DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Aargh, ik heb zo'n trek in thee en iets eten, maar ik moet pas om half twee wegen en ik ben al aangekomen de laatste tijd en ongesteld Nu weet ik weer waarom ik liever vroeg afspreek
Gast- Gast
Bruce schreef:Hoi trouwens! Vraag me ineens af waarom wij geen WF-spel meer hebben lopen, maar ik weet het alweer. Ik had te lang niet meer gereageerd
Schandalig! En ik was nog wel aan het winnen!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben nu verslaafd aan Bunny Shooter
Alex- Ratel
Whaha ik heb de hoop op winst tegen jou al opgegeven.Alex schreef:Bruce schreef:Hoi trouwens! Vraag me ineens af waarom wij geen WF-spel meer hebben lopen, maar ik weet het alweer. Ik had te lang niet meer gereageerd
Schandalig! En ik was nog wel aan het winnen!Alweer
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ben nu verslaafd aan Bunny Shooter
Klinkt als een intellectueel spel.
Gast- Gast
Bruce schreef:Whaha ik heb de hoop op winst tegen jou al opgegeven.Alex schreef:Bruce schreef:Hoi trouwens! Vraag me ineens af waarom wij geen WF-spel meer hebben lopen, maar ik weet het alweer. Ik had te lang niet meer gereageerd
Heel slim van je, dan valt het niet elke keer zo tegen
Alex- Ratel
Reva schreef:Alex schreef:Ik ben nu verslaafd aan Bunny Shooter
Klinkt als een intellectueel spel.
Is het ook! Je moet heel goed kunnen mikken
Alex- Ratel
Whaha oh echt, wat een herkenning. Maar goed, anders moet je 't zo zien: als je nu thee drinkt en iets eet, ben je nu misschien iets zwaarder, maar dan spreek je de volgende keer weer vroeg af en ben je dan extra afgevallenReva schreef:Aargh, ik heb zo'n trek in thee en iets eten, maar ik moet pas om half twee wegen en ik ben al aangekomen de laatste tijd en ongesteld Nu weet ik weer waarom ik liever vroeg afspreek
En niks stomme wordfeud, wordfeud is leuk!
Gast- Gast
Alex schreef:Bruce schreef:Whaha ik heb de hoop op winst tegen jou al opgegeven.Alex schreef:Bruce schreef:Hoi trouwens! Vraag me ineens af waarom wij geen WF-spel meer hebben lopen, maar ik weet het alweer. Ik had te lang niet meer gereageerd
Heel slim van je, dan valt het niet elke keer zo tegen
Gast- Gast
Die tijdlijn van Facebook suckt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Bruce schreef:Whaha oh echt, wat een herkenning. Maar goed, anders moet je 't zo zien: als je nu thee drinkt en iets eet, ben je nu misschien iets zwaarder, maar dan spreek je de volgende keer weer vroeg af en ben je dan extra afgevallenReva schreef:Aargh, ik heb zo'n trek in thee en iets eten, maar ik moet pas om half twee wegen en ik ben al aangekomen de laatste tijd en ongesteld Nu weet ik weer waarom ik liever vroeg afspreek
Bwhahaha, wat slecht gedacht. Ik gooi vandaag sowieso mijn ongestelheidskaart op tafel Minder aantrekken is ook geen optie meer, ik ga de laatste keren al praktisch halfnaakt naar binnen vorige keer in de auto daar voor de deur nog mijn rokje uitgetrokken, had bedacht dat dat best kon voor die paar meters
Het is ook leuk, maar ik vergeet altijd de spelletjes die lopen ook echt af te maken. Jullie denken nu 'JOH???!'
Gast- Gast
Slecht gedacht? Het lijkt me in ieder geval gezonder dan de hele ochtend in hongerstaking te gaan omdat je anders bang bent dat je dadelijk een kilo zwaarder bent. Het zou pas slecht zijn als je nu toegeeft aan een vreetkik en daar dan bovenstaande theorie op toepast.Reva schreef:Bruce schreef:Whaha oh echt, wat een herkenning. Maar goed, anders moet je 't zo zien: als je nu thee drinkt en iets eet, ben je nu misschien iets zwaarder, maar dan spreek je de volgende keer weer vroeg af en ben je dan extra afgevallenReva schreef:Aargh, ik heb zo'n trek in thee en iets eten, maar ik moet pas om half twee wegen en ik ben al aangekomen de laatste tijd en ongesteld Nu weet ik weer waarom ik liever vroeg afspreek
Bwhahaha, wat slecht gedacht. Ik gooi vandaag sowieso mijn ongestelheidskaart op tafel Minder aantrekken is ook geen optie meer, ik ga de laatste keren al praktisch halfnaakt naar binnen vorige keer in de auto daar voor de deur nog mijn rokje uitgetrokken, had bedacht dat dat best kon voor die paar meters
Het is ook leuk, maar ik vergeet altijd de spelletjes die lopen ook echt af te maken. Jullie denken nu 'JOH???!'
En Wordfeud, ik heb geloof ik ooit 1 spelletje tegen jou lopend gehad en dat heeft inderdaad niet heel lang geduurd..
Gast- Gast
Sorry Wordfeud
Waar koop je een plakje boomstam? En wel een beetje groot. Boom omzagen is geen optie.
Waar koop je een plakje boomstam? En wel een beetje groot. Boom omzagen is geen optie.
Gast- Gast
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Reva schreef:Het is ook leuk, maar ik vergeet altijd de spelletjes die lopen ook echt af te maken. Jullie denken nu 'JOH???!'
Inderdaad.
Alex- Ratel
Hoi VC!
Ligt het aan mij of is half 1 niet zo heel erg laat voor de lunch?
Ligt het aan mij of is half 1 niet zo heel erg laat voor de lunch?
Alex- Ratel
Nee dat is niet laat voor de lunch.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Half 1 is toch een vrij normale tijd om te lunchen lijkt me.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi VC!
Half 1 lijkt mij een normale tijd. Ik lunch altijd ergens tussen half 1 en 1.
Reev, een plakje boomstam, ik zou het niet weten. Mijn vader zou gewoon naar het bos gaan en een plakje afzagen van een omgekapte boom. Maar ja, mijn vader is niet helemaal normaal.
Reev, een plakje boomstam, ik zou het niet weten. Mijn vader zou gewoon naar het bos gaan en een plakje afzagen van een omgekapte boom. Maar ja, mijn vader is niet helemaal normaal.
Gast- Gast
Bruce schreef:Hoi VC!
haha Bruce
Hebben overigens tuincentra niet zoiets? Geen idee verder.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik lunch altijd tussen 1 en half 2, dat vind ik wel aan de late kant. Half 1 niet hoor!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goedemorgen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik moet nog ontbijten haha.Rush schreef:Ik lunch altijd tussen 1 en half 2, dat vind ik wel aan de late kant. Half 1 niet hoor!
Maar de wasmachine, vaatwasser en droger draaien. Er liggen 2 schone kids in bed, met volle buik. Ik heb gemolken, kilo's poep geruimt, dus deze huisvrouw voelt zich nuttig
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: