Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Topics verwijderen

+11
Rush
Jade
Caresses
Lejow
Burn
Ibbeltje
rapa nui
Pompoen
Monte
Toet
Zora
15 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Topics verwijderen

Bericht  Zora di 13 maa 2012 - 9:58

Goed, ik heb het idee dat ik me hieraan als enige irriteer, maar ik gooi toch maar even de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok Very Happy

What's up met al dat verwijderen van topics?! Ik zie daar dus echt in de meeste gevallen het nu niet van in. Begrijp me goed, ik snap dat een aantal van dit soort topics inderdaad gewoon beter verwijderd kan worden vanwege persoonlijke informatie die men gewoon liever niet online wil laten staan. Hartstikke prima. Maar er worden meer en meer doodnormale topics verwijderd. Topics waarin gewoon gevraagd wordt om de simpele huis-tuin-en-keukentips (bijvoorbeeld het topic van Burn over een avatar maken) kunnen toch gewoon blijven staan?

Ten eerste voorkom je op deze manier dat er duizenden dezelfde topics geopend worden, maar ten tweede maak je het mogelijk dat meer mensen die nog niet hier komen, hier toch terecht komen doordat zij iets soortgelijks zoeken via google bijvoorbeeld. Zijn we niet blij met wat nieuwe aanwas? Laughing

Ik vind het eigenlijk ook heel raar dat actieve topics soms gewoon zomaar gesloten worden omdat de TO dat wenst. Aan de andere kant is dat ook lastig, het gaat immers om de TO, het is haar topic, maar vaak ben ik net aan het reageren, heb ik de tijd genomen me erin te verdiepen, is 'ie alweer weg! Een paar reacties worden gegeven, en hoppa, moet alweer gesloten worden....

ZO laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:00

Ik vind het allemaal wel prima. Als mensen willen dat hun topic verwijderd wordt, dan hebben ze hier vast, voor zichzelf, een erg goede reden voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:01

Ik vind dat een topic met persoonlijke informatie over de topicstarter best verwijderd mag worden op verzoek, als het topic alleen over diegene gaat. Maar een algemeen topic, die toevallig door de topicstarter is geopend, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin om die te gaan verwijderen...vooral omdat er vaak andere mensen ook in dat topic gereageerd hebben met hun verhaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Toet di 13 maa 2012 - 10:02

Ik ben het met je eens! Topics met persoonlijke informatie snap ik helemaal. Maar als de reacties net iets anders lopen dat je het verwacht ofzo? Heel irritant, of wacht dan even een paar dagen met verwijderen. Pas had ik 's ochtends ergens op gereageerd en ik was heel benieuwd naar de reactie van TO, is het hele topic ineens verdwenen. laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Monte di 13 maa 2012 - 10:02

Very Happy dat moet vast opluchten. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Als er nou echt gevoelige info instaat dan snap ik het soms nog wel(al denk ik dan ook vaak dat je dan gewoon alle info zelf kan weghalen, dan is er niets meer te lezen). Ik erger me soms ook daaraan, dat het goed loopt of interessant is en dan opeens moet het weg.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Pompoen di 13 maa 2012 - 10:02

Ik snap er vaak geen snars van... En volgens mij is dat ook niet helemaal het idee van 't forum dacht ik zo. Bovendien is het alleen maar extra werk voor de mods... Nee, ik snap er oprecht geen snars van, tenzij het om een topic gaat wat uit de hand is gelopen of waar zo veel persoonlijke informatie in staat die ook weer gequote is dat het niet meer te wijzigen is ofzo. Maar dan heb ik het dus echt over uitzonderingen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:05

Gebeurt dat zo vaak dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:06

Jolicious schreef:Gebeurt dat zo vaak dan?
Het komt soms voor ja...maar het hoeft toch niet heel vaak voor te komen om je eraan te ergeren?


Laatst aangepast door Zelda op di 13 maa 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  rapa nui di 13 maa 2012 - 10:07

Ik vind het in het geval van het Klaagtopic onzin dat zo iets verwijdert moet worden omdat de TO dat wil. Ze opent heel algemeen dat iedereen mag klagen, dat gebeurd dan ook en dan vind ik het jammer dat zo'n topic dan weer moet verdwijnen omdat de TO dan wil. Het is best wel een algemeen topic met veel reacties. Als iets echt heel prive is en je opent echt duidelijk iets voor jezelf om advies te krijgen dan vind ik het best wel kunnen dat iets verwijderd moet worden maar je moet het dan niet voor elk topic van je willen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:08

rapa nui schreef:Ik vind het in het geval van het Klaagtopic onzin dat zo iets verwijdert moet worden omdat de TO dat wil. Ze opent heel algemeen dat iedereen mag klagen, dat gebeurd dan ook en dan vind ik het jammer dat zo'n topic dan weer moet verdwijnen omdat de TO dan wil. Het is best wel een algemeen topic met veel reacties. Als iets echt heel prive is en je opent echt duidelijk iets voor jezelf om advies te krijgen dan vind ik het best wel kunnen dat iets verwijderd moet worden maar je moet het dan niet voor elk topic van je willen.
Hier ben ik het mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:12

Maar iedereen heeft toch zijn of haar redenen om een topic te laten verwijderen? Wellicht dat iemand het zich niet kan voorstellen dat een ander, in haar of zijn ogen, nutteloos een topic laat verwijderen, maar wie zegt dat het daadwerkelijk nutteloos is? Als degene voelt dat ze hem moet verwijderen, en het kan, waarom dan afvragen wat de reden is geweest? Voor de persoon in kwestie was het noodzakelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Zora di 13 maa 2012 - 10:13

Zelda schreef:
Jolicious schreef:Gebeurt dat zo vaak dan?
Het komt soms voor ja...maar het hoeft toch niet heel vaak voor te komen om je eraan te ergeren?

Hmm, ik vind van wel. Mod verwijdert zelf ook wel eens haar eigen topics, zónder dat te melden in het modtopic. Ondanks het feit dat ze dat natuurlijk gewoon kan doen, zijn we hier natuurlijk wel met z'n állen het forum, en beheert zij deze. Maar goed, eigenlijk wil ik geen kwaad spreken over de mod, want over het algemeen is het hier door haar hartstikke gezellig en leuk laughcry

Rapa Nui: eigenlijk doelde ik met name een beetje op dat topic ook, maar ik wil mensen niet persoonlijk aanvallen eigenlijk. Het is meer een beetje de algemene trend waarop ik doel.

Het is eigenlijk ook gewoon heel dubbel. Soms heb je 's ochtends uitgebreid de moeite genomen ergens op te reageren, je verhaal te doen. Ben je 's avonds benieuwd hoe het is afgelopen, dan kan zo het hele topic al weg zijn. Dat risico loop je natuurlijk door offline te gaan, maar het voelt soms ook wat... ondankbaar?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Monte di 13 maa 2012 - 10:13

Ik dacht inderdaad al dat het om dat topic ging. Ik vond het ook jammer toen ik verzoek van verwijderen als, ik dacht, dan kun je toch gewoon je eigen info weghalen en die van andere laten staan. Juist omdat het voor iedereen was en zo goed liep is dat jammer.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Zora di 13 maa 2012 - 10:15

Maura schreef:Maar iedereen heeft toch zijn of haar redenen om een topic te laten verwijderen? Wellicht dat iemand het zich niet kan voorstellen dat een ander, in haar of zijn ogen, nutteloos een topic laat verwijderen, maar wie zegt dat het daadwerkelijk nutteloos is? Als degene voelt dat ze hem moet verwijderen, en het kan, waarom dan afvragen wat de reden is geweest? Voor de persoon in kwestie was het noodzakelijk.

Het gaat mij het meeste om de echt normale topics. Er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen, maar voor nu kan ik me alleen even die van Burn bedenken (over een avatar aanmaken). Zij kan er misschien wel uit zijn, maar misschien wil iemand anders ooit nog wel eens weten hoe dat zit. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je zo'n topic nou zou willen verwijderen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Ibbeltje di 13 maa 2012 - 10:16

Mee eens. Ik vind zo'n klaagtopic bijv. een algemeen topic met mensen die hun eigen beklag doen. Verwijder dan desnoods je eigen post en vraag om reacties erop te verwijderen als je wil, maar een heel topic weg waarom?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:18

Zelda schreef:
Jolicious schreef:Gebeurt dat zo vaak dan?
Het komt soms voor ja...maar het hoeft toch niet heel vaak voor te komen om je eraan te ergeren?

Nee, het was ook alleen maar een vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:19

Zora schreef:
Maura schreef:Maar iedereen heeft toch zijn of haar redenen om een topic te laten verwijderen? Wellicht dat iemand het zich niet kan voorstellen dat een ander, in haar of zijn ogen, nutteloos een topic laat verwijderen, maar wie zegt dat het daadwerkelijk nutteloos is? Als degene voelt dat ze hem moet verwijderen, en het kan, waarom dan afvragen wat de reden is geweest? Voor de persoon in kwestie was het noodzakelijk.

Het gaat mij het meeste om de echt normale topics. Er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen, maar voor nu kan ik me alleen even die van Burn bedenken (over een avatar aanmaken). Zij kan er misschien wel uit zijn, maar misschien wil iemand anders ooit nog wel eens weten hoe dat zit. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je zo'n topic nou zou willen verwijderen.

Natuurlijk vind ik sommige verwijderingen ook nutteloos in mijn ogen. Maar het zal toch niet nutteloos zijn. Dat bedoel ik meer. Als het nutteloos was, dan hadden ze een verwijdering niet aangevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Zora di 13 maa 2012 - 10:27

Maura schreef:
Zora schreef:
Maura schreef:Maar iedereen heeft toch zijn of haar redenen om een topic te laten verwijderen? Wellicht dat iemand het zich niet kan voorstellen dat een ander, in haar of zijn ogen, nutteloos een topic laat verwijderen, maar wie zegt dat het daadwerkelijk nutteloos is? Als degene voelt dat ze hem moet verwijderen, en het kan, waarom dan afvragen wat de reden is geweest? Voor de persoon in kwestie was het noodzakelijk.

Het gaat mij het meeste om de echt normale topics. Er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen, maar voor nu kan ik me alleen even die van Burn bedenken (over een avatar aanmaken). Zij kan er misschien wel uit zijn, maar misschien wil iemand anders ooit nog wel eens weten hoe dat zit. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je zo'n topic nou zou willen verwijderen.

Natuurlijk vind ik sommige verwijderingen ook nutteloos in mijn ogen. Maar het zal toch niet nutteloos zijn. Dat bedoel ik meer. Als het nutteloos was, dan hadden ze een verwijdering niet aangevraagd?

Nou, ik kan me ook voorstellen dat (nieuwere) mensen gaan denken dat dat de bedoeling is bijvoorbeeld! Hoe meer het gebeurt, hoe meer mensen dat ook zullen doen. Ne.t als d.ie p.untjes overal tussen laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:36

Zora schreef:
Maura schreef:
Zora schreef:
Maura schreef:Maar iedereen heeft toch zijn of haar redenen om een topic te laten verwijderen? Wellicht dat iemand het zich niet kan voorstellen dat een ander, in haar of zijn ogen, nutteloos een topic laat verwijderen, maar wie zegt dat het daadwerkelijk nutteloos is? Als degene voelt dat ze hem moet verwijderen, en het kan, waarom dan afvragen wat de reden is geweest? Voor de persoon in kwestie was het noodzakelijk.

Het gaat mij het meeste om de echt normale topics. Er zijn genoeg voorbeelden langsgekomen, maar voor nu kan ik me alleen even die van Burn bedenken (over een avatar aanmaken). Zij kan er misschien wel uit zijn, maar misschien wil iemand anders ooit nog wel eens weten hoe dat zit. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je zo'n topic nou zou willen verwijderen.

Natuurlijk vind ik sommige verwijderingen ook nutteloos in mijn ogen. Maar het zal toch niet nutteloos zijn. Dat bedoel ik meer. Als het nutteloos was, dan hadden ze een verwijdering niet aangevraagd?

Nou, ik kan me ook voorstellen dat (nieuwere) mensen gaan denken dat dat de bedoeling is bijvoorbeeld! Hoe meer het gebeurt, hoe meer mensen dat ook zullen doen. Ne.t als d.ie p.untjes overal tussen Topics verwijderen 394967

Haha, dat denk ik ook weleens. Vooral als ik puntjes zie staan tussen Gamma ,dan denk ik; Volgens mij is dat niet echt het doeleinde van de puntjes tussen woorden. Very Happy Maar goed, kan me er verder niet aan storen. En ga dan maar van het positieve uit; Dat er altijd wel een reden is om iets te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Burn di 13 maa 2012 - 10:44

Ik heb nog geen reacties gehad op m'n topic gehad. Het is inmiddels gelukt!
Dus ik zag er het nut niet van om te laten staan..

En er worden wel vaker topics geopend over hetzelfde onderwerp..

En erger je nou echt zo erg aan mij?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:45

Ik verbaas me er vaak ook over hoeveel privé informatie er online wordt gezet.
Ook als ze al met 100% zekerheid weten dat ze het binnnen korte tijd weer gaan verwijderen.
Het zal wel gebeuren als uitlaatklep hoor en ik kan het soms heus wel begrijpen. Maar toch vind ik het wel bizar.
Het is en blijft internet. Je weet nooit wie het al heeft gelezen in de korte tijd dat het online heeft gestaan.
Dat kan je baas, je ex, de buurman of vieze oude mannetjes zijn.

Misschien een stom voorbeeld maar als ik het andere topic erbij pak van 'hoe denk je dat de forummer boven je heet'.
En dan bij me zelf na ga, ik weet denk ik van 75% van de regelmatige posters de echte voor en achternaam.
Terwijl ik met niemand contact heb.

Moraal van dit verhaal, denk wat meer na voor je wat online zet, je weet nooit wie er meeleest en zo hoeven er ook niet onnodig topics verwijdert te worden. Topics die voor andere forummers misschien ook wel waarde hadden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:46

Tja, zo irriteer ik me weer aan andere dingen hier op het forum. Ik wil hem gewoon graag verwijderd hebben, kan toch? Snap niet dat er gelijk zo'n probleem van gemaakt wordt door sommige mensen. Dan open je toch lekker een nieuw topic als je graag wilt klagen? En het heeft geen zin om het allemaal te verwijderen, dan staat er bijna niks meer in, kan die net zo goed helemaal weg.

Het maakt me niet uit dat anderen mensen het gelezen hebben; maar dat betekent toch niet dat ik het perse moet laten staan? Het lijkt me dat ik dat zelf moet weten, wat ik online wil houden, en wat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:55



Ik s.nap het w.el. Wat ik m.e de he.le tijd af vraa.g is waar.om men.sen in vred.esn.aam die ir.rit.ante pun.ten over.al nee.r.kw.akk.en. Al.sof e.r se.rieus mense.n g.oo.gelen o.p de woo.rden die z.e ze.ggen en zo ja, da.n zi.jn die me.ns.en toc.h va.st bera.de.n je te vi.nd.en vi.a int.ern.et du.s ze.t da.n ge.wo.o.n n.iks nee.r. O.m.g. R.e.a.l.l.y.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 10:56

Hahaha, dat snap ik ook niet! Alleen wellicht met een woonplaats of naam dat het te linken is, maar met sommige dingen snap ik het écht niet laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Monte di 13 maa 2012 - 10:58

Zero schreef:

Ik s.nap het w.el. Wat ik m.e de he.le tijd af vraa.g is waar.om men.sen in vred.esn.aam die ir.rit.ante pun.ten over.al nee.r.kw.akk.en. Al.sof e.r se.rieus mense.n g.oo.gelen o.p de woo.rden die z.e ze.ggen en zo ja, da.n zi.jn die me.ns.en toc.h va.st bera.de.n je te vi.nd.en vi.a int.ern.et du.s ze.t da.n ge.wo.o.n n.iks nee.r. O.m.g. R.e.a.l.l.y.
Nou ja ik snap goed dat als wilt dat bepaalde informatie niet meer teruggevonden kan worden, dat je dat doet. Zoals namen, bedrijven, woonplaat e.d. Dan kun je ook geen ongewenste meelezers e.d. krijgen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Topics verwijderen Empty Re: Topics verwijderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum