Goedemorgen! Jullie ook blij??
+13
VeryCherry
Esperanza
Marin
Pompoen
Barbabella
girli
Rovine
Sarah1985
Parisienne
Ibbeltje
TwistedAngel
slaatje
Tiana
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Goedemorgen! Jullie ook blij??
Jeej het gaat door! We vliegen vanavond samen naar Istanbul en mogen nog tot zondag blijven zelfs op kosten van de baas! Aaah hoe cool, ben zo blij nu!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jolicious, ik ben onderweg naar Ede . Pinterest al ontdekt?
Gast- Gast
Ik moet zo naar het ziekenhuis.. Mijn ontstoken verstandskies moet er uit. En ik durf niet
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Jaaaaaaaaaa ik ben erg happy want mn vakantieboek is binnen
Gast- Gast
Wat super Marin, lekker van genieten samen!
Ik ben ook blij! Gisteravond een hele gezellige avond gehad met vijf vriendinnen, vanochtend kroop mijn vriend nog even tegen mij aan nadat hij een 24.-uurs dienst had gedraaid en vanavond ga ik lekker naar de sauna met drie vriendinnen. We eten daar ook een hapje. Jammer genoeg schijnt de zon hier niet, maar voor de rest voel ik me helemaal happy.
Ik ben ook blij! Gisteravond een hele gezellige avond gehad met vijf vriendinnen, vanochtend kroop mijn vriend nog even tegen mij aan nadat hij een 24.-uurs dienst had gedraaid en vanavond ga ik lekker naar de sauna met drie vriendinnen. We eten daar ook een hapje. Jammer genoeg schijnt de zon hier niet, maar voor de rest voel ik me helemaal happy.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook blij! Gisteravond na mijn avonddienst kon ik mijn auto niet meer starten (niet blij). Gelukkig kon collega mij afzetten thuis en ben ik vandaag terug gegaan. ANWB gebeld en die waren er echt al na 3 minuten (had vanuit huis al gebeld en ben er daarna heen gefietst, ongeveer 15 min.) Echt top! Hele aardige meneer en die concludeerde dat er een nieuwe accu in moest. Toen ik vertelde dat een vriend (die ook bij de ANWB werkt) hem altijd maakt bleek hij hem ook te kennen en ging hem even opbellen. Nu neemt die vriend vanmiddag een nieuwe accu mee (waarschijnlijk stuk goedkoper dan wanneer de ANWB een nieuwe plaatst) Daarom ben ik blij!!
Gast- Gast
Jaaaaaaaaaaaa, de brieven met de uitslag van mijn mastertoelatingsexamen zijn verzonden.. Aaaaaaaaaaaaahhhhh!!!
Hoop nu echt dat die brief er morgen is haha...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Spannend Antibes.Antibes schreef:Jaaaaaaaaaaaa, de brieven met de uitslag van mijn mastertoelatingsexamen zijn verzonden.. Aaaaaaaaaaaaahhhhh!!!
Morgen lig je dus bij de brievenbus?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Spannend Antibes.Antibes schreef:Jaaaaaaaaaaaa, de brieven met de uitslag van mijn mastertoelatingsexamen zijn verzonden.. Aaaaaaaaaaaaahhhhh!!!
Nee, heb mijn moeder opdracht gegeven bij de brievenbus te slapen vannacht... Krijg officiële post altijd daar, omdat ik hier met vijf mensen een trappenhuis deel en post nog wel eens verdwijnt in de hal..
En ik moet morgen op tijd op voor masterexamen in Maastricht (vet suf, als ze dit nou dagje eerder verzonden hadden haha), dus ik ga ze om acht denk ik al bellen "IS ER AL EEN BRIEF?"..
Antibes- Ratel
En als hij er is ga je niet naar het masterexamen?Antibes schreef:Smikkell schreef:Spannend Antibes.Antibes schreef:Jaaaaaaaaaaaa, de brieven met de uitslag van mijn mastertoelatingsexamen zijn verzonden.. Aaaaaaaaaaaaahhhhh!!!
Nee, heb mijn moeder opdracht gegeven bij de brievenbus te slapen vannacht... Krijg officiële post altijd daar, omdat ik hier met vijf mensen een trappenhuis deel en post nog wel eens verdwijnt in de hal..
En ik moet morgen op tijd op voor masterexamen in Maastricht (vet suf, als ze dit nou dagje eerder verzonden hadden haha), dus ik ga ze om acht denk ik al bellen "IS ER AL EEN BRIEF?"..
Gast- Gast
Naja, ik ga sowieso wel. Want ik weet dan nog steeds niet of ik een plek heb, alleen of ik door ben naar de volgende ronde. =)
Antibes- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» ik ben blij, jullie ook?
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
» Waar werden jullie blij van vandaag?
» Zijn jullie kindjes blij/gelukkig op het KDV/gastouder?
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Maken jullie je zorgen om jullie eigen financiële toekomst?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: