Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roze kleding voor jongetjes...

+29
Lindsya
Wennes
SarahKey
Makamba
Annemie
Coco
TGR
Annie24
Darius
tweeling
Supertalentje
Petteflet
*Troela*
Thunder
Diese
Rush
Linda
Laced
Nijntje
Happy
Jazzlyn
Susan
Blue flower
Fiebje
Aagje!
LotteK
Ibbeltje
Slakje
Printje
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  *Troela* wo 14 maa 2012 - 9:19

Denk ook dat die lichte kleur mooi zal staan bij je zoontje, heeft toch een beetje donker huidje! Vind het bij zoon echt super staan in de zomer als hij beetje bruiner is.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Printje wo 14 maa 2012 - 9:27

Dat denk ik zelf idd ook Mama1985
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Bruintje Beer wo 14 maa 2012 - 10:01

O, ja dat kan ik zeker aandoen bij mijn zoontje. Ik zou wel voor een hardere roze kleur gaan maar denk dat het hem heel leuk staat met zijn bruin huidje en donkere haartjes!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 10:18

Vind roze prima kunnen bij een jongen evenals blauw voor een meisje.. Heb het niet zo op die kleur kan niet bij een bepaald geslacht! Lekker aan doen wat je leuk vind en in mijn geval kan Dylan al duidelijk zijn voorkeur aangeven en behoord ook roze en paars tot een favoriet smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Makamba wo 14 maa 2012 - 20:47

SarahKey schreef:
Makamba schreef:
Slakje schreef:Nee. Iedereen zei altijd 'wat een mooi jongetje' Grmbl. Dus als wij buiten gaan krijgt ze haar rode of roze dekentje en geen blauwe dingen.

Ik heb het zelfs als eens meegemaakt dat ik mijn dochter echt meiden dingen had aangedaan. Zelfs het dekentje dat op haar lag was roze en nog vroeg iemand me 'is het een jongen of een meisje?' Wat dat betreft maakt het denk ik niks uit welke kleur je kindje aan heeft. Al kan ik het me in jouw geval wel voorstellen.

Ontopic, ik vind het shirt erg leuk en als ik een zoontje had, had ik het zeker gekocht!

Ik heb het vorige week nog meegemaakt. Siem blauw jasje aan, stoere jongensmuts en de eerste de beste: Is het een meisje? scratch scratch

Dus maakt idd niets uit welke kleur je kind aanheeft Laughing

(al hoor ik ook van mensen dat Siem wel echt een jongenshoofdje heeft. I love you )

Dat is echt niet leuk als mensen zoiets vragen terwijl het toch echt duidelijk is! Ik kreeg toen ook vaker te horen, 'ja, maar roze kan ook voor een jongen he. Vandaar de vraag of het een j/m, is'. Klopt, maar niet zóveel roze. :P
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  studiebol wo 14 maa 2012 - 20:55

Slakje schreef:Nee. Iedereen zei altijd 'wat een mooi jongetje' Grmbl. Dus als wij buiten gaan krijgt ze haar rode of roze dekentje en geen blauwe dingen.

Nou ik heb hier geen voetenzak meer in de MC dus je ziet nu niet alleen meer een hoofd.. gisteren allebei een knalroze jas aan, rokje met een maillot met roze er in... en dat zag je dus allemaal heel goed, want geen voetenzak. En er stond een mevrouw al een poosje te kijken.. en die zegt het is een jongentje en een meisje he.. :shock: Zien die mensen dan die rokjes niet? De knalroze jasjes niet... echt ik merk dat ik steeds minder aardig antwoord geef

On topic, ik denk dat als ik een jongen had, dat ik dan wel roze kon aantrekken, maar dan wel stoer, dus stoere polo of stoere blouse.
....
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Parisienne wo 14 maa 2012 - 21:33

Ik vind roze bij jongens leuk! Zeker iets als een polo of leuk t-shirt. N. draagt ook blauwe kleding (zowel licht- als donkerblauw), zie niet in waarom ik deze kleur haar niet aan zou trekken?! Ik draag zelf ook blauwe kleding..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  jill wo 14 maa 2012 - 22:58

ik vind dat leuk , roze bij een jongetje Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 561177 mijn zoontje heeft ook een roze t-shirtje .staat heel leuk ! maar ja je moet ervan houden he ...
jill
jill
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 74
Registratiedatum : 26-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roze kleding voor jongetjes... - Pagina 3 Empty Re: Roze kleding voor jongetjes...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum