Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roze kleding voor jongetjes...

+29
Lindsya
Wennes
SarahKey
Makamba
Annemie
Coco
TGR
Annie24
Darius
tweeling
Supertalentje
Petteflet
*Troela*
Thunder
Diese
Rush
Linda
Laced
Nijntje
Happy
Jazzlyn
Susan
Blue flower
Fiebje
Aagje!
LotteK
Ibbeltje
Slakje
Printje
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 2 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Diese wo 14 maa 2012 - 2:33

Mooi!! Ik vind felroze ook erg leuk bij jongetjes. Heb het geloof ik ook wel eens roze jongenskleding als verjaardagskado gekocht, had er geen idee van dat er zoveel mensen zijn die er niet van houden. Mijn vriend heeft trouwens ook veel roze polo's/overhemden/shirts. Is ook het eerste wat hij uit de rekken trekt in de winkel haha. Roze staat hem gewoon mooi!
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 2 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Thunder wo 14 maa 2012 - 2:38

Ik zou het nooit kopen, maar dat komt meer omdat ikzelf roze een verschrikkelijke kleur vind.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:40

Ja, leuk! Mijn vriend heeft ook een lichtroze polo, staat alleen maar super met zijn bruine krullen.

Gast
Gast

Bericht  *Troela* wo 14 maa 2012 - 2:41

Ik vind het leuk! Zou het niet snel aandoen voor het 1e jaar. Maar mijn zoon heeft best al wat roze kleding gehad.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 2:43

Ik koppel kleur net als speelgoed niet aan geslacht.

Gast
Gast

Bericht  Slakje wo 14 maa 2012 - 2:44

Nee. Iedereen zei altijd 'wat een mooi jongetje' Grmbl. Dus als wij buiten gaan krijgt ze haar rode of roze dekentje en geen blauwe dingen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Petteflet wo 14 maa 2012 - 2:47

Leuk! Ik hou van roze voor jongens. Het staat juist onwijs stoer vind ik.

L. draagt echt heel veel roze, zachtroze en hardroze, en vindt het zelf ook echt een mooie kleur. Hij krijgt idd wel eens commentaar van mensen, maar ik zeg altijd maar: Echt mannen dragen roze!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Supertalentje wo 14 maa 2012 - 2:55

Ik heb nog geen roze gekocht, alles is hier wit, blauw of zwart. Voor hele kleintjes vind ik het niet leuk, maar als ie groter is vind ik het wel leuk.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 3:02

Slakje schreef:Nee. Iedereen zei altijd 'wat een mooi jongetje' Grmbl. Dus als wij buiten gaan krijgt ze haar rode of roze dekentje en geen blauwe dingen.

En zelfs dan zijn er mensen die denken dat het een jongetje is.

Mijn meiden hebben een roze jas, en vaak roze kleertjes aan, en dan nog vragen: '2 jongetjes?'

Als ik dan met nee antwoord: 'een jongen en een meisje dan zeker...?' :shock:

Why??

Gast
Gast

Bericht  tweeling wo 14 maa 2012 - 3:14

Super leuk printje! Helemaal 2012 Very Happy
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Darius wo 14 maa 2012 - 3:16

Voor een jongen vind ik hardroze wat mooier dan lichtroze, maar dit shirtje is gewoon ook leuk hoor. Als L.aurens het in de winkel zag hangen, dan had hij het meteen aangetrokken. Meneer is gek op roze!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annie24 wo 14 maa 2012 - 3:17

Afgelopen maandag een licht roze polo gekocht bij de H&M voor Y. met een beige chino eronder.

Heb het vanmorgen even gepast en het staat hartstikke leuk! I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  TGR wo 14 maa 2012 - 3:18

Ik denk dat het bij kinderen vanaf 1 jaar wel wat duidelijker is of het een jongetje of een meisje is. Maar daarvoor is het soms niet duidelijk en dan helpt het wel, kiezen voor roze of blauwe kleertjes.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Susan wo 14 maa 2012 - 4:05

Bij Ezra dachten mensen soms wel dat hij een meisje was door zijn krullen, maar dat weerhield me er niet van om hem een roze shirtje aan te trekken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TGR wo 14 maa 2012 - 4:06

Susan schreef:Bij Ezra dachten mensen soms wel dat hij een meisje was door zijn krullen, maar dat weerhield me er niet van om hem een roze shirtje aan te trekken.

Voor een jongen is hij ook wel een heel knap meisje.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Coco wo 14 maa 2012 - 8:25

Mooi roze is niet lelijk!

Heb gisteren roze shirtsvan Vingino voor hem binnen gekregen. Staat hem heel goed. Vind deze polo ook erg leuk. Even bij de Zara langs dus!
Vind zachtroze bij hele blanke jobgetjes met witblond haar trouwens wel minder mooi.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Annemie wo 14 maa 2012 - 8:41

mijn zoontje had met zijn verjaardag ongeveer hetzelfde aan, alleen dan nog veel feller roze, ik vond het wel stoer, tegenwoordig kan dat toch ook makkelijk vind ik.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 8:42

Slakje schreef:Nee. Iedereen zei altijd 'wat een mooi jongetje' Grmbl. Dus als wij buiten gaan krijgt ze haar rode of roze dekentje en geen blauwe dingen.

Ik heb het zelfs als eens meegemaakt dat ik mijn dochter echt meiden dingen had aangedaan. Zelfs het dekentje dat op haar lag was roze en nog vroeg iemand me 'is het een jongen of een meisje?' Wat dat betreft maakt het denk ik niks uit welke kleur je kindje aan heeft. Al kan ik het me in jouw geval wel voorstellen.

Ontopic, ik vind het shirt erg leuk en als ik een zoontje had, had ik het zeker gekocht!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  SarahKey wo 14 maa 2012 - 8:50

Ik houd absoluut niet van roze. voor meisjes al niet (ik hou van lekker stoere kleding ook voor meisjes) en voor jongens al helemaal niet. Siem zal dus echt nooit wat roze aankrijgen. Dus ook deze roze polo niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 8:53

Darius schreef:Voor een jongen vind ik hardroze wat mooier dan lichtroze, maar dit shirtje is gewoon ook leuk hoor. Als L.aurens het in de winkel zag hangen, dan had hij het meteen aangetrokken. Meneer is gek op roze!

Haha hier nog zo'n kerel die voor roze kiest! Ik heb van mijn buurvrouw een hele leuke knalroze polo gekregen. Die draagt hij nu onder truien en straks krijgt ie hem gewoon aan hoor. Vind ik juist leuk!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey wo 14 maa 2012 - 8:55

Makamba schreef:

Ik heb het zelfs als eens meegemaakt dat ik mijn dochter echt meiden dingen had aangedaan. Zelfs het dekentje dat op haar lag was roze en nog vroeg iemand me 'is het een jongen of een meisje?' Wat dat betreft maakt het denk ik niks uit welke kleur je kindje aan heeft. Al kan ik het me in jouw geval wel voorstellen.

Ontopic, ik vind het shirt erg leuk en als ik een zoontje had, had ik het zeker gekocht!

Ik heb het vorige week nog meegemaakt. Siem blauw jasje aan, stoere jongensmuts en de eerste de beste: Is het een meisje? scratch scratch

Dus maakt idd niets uit welke kleur je kind aanheeft Laughing

(al hoor ik ook van mensen dat Siem wel echt een jongenshoofdje heeft. I love you )
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Wennes wo 14 maa 2012 - 8:57

Voor B geen roze, ik hou niet van roze bij een jongen
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Lindsya wo 14 maa 2012 - 9:07

Ik vind het een leuke polo, de kleur is leuk. Mijn zoontje heeft ook roze polo's en ik vind het leuk staan.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Printje wo 14 maa 2012 - 9:09

Ik ben juist helemaal dol op roze. Mochten we een meisje krijgen ga ik helemaal los hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 9:11

Ik vind dat leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: