Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Algemeen klaagtopic

+34
Merai
lyke
May
Sweety
Prosecco
loura
*Troela*
Flippin' Bitch
Shisha
Rovine
Shadowfax
Chocoholic
Caro
SoGood
girli
Caroow
Feline
Minx
Paper Crown
Rose
TGR
Rush
Stuiterbal
Makamba
Zora
Elysia
Kaboutertje
redd
Petteflet
Blond
Slakje
Pompoen
VeryCherry
Ibbeltje
38 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:35

Bruce schreef:
Rovine schreef:Dat is behoorlijk stom ja. Eerst een bom laten vallen en je daarna een aantal dagen in spanning laten. Ik kan daar echt mijn hele weekend om laten verpesten.
+1 Dat is behoorlijk rot inderdaad. Heeft hij wel gezegd waar het over ging?


Hij zei alleen maar, ik wil graag op korte termijn een afspraak met je maken omdat ik geschrokken ben van enkele signalen die ik heb gekregen betreffende 2 van jouw taken uit jouw takenpakket.

Ik denk dat ik wel weet waar het over gaat, kreeg 't de laatste maanden niet echt mee gebolwerkt, rende achter mezelf aan zó druk was het. Met open eindjes en slordigheden tot gevolg. Ik ben ergens wel opgelucht, nu is het tenminste eruit. Hij wilde t eigenlijk vanavond bespreken, mocht komen eten maar toen belde hij af omdat ze bezoek kregen was ie vergeten. Nu kan het pas dinsdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:45

Charlie schreef:
Bruce schreef:
Rovine schreef:Dat is behoorlijk stom ja. Eerst een bom laten vallen en je daarna een aantal dagen in spanning laten. Ik kan daar echt mijn hele weekend om laten verpesten.
+1 Dat is behoorlijk rot inderdaad. Heeft hij wel gezegd waar het over ging?


Hij zei alleen maar, ik wil graag op korte termijn een afspraak met je maken omdat ik geschrokken ben van enkele signalen die ik heb gekregen betreffende 2 van jouw taken uit jouw takenpakket.

Ik denk dat ik wel weet waar het over gaat, kreeg 't de laatste maanden niet echt mee gebolwerkt, rende achter mezelf aan zó druk was het. Met open eindjes en slordigheden tot gevolg. Ik ben ergens wel opgelucht, nu is het tenminste eruit. Hij wilde t eigenlijk vanavond bespreken, mocht komen eten maar toen belde hij af omdat ze bezoek kregen was ie vergeten. Nu kan het pas dinsdag.
Oke dus eigenlijk is het gewoon dikke pech dat er nu een heel weekend overheen gaat. Heb je destijds al aangegeven dat het je eigenlijk een beetje teveel werd? Het is uiteraard alleen maar goed dat dit straks wordt uitgesproken en waarschijnlijk ben je achteraf opgelucht, maar de zenuwen vooraf zijn gewoon klote.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 3:49

Ik heb een paar keer aangegeven dat ik steken begin te laten vallen door de hoeveelheid werk, maar nooit duidelijk genoeg. Ik had altijd zoiets van: morgen sta ik om 5u op en werk ik alles bij. En dan 3 dagen later kwam er weer een nieuwe bulk.

Het is alleen zo vervelend dat dit via collega's blijkbaar bij mijn baas is gekomen. Ik ben namelijk onverwacht ziek geworden (door zwangerschap), mijn werk is overgenomen en dan vallen dit soort dingen op. Ik weet dat iedereen omkomt in het werk, en er zijn gewoon mensen die andere graag zien vertrekken omdat onze banen allemaal op de kiep staan. Dat is wel een extra stressfactor. Maar het zal goed zijn als zaken worden besproken, al zal het pijnlijk zijn en kwetsend, want ik heb weken gemaakt van 60/70 uur bij een aanstelling van 0,9 fte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Shisha vr 16 maa 2012 - 5:21

Ik had laatst een longsleeve bij de V&D gekocht en hij zit zo lekker dat ik er meerdere (in andere kleuren) van wil. Ze zijn nu ook nog eens in de aanbieding maar mijn maat is telkens uitverkocht! Evil or Very Mad
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Flippin' Bitch vr 16 maa 2012 - 6:10

Ik ben 3,5 maand geleden van de trap gemieterd, wat echt een mega bloeduitstorting/kneuzing werd. Vervolgens heel veel naar de fysio geweest: het was mis met mijn spieren van bil tot knie. Vervolgens weer langzaam het sporten opgepakt. Inmiddels kon ik weer meer met spinning als ooit tevoren, veel lopen, paardrijden geen probleem... Wel wat last als ik een hele dag moet staan + 2 uur autorijden voor mijn werk, maar te doen.

Woensdag zat ik in de auto naar mijn werk en ik moest echt enorm naar de wc. Toen ik er was, heb ik de auto in het eerste parkeervak gezet wat ik tegenkwam en heb ik snel een sprintje getrokken richting toilet. Wat dus niet zo goed ging... Waardoor ik echt mega pijnlijke steken in mijn heup heb de hele tijd. Dus vanavond maar weer naar de fysio, ik baal echt als een stekker Sad

O, en als ik dan toch bezig ben: de bult op mijn heup gaat volgens de huisarts nooit meer weg. Lekker dan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 7:02

Charlie, was er een niet een persoon die ontzettend moeilijk deed over jou werkzaamheden omdat ze jaloers was op je functie? Heeft zij er dan ook niet iets mee te maken gezien de roddels op je werk. Wel balen zeg, misschien kun je wat werk opsplitsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 7:22

Cimic schreef:Charlie, was er een niet een persoon die ontzettend moeilijk deed over jou werkzaamheden omdat ze jaloers was op je functie? Heeft zij er dan ook niet iets mee te maken gezien de roddels op je werk. Wel balen zeg, misschien kun je wat werk opsplitsen.

Ja, ik denk dat zij degene is geweest die toch achter mijn rug om naar hem is toegegaan. De trut, bah. Er heerst echt zo'n naai-cultuur bij ons.

Ik werk momenteel maar 30% vanwege ziektewet, dus ik doe sowieso die taken waar het om gaat inmiddels al niet meer en zal ze voor mijn verlof ook niet meer oppakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 7:26

Lekker laag en laf om achter je rug om bij de grote baas gaan zitten klagen. Wij hebben ook zo iemand rondlopen. Bah, alleen omdat er bezuinigen bij ons zijn en meneer er alles aan doet om zijn baantje te houden en hij gaat echt over lijken. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  *Troela* vr 16 maa 2012 - 7:36

Carrie, waar heb je die pizza gehaald?? 2 jaar terug ofzo hadden ze hem hier ook en hij is echt heerlijk, maar ligt nu niet meer in het schap :S

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 8:29

Mama1985 schreef:Carrie, waar heb je die pizza gehaald?? 2 jaar terug ofzo hadden ze hem hier ook en hij is echt heerlijk, maar ligt nu niet meer in het schap :S

C1000! Ik kom daar nooit, doe alleen boodschappen bij de AH en daar hebben ze 'm niet. Bij toeval ontdekte ik die pizza bij de C1000.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  *Troela* vr 16 maa 2012 - 8:49

Aaah dan moet ik een andere c1000 zoeken hahaha hier hadden ze hem niet. Eerst wel bij de edah maar die is weg. Ik ga op zoek, want ze zijn dus nog te krijgen Very Happy

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  redd vr 16 maa 2012 - 11:10

Cimic schreef:Lekker laag en laf om achter je rug om bij de grote baas gaan zitten klagen. Wij hebben ook zo iemand rondlopen. Bah, alleen omdat er bezuinigen bij ons zijn en meneer er alles aan doet om zijn baantje te houden en hij gaat echt over lijken. Mad
Das echt bagger volk,maar die heb je r overal wel tussen zitten denk ik,van die achterbakse gevallen die alleen maar hielenlikken&slijmen bij de baas om r zelf beter van te worden......Maar wat hun kunnen kan jij ook toch???

redd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 201
Punten : 222
Registratiedatum : 24-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast vr 16 maa 2012 - 21:10

redd schreef:
Cimic schreef:Lekker laag en laf om achter je rug om bij de grote baas gaan zitten klagen. Wij hebben ook zo iemand rondlopen. Bah, alleen omdat er bezuinigen bij ons zijn en meneer er alles aan doet om zijn baantje te houden en hij gaat echt over lijken. Mad
Das echt bagger volk,maar die heb je r overal wel tussen zitten denk ik,van die achterbakse gevallen die alleen maar hielenlikken&slijmen bij de baas om r zelf beter van te worden......Maar wat hun kunnen kan jij ook toch???




O ik mij niet verlagen naar hun niveau? Nog niet misschien, bovendien zit in zo niet in elkaar. Ik verdien liever mijn eigen respect. En het zal toch niet lang duren voordat meneer op zijn dikke bakkes mond gaat.Algemeen klaagtopic - Pagina 5 166342 Want er zijn genoeg mensen die er helemaal klaar mee zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  loura vr 16 maa 2012 - 21:13


ik moet toch werken met koninginnedag (terwijl ik vorig jaar ook moest werken)


Laatst aangepast door loura op ma 26 maa 2012 - 9:18; in totaal 1 keer bewerkt
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Prosecco vr 16 maa 2012 - 21:13

Ik wil even klagen dat ik mega hoofdpijn heb. Gisteren wezen sporten en schijnbaar weer te weinig gedronken. Helaas moet ik zo wel op staan omdat ik visite krijg en nog schoon moet maken. Hopelijk gaan die 2 paracetamol snel werken.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Sweety vr 16 maa 2012 - 23:33

Ik wil ook even klagen. Ik had in januari een brief binnen gekregen dat ik aanmerking kwam voor een nieuwbouw woning. Omdat ik sinds september mijn eigen huisje heb had ik niet veel zin om weer te gaan verhuizen. Mijn ouders raden aan om toch te gaan reageren want tja, je weet maar nooit. Nou zo gezegd, zo gedaan, ik gereageerd en jawel ik heb een woning! Van de 19 huurwoningen heb ik bouw nummer 17! Ik moest aangeven of ik er interesse in had, huur was €490, heel leuk huis, grote woonkamer, open keuken, grote tuin, 2 slaapkamers op de 1ste verdieping, badkamer met toilet en douche, vaste trap naar 2e verdieping met een grote kamer en een deur naar het dakterras. Helemaal geweldig! Laatste loonstrook ingeleverd en nog wat papieren. Toen ging mijn winkel dicht, in februari ging het bedrijf failliet waardoor ik dus geen salaris heb ontvangen van de maand februari. Ik heb nog geen werk, ik zit nu in de ww en het geld dat ik nog krijg van het bedrijf krijg ik vanaf nu binnen 4 weken. Ik werd donderdagochtend gebeld door de woningbouw dat ik al kon komen tekenen voor de woning. Dat is snel dacht ik nog maar ok. Aankomende maandag kon ik komen tekenen en vrijdag de 23ste is een dag voor het kiezen van keukenblad enz. Nu kreeg ik net brieven binnen van de woningbouw, daar zit het contract ook in. Beetje huiverig begin ik met lezen en ja hoor, ik moet een borg betalen van €150 en gelijk de eerste maand huur die is verhoogd naar €510, als ik nog aanpassingen wil in de keuken dan moet ik daar ook 25% van aanbetalen! Ik heb dat geld gewoon nu niet, heb geen werk, ik ben al begonnen aan mijn spaargeld waar ik nog een beetje op heb staan... Ik ga er maandag wel heen en het uitleggen misschien kunnen ze me met iets tegemoet komen, maar dit bedrag heb ik gewoon niet.. Mijn vader zei net ook dat ik goed moet nadenken of ik het wel wil, omdat ik straks wel meer huur ga betalen en waarschijnlijk ook aan de eneco. Dat zal in houden dat als ik weer werk ik straks niet meer een keertje zomaar kan gaan stappen, zal dus dingen moeten laten. Dan ben je vandaag jarig en hoor je eigenlijk leuk nieuws te hebben, maar dit brengt toch wel echt een domper op mijn verjaardag. En dan denk ik ook weer, zie je, het was te mooi om waar te zijn... Cry
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Zora za 17 maa 2012 - 3:06

Carrie schreef:Oh ja ik heb wel een klacht. Ik ben verslaafd aan de cheese onion pizza van Dr. Oetker. Heb 'm vorige week 3 keer gegeten, de week ervoor 1 keer, en deze week al 2 keer. Vanavond ga ik 'm weer kopen. Het water loopt me nu al in de mond.



Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Oetker-cheese

Ik heb hier ook een klacht over: bij onze Jumbo verkopen ze 'm opeens niet meer!!! Sad
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 3:17

Sweety, kan je niet gewoon even wat geld lenen van je ouders? Ik zou zo'n kans niet laten lopen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 3:21

Sweety, ik ben het eens met Jolicious. Hierom zou ik het huis niet laten lopen. Straks heb je een baan en loopt alles weer lekker en dan heb je dit huis (moeten) laten lopen.
Het gaat om een eenmalig bedrag, toch? Niemand die je daarmee kan helpen?

Waarom is de huur omhoog gegaan? Als dit bedrag echt te hoog voor je is en je dan maandelijks in de problemen komt, dan zou ik er inderdaad nog even goed over nadenken. Bij een nieuwbouwhuis komen veel kosten kijken. Alle muren en vloeren zijn nog kaal etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:25

Zora schreef:
Carrie schreef:Oh ja ik heb wel een klacht. Ik ben verslaafd aan de cheese onion pizza van Dr. Oetker. Heb 'm vorige week 3 keer gegeten, de week ervoor 1 keer, en deze week al 2 keer. Vanavond ga ik 'm weer kopen. Het water loopt me nu al in de mond.



Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Oetker-cheese

Ik heb hier ook een klacht over: bij onze Jumbo verkopen ze 'm opeens niet meer!!! Sad

Skandalig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 4:33

Ik klaag omdat ik t geklaag van vriend zat ben :P
Koopt ie verdorie een kei dure bril, wil ie m niet op omdat t net als carnaval voelt scratch

Staat juist hartstikke sexy cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  May za 17 maa 2012 - 5:06

Ik had afgelopen donderdag een afspraak bij de tandarts omdat er een stuk vulling was afgebroken en dat gemaakt moest worden. Nu voelde ik dinsdag al een druk in mijn kaak en woensdag begon het al wat zeer te doen, en had ik al zoiets er komt een ontsteking op, maar had verder geen drukpijn op de kies, wat ik normaal wel heb bij ontsteking. Dus dacht dat scheelt want moet toch morgen heen, dan kan hij dat aanpakken. Echter zag de tandarts donderdag geen ontsteking, wel zat er een gaatje in de kies en die heeft hij gemaakt. Maar het doet nu nog steeds zeer en als ik erop druk doet het nu ook zeer. Dus ik denk dat er wel degelijk een ontsteking aan het ontwikkelen is, dus kan maandag maar weer opnieuw gaan bellen ben ik bang.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Zora za 17 maa 2012 - 5:40

Carrie schreef:
Zora schreef:
Carrie schreef:Oh ja ik heb wel een klacht. Ik ben verslaafd aan de cheese onion pizza van Dr. Oetker. Heb 'm vorige week 3 keer gegeten, de week ervoor 1 keer, en deze week al 2 keer. Vanavond ga ik 'm weer kopen. Het water loopt me nu al in de mond.



Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Oetker-cheese

Ik heb hier ook een klacht over: bij onze Jumbo verkopen ze 'm opeens niet meer!!! Sad

Skandalig!

Door deze posts gaan we dus vanavond mooi wel pizza bestellen. Zucht Evil or Very Mad

I love you
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gast za 17 maa 2012 - 6:59

.


Laatst aangepast door Pippa op zo 18 maa 2012 - 3:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Flippin' Bitch za 17 maa 2012 - 7:09

@ Pippa, kom goed voor jezelf op hoor. Als het niet gaat, dan gaat het niet.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen klaagtopic - Pagina 5 Empty Re: Algemeen klaagtopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum