Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen
+8
meisje
Shy
Lejow
mickey
Darius
Rouge
Susan
Happydobby
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen
Morgen heb ik weer controle bij de vk, nu heb ik al een paar dagen t gevoel dat de kleine minder beweegt.. Ik voel haar wel een aantal keren op en dag maar voor mijn gevoel is dit toch minder, nu kan dit natuurlijk ook want de ruimte word steeds krapper..
Ik heb ook steeds een vervelend gevoel helemaal bovenin mijn buik, het trekt en ik kan echt niet lang rechtop zitten of staan.. Liggen gaat t beste..
Nu twijfel ik of ik hierover moet lastig vallen want morgen ochtend moet ik op controle..
Ik heb ook steeds een vervelend gevoel helemaal bovenin mijn buik, het trekt en ik kan echt niet lang rechtop zitten of staan.. Liggen gaat t beste..
Nu twijfel ik of ik hierover moet lastig vallen want morgen ochtend moet ik op controle..
Gast- Gast
Re: Nog even wachten to morgen of toch ook even bellen
Als jij het niet helemaal vertrouwd moet je gewoon bellen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben niet heel ongerust maar toch houd het me bezig..
Gast- Gast
Dan zou ik even bellen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik denk dat ik t toch maar even uitzing tot morgen ochtend... Voel me anders ook zo opgelaten..
Gast- Gast
Waarom, het is hun werk hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Wat zou je een ander adviseren ?
Voor jezelf lijkt het altijd nogal een drempel om toch te bellen. Je kunt ook bellen om even advies te vragen wat hun handig lijkt.
Voor jezelf lijkt het altijd nogal een drempel om toch te bellen. Je kunt ook bellen om even advies te vragen wat hun handig lijkt.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ja dat weet ik wel maar ik voel me dan zo opgelaten op een of andere manier omdat ze t al zo druk hebben..
Gast- Gast
Nu ik een tijdje op de bank zit (zoontje is even met oma mee) voel ik de baby wel meer "kriebelen" dat trekkerige gevoel in mijn buik blijft wel vervelend.
Gast- Gast
Bel gewoon even, maar hou er rekening mee dat je naar het ziekenhuis moet voor een ctg.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou ook even bellen.
Mijn VK heeft me op het hart gedrukt dat als er wat is ik altijd moet bellen, daar zijn ze voor!
Mijn VK heeft me op het hart gedrukt dat als er wat is ik altijd moet bellen, daar zijn ze voor!
Gast- Gast
Dat "trekkerige" gevoel, is dat als een strakke band? Zo ja: zeker weten bellen!! Kan zwangerschapsvergiftiging zijn.
Ik zou sowieso even bellen, dan geven zij wel aan of het tot morgen kan wachten of dat je toch voor een CTG moet.
Ik zou sowieso even bellen, dan geven zij wel aan of het tot morgen kan wachten of dat je toch voor een CTG moet.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
BELLLLEEENNNNNN!!!! Of moet ik boos op je worden
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bellen zonder twijfel, het gaat om je kindje
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
L. ik zou ook bellen hoor! Het is inderdaad hun werk.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
BELLEN! Geen twijfel over mogelijk, zij doen hun werk, er is altijd wel iemand die dienst heeft en je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen in deze situatie...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Bellen natuurlijk! Die mensen krijgen toch gewoon betaald voor het werk wat ze doen? Ik snap dat nooit zo goed. Je hebt het nummer toch niet voor niks?
Gast- Gast
Jolicious schreef:Bellen natuurlijk! Die mensen krijgen toch gewoon betaald voor het werk wat ze doen? Ik snap dat nooit zo goed. Je hebt het nummer toch niet voor niks?
Inderdaad. Ik snap ook nooit dat sommige zwangere vrouwen het zó erg vinden om lastig gevonden te worden. Ten eerste denk ik niet dat ze dat zo snel vinden en ten tweede, al vinden ze dat wel, wat is er nou belangrijker?
Susan- Lady Post-a-lot
Precies. En daarnaast kan ik me niet voorstellen dat mensen lastig gevonden worden. Ja, als je 100 keer op een dag belt met dezelfde vraag misschien. Maar dan nog, al vinden ze dat. Als ze zich er zo aan storen, moeten ze lekker ander werk gaan zoeken.
Gast- Gast
Toen mijn man thuis kwam heb ik t met hem er over gehad.. Hij pakte gelijk de telefoon en vond dat ik direct moest bellen omdat ik ongerust was.
Ik mocht gelijk even langskomen bij de vk, de plek waar ik die pijn voel zitten puntige billen te drukken, de kleine ligt nu vast in t bekken maar heeft nog genoeg bewegingsruimte. Een tijdje naar t hartje geluisterd en dit was prima!
Ik moet opletten of ik haar minstens tien keer per dag voel bewegen en daar kom ik echt nog wel aan..
Morgen moet ik gewoon op controle komen.
Ik mocht gelijk even langskomen bij de vk, de plek waar ik die pijn voel zitten puntige billen te drukken, de kleine ligt nu vast in t bekken maar heeft nog genoeg bewegingsruimte. Een tijdje naar t hartje geluisterd en dit was prima!
Ik moet opletten of ik haar minstens tien keer per dag voel bewegen en daar kom ik echt nog wel aan..
Morgen moet ik gewoon op controle komen.
Gast- Gast
Nou, zie je? Als je meteen mag komen vinden ze je heus geen zeikerd. Wel fijn dat alles goed is.
Susan- Lady Post-a-lot
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:grote meid
Fijn dat het verder gewoon goed is!
LMCurious- Prater