Jouw gewicht
+67
Moon
Geluk
Kqip
Pannetoet
Guus
_*Blondgirl*_
Roza
M_as
LoveMusic
Zonnetje
Mariposa
Sayuri
smooch
Arwyn
Caroow
Moezie
Madeliefje
Kabouter
Mysterious
Lotus_
Roze Roos
Aziraphale
NerdChic
MADDIE
Alias
Chocolate Cookie
Ambivalence
Eris
Ploen
Dennenappel
Blueschick
ijsjemeisje
SoGood
pitbullgup
Merai
nina
Zwoesj
Shisha
Angel
Lotus
loura
Flip Fluitketel
Suus
minoessepoes
Mamsie
Caresses
Catwoman79
ekiaam87
Cheesegirl
Tyrael
Qiara
Nietjuuh
Julia
Blond
Poisongirl
Benthe
Zwerver
Sterre
Ugly Betty
Phileine
Serena
Melis1985
VeryCherry
Toet
Jeanette
Highway
Mari
71 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Jouw gewicht
Ja, ik ben over die ontwikkeling ook niet bijster enthousiast.
Gewoon, van eetstoornis in eetstoornis rollen en niemand die ingegrepen heeft, toen ik het zelf niet meer kon.
Voordeel is natuurlijk dat ik nu 'ik weet niet wát' zou mogen eten om maar bij te komen, nadeel is dat ik het niet meer kan....
(vroeger was eten wel een stuk leuker)
Gewoon, van eetstoornis in eetstoornis rollen en niemand die ingegrepen heeft, toen ik het zelf niet meer kon.
Voordeel is natuurlijk dat ik nu 'ik weet niet wát' zou mogen eten om maar bij te komen, nadeel is dat ik het niet meer kan....
Gast- Gast
Dolores schreef:Ja, ik ben over die ontwikkeling ook niet bijster enthousiast.
Jeetje wat heftig..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind het heel erg knap dat je zoveel bent afgevallen Dolores, en ook heel rot om te lezen dat je dan nu weer hetzelfde probleem hebt, maar dan van de andere kant.
Ik ben 1.60 en ik weeg meestal tussen de 47 en 48. Het meeste wat ik ooit heb gewogen is rond de 52. De laatste keer dat ik gewogen heb is wel een hele tijd geleden, binnenkort maar weer eens doen.
Ik ben 1.60 en ik weeg meestal tussen de 47 en 48. Het meeste wat ik ooit heb gewogen is rond de 52. De laatste keer dat ik gewogen heb is wel een hele tijd geleden, binnenkort maar weer eens doen.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Dolores schreef:Ja, ik ben over die ontwikkeling ook niet bijster enthousiast.
OJee wat heftig zeg. Hoezo kan je nu niet meer eten wat je wilt, is dat lichamelijk, of geestelijk?
Gast- Gast
Ik ben 1.75 en weeg 75 kilo. Veel te zwaar. Maar ik eet niet overdreven veel en ongezond en ik sport 4 a 5 x in de week. Meer kan ik er niet aan doen denk ik. Het streven is wel dat ik maat 38/40 behoud.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
M_as schreef:Ik ben 1.75 en weeg 75 kilo. Veel te zwaar. Maar ik eet niet overdreven veel en ongezond en ik sport 4 a 5 x in de week. Meer kan ik er niet aan doen denk ik. Het streven is wel dat ik maat 38/40 behoud.
Ik ben 1.77 m en weeg ongeveer hetzelfde ..
Ik ben absoluut niet dun, en zeker niet dik.
Wel is het zo dat ik me ongemakkelijk ga voelen als ik boven de 75 uit kom.
Bij mij zit het vet allemaal om mijn billen, heupen en buik.
Lastig met kleding (broeken) vaak, maar het is wel in proportie.
Hoe is dat bij jou verdeeld, dat jij je 'veel te zwaar' voelt?
Gast- Gast
tamm86 schreef:M_as schreef:Ik ben 1.75 en weeg 75 kilo. Veel te zwaar. Maar ik eet niet overdreven veel en ongezond en ik sport 4 a 5 x in de week. Meer kan ik er niet aan doen denk ik. Het streven is wel dat ik maat 38/40 behoud.
Grappig hoe dat per persoon zo kan verschillen. Ik ben 1.84m en als ik 75kg weeg (heel normaal gewicht voor mijn lengte dus) krijg ik opmerkingen dat ik duidelijke voller ben geworden en of ik niet een paar kilo af zou moeten vallen. Ik vind mezelf dan overigens ook te vol en pas dan ook niet meer in een maat 40.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10
tamm86 schreef:M_as schreef:Ik ben 1.75 en weeg 75 kilo. Veel te zwaar. Maar ik eet niet overdreven veel en ongezond en ik sport 4 a 5 x in de week. Meer kan ik er niet aan doen denk ik. Het streven is wel dat ik maat 38/40 behoud.
Ik voel me eigenlijk helemaal niet te zwaar. Maar theoretisch is dat wel zo.
Ik ben gewoon slank, maar wel breed. Heb altijd maat m/38 en soms 40.
Maar bijv cup a 85 met extra tussenstukje :S Dan valt m'n buikje meer op.
Had liever het vet van de buik op de boezem gehad
We hebben niet alles voor het zeggen he
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn hoogste gewicht was 62,4, nu weeg ik 60,4 en ben er niet blij mee. Wil nog minstens 1,5 tot 2 kg eraf.
Gast- Gast
Inmiddels ben ik wat lichter geworden. (daar heb ik trouwens niet echt mijn best voor hoeven doen, afgezien van het voorkomen van eetbuien)
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn hoogste gewicht heb ik momenteel, 75 kilo. Ben in 5 jaar tijd 20 kilo aangekomen.
Als ik van de chips af zou blijven, zou dat veel schelen.. Het lukt mij alleen niet om er van af te blijven.
Iemand tips?
Als ik van de chips af zou blijven, zou dat veel schelen.. Het lukt mij alleen niet om er van af te blijven.
Iemand tips?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Mijn hoogste gewicht was vorig jaar, begin september...toen bereikte ik voor mezelf de top; 99,5 kg. De knop ging om en ben en dieet begonnen. Inmiddels een paar maanden later weeg ik nu 76,5 kg. Streven was tussen de 70-75 voor een gezond gewicht bij mijn lengte van 1m74.
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Roza schreef:Mijn hoogste gewicht heb ik momenteel, 75 kilo. Ben in 5 jaar tijd 20 kilo aangekomen.
Iemand tips?
Niet kopen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
klinkt lullig... maar idd niet kopen... dat scheelt zoveel met jezelf inhouden als je thuis bent! gewoon zorgen dat je gezonden dingen in huis hebt die je ook lekker vind (veel fruit bijvoorbeeld) en iets eten voordat je boodschappen doet
Ik ben 1,75 en 60 kilo, ik wil graag weer naar de 57, dan vind ik mijzelf het mooist. Ik ben nu niet te zwaar, wil ook niet persee afvallen maar bij 57 zit ik wat strakker en dus lekkerder in mijn vel. Maar dat komt vanzelf weer goed als ik weer ga hardlopen als het wat langer licht blijft (en de hond groot genoeg is om mee te gaan)
Ik ben 1,75 en 60 kilo, ik wil graag weer naar de 57, dan vind ik mijzelf het mooist. Ik ben nu niet te zwaar, wil ook niet persee afvallen maar bij 57 zit ik wat strakker en dus lekkerder in mijn vel. Maar dat komt vanzelf weer goed als ik weer ga hardlopen als het wat langer licht blijft (en de hond groot genoeg is om mee te gaan)
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Mijn topgewicht was 72.5 kg..behoorlijk veel als je nagaat dat ik maar 1.54 ben Toen was en voelde ik mij ook écht dik! Nu weeg ik 66kg en voel ik mij aardig. Het ene moment trots op mijn slanke benen (in verhouding met de rest) en het volgende moment zie ik alleen maar mijn dikke buik (die dus behoorlijk is in verhouding met de rest)... ik zou wel heel graag rond de 55kg willen wegen maar ik heb geen idee hoe ik er dan uitzie en hoe ik mij dan voel want het lichtste wat ik afgelopen 5jaar gewogen heb is 61kg en toen voelde ik mij heerlijk! Maar ik ben aardig op weg Dus wie weet!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik koop het ook niet zelf, maar mijn ouders. En die houden er helaas net zoveel van als ik, dus die zullen niet stoppen met kopen van o.a. chips helaas.._Chance schreef:Roza schreef:Mijn hoogste gewicht heb ik momenteel, 75 kilo. Ben in 5 jaar tijd 20 kilo aangekomen.
Iemand tips?
Niet kopen?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Je ouders vragen of ze je op je vingers willen tikken als je chips gaat eten.. En anders een schaaltje nemen, in plaats van een zak..Roza schreef:Ik koop het ook niet zelf, maar mijn ouders. En die houden er helaas net zoveel van als ik, dus die zullen niet stoppen met kopen van o.a. chips helaas.._Chance schreef:Roza schreef:Mijn hoogste gewicht heb ik momenteel, 75 kilo. Ben in 5 jaar tijd 20 kilo aangekomen.
Iemand tips?
Niet kopen?
Gast- Gast
In mijn pubertijd woog ik net wat te veel voor mijn lengte en bij een keuring van een sportarts werd me verteld dat ik wel wat af kon vallen, zeg dat tegen iemand van 15. In nog geen 3 maanden tijd was ik 8 kilo kwijt, werd niet meer ongesteld, at als een zieke kip (droog brood, weinig aardappels en vlees, veel groente, heel veel sla) ik sportte als een malle. Na 4 maanden flink afgevallen en een lichaam dat om eten schreeuwde ging de knop om..de verkeerde kant op want dat lichaam schreeuwde en ik ging steeds meer toestaan. Na een maand of 6 woog ik 6 kilo meer dan voordat ik ging afvallen. Dat eten beheerste mijn hele leven. Gelukkig ging ik vanzelf weer normaal eten en waren de vreetbuien verleden tijd, ook werd ik na 10 maanden weer ongesteld en daarna ben ik vanzelf zonder er iets voor te hoeven doen weer afgevallen naar mijn oude gewicht en later een jaar of 3 geleden nog wat afgevallen naar 64 kg.
Mijn top was 74 kilo en nu weeg ik al een jaar of 3 tussen de 63 en 65 kilo. Dus dat is vrij stabiel. Ik ben 1.65 lang. Ben er ook wel tevreden mee zo!
Mijn top was 74 kilo en nu weeg ik al een jaar of 3 tussen de 63 en 65 kilo. Dus dat is vrij stabiel. Ik ben 1.65 lang. Ben er ook wel tevreden mee zo!
Laatst aangepast door Kqip op ma 24 jan 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : lengte mistte)
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Mijn topgewicht was 74 volgens mij (kan ook iets meer zijn) en dat was tijdens mijn zwangerschap. Nu weeg ik 64 en dat vind ik prima (ben 1.80). Zou niet minder willen wegen in ieder geval.
Gast- Gast
Ik ben 1.62 m lang en ik ben nu op mijn zwaarst, namelijk ergens tussen de 52,5 en de 53 kilo en dat is bij mijn lichaamsbouw net iets te veel, ik kan bovendien mijn broeken niet meer aan (gaan nog wel dicht, maar dan hangt er vanalles over, geen gezicht) en ik heb geen geld voor nieuwe broeken, haha, jammer wel..
Ik zal dus toch echt aan mijn leefstijl moeten gaan werken! Ik probeer nu een paar keer per week te bewegen en de chocolade en de chips te laten staan en uiteindelijk hoop ik weer op de 49/50 kilo uit te komen, dan zit ik echt veel lekkerder in mijn vel.
Ik zal dus toch echt aan mijn leefstijl moeten gaan werken! Ik probeer nu een paar keer per week te bewegen en de chocolade en de chips te laten staan en uiteindelijk hoop ik weer op de 49/50 kilo uit te komen, dan zit ik echt veel lekkerder in mijn vel.
Laatst aangepast door Geluk op za 29 jan 2011 - 12:35; in totaal 1 keer bewerkt
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Ik ben 1.65 m en ik weeg zo rond de 53 kg. Het wisselt een beetje. Maar boven de 55 kg voel ik me niet prettig en onder de 50 ook niet. Dus ik ben wel blij met mijn gewicht nu.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weeg 60/61 kilo en ik ben 1m73. Vind mijn gewicht wel oke. Ik sport veel, dus ben wat gespierder dan echt meisjesslank. Een aantal jaren geleden toen ik nog rookte en mijn vorige relatie heel slecht ging was mijn laagste gewicht 53 kilo, ik was ook erg mager, zo mager dat mijn vader zich zorgen maakte. Maar goed kan ik me erg goed voorstellen alleen ik zat toen heel erg in de onkenningsfase
Gast- Gast
Ik weeg nu 60kg (al schommelt het steeds tussen 59-62) en ben 1m70. Ik zou liever iets minder wegen en weer gewoon in 36 passen, maar heb het sporten weer opgepakt dus dat moet lukken. Ik geniet te veel van eten om op dieet te gaan.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Ik ben 1m65 en weeg 48 kg. Mijn topgewicht is misschien 49 of 50 geweest.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Mijn topgewicht ik zo rond de 67 geweest toen ik in Australië zat. Ik ben toen echt ruim 8 kilo gegroeid!
Nu weeg ik 61. Ben nu weer 1.5 kilo zwaarder als normaal.
Normaal zit ik dus tussen de 59 en 60 kilo. Eerlijk gezegd wil ik de 60 niet overschrijden! Bij een lengte van 1.75 trouwens.
Nu weeg ik 61. Ben nu weer 1.5 kilo zwaarder als normaal.
Normaal zit ik dus tussen de 59 en 60 kilo. Eerlijk gezegd wil ik de 60 niet overschrijden! Bij een lengte van 1.75 trouwens.
Diesel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 20
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe let jij op jouw gewicht?
» Jouw gewicht.
» Wat is jouw lengte, gewicht en BMI?
» Geschat gewicht en daadwerkelijk gewicht
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
» Jouw gewicht.
» Wat is jouw lengte, gewicht en BMI?
» Geschat gewicht en daadwerkelijk gewicht
» Hoe lang heeft jouw baby bij jouw op de kamer geslapen?
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: