DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ik heb wel een strijkijzer hoor, een echte antieke
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit nu meestal rond de €40 voor 2 personen en dan kan ik ook nog wel besparen.Bruce schreef:Ik ook wel denk ik, maar wel met moeite. We doen nu voor twee personen voor ongeveer 50 euro per week aan boodschappen, maar daar zijn nog wel dingen bij waar op bespaard kan worden.VeryCherry schreef:Voor 1 persoon? Dat zou ik, zonder sigaretten, wel redden
Ik kocht altijd heel veel op voorraad, stom eigenlijk. Wat moet ik met 4 potten pastasaus?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb trouwens nog een ontzettend leuk rekje met vogeltjes en zo.
Weet alleen niet waar ik hem op wil hangen. Misschien in de keuken, voor de theedoeken.
Weet alleen niet waar ik hem op wil hangen. Misschien in de keuken, voor de theedoeken.
Voorraad heb ik meestal niet, maar die potten kunnen ook niet veel kwaad. Wat je uitgeeft aan voorraad hoef je later niet meer uit te geven.Rush schreef:Ik zit nu meestal rond de €40 voor 2 personen en dan kan ik ook nog wel besparen.Bruce schreef:Ik ook wel denk ik, maar wel met moeite. We doen nu voor twee personen voor ongeveer 50 euro per week aan boodschappen, maar daar zijn nog wel dingen bij waar op bespaard kan worden.VeryCherry schreef:Voor 1 persoon? Dat zou ik, zonder sigaretten, wel redden
Ik kocht altijd heel veel op voorraad, stom eigenlijk. Wat moet ik met 4 potten pastasaus?
Netjes, die 40 euro met zijn tweeën.
Gast- Gast
Dan weet je het dus wel. Lijkt me een prima plan en plek. Zeker omdat je de keuken een beetje wilde pimpen nu de vaatwasser er is.VeryCherry schreef:Ik heb trouwens nog een ontzettend leuk rekje met vogeltjes en zo.
Gast- Gast
Ja, maar ik weet nog niet wáár in de keuken Is het blauwe wandje een idee? En dan boven de verwarming?
Klopt, maar als je dat met veel dingen doet die je 'weinig' eet, kost het alleen maar geld. Ik verspreid het nu wat meer, zodat ik niet de ene keer €80 kwijt ben en de andere keer €30.Smikkell schreef:Voorraad heb ik meestal niet, maar die potten kunnen ook niet veel kwaad. Wat je uitgeeft aan voorraad hoef je later niet meer uit te geven.Rush schreef:Ik zit nu meestal rond de €40 voor 2 personen en dan kan ik ook nog wel besparen.Bruce schreef:Ik ook wel denk ik, maar wel met moeite. We doen nu voor twee personen voor ongeveer 50 euro per week aan boodschappen, maar daar zijn nog wel dingen bij waar op bespaard kan worden.VeryCherry schreef:Voor 1 persoon? Dat zou ik, zonder sigaretten, wel redden
Netjes, die 40 euro met zijn tweeën.
We hebben een tijd gehad dat de boodschappen per week wel bijna €80 waren, dus het is een hele verbetering!
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, aan de zijkant van het aanrecht.VeryCherry schreef:Ja, maar ik weet nog niet wáár in de keuken Is het blauwe wandje een idee? En dan boven de verwarming?
Gast- Gast
Als je het uiteindelijk weg moet gooien omdat het over de datum is, dan is het zonde.Rush schreef:
Klopt, maar als je dat met veel dingen doet die je 'weinig' eet, kost het alleen maar geld. Ik verspreid het nu wat meer, zodat ik niet de ene keer €80 kwijt ben en de andere keer €30.
We hebben een tijd gehad dat de boodschappen per week wel bijna €80 waren, dus het is een hele verbetering!
Ik mis wel een vriezer. Dat zou me toch zoveel geld besparen. Verse kruiden er in en zuurdesem. Maaltijden invriezen die overblijven. Grootverpakkingen kopen van vis en kip.
Laatst aangepast door Smikkell op di 20 maa 2012 - 1:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben er inmiddels achter dat een kilo 'goedkoop' gehakt in zo`n grote bak, niks minder kost dan 2 pakjes van 500 gram 'normaal' gehakt. En of het nou tussen de oren zit of niet, het normale gehakt is wel lekkerder.Smikkell schreef:
Ik mis wel een vriezer. Dat zou me toch zoveel geld besparen. Verse kruiden er in en zuurdesem. Maaltijden invriezen die overblijven. Grootverpakkingen kopen van vlees en kip.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vries niet zoveel in, vergeet altijd dat het er ligt
Want kip is geen vlees?Smikkell schreef: Grootverpakkingen kopen van vlees en kip.
Gast- Gast
Dat is een geruststelling. Dat geldt dat vast alleen bij aanbiedingen. Toch zie ik nog een hele lijst voordelen aan een vriezer. Ijsklontjes. Van die zakken gemixte groente uit de diepvries. Daar kan je dan steeds een handje van in de wok gooien.Rush schreef:Ik ben er inmiddels achter dat een kilo 'goedkoop' gehakt in zo`n grote bak, niks minder kost dan 2 pakjes van 500 gram 'normaal' gehakt. En of het nou tussen de oren zit of niet, het normale gehakt is wel lekkerder.Smikkell schreef:
Ik mis wel een vriezer. Dat zou me toch zoveel geld besparen. Verse kruiden er in en zuurdesem. Maaltijden invriezen die overblijven. Grootverpakkingen kopen van vlees en kip.
Gast- Gast
Oeps, daar moest vis staan. Hoe lomp.Stofzuiger schreef:Want kip is geen vlees?Smikkell schreef: Grootverpakkingen kopen van vlees en kip.
Gast- Gast
True, wij hebben 2 vrieskisten, ontzettend handig!
Zeker omdat m`n vriend nogal een grote ijseter is, haha! 1 lade voor ijsjes en snacks, 1 lade voor vlees, 2 lades voor brood, broodjes en groente en 1 lade voor pizza en 'restjes'.
Zeker omdat m`n vriend nogal een grote ijseter is, haha! 1 lade voor ijsjes en snacks, 1 lade voor vlees, 2 lades voor brood, broodjes en groente en 1 lade voor pizza en 'restjes'.
Rush- Lady Post-a-lot
Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Gast- Gast
Frituurpan heb ik ook nietRush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Gast- Gast
?Stofzuiger schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Rush- Lady Post-a-lot
Heb jij die wel?Stofzuiger schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Gast- Gast
Ijs en pizza in de frituurpan?Rush schreef:?Stofzuiger schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Gast- Gast
Ja hoor en bounty's!Stofzuiger schreef:Ijs en pizza in de frituurpan?Rush schreef:?Stofzuiger schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja hoor en bounty's!Stofzuiger schreef:Ijs en pizza in de frituurpan?Rush schreef:?Stofzuiger schreef:Rush schreef:Hahahaha. Ik eet het niet, mijn teveel moeite om de frituurpan aan te zetten!Smikkell schreef:Ja, ijs, pizza's en snacks zijn dan weer een nadeel
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: