Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gradaties van verdriet

+6
SuperGrover
Susan
Rapunzel
Paper Crown
Makamba
TGR
10 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Gradaties van verdriet - Pagina 4 Empty Re: Gradaties van verdriet

Bericht  frolic ma 19 maa 2012 - 0:24

In de ogen van anderen heb ik een heel zwaar leven gehad tot nu toe en ik merk dan ook vaak het omgekeerde, dat mensen niet dúrven klagen tegen me terwijl ik ook vreselijk baal als ik verkouden ben,een lekke band heb of wat voor banaals dan ook.

Het enige wat voor mij echt bijna ondraagbaar kan zijn is het gemis van mijn mama,de rest heeft mij gevormd tot wie ik ben en eerlijk ik ben eigenlijk best trots-blij met wie ik ben,hoe ik leef .

Natuurlijk zijn er verschillende gradaties van verdriet als ik wel kan bléren omdat ik moet gaan werken Gradaties van verdriet - Pagina 4 394967 is dat iets heel anders dan dat ik pijn voel door gemis of rouw. Maar verdriet is verdriet en een baaldag is een baaldag Gradaties van verdriet - Pagina 4 561177

-Yvonne :shock: sommige mensen he !

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gradaties van verdriet - Pagina 4 Empty Re: Gradaties van verdriet

Bericht  Gast ma 19 maa 2012 - 7:44

Zoey schreef:
Carrie schreef:Zoey, zat jij hier al eerder? Heb je een naamsverandering gehad?

Ik lees hier al jaren mee (volgens mij al zo'n 5 jaar) en heb verschillende accounts gehad, maar nooit echt actief gereageerd. Dus ik denk niet dat ik iemand ben die jij kent Wink

OK smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum