Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw gewicht

+67
Moon
Geluk
Kqip
Pannetoet
Guus
_*Blondgirl*_
Roza
M_as
LoveMusic
Zonnetje
Mariposa
Sayuri
smooch
Arwyn
Caroow
Moezie
Madeliefje
Kabouter
Mysterious
Lotus_
Roze Roos
Aziraphale
NerdChic
MADDIE
Alias
Chocolate Cookie
Ambivalence
Eris
Ploen
Dennenappel
Blueschick
ijsjemeisje
SoGood
pitbullgup
Merai
nina
Zwoesj
Shisha
Angel
Lotus
loura
Flip Fluitketel
Suus
minoessepoes
Mamsie
Caresses
Catwoman79
ekiaam87
Cheesegirl
Tyrael
Qiara
Nietjuuh
Julia
Blond
Poisongirl
Benthe
Zwerver
Sterre
Ugly Betty
Phileine
Serena
Melis1985
VeryCherry
Toet
Jeanette
Highway
Mari
71 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Lotus_ do 13 jan 2011 - 23:49

Ik weeg op dit moment 70 kg bij een lengte van ongeveer 1.73 . Het zwaarst wat ik heb gewogen was een paar weken terug 71,5. Ben nu bezig met afvallen door een gezonder eetpatroon en te beginnen met sporten. Ik wil graag terug naar de 65 kg en eigenlijk nog een paar kilo daar onder.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Mysterious do 13 jan 2011 - 23:51

mijn top was 76 kg en ik weeg nu 74 kg
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Kabouter vr 14 jan 2011 - 0:11

Op mijn zwaarst was ik 57 kilo, nu weeg ik 55. Te licht voor mijn 1.80m, maar aankomen wil niet lukken en opzich ben ik niet te mager. Dus ik moet er maar tevreden mee zijn.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Madeliefje ma 17 jan 2011 - 20:54

Je moet wel altijd rekening houden met de lengte. Ik ben 1.56 (best klein) en weeg 53 kilo. Tijdens mijn slanke dagen ben ik wel 47 kilo geweest, maar dat zag er niet zo vrouwelijk uit.
Madeliefje
Madeliefje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 17-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 21:22

Jen_ schreef:
Lotus schreef:Ik ben 1,67 meter. Ik weeg nu 52 kg. Mijn top was een jaar geleden met 55,5 kg.

Ik ben er helemaal niet tevreden mee. Wil graag een paar kilo afvallen. Weer terug naar de 48kg ofzo. Zoals anderhalf jaar geleden. Alleen was ik toen niet op een gezonde manier afgevallen.

Mijn gewicht is belangrijk voor me. Stom eigenlijk, maar toch kan het mijn hele dag beïnvloeden.

Het klinkt bot, zo bedoel ik het niet perse, maar er zit echt niet iets goed bij jou. Ik bewn 1.68 en weeg 57. Ik ben erg slank. Jij weegt écht niet teveel! Eerder veel te weinig. Ik zou niet terugwillen naar 48 kilo als ik jou was.
Jij bent 1.68? Ik dacht dat je altijd langer was.. Verder ben ik het met je eens. Ik ben 1.66 en weeg 58 en vind mezelf best slank..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 1:24

Ik ben 1,74 en weeg 54 kilo, mijn topgewicht was 56 kilo. Ik ben tevreden met 54 kilo. Wil alleen gaan sporten, dat heb ik al een jaar niet meer gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 1:28

Ik ben 1.60 en ik weeg 53 perfect voor mijn gevoel. Heb ook 50 gewogen maar dat is niet mooi. Is mijn gezicht erg ingevallen en verdwijnen mijn spekbillen die ik juist mooit vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Moezie di 18 jan 2011 - 2:22

Mijn hoogtepunt (maar dan ook echt) was 78 kilo en ik ben maar 1.56...
Nu zit ik op 55 kilo en wil graag naar de 53..
Heel slank zal ik ook nooit worden maar maatje 38 in mijn broek kan ik mee leven!!
Ook ben ik altijd met mijn gewicht bezig.. zo vermoeien soms

Maar de meiden die 1.80 zijn en maar 55 kilo wegen moeten toch heel slank zijn..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Lotus di 18 jan 2011 - 2:29

Dolcis_ schreef:
Jen_ schreef:
Lotus schreef:Ik ben 1,67 meter. Ik weeg nu 52 kg. Mijn top was een jaar geleden met 55,5 kg.

Ik ben er helemaal niet tevreden mee. Wil graag een paar kilo afvallen. Weer terug naar de 48kg ofzo. Zoals anderhalf jaar geleden. Alleen was ik toen niet op een gezonde manier afgevallen.

Mijn gewicht is belangrijk voor me. Stom eigenlijk, maar toch kan het mijn hele dag beïnvloeden.

Het klinkt bot, zo bedoel ik het niet perse, maar er zit echt niet iets goed bij jou. Ik bewn 1.68 en weeg 57. Ik ben erg slank. Jij weegt écht niet teveel! Eerder veel te weinig. Ik zou niet terugwillen naar 48 kilo als ik jou was.
Jij bent 1.68? Ik dacht dat je altijd langer was.. Verder ben ik het met je eens. Ik ben 1.66 en weeg 58 en vind mezelf best slank..

Ik vat het ook niet bot op hoor. Ik weet met mijn verstand wel dat ik een eetprobleem heb en dat er dus iets niet goed zit, maar het voelt zo anders.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Caroow di 18 jan 2011 - 2:32

Ik ben 1.70 en week 56,5. Ik wil weer terug naar 54 kilo. Ik ga alleen niet dieeten, ik heb een eetstoornis gehad en ben bang dat wanneer ik echt ga dieeten, ik weer terugval. Maar ik wil graag weer ik maat 34/36 passen. Nu is het meestal 36 en soms 38.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Arwyn di 18 jan 2011 - 3:08

Mijn huidige gewicht ligt nu 9 kilo boven wat ik wil wegen. Hard aan het werk om dat er af te krijgen dus! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  smooch di 18 jan 2011 - 3:14

Ik ben 1.64 en weeg 60. Ik wil weer terug naar 56/57 .....moet weer gaan sporten en op mijn eten letten.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 3:28

Mijn hoogste gewicht was 65 (een jaar of 4 geleden) het laagste 57 (vorig jaar).

Op het moment weeg ik 61 maar wil graag weer terug naar de 57/58.. Ik vind het alleen heel erg moeilijk om daar stabiel op te blijven.

Als ik gewoon lekker eet, met ook snoepjes/chips etc. dan hang ik altijd rond de 62.. Ik moet echt het snoepen drastisch minderen als ik stabiel op 57/58 wil blijven. (plus dat ik altijd doorsla als ik daar in de buurt kom, dan wil ik toch liever naar de 55 bijv.. terwijl ik 1.72 ben, en dat dus echt niet nodig hoeft te zijn)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Sayuri di 18 jan 2011 - 7:36

Ik zit al vanaf mijn 15e (ben nu 28) rond 54 kilo, ik ben 1.69. Ik heb ooit 1 uitschieter gehad: in mijn eerste jaar op de uni ben ik erg aangekomen tot 60 kg. Ik moest toen ontzettend wennen aan het ritme en zelf te moeten koken na een hele dag college. Ik kon niet eens koken toen en genoot erg van de plotselinge vrijheid dat ik zelf mocht beslissen of ik at en wat ik at. Soms at ik dan als avondeten een hele zak mini milky's of een bak slagroomijs. Op een gegeven moment was ik echt verzwaard, moest ik nieuwe broeken kopen (2 a 3 maten groter) en ik kreeg ook veel last van acne. Het is vanzelf goed gekomen, op een gegeven moment was mijn lichaam het gewoon zat en kreeg ik enorme zin in echte warme maaltijden met groenten, in fruit, etc. Toen ben ik vanzelf terug gekomen op 54 kg. Nu weeg ik de ene week 53, dan weer 55, en meestal 54 kg, hoeveel ik ook eet.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Mariposa wo 19 jan 2011 - 5:43

Ik weeg 54 kg en ben 1.68 lang. Mijn hoogste gewicht was 57, dit was in een periode dat ik veel aan sport deed (spieren wegen zwaarder dan vet). Ik ben heel tevreden met mijn gewicht maar zou t ook niet erg vinden om 3 of 4 kg aan te komen, maar ik val juist sneller af dan dat ik aankom.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Zonnetje wo 19 jan 2011 - 6:51

Ik ben 1.73m. en weeg 57 kg. Ik ben hier tevreden mee. Als ik minder weeg, ben ik erg dun en heb ik een ingevallen gezicht. Als ik meer weeg, komt het er allemaal op mijn buik bij en blijven mijn armen en benen dun. Ik denk dus dat dit gewicht goed bij mij past.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:39

Jolie schreef:Ik ben 1,74 en weeg 54 kilo, mijn topgewicht was 56 kilo. Ik ben tevreden met 54 kilo. Wil alleen gaan sporten, dat heb ik al een jaar niet meer gedaan.

Ga hardlopen met Evy! (start to run) vind het heerlijk, en ben eigenlijk niet eens een sporter. Ik ga in maart weer beginnen (wanneer het langer licht is buiten) en in juli mee doen met de ladiesrun Very Happy Wie had dat ooit gedacht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 10:41

Lotus schreef:
Dolcis_ schreef:
Jen_ schreef:
Lotus schreef:Ik ben 1,67 meter. Ik weeg nu 52 kg. Mijn top was een jaar geleden met 55,5 kg.

Ik ben er helemaal niet tevreden mee. Wil graag een paar kilo afvallen. Weer terug naar de 48kg ofzo. Zoals anderhalf jaar geleden. Alleen was ik toen niet op een gezonde manier afgevallen.

Mijn gewicht is belangrijk voor me. Stom eigenlijk, maar toch kan het mijn hele dag beïnvloeden.

Het klinkt bot, zo bedoel ik het niet perse, maar er zit echt niet iets goed bij jou. Ik bewn 1.68 en weeg 57. Ik ben erg slank. Jij weegt écht niet teveel! Eerder veel te weinig. Ik zou niet terugwillen naar 48 kilo als ik jou was.
Jij bent 1.68? Ik dacht dat je altijd langer was.. Verder ben ik het met je eens. Ik ben 1.66 en weeg 58 en vind mezelf best slank..

Ik vat het ook niet bot op hoor. Ik weet met mijn verstand wel dat ik een eetprobleem heb en dat er dus iets niet goed zit, maar het voelt zo anders.

Ok. Ik snap je wel. Maar het is wel verdrietig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 13:19

Ik weeg 55 kilo, dat weeg ik al een hele tijd, mijn gewicht is erg stabiel. Ik vind het een prima gewicht voor mijn lengte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast wo 19 jan 2011 - 22:29

Ik ben 1.77 m en weeg nu 74 kilo. Liever wil ik weer naar de 70, dus daar wordt aan gewerkt.
Dan ben ik niet 'dun' hoor, dan heb ik nog steeds maat 38/40. Een buikje zal ik altijd blijven hebben, evenals een flinke bilpartij.
Mijn hoogste was 85, dat is nu 6 jaar geleden en toen ben ik 12 kilo afgevallen door op mijn eten te letten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 10:15

Vind het wel bijzonder om te lezen hoe iedereen zijn lijf anders ervaard.. ik had zelf al beschreven dat ik 56 kilo week bij 1.72 en pas daarmee altijd in 34/36 en vind mezelf niet te dun maar wel slank. Terwijl een hoop meiden of minder wegen of langer zijn dan mij en daar ook nog kilo's vanaf willen!

Haha geen nuttige info maar valt me wel op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 12:18

Ik woog meer, en ruim meer, dan 150 kg op mijn top.
Nu heb ik ondergewicht, dus de andere kant op.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 21:30

Dolores schreef:Ik woog meer, en ruim meer, dan 150 kg op mijn top.
Nu heb ik ondergewicht, dus de andere kant op.


Wat bedoel je? Je woog ruim meer dan 150 op je top? Dus je top is geen 150?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 22:48

Mijn top ligt nog minimaal twintig kg hoger, maar zo ver ging de weegschaal in het centrum niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 23:28

Dolores schreef:Mijn top ligt nog minimaal twintig kg hoger, maar zo ver ging de weegschaal in het centrum niet...

Oh zo bedoel je! Knap dat je zoveel bent afgevallen, maar nu heb je weer ondergewicht, hoe kan dat nou? Dat zijn wel echt 2 uitersten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gewicht - Pagina 5 Empty Re: Jouw gewicht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum