Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  MiKa do 17 mei 2012 - 23:22

Hoe irritant is dat, elke keer als ik op een topic reageer, word ik hier automatisch op geabonneerd, en dat wil ik helemaal niet!
Heb iedere keer tientallen emails met meldingen dat er weer een reactie is geplaatst op het topic waar ik op gereageerd heb en meteen ook maar geabonneerd ben.

Hoe zet ik dat uit? Hebben jullie daar geen last van?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Lejow do 17 mei 2012 - 23:26

Moet je in je profiel even een vinkje uitzetten!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Koffieleut do 17 mei 2012 - 23:28

Ik heb daar geen last van, gelukkig. Wat lijkt me dat irritant zeg! Als ik forum met mijn telefoon wil ik me nog wel eens per ongeluk abboneren (is dat nou met 2 b's of 2 n-en?) dat vind ik al irritant genoeg.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  MiKa do 17 mei 2012 - 23:29

Koffieleut schreef:Ik heb daar geen last van, gelukkig. Wat lijkt me dat irritant zeg! Als ik forum met mijn telefoon wil ik me nog wel eens per ongeluk abboneren (is dat nou met 2 b's of 2 n-en?) dat vind ik al irritant genoeg.

1 B en 2 NN haha!

Ik ga even zoeken in mijn profiel!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Koffieleut do 17 mei 2012 - 23:30

MiKa schreef:
Koffieleut schreef:Ik heb daar geen last van, gelukkig. Wat lijkt me dat irritant zeg! Als ik forum met mijn telefoon wil ik me nog wel eens per ongeluk abboneren (is dat nou met 2 b's of 2 n-en?) dat vind ik al irritant genoeg.

1 B en 2 NN haha!

Ik ga even zoeken in mijn profiel!

Haha, thanks! Ik had elke mogelijkheid geprobeerd voordat ik op verzenden drukte.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  MiKa do 17 mei 2012 - 23:35

Vreemd, ik kan het niet vinden....wel alles bij profiel waar je je voorkeuren kan aangeven, en dan naar rechts waar je op geabonneerd bent (ik was dus op zon 40 topics geabonneerd...%$&%^@) maar ik kan het nergens uitzetten!?!
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 23:39

volgens mij kun je dat bij profiel en dan voorkeuren uit zetten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 3:13

idd bij voorkeuren:

Breng mij standaard op de hoogte van reacties :
JaNee
Stuurt een e-mail als iemand reageert op een onderwerp waar je in gepost hebt. Dit kan altijd veranderd worden als je een bericht plaatst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Caroow vr 18 mei 2012 - 3:24

Ik ontvang forum-berichten in mijn ongewenste e-mail. Ik heb me 100 keer perongeluk op aboneren gedrukt en zo heb ik daar geen last van.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 6:16

Caroow schreef:Ik ontvang forum-berichten in mijn ongewenste e-mail. Ik heb me 100 keer perongeluk op aboneren gedrukt en zo heb ik daar geen last van.

Dan kun je ook weer op diezelfde link klikken om je abonnement op te zeggen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Caroow vr 18 mei 2012 - 7:23

Lejow schreef:
Caroow schreef:Ik ontvang forum-berichten in mijn ongewenste e-mail. Ik heb me 100 keer perongeluk op aboneren gedrukt en zo heb ik daar geen last van.

Dan kun je ook weer op diezelfde link klikken om je abonnement op te zeggen!

Jaa maar dan moet ik die weer opzoeken en mijn internet is meestal niet zo snel. Stomme Vodafone.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!  Empty Re: Abonneren op topics gaat automatisch, irritant!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum