DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Whahaha, das lief Zal even met mijn vriend overleggen morgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nu met die kruk kan ze je aan en is ze niet bang meer.VeryCherry schreef:Ik heb het idee dat die vrouw eerder een beetje bang van me was of zo en dat ze nu ziet dat ik eigenlijk ook heel normaal ben
Ik wilde vandaag met N ergens een ijsje halen, maar ik was zo kapot dat het gewoon niet lukte. Ben blij dat ik hem niks gezegd heb omdat het een verrassing moest zijn, maar ik voel me wel een beetje schuldig.
Gast- Gast
Ik hoor het wel, ze staan hier stoffig te worden. De ene is wel blauw en de ander grijs maar ze zijn hetzelfde (heb de bij de ene het blauw er weer afgeschuurd met schuurpapier en bij de ander niet) en lopen lekker (ze hebben van die anatomische handgrepen). Ik wil ze uiteindelijk wel een keer terug, maar ik heb andere dus deze echt niet nodig nu.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ah echt lief van je! Je hoort het morgen
Iedereen wordt ineens aardig, VC
Waarom werken er trouwens van die lampies bij het UWV?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goed hè
Alex schreef:Iedereen wordt ineens aardig, VC
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ken je dat niet, Erin? Lampie is zo simpel dat hij maar één ding kan ... Om even het niveau aan te geven van de mensen die ik zo noem.
Alex- Ratel
Alex schreef:Ken je dat niet, Erin? Lampie is zo simpel dat hij maar één ding kan ... Om even het niveau aan te geven van de mensen die ik zo noem.
Weer wat geleerd!
Erin- Ratel
Zo leerzaam is het Dagcafé
Ik had van de week het UWV gebeld omdat ik niet meer volledig in de ziektewet zit en ik wilde weten hoe en waar ik dat door moest geven. Zei Mien dat ik dan opnieuw via de site WW moest aanvragen, dan werd ik vanzelf door de afdeling WW gebeld. Dus ik weer opnieuw WW aangevraagd en vandaag werd ik gebeld door de afdeling WW dat ik geen WW aan had moeten vragen, maar dat ik contact op moet nemen met mijn arbo-arts. Ik zei dat ik iemand van het UWV had gesproken die me had verteld dat ik weer opnieuw WW moest aanvragen, waarop die man zei dat dat dus niet klopt. Zucht.
Ik had van de week het UWV gebeld omdat ik niet meer volledig in de ziektewet zit en ik wilde weten hoe en waar ik dat door moest geven. Zei Mien dat ik dan opnieuw via de site WW moest aanvragen, dan werd ik vanzelf door de afdeling WW gebeld. Dus ik weer opnieuw WW aangevraagd en vandaag werd ik gebeld door de afdeling WW dat ik geen WW aan had moeten vragen, maar dat ik contact op moet nemen met mijn arbo-arts. Ik zei dat ik iemand van het UWV had gesproken die me had verteld dat ik weer opnieuw WW moest aanvragen, waarop die man zei dat dat dus niet klopt. Zucht.
Alex- Ratel
OMg vermoeiendddd!!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:lampen zijn anders heel handig. Onmisbaar. Niets mis mee!
Ik zeg ook niet dat lampen niet handig zijn. Wel als je als mens het IQ hebt van een lampje.
Alex- Ratel
Erin schreef:OMg vermoeiendddd!!
Ja, behoorlijk. Morgen dus maar de arbo-arts bellen. Dan kan ik ook eindelijk gaan kijken naar een re-intergratieproject.
Alex- Ratel
Ik had een super lieve arts bij het UWV. De arbeidsdeskundige was ook aardig, maar zo'n zwaar accent dat ik na 5 min pas snapte wie hij was en wat hij wilde (hij belde me).
Die brief heb ik na 3x lezen ook nog niet helemaal door, de zinsopbouw kan je meerdere kanten me op...
Die brief heb ik na 3x lezen ook nog niet helemaal door, de zinsopbouw kan je meerdere kanten me op...
Gast- Gast
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: