Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw gewicht

+67
Moon
Geluk
Kqip
Pannetoet
Guus
_*Blondgirl*_
Roza
M_as
LoveMusic
Zonnetje
Mariposa
Sayuri
smooch
Arwyn
Caroow
Moezie
Madeliefje
Kabouter
Mysterious
Lotus_
Roze Roos
Aziraphale
NerdChic
MADDIE
Alias
Chocolate Cookie
Ambivalence
Eris
Ploen
Dennenappel
Blueschick
ijsjemeisje
SoGood
pitbullgup
Merai
nina
Zwoesj
Shisha
Angel
Lotus
loura
Flip Fluitketel
Suus
minoessepoes
Mamsie
Caresses
Catwoman79
ekiaam87
Cheesegirl
Tyrael
Qiara
Nietjuuh
Julia
Blond
Poisongirl
Benthe
Zwerver
Sterre
Ugly Betty
Phileine
Serena
Melis1985
VeryCherry
Toet
Jeanette
Highway
Mari
71 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  VeryCherry wo 12 jan 2011 - 2:44

Ik eet niet zoveel, ontbijt sla ik altijd over, lunch eet ik alleen als mijn zoontje niet overblijft en avondeten eet ik wel gewoon.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:45

CherrieLola schreef:Ik eet niet zoveel, ontbijt sla ik altijd over, lunch eet ik alleen als mijn zoontje niet overblijft en avondeten eet ik wel gewoon.
Heb je geen honger dan? Ik vergeet ook wel eens om te ontbijten. Gewoon omdat ik ontbijt best erg vies vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  VeryCherry wo 12 jan 2011 - 2:47

Gekje schreef:
CherrieLola schreef:Ik eet niet zoveel, ontbijt sla ik altijd over, lunch eet ik alleen als mijn zoontje niet overblijft en avondeten eet ik wel gewoon.
Heb je geen honger dan? Ik vergeet ook wel eens om te ontbijten. Gewoon omdat ik ontbijt best erg vies vind.

Nee, eigenlijk nooit. Ik ben ook niet van het snaaien ofzo, en als ik me rot voel krijg ik al helemaal geen hap door mijn keel.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:48

Oké. Best anders dat je ook geen honger hebt. Ik ben gek op lekker eten. En vind het soms moeilijk om mezelf in bedwang te houden bij de volle keukenkasten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:49

toetje_ schreef:
Isabella schreef:Teveel, en dat is momenteel. Beste gewicht is max. 80 kg bij 1.82m voor mij.

Ben jij 1.82? Dat zou je echt niet zeggen n.a.v. jou foto's!
Ik had op jou laatste foto trouwens het idee dat je afgevallen was, maar dat is dus niet zo?

Haha, dat heb ik vaker gehoord, maar zo groot ben ik toch echt Very Happy
Qua gewicht weeg ik meer dan eerst, dus ik ben niet afgevallen nee, maar heb het wel meer gehoord over mijn gezicht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Poisongirl wo 12 jan 2011 - 2:54

Op mijn zwaarst woog ik 80 kilo, nu 71 kg. Is nog steeds bijna 10 kg te zwaar (volgens mijn internist is voor mij tussen de 57 en 62 goed) maar die 10 kg is dankzij medicatie waarmee ik niet kan en mag stoppen. Probeer het er wel af te krijgen maar ik moet reeel blijven en er van uit gaan dat dat niet gaat lukken. ben al met al best wel tevreden dus...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Blond wo 12 jan 2011 - 2:54

Mijn top was 87 kg, voordat ik begon met afvallen. Daarna is het een hele tijd 74 kg geweest, en toen weer een tijd 79 kg (en toen voelde ik me vreselijk..). Op dit moment is het 71 kg, en dat vind ik prima. Zou liever 68 kg wegen, maar heb op dit moment geen zin om 3 kg te moeten afvallen.

Ben trouwens 1,75 meter.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:54

Ik weeg nu 53 kilo met en lengte van 1.72, prima zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Julia wo 12 jan 2011 - 3:01

Op mijn top (tijdens mijn zwangerschap) woog ik denk ik ongeveer 80 kilo, misschien iets meer. Ik heb me op het laatst niet meer gewogen. Nu, 4 maanden later, weeg ik 68 en ik wil weer naar ongeveer 62 toe. Ik ben sinds een goeie week bezig met gezond eten en wil weer gaan hardlopen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Julia wo 12 jan 2011 - 3:03

Mama_van2 schreef:Ik weeg nu 53 kilo met en lengte van 1.72, prima zo.

Dat is best slank, als ik 53 zou wegen en ik heb dezelfde lengte, dan bleef er niets van me over. Gek is dat he. Dat mensen met dezelfde lengtes er heel anders uit zien met hetzelfde gewicht.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:11

Julia schreef:
Mama_van2 schreef:Ik weeg nu 53 kilo met en lengte van 1.72, prima zo.

Dat is best slank, als ik 53 zou wegen en ik heb dezelfde lengte, dan bleef er niets van me over. Gek is dat he. Dat mensen met dezelfde lengtes er heel anders uit zien met hetzelfde gewicht.

Grappig is dat. Ik vind andere mensen ook nooit snel dik. In tegenstelling tot mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Ugly Betty wo 12 jan 2011 - 3:26

Julia schreef:
Mama_van2 schreef:Ik weeg nu 53 kilo met en lengte van 1.72, prima zo.

Dat is best slank, als ik 53 zou wegen en ik heb dezelfde lengte, dan bleef er niets van me over. Gek is dat he. Dat mensen met dezelfde lengtes er heel anders uit zien met hetzelfde gewicht.

Ik ben 1.75 maar toen ik 58 kilo weeg was er ook weinig van mij over...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Nietjuuh wo 12 jan 2011 - 3:26

Mijn top was 82 kg bij een lengte van 1.68.
Toen ben ik 18 kilo afgevallen en woog ik dus 64 wat goed bij mij paste. Maar laatst woog ik weer 77 kilo waar ik mij echt vreselijk bij voelde. Ik at weer veel te veel slechte dingen.
Dus nu ben ik weer op mijn eten aan het letten om onder de 70 te komen!
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Serena wo 12 jan 2011 - 3:28

Ugly Betty schreef:
Julia schreef:
Mama_van2 schreef:Ik weeg nu 53 kilo met en lengte van 1.72, prima zo.

Dat is best slank, als ik 53 zou wegen en ik heb dezelfde lengte, dan bleef er niets van me over. Gek is dat he. Dat mensen met dezelfde lengtes er heel anders uit zien met hetzelfde gewicht.

Ik ben 1.75 maar toen ik 58 kilo weeg was er ook weinig van mij over...

ik ben 1.70 maar ben blij dat ik nu 55 kg weeg. anders voel ik me altijd zo flauw, als ik nog lichter zou zijn..

heb jij daar geen last van Mama_van2?
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Qiara wo 12 jan 2011 - 3:33

Mijn top was 96 kilo, tegen het einde van de middelbare school. Toch eigenlijk wel teveel dus heb ik een tijdje aan de Modifast gezeten. Ik woog daarna misschien iets van 80. Daarna ben ik met een gezond eetpatroon afgevallen tot 70 kilo. Nu weeg ik 82 bij een lengte van 1.69 en wil ik eigenlijk wel graag terug naar die 70 kilo. Dat vond ik toch eigenlijk echt wel mooier bij mezelf. Nu de motivatie nog vinden...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:37

Qiara schreef:Mijn top was 96 kilo, tegen het einde van de middelbare school. Toch eigenlijk wel teveel dus heb ik een tijdje aan de Modifast gezeten. Ik woog daarna misschien iets van 80. Daarna ben ik met een gezond eetpatroon afgevallen tot 70 kilo. Nu weeg ik 82 bij een lengte van 1.69 en wil ik eigenlijk wel graag terug naar die 70 kilo. Dat vond ik toch eigenlijk echt wel mooier bij mezelf. Nu de motivatie nog vinden...

Ik denk dat dat de echte kracht van het afvallen is. Motivatie en je moet er 100% achter staan. Een soort knop die je om moet zetten om af te gaan vallen. Er zijn zoveel manieren om af te vallen en die werken allemaal vast wel. Maar het echte dieet zit in ieders hoofd. Een dieet kan prima helpen om gewicht te verliezen. Maar in mijn ogen is overgewicht meestal een teken van verkeerde eetgewoonten. Het is in mijn ogen dan ook belangrijker dat die wordt aangepast..

Ik bedoel dit niet alleen op jou gericht hoor.


Ik heb heel vaak gedacht: Nu ga ik echt af vallen. Maar het lukte niet. Ik stond er ook niet echt helemaal achter. Eigenlijk vond ik het wel prima. Toen ineens ging er een knop in mij om, en ben ik niet echt op dieet gegaan, maar mijn levensstijl aangepast. Meer bewegen. Bewegen gaf mij dan een voldaan gevoel, en bleven de zakken chips gespaard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:40

Ik ben 1.70 en weeg 73. BMI van 26.4 .. te hoog!! Toevallig vandaag mijn vetpercentage op laten meten bij de sportschool. Deze was 23.8 , prima dus.

Ik wil 5 kilo kwijt door een gezondere leefstijl te starten. dus niet door te dieten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Tyrael wo 12 jan 2011 - 3:57

Mijn top was 68 kg. Nu weeg ik 53 kg bij een lengte van 1.68m. en voel me het prettigste bij wat ik nu weeg.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Blond wo 12 jan 2011 - 4:01

Gekje schreef:
Qiara schreef:Mijn top was 96 kilo, tegen het einde van de middelbare school. Toch eigenlijk wel teveel dus heb ik een tijdje aan de Modifast gezeten. Ik woog daarna misschien iets van 80. Daarna ben ik met een gezond eetpatroon afgevallen tot 70 kilo. Nu weeg ik 82 bij een lengte van 1.69 en wil ik eigenlijk wel graag terug naar die 70 kilo. Dat vond ik toch eigenlijk echt wel mooier bij mezelf. Nu de motivatie nog vinden...

Ik denk dat dat de echte kracht van het afvallen is. Motivatie en je moet er 100% achter staan. Een soort knop die je om moet zetten om af te gaan vallen. Er zijn zoveel manieren om af te vallen en die werken allemaal vast wel. Maar het echte dieet zit in ieders hoofd. Een dieet kan prima helpen om gewicht te verliezen. Maar in mijn ogen is overgewicht meestal een teken van verkeerde eetgewoonten. Het is in mijn ogen dan ook belangrijker dat die wordt aangepast..

Ik bedoel dit niet alleen op jou gericht hoor.


Ik heb heel vaak gedacht: Nu ga ik echt af vallen. Maar het lukte niet. Ik stond er ook niet echt helemaal achter. Eigenlijk vond ik het wel prima. Toen ineens ging er een knop in mij om, en ben ik niet echt op dieet gegaan, maar mijn levensstijl aangepast. Meer bewegen. Bewegen gaf mij dan een voldaan gevoel, en bleven de zakken chips gespaard.
Helemaal waar!
Toen ik begon met afvallen maalde ik ook niet meer om "slecht" eten. Sinds ik ben afgevallen heb ik ook geen chips meer gegeten, dat was echt mijn verslaving.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Cheesegirl wo 12 jan 2011 - 4:35

Ik weeg 82.3 kg bij een lengte van 1.75.
Dit is mijn maximum gewicht wat ik wil hebben, dus ben nu weer serieus bezig om te verminderen.
Eigenlijk wil ik weer rond de 75 kg zit, met mijn motivatie moet het lukken want het is een jaar of 3 ook zo geweest!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:39

Ik ben 1.84 en weeg 75 kg. Ik ben niet te zwaar, wel een buikje. Ik ben tenger gebouwd en lijk dus eerder ook wat voller. Ik ben nu begonnen met sporten en met het weglaten van een zak chips iedere avond...Ik wil graag weer 70 kg wegen, maar ook niet minder dan dat. Ik hoop dat met sporten en geen chips meer eten te bereiken (okee, ik mag van mezelf wel chips in het weekend).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  ekiaam87 wo 12 jan 2011 - 4:45

Volgens de wii weeg ik 63,8 ofzo, was in 2 weken 3,7 kg afgevallen, ik ben wel ziek geweest de afgelopen week, waarin ik drastisch weinig gegeten heb, maar ik zie niet dat er 3,7 kg af is?
Heel apart.
Op zich ben ik daar blij mee, met dit gewicht, ben 1.70, maar wil nog wel iets doen aan mijn buikje smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:48

Ik ben 1.70 en heb eens een paar maanden 65 kilo gewogen, daarbij voelde ik me echt dik en niet goed in mijn vel. De rest van de jaren (vanaf mijn 15e tot nu 25e) heb ik altijd tussen de 56 en 58 gewogen, daarbij voel ik me super! Ik sport veel, leef bewust en voel me gezond.

Voor mij is dit gewicht erg belangrijk omdat het voor mij een teken is dat ik goed voor mezelf zorg. Zwaarder zijn betekent dat je een bepaalde verslaving hebt en ik ben juist blij dat ik de verslaving die ik had jaren geleden heb overwonnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 4:49

Ik heb altijd rond de 50 geschommeld soms iets erboven 52 ofzo. En nu sinds een paar jaar weeg ik 57kg. Ikzelf zou wel wat ervanaf willen maar heb de discipline niet om te lijnen of sporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Catwoman79 wo 12 jan 2011 - 4:49

Op mijn trouwdag in 2006 woog ik 89 kilo.
Op mijn zwaarst (eind van de zwangerschap) woog ik 122 kilo.
Ik weeg nu 106 kilo
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 2 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum