Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Topics verwijderen

+11
Rush
Jade
Caresses
Lejow
Burn
Ibbeltje
rapa nui
Pompoen
Monte
Toet
Zora
15 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 11:10

Ik heb serieus nog nooit het forum tevoorschijn gekregen toen ik googelde op een woonplaats. Ik heb ook geen bedrijven hier zien staan tot zover en zolang je niemand bij voor en achternaam noemt, lijkt het me echt zoeken als een speld in een hooiberg scratch

Het lijkt me echt niet zo dat als ik hier neer zet dat mijn kat Ginny heet, morgen allemaal mensen op straat naar me toe komen dat ik Zero ben en dat ik een vervelende forummer ben en dat ze alles in de gaten zullen houden!

Rolling Eyes Maar ja goed, misschien ben ik daar wel te luchtig in. Ik heb dit forum gewoon nog nooit zien opduiken met google, tenzij ik op YES CAFE google.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 11:20

Maar ik snap wel dat, dat de angst is. De angst om herkent te worden op een forum. Maar er is meer voor nodig dan iets noemen waarvan er 100.000 anderen zijn.

Ik was na een paar maanden al niet meer anoniem op het forum en dat heb ik zelf gedaan. Dat ik op dat moment meelezers kreeg en ze nu nog heb, heb ik wellicht zelf gedaan. Daar kunnen punten, komma's en andere enters niets aan voorkomen. Ik zeg liever niets dan met een punt, maar ik maak me ook weleens schuldig aan de punten.

Toen mijn laminaat was gelegd ben ik erg lyrisch geweest over mijn laminaat die ik van een bepaalde zaak had gehaald. Een krap jaar geleden hebben ze hier mijn ramen e.d. opgemeten voor vitrage en rolgordijnen en toen vertelde de beste man mij toch even dat ze mij op het forum hadden gevonden. Dat ze het leuk vonden om te lezen dat ik zo blij was met hen. En toen had ik wel zoiets van, dat was dom van me. En dat doen we niet weer. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Zora di 13 maa 2012 - 20:25

Burn schreef:Ik heb nog geen reacties gehad op m'n topic gehad. Het is inmiddels gelukt!
Dus ik zag er het nut niet van om te laten staan..

En er worden wel vaker topics geopend over hetzelfde onderwerp..

En erger je nou echt zo erg aan mij?

Nee hoor, ik irriteer me helemaal niet zó aan jou smile Jouw topic was gewoon de enige die ik me op dit moment even kon bedenken wat een goed voorbeeld was van een topic dat helemaal niet verwijderd hoeft te worden. Waarom wil je 'm zelf graag weg hebben?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Lejow di 13 maa 2012 - 20:25

Questionable schreef:Ik verbaas me er vaak ook over hoeveel privé informatie er online wordt gezet.
Ook als ze al met 100% zekerheid weten dat ze het binnnen korte tijd weer gaan verwijderen.
Het zal wel gebeuren als uitlaatklep hoor en ik kan het soms heus wel begrijpen. Maar toch vind ik het wel bizar.
Het is en blijft internet. Je weet nooit wie het al heeft gelezen in de korte tijd dat het online heeft gestaan.
Dat kan je baas, je ex, de buurman of vieze oude mannetjes zijn.

Misschien een stom voorbeeld maar als ik het andere topic erbij pak van 'hoe denk je dat de forummer boven je heet'.
En dan bij me zelf na ga, ik weet denk ik van 75% van de regelmatige posters de echte voor en achternaam.
Terwijl ik met niemand contact heb.

Moraal van dit verhaal, denk wat meer na voor je wat online zet, je weet nooit wie er meeleest en zo hoeven er ook niet onnodig topics verwijdert te worden. Topics die voor andere forummers misschien ook wel waarde hadden.

Aangenaam... En jij bent?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Caresses di 13 maa 2012 - 20:52

@zero ik heb toch best wel vaak dat ik in mijn zoekresultaten bij Google, dit forum terug zie.


Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 21:38

Caresses schreef:@zero ik heb toch best wel vaak dat ik in mijn zoekresultaten bij Google, dit forum terug zie.


Waar google je dan op? Ik krijg niet eens een hit als ik forumnamen google. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Jade di 13 maa 2012 - 21:39

De kans is groot dat ik ook meelezers heb. Dat komt omdat mijn ouders en vriend weten dat ik hier forum..Verder weten anderen dat ik forum. Ik let nu gewoon op wat ik hier neer zet. Herkennen doen ze me toch wel.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Rush di 13 maa 2012 - 21:39

Zero schreef:
Caresses schreef:@zero ik heb toch best wel vaak dat ik in mijn zoekresultaten bij Google, dit forum terug zie.


Waar google je dan op? Ik krijg niet eens een hit als ik forumnamen google. scratch
Same here, het VIVA forum komt er bij mij altijd voor als ik Google op iets.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 21:43

pu
Zero schreef:
Caresses schreef:@zero ik heb toch best wel vaak dat ik in mijn zoekresultaten bij Google, dit forum terug zie.


Waar google je dan op? Ik krijg niet eens een hit als ik forumnamen google. scratch
Ik vind alleen iets als ik specifiek op dit forum google (yescafe actieforum) en daarbij forumnamen die verder geen andere betekenissen hebben. Ik heb wel eens geprobeerd of ik vindbaar was en het lijkt bijna onmogelijk. Mijn woonplaats e.d. wordt wel vaker genoemd op internet, dus bij het woordje Utrecht kom ik niet meteen hier uit. Als er mensen meelezen die me herkennen omdat ik zeg dat ik in Utrecht woon, dan doen ze dat ook wel met een puntje er tussen.

Op het oude forum waren die puntjes nog niet zo populair. Nu is het soms gewoon lachwekkend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Makamba di 13 maa 2012 - 22:04

Het is mij eigenlijk nog niet opgevallen! Wel heb ik onlangs zelf topics laten verwijderen omdat de info die erin staat toch wel heel erg persoonlijk is en ik niet wil dat dit op het net blijft staan.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 22:16

Makamba schreef:Het is mij eigenlijk nog niet opgevallen! Wel heb ik onlangs zelf topics laten verwijderen omdat de info die erin staat toch wel heel erg persoonlijk is en ik niet wil dat dit op het net blijft staan.
Maar een topic dat over jezelf gaat is wel wat anders dan een algemeen topic waar meerdere mensen reageren en dat nog loopt (Zoals het klaagtopic).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Pompoen di 13 maa 2012 - 22:23

Pippa schreef:Tja, zo irriteer ik me weer aan andere dingen hier op het forum. Ik wil hem gewoon graag verwijderd hebben, kan toch? Snap niet dat er gelijk zo'n probleem van gemaakt wordt door sommige mensen. Dan open je toch lekker een nieuw topic als je graag wilt klagen? En het heeft geen zin om het allemaal te verwijderen, dan staat er bijna niks meer in, kan die net zo goed helemaal weg.

Het maakt me niet uit dat anderen mensen het gelezen hebben; maar dat betekent toch niet dat ik het perse moet laten staan? Het lijkt me dat ik dat zelf moet weten, wat ik online wil houden, en wat niet.

Nou ik wist niet dat het klaagtopic weg was, maar ik heb daar ook mijn hart in gelucht, volgens mij was het ook een algemeen topic daarvoor. Ik vind het best vervelend dat het weg is, niet omdat ik dan niet meer kan klagen, maar omdat ik nu niet eens zeker weet of ik alle reacties wel gelezen heb aangezien ik toevallig net een aantal dagen wat minder geforumt heb en ik dus ook niet meer terug kan lezen wat mensen gereageerd hebben. Dat was namelijk best fijn!
Jij hebt het over dat je zelf wil weten wat je online wil houden en wat niet, maar hebt hiermee dus ook beslist over wat ik online wilde houden en wat niet...

Ik vind persoonlijk dat mensen wat beter moeten nadenken over wat ze op het forum zetten en het zelf verwijderen als ze het niet meer online willen hebben (en dus vragen niet te quoten), maar ik vind echt niet dat je zo maar een heel topic kunt laten verwijderen. Zéker niet zo'n topic als het klaagtopic als ik eerlijk ben. Je gaat toch ook niet het dagcafé laten verwijderen omdat je per ongeluk iets gezegd hebt wat je niet online wil laten staan?
Wél eventueel als je een topic over je eigen situatie hebt geopend en het daar over is gegaan, dan zou je eventueel als je later spijt krijgt het kunnen laten verwijderen. Maar ik zou zeggen, laat het dan verwijderen als het topic naar pagina 3 is gezakt en er niet meer op gereageerd word, maar niet als het nog volop in gebruik is...

Eerlijk gezegd vraag ik me ook af waarom de moderators er aan mee werken!?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Ibbeltje di 13 maa 2012 - 22:24

Pompoen> precies daarom vind ik het ook raar om die te verwijderen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 22:25

Verzoek tot verwijderen dagcafe is afgewezen om die reden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Ibbeltje di 13 maa 2012 - 22:27

Smikkell schreef:Verzoek tot verwijderen dagcafe is afgewezen om die reden.

Geheel mee eens Very Happy

edit: of is het echt ooit gevraagd?


Laatst aangepast door Ibbeltje op di 13 maa 2012 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Pompoen di 13 maa 2012 - 22:43

Maar wie heeft daar dan om gevraagd? Vind het sowieso al een rare vraag.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de vorige dagcafé's verwijderd worden? Of blijven die allemaal staan?
Ik bedoel, een dagcafe wat niet meer gebruikt wordt mag van mij best verwijderd worden indien noodzakelijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 23:14

Ibbeltje schreef:
Smikkell schreef:Verzoek tot verwijderen dagcafe is afgewezen om die reden.

Geheel mee eens Very Happy

edit: of is het echt ooit gevraagd?
Topics verwijderen - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 23:15

тыквашка schreef:Maar wie heeft daar dan om gevraagd? Vind het sowieso al een rare vraag.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de vorige dagcafé's verwijderd worden? Of blijven die allemaal staan?
Ik bedoel, een dagcafe wat niet meer gebruikt wordt mag van mij best verwijderd worden indien noodzakelijk.
Dat was ook precies mijn vraag toen bleek dat topic op slot gingen na een aantal pagina's. Zo kan je geen posts meer aanpassen en daar was ik toen niet blij mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Pompoen di 13 maa 2012 - 23:17

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:Maar wie heeft daar dan om gevraagd? Vind het sowieso al een rare vraag.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de vorige dagcafé's verwijderd worden? Of blijven die allemaal staan?
Ik bedoel, een dagcafe wat niet meer gebruikt wordt mag van mij best verwijderd worden indien noodzakelijk.
Dat was ook precies mijn vraag toen bleek dat topic op slot gingen na een aantal pagina's. Zo kan je geen posts meer aanpassen en daar was ik toen niet blij mee.

Nee precies, je kunt er nooit meer iets aan doen dat het er staat, er word niet meer in gereageerd want dat kan niet...ik zou zeggen: weg er mee. Datdanweerwel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 23:19

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:
тыквашка schreef:Maar wie heeft daar dan om gevraagd? Vind het sowieso al een rare vraag.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de vorige dagcafé's verwijderd worden? Of blijven die allemaal staan?
Ik bedoel, een dagcafe wat niet meer gebruikt wordt mag van mij best verwijderd worden indien noodzakelijk.
Dat was ook precies mijn vraag toen bleek dat topic op slot gingen na een aantal pagina's. Zo kan je geen posts meer aanpassen en daar was ik toen niet blij mee.

Nee precies, je kunt er nooit meer iets aan doen dat het er staat, er word niet meer in gereageerd want dat kan niet...ik zou zeggen: weg er mee. Datdanweerwel.
Nu vind ik het nu wel fijn dat ik af en toe nog iets kan terugzoeken en verwijder ik wat ik verwijderd wil hebben voor een topic sluit. Geen problemen meer met de blijvende topics nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Pompoen di 13 maa 2012 - 23:24

Ja, ik moet zeggen dat ik er nooit zo aan denk maar ik lig er niet echt wakker van zeg maar, dat het er nog staat.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Rush di 13 maa 2012 - 23:27

Ik heb laatst wel een topic laten verwijderen omdat ik mezelf keer op keer 'moest verdedigen' omdat er niet goed gelezen werd door sommige personen die reacties gaven. Daar heb ik dan op een gegeven moment echt geen zin meer in.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Toet wo 14 maa 2012 - 9:52

Rush schreef:Ik heb laatst wel een topic laten verwijderen omdat ik mezelf keer op keer 'moest verdedigen' omdat er niet goed gelezen werd door sommige personen die reacties gaven. Daar heb ik dan op een gegeven moment echt geen zin meer in.

Nou ik zou niet direct impliceren dat er niet goed gelezen werd. Ik vond zelf (en aan de reacties te zien meerdere met mij) dat het een steeds vager verhaal werd. Je moest je verdedigen omdat het voor sommige mensen simpelweg moeilijk te begrijpen is, dat het niet om zomaar mensen gaat maar om je ouders/schoonouders, dat had naar mijn idee niks met goed/niet goed lezen te maken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Rush wo 14 maa 2012 - 20:45

Toet schreef:
Rush schreef:Ik heb laatst wel een topic laten verwijderen omdat ik mezelf keer op keer 'moest verdedigen' omdat er niet goed gelezen werd door sommige personen die reacties gaven. Daar heb ik dan op een gegeven moment echt geen zin meer in.

Nou ik zou niet direct impliceren dat er niet goed gelezen werd. Ik vond zelf (en aan de reacties te zien meerdere met mij) dat het een steeds vager verhaal werd. Je moest je verdedigen omdat het voor sommige mensen simpelweg moeilijk te begrijpen is, dat het niet om zomaar mensen gaat maar om je ouders/schoonouders, dat had naar mijn idee niks met goed/niet goed lezen te maken.
En daar doelde ik helemaal niet op Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast wo 14 maa 2012 - 22:09

Rush schreef:
Toet schreef:
Rush schreef:Ik heb laatst wel een topic laten verwijderen omdat ik mezelf keer op keer 'moest verdedigen' omdat er niet goed gelezen werd door sommige personen die reacties gaven. Daar heb ik dan op een gegeven moment echt geen zin meer in.

Nou ik zou niet direct impliceren dat er niet goed gelezen werd. Ik vond zelf (en aan de reacties te zien meerdere met mij) dat het een steeds vager verhaal werd. Je moest je verdedigen omdat het voor sommige mensen simpelweg moeilijk te begrijpen is, dat het niet om zomaar mensen gaat maar om je ouders/schoonouders, dat had naar mijn idee niks met goed/niet goed lezen te maken.
En daar doelde ik helemaal niet op Laughing

Maar dat is wel het topic wat je hebt laten verwijderen, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen - Pagina 2 Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum