DagCafé
+12
Sjaantje
ExpressoB
Japie
Pompoen
Stuiterbal
Toet
Erin
Rush
Jade
Ibbeltje
Alex
VeryCherry
16 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Ik zou het gewoon doen hoor Toet, ze kunnen echt wel wat steun gebruiken! Is toch juist lief van je, tenminste ik zou het in ieder geval waarderen.
Vind ik ook, alleen maar lief om ze een hart onder de riem te steken.
Gast- Gast
Maar wat voor soort kaart dan? En wat zet ik er in? Ik heb die mensen al in geen jaren meer gesproken..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou voor een blanco kaart gaan. Dan kun je er zelf inzetten dat je geschrokken bent van het nieuws en aan ze denkt terwijl zij door deze ingrijpende periode gaan en je ze sterke wil wensen de komende tijd?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zou voor een blanco kaart gaan. Dan kun je er zelf inzetten dat je geschrokken bent van het nieuws en aan ze denkt terwijl zij door deze ingrijpende periode gaan en je ze sterke wil wensen de komende tijd?
Ja dat of iets met sterkte ofzo. En een persoonlijk berichtje. Het is al heel wat dat je moeite doet om uberhaupt een kaartje te sturen. Dan toon je al medeleven en ja die mensen snappen wel dat je het moeilijk vindt om de juiste woorden te vinden! Vind het echt een heel lief gebaar van je!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Heftig, Toet. Lief dat je een kaartje wil sturen. Dat zullen ze vast waarderen, ook al is het lang geleden dat je ze zag/sprak. Wat het kaartje betreft sluit ik me aan bij Reva en Erin.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oké bedankt, laat ik het maar gewoon doen dan
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb vandaag nog niets van haar vernomen.Reva schreef:Waar is K.otsie eigenlijk..
Gast- Gast
K.otsie?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reva schreef:Ja...
Rush- Lady Post-a-lot
Waarvan me nog altijd niet helemaal duidelijk is waar ie eigenlijk vandaan komt
Hoi!
Hoi!
Gast- Gast
Ohhhh.Reva schreef:June dr koosnaampje..
Ik dacht iemand anders.
Rush- Lady Post-a-lot
Zusje draait door, K.otsie wordt gemist, Rush vraagt zich af wie dat is en ik vraag me af hoe ze aan die bijnaam is gekomen.
Verder gaat het goed!
Verder gaat het goed!
Gast- Gast
Mogge.
Ik geloof niet dat het heel lastig is om te bedenken waarom K.otsie het koosnaampje van June is
Ik geloof niet dat het heel lastig is om te bedenken waarom K.otsie het koosnaampje van June is
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha ik kan de link wel leggen, maar ben gewoon benieuwd naar het specifieke verhaal. Beetje sensatie is altijd goedAlex schreef:Mogge.
Gast- Gast
ik vroeg me alleen af van die die nieuwe bijnaam was
en hoe was jullie weekend? Nog iets leuks/bijzonders gedaan?
en hoe was jullie weekend? Nog iets leuks/bijzonders gedaan?
Gast- Gast
Hoi trouwens! Vraag me ineens af waarom wij geen WF-spel meer hebben lopen, maar ik weet het alweer. Ik had te lang niet meer gereageerd
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: