Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomer 2012 mama's!

+23
Weegschaal
kwak
koNijntje
CCC
Muppetje
Printje
Puggle
_Lana_
Flower_L
Elmo
Monnie
Océane
Twellie
Lejow
pindaatje
moepie
MADDIE
Roodkapje
Darius
PiP
Bruintje Beer
Jasmine
smooch
27 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie wo 4 jul 2012 - 8:27

Vanavond toch een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis.
Ik heb de hele middag de kleine niet voelen bewegen. Ik heb wat aangerommeld, rustig gehouden, gelegen, weer wat anders gedaan maar niks. Terwijl ik het eigenlijk elke dag vaak voel. Als ik m'n hand op m'n buik leg krijg ik eigenlijk altijd gelijk reactie. Dus toch maar even de verloskundige gebeld. Ik dacht ook wel dat het misschien kwam omdat ik er nu zo mee bezig was hoor dus vond het lastig om wel te bellen of niet.
De verloskundige belde gelijk met het ziekenhuis en we konden gelijk komen.
3 kwartier aan de ctg gelegen, er was gelijk veel activiteit. Ik voelde hem/haar ook gelijk weer trappelen, wat wel bevestigde dat ik dat vandaag echt niet had gevoeld. De ctg zag er verder prima uit, de verloskundige van het ziekenhuis kwam ook nog even een echo maken, ook allemaal prima! Ze schatte de kleine nu op 6 pond dus over 4 weekjes zo'n 7. Nou daar doen we het voor smile
Gelukkig zijn we weer gerustgesteld, ik zat echt wel even in de stress.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 4 jul 2012 - 9:29

Moepie: Gelukkig was alles goed met de kleine!
Beter een keer te veel bellen dan te weinig hoor.

Wennes: jeetje jij straks gewoon weer bij de verloskundige!

Rest, sorry ben het alweer vergeten, even geen zin om een apart venster erbij te pakken

Zo maar eens het bed opzoeken, het is alleen zo warm `s nachts op de kamer ....
Morgen dochter weer naar het kdv, dus lekker een dagje voor mezelf.
Eens kijken wat we dan gaan doen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 5 jul 2012 - 2:13

Wennes, wat fijn dat je weer naar de vk mag en dan waarschijnlijk gewoon thuis kunt bevallen! cheers

Moepie, goed dat je gebeld hebt en gelukkig was alles goed!

Pip, Heb je lekker genoten van je rustige dagje zonder dochter om je heen?

All, ik heb vanochtend voor het laatst op mijn oppaskindje gepast, was wel heel gek.
Werd net gebeld dat ik al weekend heb, had eigenlijk nog moeten werken morgenmiddag, maar er zijn minder kinderen waardoor ze me niet nodig hebben.
Vind het eigenlijk wel een beetje jammer.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie do 5 jul 2012 - 23:13

Hoe gaat het met iedereen?

Ik heb lekker een rustig dagje vandaag.
We hebben een andere auto gekocht, dus ben ik rustig aan de oude auto aan het leeghalen.
Straks even op de babykamer rommelen. Heb nog wat kleertjes gekocht en de gratis tas+inhoud van kruidvat gehaald.
Dus dat ga ik allemaal even een plekje geven.
Morgen komt mijn schoonmoeder de wieg brengen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast vr 6 jul 2012 - 0:15

Dag allemaal!

Moepie, kan me voorstellen dat je je even zorgen maakte, omdat je zo weinig activiteit voelde in je buik. Toch beter dat ze het een keer extra checken dan he! Gelukkig ben je weer gerustgesteld!

Wennes, jeetje jij ook al weer bijna 37 weken. En fijn dat je weer naar je vk mag, spannend ook dat je vanaf maandag thuis mag bevallen! Wil je dat zelf ook, of liever in het ziekenhuis?

Pip, fijn he dat je ff een dagje voor jezelf hebt! B. gaat ook op donderdag naar het kdv, vind het heerlijk zo'n dagje in de week ff voor mezelf! Heb je er van genoten? smile

Jezzie, leuk een andere auto! Wat voor een is het?

Hier alles wel goed. Vandaag 36 weken, dus schiet ook al op! De kleine meid is al wel ingedaald maar nog altijd erg actief, moet soms echt ff een flinke hap lucht nemen omdat ik dan een steek onderin voel of dat er ergens een voetje uitsteekt ofzo. Ik ben echt zo benieuwd wanneer het gaat beginnen, ben er ook zo aan toe! Gisteren heb ik een voorlichtingscursus over borstvoeding gehad. Was zeer verhelderend en heb goede tips en adviezen gekregen (bij B. heb ik maar 1 dag BV gegeven, negatieve ervaring aan over gehouden), dus kijk er wel met goede moed tegen aan! smile

Mijn moeder heeft B. net opgehaald, dus ik ga ff lekker een middagdutje doen! Doeii!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Wennes vr 6 jul 2012 - 9:06

Nera, Heb je nog een middagdutje gedaan?

Jezzie, leuk dat de wieg bijna komt. Welke auto hebben jullie gekocht?

Moepie, voel je nu de kleine goed bewegen?


Vandaag naar de vk geweest. Als ik voor maandag beval moet ik wel in het
ziekenhuis bevallen mits ik al 9cm ontsluiting heb als ze komen omdat
we het dan niet redden. Maar dan moeten ze na de bevalling wel contact
opnemen met de kinderarts of hij onze kleine wil zien, dan heb je kans
dat we daarna nog naar het ziekenhuis moeten. Gaat spannend worden dus!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 6 jul 2012 - 17:48

@ jezzie, wat leuk dat jullie nu de wieg thuis hebben. Wat voor auto hebben jullie gekocht?

@ Nera, wat goed dat je naar een info avond geweest. Ben ook geweest en vond het wel nuttig. en in jouw situatie is het helemaal nuttig natuurlijk. lijkt me erg als het zo dramatisch gaat dat je al zo snel weer moet stoppen. Spannend he.. nu het zo dichtbij komt. Wel lief dat B. even opgehaald kon worden zodat jij wat rust kon nemen.

@ Wennes... Nog een paar daagjes moet de kleine blijven zitten he!! Dat zou zo lekker zijn ook!! Ik ga voor je duimen!! En als je met 37 weken bevalt, moet je dan evengoed naar de kinderarts?

@ All, hier gaat alles goed. Nog anderhalve week werken tot mijn verlof. Staat aardig wat gepland, maar moet daar een beetje mijn weg in gaan zoeken. En bij de leidinggevende aangeven dat ik niet alles kan. Ook heel belangrijk!! Zo staat er komende dagen drie van de vier dagen na kindertijd van alles gepland. Een beetje te veel van het goede dus!!
Verder slaap ik wel erg slecht met die warmte. Gewoon al om vijf uur wakker vanmorgen. Half zes er maar uit gegaan. Was gelukkig gisteravond wel op tijd in bed!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie vr 6 jul 2012 - 20:34

Nera; spannend nu he, ik vraag me ook steeds af wanneer het gaat beginnen. Maar ja voor hetzelfde geld wacht het nog 3 weken! Hier ook een kindje dat goed is ingedaald maar ook nog heel beweeglijk is smile

Wennes; ja de baby beweegt weer goed. Donderdag was het zelfs extreem, mijn man zei al; "dat krijg je ervan" haha!
Die kleine van jou moet dus nog even tot maandag in elk geval wachten! Dan mag je lekker thuis bevallen. Maar wat super toch he dat de kleine het nog steeds fijn heeft in je buik!

Maddie; ik zou inderdaad goed aangeven op je werk wat je wel en niet kan! Wat doe je ook al weer van werk? Omdat je het hebt over "kindertijd"? Wat houd dat in?

all; gisteren moest ik dus voor een extra controle naar de verloskundige. Mijn bloeddruk was weer gezakt, dus dat is mooi! Nog wel iets eiwit in mijn urine, maar die waardes waren niet zorgelijk. Dit gebeurt wel vaker. Mijn ijzer ook nog even geprikt, deze waarde was acceptabel maar wel ook wat aan de lage kant, dus moet even een beetje opletten met eten/drinken.
Nu woensdag weer terug!!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE vr 6 jul 2012 - 22:30

@ Moepie wat fijn dat je bloeddruk wat gedaald is. Ik werk met peuters op een voorschool. Maar wij hebben straks vakantie en dan denken leidinggevenden kennelijk dat alles voor die tijd nog even moet gebeuren. Ik werk het hele jaar al met inval, dus vind eigenlijk wel dat ik nu even genoeg gedaan heb haha!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie za 7 jul 2012 - 1:36

Nera, goed dat je naar een voorlichting over bv bent geweest, ik ga woensdag naar een cursus over bv.

Maddie, Fijn dat je ook bijna verlof hebt! Laatste weekjes voor de zomervakantie zijn dan altijd druk. Denk je wel goed om jezelf!

Moepie, Fijn dat je bloeddruk weer wat gezakt is.

All, we hebben een opel vectra (station) gekocht. Dus lekker veel ruimte voor de kinderwagen achterin!
Vandaag zijn mijn vriend, schoonvader en de buurman met de schutting bezig. Het zit er al bijna in.
Ik doe niet zo veel vandaag, broodjes smeren en drinken inschenken voor de mannen.
Vanavond verjaardag van mijn vader vieren en morgenavond gaan we uit eten met mijn ouders en broertje voor mijn vader zijn verjaardag.
Waarschijnlijk de laatste keer met zijn 5en...want daarna gaat mijn broertje op vakantie en dan zie ik hem pas weer al de baby al bijna komt.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 7 jul 2012 - 21:06

@ Wennes dus toch al bevallen!! Ook vanuit hier van harte gefeliciteerd met jullie gezonde zoon. Hopelijk lekker gauw naar huis.

@ Jezzie, leuk dat jullie ook een opel vectra hebben. Wij hebben een hatchback (zo heet dat geloof ik) Ja.. ik denk om mezelf. En wat niet gaat dat gaat niet he. Dat moet ik accepteren, maar mijn werkgever ook. Zo simpel zit het in elkaar.

@ All, gister erg veel in het huishouden gedaan. Voelde me onrustig en bleef maar bezig. In de avond mijn verjaardag alvast voor vrienden gevierd. Was erg gezellig maar toch een beetje veel van het goede. Heb voor het eerst harde buiken gehad. Maar gelukkig nu weer een beetje tot rust gekomen.

Hoe is het bij jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  moepie za 7 jul 2012 - 21:25

Wennes; hier ook nogmaals gefeliciteerd! Hopelijjk zijn jullie gauw lekker thuis

maddie; meid, niet te gek doen he?!! Was je verjaardag wel gezellig?

all; Ik heb twee goede dagen gehad vrijdag en zaterdag, voelde me echt even heel anders en had meer energie. Vandaag is de energie ver te zoeken.. Ik ben ook de hele week al zo verkouden, het gaat maar niet over! Komt vast door dat gekke weer. Mijn handen doen nu zo'n beetje de hele dag pijn, niet zo prettig. Ik hoop nu de temperatuur wat zakt dat het met het vocht ook iets afneemt.. ben benieuwd.
Verder ben ik eigenlijk gewoon onwijs nieuwsgierig naar ons kindje...kan eigenlijk niet wachten!! Vandaag 37 weken! Dus het mag thuis! Al staat het bed nog niet op klossen, dit gebeurt morgenavond, dus nog even wachten Wink
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE za 7 jul 2012 - 21:32

Wat lekker dat je twee goede dagen hebt gehad. Lastig dat je zo'n last van die pijn aan je handen hebt. is er niets dat werkt? bijvoorbeeld in een bak met koud water oid?
Die verkoudheid is vervelend, maar met dit weer niet gek. Nederland weet gewoon niet meer wat ie wil met het weer hihi!! Maar ik merk zelf dat als ik verkouden word ik hier veel langer last van heb nu ik zwanger ben.
Die nieuwsgierigheid heb ik ook!! Zowel het geslacht als het hele uiterlijk. smile Jij bent alweer 37 weken, wordt wel steeds spannender he!! hopelijk ben je tegen de tijd van de bevalling over die verkoudheid heen.

Mijn verjaardag was wel heel erg gezellig. Dus dat is ook belangrijk he!! smile
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie ma 9 jul 2012 - 1:26

Moepie, spannend hoor nu, al 37 weken! Hopelijk voor jou duurt het niet heel lang meer en voel je je na de bevalling weer wat beter!

Ik ben ook erg nieuwschierig naar ons kindje! Wil ook zo graag weten wat het is! Maar we hebben nog even geduld!
Vanavond partneravond van de zwangerschapscursus. Ben erg benieuwd hoe mijn vriend het zal vinden!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE ma 9 jul 2012 - 8:18

@ Jezzie, wat leuk zo'n partner les. Wij hebben er volgende week maandag 1 van mijn zwangerschapsyoga. Ben ook zo benieuwd hoe mijn vriend het gaat vinden. Het is dan wel gelijk de laatste les dus dat is ook een apart gevoel.

@ All, vandaag wel erg moe geweest maar wel een goede dag gehad op mijn werk. Nog maar zes daagjes werken te gaan smile Het aftellen gaat natuurlijk gewoon door he!!
Voor de kleine hoef ik niet heel veel meer te doen. Nog wat hoeslakens komen en wassen en verder de bekleding van het wiegje nog wassen. We moeten ook nog een leuk nachtlampje. Maar wij willen er één die in het stopcontact kan en daar heb ik nog geen leuke van gezien.
Hoe is het bij jullie?
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 1:20

Maddie; Heerlijk, je hebt gewoon al bijna verlof smile dat wordt genieten..
Lekker dat je ook bijna klaar bent met alles voor de kleine.
Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad!

Jezzie; Spannend wordt het nu allemaal he. Ben ook erg benieuwd wat voor wondertje er in mijn
buik zit. Is het een jongen of een meisje, hoe ziet het eruit e.d. Maar nog eventjes geduld moeten we hebben.

Moepie; Lekker dat je 2 goede dagen hebt gehad met veel energie, hier is dat per dag ook erg wisselend.
Ene dag doe ik "veel" en andere dag zit ik maar beetje te hangen.
Wel vervelend dat je zo`n pijn hebt, is het al wat gezakt nu het iets minder warm is?
Wennes; Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 281626781
Wat jammer dat je net niet thuis mocht bevallen.
Is verder alles goed gegaan en hoe gaat het nu met jullie? Ben erg benieuwd naar de naam Wink

Alll; Hier gaat het nog allemaal goed! Rommel en hobbel nog lekker verder hihi.
Wel vorige week telefoon gehad van "onze" gastouder, ze heeft ontslag genomen bij het bureau en gaat dus niet voor ons beebje zorgen. Erg jammer en we balen flink. Contract was al getekend en we hadden een goed vertrouwen bij haar en de klik was er.
Nu dus druk aan het zoeken naar een nieuwe, wel lastig want is precies vakantie periode dus een hoop zijn er nu niet. Zal wel na mijn bevalling worden eer dat we aan de "intake" gesprekken toekomen denk.
Gister met m`n moeder nog even wat in huis gerommeld hier en alle babywas gestreken en ingeruimd, heerlijk gevoel dat het nu allemaal klaar is.
Nu de vluchtkoffer nog inpakken, dan ben ik er wel klaar voor geloof ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie di 10 jul 2012 - 7:09

Maddie, fijn dat je een goede dag hebt gehad met werken. Lekker dat je al zo veel af hebt voor de baby. Ik moet nog beginnen met wassen. Ga er volgende week mee beginnen.

Bebbel, Wat vervelend dat de gastouder ontslag heeft genomen en jullie nu weer op zoek moeten naar een andere! Hopelijk vinden jullie snel weer iemand waarmee het klikt.
Fijn dat je alles klaar hebt voor de baby!

Gisteravond was de partneravond van de zwangerschapscursus. Mijn vriend vond het allemaal erg interessant en nuttig om te weten.
Ik hoef alleen vrijdagmiddag nog te werken en dan heb ik ook lekker verlof.
Morgenochtend heb ik een cursus over borstvoeding, ben benieuwd wat ze gaan vertellen.
Donderdag ga ik bij een vriendin langs en daarna even bij mijn ouders langs, mijn moeder heeft nog een tas met babykleertjes die ik mag hebben. Dus dan kan ik die volgende week uitzoeken en daarna wasjes gaan draaien. De babykamer is zo goed als af, er moeten nog wat dingen opgehangen worden en ik wil nog schilderijtjes en er moeten nog gordijntjes gemaakt worden. Maar de baby komt toch eerst bij ons op de kamer, dus dan kan ik de decoratie ook wat meer op het kindje aanpassen. Of de naam op de muur ofzo.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 jul 2012 - 7:28

hier weer een berichtje van mij...
Heb steeds geen zin om op alles te reageren Embarassed
kleine zit nog steeds in de buik, morgen maar weer eens bij de gyn kijken.
Ben benieuwd hoe het ervoor staat!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 10:15

Pip; Succes morgen! Ben benieuwd.

Jezzie; Mooi dat je vriend het nuttig vond de partneravond. Wij hebben hem de 23e, benieuwd wat mijn mannetje ervan gaat vinden.
Leuk dat je moeder nog een tas met babykleertjes heeft voor je!
Heb vorige week al de kleertjes gewassen, zo leuk om te doen en vooral schattig om die kleine kleertjes op het wasrek te zien hangen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP di 10 jul 2012 - 22:03


Wennes: Ben benieuwd hoe het gaat bij jullie!!

Maddie: nog met je leidinggevende kunnen praten over de invulling van je laatste dagen?
Irritant hè dat je van alles wil doen en je daarna weer de pineut bent… Ik heb de laatste dagen ook `s avonds last van nesteldrang :S
Het is nog de vraag of ik dit jaar mijn verjaardag wel vier! Ben namelijk de 27e jarig
J

Moepie: Is het vocht vasthouden wat minder geworden de laatste dagen? Hoop het voor je!
Had van de week ook iets dat mijn vingers opgezwollen waren, dat was al irritant, laat staat wat jij hebt!
Ik ben ook zo nieuwsgierig naar ons mannetje, heb ik eigenlijk pas sinds een week. Een paar weken terug was er al haar te zien, ben benieuwd
J En ook hoe F gaat reageren, ze heeft het echt zo goed door, sinds van de week hebben we haar ook een beetje verteld dat de baby bijna komt en dat papa en mama dan naar de babydokter moeten, zij dan bij oma gaat slapen en dat de baby er daarna is.
Heb pas ook een klein cadeautje gehaald met haar voor de baby, gisteren samen ingepakt en verteld dat ze die aan de baby mag geven als hij geboren is.

Bebbel: Lastig idd dat je nu nog weer opzoek moet naar een andere gastouder.. Denk je dat dat wel gaat lukken?

Jezzie: Gelukkig vond je vriend het wel interessant de partneravond, scheelt weer gemopper!
Altijd leuk als mensen aan je denken, ben benieuwd of er nog wat leuks tussen zit, ik ben best wel een zeur met kleertjes, haha.


All: Vanmiddag dus naar de gyn, ben best wel een beetje zenuwachtig, wie weet het ik voldoende ontsluiting en mag ik (over)morgen wel terugkomen! Of ze sturen me gewoon weer naar huis met het bericht dat ik maandag ofzo maar weer moet komen om te kijken…
Zo mezelf en dochter maar eens klaarmaken. Heb een middag geruild op het kdv, dus daar gaat ze straks heen. Dan nog even met mijn man naar de juwelier, we willen een bedelarmbandje voor onze dochter kopen namens haar broertje.
Oja Roodkapje herinnerde me er weer even aan dat het vrijdag de 13e is … Gelukkig ben ik niet bijgelovig!



PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 11 jul 2012 - 1:32

Succes bij de gym pip! Spannend hoor, vandaag 40 weken.
Een collega van mij is gisteren eindelijk bevallen, met 41+4! Hoop niet dat ik ook zo lang moet wachten!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  PiP wo 11 jul 2012 - 3:38

Zit er even flink doorheen....
Ben zojuist een soort van ontslagen in Utrecht, mag gewoon in het streekziekenhuis bevallen Neutral
Deze gyn zag niet in waarom ik persee daar moet bevallen en heeft overlegt. Had nog steeds geen ontsluiting, dus niet inleiden. Nu maar gewoon afwachten, hij zag het ook niet gebeuren dat ik met een paar dagen wel ontsluiting zou hebben. Kan dus nog wel 2 weken doorlopen.
Weet ff niet hoe ik me voel, boos, verdrietig, teleurgesteld....

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  MADDIE wo 11 jul 2012 - 4:34

@ Jezzie, wat heerlijk...nog maar 1 middagje werken!! En dan heb je nog tijd zat om alles te wassen en zo denk ik. ik heb het ook verder van te voren gedaan, omdat ik laat met verlof ga. 35.6 weken pas.

@ Bebbel, wat vervelend van die gastouder. had ik ook al op fb gezegd. Hopelijk komt er gauw een oplossing voor. Maar geeft toch weer wat stress natuurlijk!!

@ Pip... wat vreemd dat je nu toch wel in het streek zkh mag bevallen. Sta je daar wel positief in?
Hmm... dus je loopt nog wel even over tijd volgens hem... dat hij dat nu al zo zeker kan weten zeg!! :-S Vervelend dat je er nu doorheen zit. Kan me dat wel voorstellen!!
Veel succes met de laatste loodjes!!
Ik heb er niet met mijn leidinggevende over gesproken. Wel met collega's. Uiteindelijk is het me ook allemaal nogal meegevallen. Keek er gewoon een beetje tegenop ook!!

@ All, vandaag een redelijke dag gehad op mijn werk. Er moet nog wel wat gebeuren voordat ik alles goed heb afgerond, maar heb er wel vertrouwen in.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jezzie wo 11 jul 2012 - 4:37

Oh Pip, wat raar dat ze daar nu ineens mee komen...en niet al eerder.
Ik snap dat je er even doorheen zit!Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 699888
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Jasmine wo 11 jul 2012 - 4:38

Pip, wat een rare gang van zaken. Wekenlang stel je je erop in in Utrecht te bevallen en op je uitgerekende datum komen ze hiermee. En dan ook nog geen ontsluiting, dus maar afwachten wanneer er wat gebeurt. hug

(Toch maar bitter lemon en ananas inslaan dan?)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomer 2012 mama's! - Pagina 23 Empty Re: Zomer 2012 mama's!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum