Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Algemeen klaagtopic

+34
Merai
lyke
May
Sweety
Prosecco
loura
*Troela*
Flippin' Bitch
Shisha
Rovine
Shadowfax
Chocoholic
Caro
SoGood
girli
Caroow
Feline
Minx
Paper Crown
Rose
TGR
Rush
Stuiterbal
Makamba
Zora
Elysia
Kaboutertje
redd
Petteflet
Blond
Slakje
Pompoen
VeryCherry
Ibbeltje
38 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:49

Engeland heeft gewonnen van Ierland. Nu moet ik er wel heen om ze te troosten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:52

Flippin' Bitch schreef:@ Pippa, kom goed voor jezelf op hoor. Als het niet gaat, dan gaat het niet.

I know, ik probeer mezelf op te peppen laughcry Heb net al een uur liggen slapen, zo boem, in slaap gevallen. Hopelijk met een goede nacht, dat het een beetje gaat...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:53

Ik ben al dagen heel moe, ik denk dat ik nu weer een beetje tot rust begin te komen van de verhuizing en nog moeten er veel dingen gedaan worden, maar mijn energie is even 0,0 niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:53

Doedel schreef:Ik ben al dagen heel moe, ik denk dat ik nu weer een beetje tot rust begin te komen van de verhuizing en nog moeten er veel dingen gedaan worden, maar mijn energie is even 0,0 niks!

Is niet zo gek natuurlijk, jullie hebben staan bikkelen niet normaal!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:57

Pippa schreef:
Doedel schreef:Ik ben al dagen heel moe, ik denk dat ik nu weer een beetje tot rust begin te komen van de verhuizing en nog moeten er veel dingen gedaan worden, maar mijn energie is even 0,0 niks!

Is niet zo gek natuurlijk, jullie hebben staan bikkelen niet normaal!!

Het is inderdaad hard gegaan, kreeg toevallig gister ook een compliment van een bouwvakker die schuin tegenover ons een vrijstaande woning aan het bouwen is. Hij had het allemaal een beetje in de gaten zitten houden hou het overal ging en wij deden zoveel zelf, hij zag ons dan ook meer dan alle andere buren. Hij vroeg ook of hij even binnen mocht kijken en vond het heel mooi geworden ook voor de tijd die we hebben gehad. Ik ben ook wel blij dat we veel zelf hebben gedaan, daardoor voelt het wel een stuk meer van jezelf, ik voel me nog niet helemaal thuis. Maar dat komt steeds meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 9:58

Dat heeft ook tijd nodig, je moet je draai nog even vinden en bent natuurlijk vooral bezig geweest om alles op zijn plek te krijgen, het voor de kinderen oké te maken, etc. Nu nog voor jezelf. Maar wel leuk om te horen. Volgens mij is het ook prachtig geworden en gaan jullie daar een heel mooi leven tegemoet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 10:03

Pippa schreef:Dat heeft ook tijd nodig, je moet je draai nog even vinden en bent natuurlijk vooral bezig geweest om alles op zijn plek te krijgen, het voor de kinderen oké te maken, etc. Nu nog voor jezelf. Maar wel leuk om te horen. Volgens mij is het ook prachtig geworden en gaan jullie daar een heel mooi leven tegemoet!

Ja, in de wc moet nog geschilderd worden, de keuken is nog niet klaar, trapgat moet nog helemaal gedaan worden. En dan de tuin, maar die moet gewoon voor de zomer klaar zijn. Ik moet beneden de openslaande deuren nog schilderen, maar dat komt met mooi weer. En ook boven de kozijnen op Amé dr slaapkamer en bij ons moeten nog gedaan worden.
Ik ben zo blij met de ruimte, Mas kan zelfs rondjes fietsen in de woonkamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 10:09

Detail dingen dus. Dat komt goed, hopelijk voel je je snel thuis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 10:17

Ik word zo moe van mezelf. laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke za 17 maa 2012 - 10:19

dat ik in amsterdam woon en hier weinig mensen ken..
En dat dan vriendinnen van mij afspreken in amsterdam met een meisje wat ook in amsterdam woont en mij dan niet uitnodigen..
Ik snap er echt niks van Sad en vind het dan superkut om op facebook te moeten lezen dat ze allemaal in amsterdam zijn
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 10:25

lyke86 schreef:dat ik in amsterdam woon en hier weinig mensen ken..
En dat dan vriendinnen van mij afspreken in amsterdam met een meisje wat ook in amsterdam woont en mij dan niet uitnodigen..
Ik snap er echt niks van Sad en vind het dan superkut om op facebook te moeten lezen dat ze allemaal in amsterdam zijn

Wat raar en wat jammer! Ik kom zelf uit Amsterdam en ben verder weg verhuisd en wat mij opviel was dat mensen eigenlijk helemaal niet zo veel moeite wilden doen om naar mij toe te komen. Ze vonden het leuk als ik naar hun toe kwam maar verder... En nu woon ik best een heel stuk dichterbij, 45 min met de trein, maar ze komen nog steeds niet, zelfs niet als ze langs mijn woonplaats komen. Heel jammer!
Ik denk wel dat je er niet te veel conclusies aan moet verbinden, er zijn zo veel redenen waarom het zo kan zijn gegaan. Misschien heeft dat meisje ze wel uitgenodigd, dan zou ik ook niet snel iemand erbij uitnodigen. Of misschien hebben ze er gewoon helemaal niet aan gedacht.
Dat zijn wel altijd jammere dingen om op facebook te lezen maar ik heb er ook wel eens knallende ruzie met een vriendin over gehad en dat bleek vervolgens voor een groot deel een misverstand (ik was kwaad omdat ze niet reageerde op mijn berichtjes terwijl ze niet was komen opdagen voor een afspraak maar ze wel foto's postte op facebook van zichzelf terwijl ze aan het uitgaan was of iets in die richting, ze bleek twee telefoons te hebben en haar andere telefoon was leeg en het nieuwe nummer had ze mijn nog niet gegeven).
Misschien moet je het gewoon ter sprake brengen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke za 17 maa 2012 - 10:28

тыквашка schreef:
lyke86 schreef:dat ik in amsterdam woon en hier weinig mensen ken..
En dat dan vriendinnen van mij afspreken in amsterdam met een meisje wat ook in amsterdam woont en mij dan niet uitnodigen..
Ik snap er echt niks van Sad en vind het dan superkut om op facebook te moeten lezen dat ze allemaal in amsterdam zijn

Wat raar en wat jammer! Ik kom zelf uit Amsterdam en ben verder weg verhuisd en wat mij opviel was dat mensen eigenlijk helemaal niet zo veel moeite wilden doen om naar mij toe te komen. Ze vonden het leuk als ik naar hun toe kwam maar verder... En nu woon ik best een heel stuk dichterbij, 45 min met de trein, maar ze komen nog steeds niet, zelfs niet als ze langs mijn woonplaats komen. Heel jammer!
Ik denk wel dat je er niet te veel conclusies aan moet verbinden, er zijn zo veel redenen waarom het zo kan zijn gegaan. Misschien heeft dat meisje ze wel uitgenodigd, dan zou ik ook niet snel iemand erbij uitnodigen. Of misschien hebben ze er gewoon helemaal niet aan gedacht.
Dat zijn wel altijd jammere dingen om op facebook te lezen maar ik heb er ook wel eens knallende ruzie met een vriendin over gehad en dat bleek vervolgens voor een groot deel een misverstand (ik was kwaad omdat ze niet reageerde op mijn berichtjes terwijl ze niet was komen opdagen voor een afspraak maar ze wel foto's postte op facebook van zichzelf terwijl ze aan het uitgaan was of iets in die richting, ze bleek twee telefoons te hebben en haar andere telefoon was leeg en het nieuwe nummer had ze mijn nog niet gegeven).
Misschien moet je het gewoon ter sprake brengen.

Ja ik heb op facebook al gereageerd.. en ik heb al een berichtje gestuurd.. op beide krijg ik geen reactie.
En dat meisje waar ze nu bij zijn die komt ook van waar ik vandaan kom..
Ik vind het echt naar Sad voel me af en toe al klote dat ik hier niemand ken.. en dan doen mijn ''vriendinnen'' ook nog eens zo.. pff
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 10:30

Niet leuk inderdaad! Ik heb wel gemerkt met mijn verhuizingen dat vriendschappen heel anders in elkaar steken dan ik dacht. Heb jij nu niks aan met je rotgevoel.

Waarom ben je in Amsterdam gaan wonen? Ik woon in Amersfoort en omdat ik daar niet studeerde, werkte o.i.d. had ik ook erg moeite om vriendinnen te vinden. Maar nu ik wat actiever ben geworden in het sociale leven hier krijg ik steeds meer kennissen en vrienden. Ik heb een tijdje gewerkt hier, ik zit op een koor. Eigenlijk moet je zelf ook actief zijn wil je vriendinnen vinden in een nieuwe stad, ik weet dat het moeilijk is en het zal ook niet morgen gelukt zijn, maar door sociale dingen te ondernemen, bij een club te gaan of iets in die richting, verdrijf je in ieder geval de eenzaamheid.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke za 17 maa 2012 - 10:35

тыквашка schreef:Niet leuk inderdaad! Ik heb wel gemerkt met mijn verhuizingen dat vriendschappen heel anders in elkaar steken dan ik dacht. Heb jij nu niks aan met je rotgevoel.

Waarom ben je in Amsterdam gaan wonen? Ik woon in Amersfoort en omdat ik daar niet studeerde, werkte o.i.d. had ik ook erg moeite om vriendinnen te vinden. Maar nu ik wat actiever ben geworden in het sociale leven hier krijg ik steeds meer kennissen en vrienden. Ik heb een tijdje gewerkt hier, ik zit op een koor. Eigenlijk moet je zelf ook actief zijn wil je vriendinnen vinden in een nieuwe stad, ik weet dat het moeilijk is en het zal ook niet morgen gelukt zijn, maar door sociale dingen te ondernemen, bij een club te gaan of iets in die richting, verdrijf je in ieder geval de eenzaamheid.

Bedankt voor je reactie smile

Ik ben in Amsterdam gaan wonen omdat mijn vriend hier werk vond en omdat ik in Diemen studeer..
We hebben 2 jaar geleden hier ook een huis gekocht.. dus echt weg hier gaat ook niet makkelijk meer.

Ik studeer in Diemen en heb gemerkt dat de mentaliteit van de mensen hier echt heel anders is dan in Friesland (waar ik vandaan kom) Ik maak wel vrienden met de internationale studenten (doe een internationale studie) maar met de mensen uit de omgeving hier heb ik op een of andere manier niks..
Maar ''vrienden'' op school zijn ook echt alleen vrienden op school, buiten school om word er nooit wat afgesproken..

Misschien moet ik inderdaad bij een club van iets gaan o.i.d.
Mijn vriend is ook heel vaak weg voor zijn werk en soms ook voor een aantal maanden, en dan zit ik hier ook maar alleen..
Pff tis af en toe ook gewoon echt niet makkelijk
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 10:49

Ik had dat ook, ik heb in St.eenwijk gewoond en studeerde in Zwolle en ik had in Zwolle wel mensen met wie ik optrok op school, maar buiten school hoorde ik nooit weer iets van ze. Nu hebben we nog sporadisch contact via facebook maar ik zie ze nooit. In St.eenwijk kreeg ik geen poot aan de grond en hier in A.mersfoort duurde het eeuwen! Ik denk dat het niet persé de mentaliteit van de Amsterdammers is, hoewel ik zeker geloof dat die anders is, maar meer dat mensen vaak helemaal in hun groepje zitten, niet zo veel behoefte hebben aan nieuwe vriendschappen. Je moet dan écht moeite doen om contact met mensen te krijgen. Daarom is dat met internationale studenten ook makkelijker, die hebben dat vaste groepje juist helemaal niet.

Het heeft hier wel echt geholpen dat ik op koor ben gegaan en een bijbaan had in de buurt. Daar heb ik leuke vriendinnen aan over gehouden en hoewel ik de mensen van mijn koor meestal niet buiten koor zie, is het wel supergezellig en een sociaal gebeuren, daardoor voel je je ook minder eenzaam. En toen ik net geopereerd was kwam een koorvriendin wel langs en er worden ook buiten koor om soms dingen georganiseerd. Sowieso doen we vaak een drankje.
Ik heb ook wel mensen leren kennen via het forum trouwens, alleen daarvan wonen de meesten juist helemaal niet zo dichtbij laughcry.

't is gewoon lastig maar je moet, zeker als je een huis gekocht hebt, je best doen om je weg in Amsterdam te gaan vinden. Ik zou zeker proberen om iets sociaals te gaan doen, een teamsport, cursus, koor, dansles of zoiets. Iets waar je wekelijks dezelfde mensen ontmoet voor een tijdje zodat jij hun en zij jou kunnen leren kennen.
Kun je niet bij een studievereniging of een studentenvereniging gaan?

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke za 17 maa 2012 - 10:53

тыквашка schreef:Ik had dat ook, ik heb in St.eenwijk gewoond en studeerde in Zwolle en ik had in Zwolle wel mensen met wie ik optrok op school, maar buiten school hoorde ik nooit weer iets van ze. Nu hebben we nog sporadisch contact via facebook maar ik zie ze nooit. In St.eenwijk kreeg ik geen poot aan de grond en hier in A.mersfoort duurde het eeuwen! Ik denk dat het niet persé de mentaliteit van de Amsterdammers is, hoewel ik zeker geloof dat die anders is, maar meer dat mensen vaak helemaal in hun groepje zitten, niet zo veel behoefte hebben aan nieuwe vriendschappen. Je moet dan écht moeite doen om contact met mensen te krijgen. Daarom is dat met internationale studenten ook makkelijker, die hebben dat vaste groepje juist helemaal niet.

Het heeft hier wel echt geholpen dat ik op koor ben gegaan en een bijbaan had in de buurt. Daar heb ik leuke vriendinnen aan over gehouden en hoewel ik de mensen van mijn koor meestal niet buiten koor zie, is het wel supergezellig en een sociaal gebeuren, daardoor voel je je ook minder eenzaam. En toen ik net geopereerd was kwam een koorvriendin wel langs en er worden ook buiten koor om soms dingen georganiseerd. Sowieso doen we vaak een drankje.
Ik heb ook wel mensen leren kennen via het forum trouwens, alleen daarvan wonen de meesten juist helemaal niet zo dichtbij laughcry.

't is gewoon lastig maar je moet, zeker als je een huis gekocht hebt, je best doen om je weg in Amsterdam te gaan vinden. Ik zou zeker proberen om iets sociaals te gaan doen, een teamsport, cursus, koor, dansles of zoiets. Iets waar je wekelijks dezelfde mensen ontmoet voor een tijdje zodat jij hun en zij jou kunnen leren kennen.
Kun je niet bij een studievereniging of een studentenvereniging gaan?


Ik vind het echt fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..
Studievereniging is denk ik niet echt mijn ding.. ''vriendin'' uit groningen zit ook bij een studentenvereniging en het enige wat ik daar van hoor is dat het alleen maar een hele hoop gezuip en gefeest is.. en daar heb ik niet zo'n behoefte meer aan.

Maar een koor lijkt mij opzich ook wel leuk.. en ik wil weer gaan tenissen dus misschien helpt dat ook wel!

Bedankt voor je reactie smile ik kan er nu weer wat positiever tegen aan kijken smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Pompoen za 17 maa 2012 - 10:58

lyke86 schreef:
Ik vind het echt fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..
Studievereniging is denk ik niet echt mijn ding.. ''vriendin'' uit groningen zit ook bij een studentenvereniging en het enige wat ik daar van hoor is dat het alleen maar een hele hoop gezuip en gefeest is.. en daar heb ik niet zo'n behoefte meer aan.

Maar een koor lijkt mij opzich ook wel leuk.. en ik wil weer gaan tenissen dus misschien helpt dat ook wel!

Bedankt voor je reactie smile ik kan er nu weer wat positiever tegen aan kijken smile

Een studievereniging is iets anders dan een studentenvereniging, maar goed, wat precies het verschil is weet ik ook niet. Mijn zusje zit bij allebei geloof ik en die zegt dat het een verschil is. Maar mijn zusje hoor ik alleen maar over in de kroeg met medestudenten, of die dan van de studentenvereniging of van de studievereniging zijn houd ik nooit zo bij ;-).

Maar je bent zéker niet de enige! Ik zou dan als je op een koor zou willen een koor zoeken wat een beetje jong is, een popkoor of iets dergelijks of gewoon een koor met ook jonge leden. En wie weet ontmoet je idd met tennissen ook leuke mensen. Ze komen gewoon niet vanzelf op je af, ze weten immers niet dat je er bent, je moet er wat aan doen én de juiste mensen tegen komen. Komt vast goed!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke za 17 maa 2012 - 10:59

тыквашка schreef:
lyke86 schreef:
Ik vind het echt fijn om te lezen dat ik niet de enige ben..
Studievereniging is denk ik niet echt mijn ding.. ''vriendin'' uit groningen zit ook bij een studentenvereniging en het enige wat ik daar van hoor is dat het alleen maar een hele hoop gezuip en gefeest is.. en daar heb ik niet zo'n behoefte meer aan.

Maar een koor lijkt mij opzich ook wel leuk.. en ik wil weer gaan tenissen dus misschien helpt dat ook wel!

Bedankt voor je reactie smile ik kan er nu weer wat positiever tegen aan kijken smile

Een studievereniging is iets anders dan een studentenvereniging, maar goed, wat precies het verschil is weet ik ook niet. Mijn zusje zit bij allebei geloof ik en die zegt dat het een verschil is. Maar mijn zusje hoor ik alleen maar over in de kroeg met medestudenten, of die dan van de studentenvereniging of van de studievereniging zijn houd ik nooit zo bij ;-).

Maar je bent zéker niet de enige! Ik zou dan als je op een koor zou willen een koor zoeken wat een beetje jong is, een popkoor of iets dergelijks of gewoon een koor met ook jonge leden. En wie weet ontmoet je idd met tennissen ook leuke mensen. Ze komen gewoon niet vanzelf op je af, ze weten immers niet dat je er bent, je moet er wat aan doen én de juiste mensen tegen komen. Komt vast goed!

Dankje smile
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Sweety za 17 maa 2012 - 11:19

Smikkell schreef:Sweety, ik ben het eens met Jolicious. Hierom zou ik het huis niet laten lopen. Straks heb je een baan en loopt alles weer lekker en dan heb je dit huis (moeten) laten lopen.
Het gaat om een eenmalig bedrag, toch? Niemand die je daarmee kan helpen?

Waarom is de huur omhoog gegaan? Als dit bedrag echt te hoog voor je is en je dan maandelijks in de problemen komt, dan zou ik er inderdaad nog even goed over nadenken. Bij een nieuwbouwhuis komen veel kosten kijken. Alle muren en vloeren zijn nog kaal etc.
De huur is nadat ze nog een keer naar de kosten enz hebben gekeken omhoog gegaan. In april 2013 gaat de huur weer omhoog. In het huisje waar ik nu zit gaat de huurprijs niet veel hoger dan dat ik nu heb ( een bejaardenwoning vandaar ) maar als ik in een nieuwbouw zit dan gaat het wel een stukje meer omhoog. Daarnaast is het voor nu heel lastig omdat ik niet weet wanneer ik werk zal hebben en hoeveel ik dan zal verdienen. Ik moet eigenlijk zolang ik een uitkering krijg gaan sparen om de verhuizing te kunnen bemachtigen en ja dat gaat nu gewoon even niet. Ik moet eigenlijk heel realistisch blijven, ik weet dat ik door de onzekerheid nee moet zeggen, tenzij ze met een regeling ofzo komen. Het is dus echt maandag afwachten. Mijn ouders hebben me al aardig wat geleend en omdat ik dus nog niet weet wanneer ik salaris krijg willen ze me nog wel wat lenen zodat ik ook nog mijn huur enz kan betalen. Dus ik wil en kan dit eigenlijk ook niet meer aan hun vragen. Plus mijn vader heeft al door laten schemeren dat hij dat niet wilt doen. Ik heb een goed huisje hoor, ben er ook blij mee daar niet van. Maar een grotere woning staat voor mij gelijk aan een stap vooruit. Omdat alles nu in 1x kwam wat niet lekker liep/loopt. Gewoon maandag afwachten en dan verder kijken eigenlijk...
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 11:46

Lyke86, vervelend dat je nog niet zo veel mensen in Amsterdam kent. Je zegt dat je wel veel met de internationale studenten doet, misschien is de organisatie ESN iets voor je. Is een studentenorganisatie (maar absoluut geen studentenvereniging) gericht op internationale studenten (met activiteiten die georganiseerd worden door Nederlandse studenten). Heel gezellig, je leert veel mensen kennen en het is zowel in Diemen als in Amsterdam. Echt een aanrader, neem gerust eens contact met ze op voor meer info Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke zo 18 maa 2012 - 0:38

Jente schreef:Lyke86, vervelend dat je nog niet zo veel mensen in Amsterdam kent. Je zegt dat je wel veel met de internationale studenten doet, misschien is de organisatie ESN iets voor je. Is een studentenorganisatie (maar absoluut geen studentenvereniging) gericht op internationale studenten (met activiteiten die georganiseerd worden door Nederlandse studenten). Heel gezellig, je leert veel mensen kennen en het is zowel in Diemen als in Amsterdam. Echt een aanrader, neem gerust eens contact met ze op voor meer info Very Happy

Bedankt voor de tip smile klinkt leuk! en ik ga er even meer info over op zoeken!
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Merai ma 19 maa 2012 - 6:22

Ik wil ook even klagen, voel me hartstikke beroerd (waarschijnlijk een griepje onder de leden). Vanavond dus niet repeteren terwijl er een stuk op het programma staat waar ik ook veel in zit Sad morgen maar een dagje in bed blijven en dan waait het hopelijk snel over. Mijn vriend is vandaag weer vertrokken voor zijn werk dus kopjes thee en knuffels zitten er even niet in. En dan nog wat: mijn ov is vanmiddag gejat dus had ook nog al die rompslomp voor ik ziek weg kon van mijn werk, grr.. Zo, dat lucht op Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  vlinder-2011 di 20 maa 2012 - 1:44

Ook ik moet even klagen..

Werk ontzettend veel de laatste tijd, gemiddeld 42 uur per week en dan nog 1 dag naar school.. en dat allemaal om te zorgen dat we veel sparen zodat we kunnen verbouwen.. een goed doel dus.. Maar wat heb ik er genoeg van, ben moe..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  lyke zo 1 apr 2012 - 8:54

waaaarom is mijn fiets ALWEER gestolen?? Cry diepe zucht...
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  ExpressoB zo 1 apr 2012 - 9:46

lyke86 schreef:waaaarom is mijn fiets ALWEER gestolen?? Cry diepe zucht...

Ah klote zeg! wat een pech!! niet verzekerd gok ik?! misschien wel verstandig te doen ..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 6 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum