Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

+27
Ella
Joli86
CCC
CoffeeJunkie
Inge
piertje
Poisongirl
Diese
Toet
Minx
Nietjuuh
Ugly Betty
Raindrop
Susan
Joontjuh
Verona
Jeanette
minoessepoes
smooch
silly-one
Serena
Laquisia
Cheesegirl
Sweety
Sterre
Fairlight
Flinder
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:08

Ik stem voor de mand met boodschappen, leuk idee!
Een kadobon is zo.. standaard.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  minoessepoes wo 12 jan 2011 - 1:14

Boodschappenkrat, ideaal! Maar niet als je zoals wij geen auto hebt want ik zie mezelf niet met dat ding op de fiets zitten. Dus dat is wel iets om rekening mee te houden!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Diese wo 12 jan 2011 - 1:45


Ik weet natuurlijk niet hoeveel het mag kosten, maar ik zou de bon kopen en dat in een mandje verpakken met kleine nuttige boodschappen. Dan is de bon het hoofdkado zeg maar, maar dan leuk verpakt.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 2:45

Ik zou het boodschappenpakket kiezen. Toen wij samen gingen wonen hadden we niks meer aan een bon van een woonwinkel. Ik was van te voren namelijk ook al erg goed bezig geweest met verzamelen. Gevaar is dan dat zo'n bon in de kast beland en er jammer genoeg niks mee gedaan wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Poisongirl wo 12 jan 2011 - 3:01

Ik zou voor de boodschappenmand gaan en dan inderdaad in zo'n bigshopper of een leuk krat! Misschien zou ik er nog wat gebruiksvoorwerpen indoen naast de boodschappen (knoflookpers,spatel,perpermolen,kaarsen). Heel erg leuk idee, hebben wij ook gedaan voor een vriend die opzichzekf ging wonen, hij was er heel erg blij mee.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  piertje wo 12 jan 2011 - 3:48

Ik zou ook voor de mand met boodschappen gaan.
Ik vind het leuker, maar het komt ook meer over alsof je er echt moeite voor hebt gedaan om iets leuks te bedenken!
piertje
piertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Inge wo 12 jan 2011 - 4:01

De mand met boodschappen smile
Vind ik altijd leuk om samen te stellen en vond ik ook leuk om te krijgen
Als wij met een heel stel een cadeau geven wordt het meestal een mand met boodschappen + een cadeaubon.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  CoffeeJunkie wo 12 jan 2011 - 5:35

Boodschappen! Had ik ook van mijn ouders gehad, in een wasmand. Van pleisters tot enveloppen, groene zeep, thee, plantje tot groente en aardappels. Was achteraf echt super handig.

CoffeeJunkie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  CCC wo 12 jan 2011 - 6:20

Absoluut de mand! Zou ik ook echt superleuk vinden om te krijgen! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 6:57

Darcy schreef:Ik zou de bon leuker vinden en ik vind het ook helemaal niet inspiratieloos. Juist prettig, dan kan ik zelf wat uitzoeken, ik ben gek op woonwinkels! Wie mij goed kent, geeft me een Ikea bon :P

Eens. Een ikeabon! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Joli86 wo 12 jan 2011 - 7:18

Ook ik vind de mand leuker!
Ik zou er wel alleen spullen in stoppen waarvan je zeker weet dat ze gebruikt worden! Misschien is het ook leuk om er een zak theelichtjes, tijdschriften etc ofzo in te doen.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Ella wo 12 jan 2011 - 7:37

Ik zou een mand met boodschappen ook leuker vinden om te krijgen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 7:39

Bedankt voor jullie reacties smile Ik ga voor de mand met boodschappen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Jasmina wo 12 jan 2011 - 11:02

Ik zou inderdaad ook een mand met boodschappen geven, tenzij je zeker weet dat ze die kadobon ook echt (op korte termijn) gaan gebruiken omdat ze misschien al iets op het oog hebben.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Winegum wo 12 jan 2011 - 22:26

Ik heb al regelmatig zo'n mand gemaakt voor andere, en ik heb hem zelf ook 1 keer gekregen. Mensen zijn er vaak gek op, zeker als je wat exclusieve dingen erin stopt die mensen niet gauw zelf zouden kopen maar wel erg lekker/leuk vinden.

Een cadeaubon is ook erg handig, maar dat vind ik ook niet leuk om te geven. Maar als iemand krap bij kas zit, of als je denkt dat hij/zij nog veel geld zou moeten uitgeven in een winkel, is dat wel praktisch natuurlijk.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Caresses do 13 jan 2011 - 2:21

Smikkell schreef:Woonde ze hiervoor al op zichzelf of nog thuis?

Als iemand van thuis komt is zo'n mand wel leuk. Wanneer iemand al wat langer op zichzelf woont misschien niet meer zo..

Mee eens. Als ik naar mijzelf kijk en ik zo voor het eerst op mezelf gaan wonen, dan zou ik de mand een heel leuk cadeau vinden.
Met samenwonen terwijl ik daarvoor ook al zelfstandig heb gewoond, zou ik de bon leuker vinden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Le Chat Noir do 13 jan 2011 - 2:22

Het hangt er vanaf of ze nu nog thuiswonen of niet.. Toen ik op kamers ging kreeg ik ook zo'n pakket en dat vond ik superleuk. Vooral als er dingen inzitten die wel lekker en gangbaar zijn, maar die je zelf minder snel haalt. Ook iets in een bepaald thema is leuk: Italie/Grieks enz. Maar toen ik ging samenwonen had ik een bon van een woonwinkel leuker gevonden. Wel een winkel waar je dan van die leuke accessoires kan kopen.

Oh ik zie nu dat er ook al een soortgelijke reactie was en dat je al voor de mand hebt gekozen Wink...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen) - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie leuker vinden (kado samenwonen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum