er nog meer te wachten?
» Wachten op de sleutel.
» Ik zit nog steeds te wachten...
» Wachten...
» Wie zit er nog meer te wachten?