Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

+7
Caresses
VeryCherry
Mermaid
Alex
Muurvlindertje
Caribbeanlover
Minx
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Minx vr 10 feb 2012 - 9:37

Ik heb elke keer als er in vraag en aanbod een jas word aangeboden dat ik dan terug denk aan dat topic van die meid die helemaal gek was op jassen met een bontkraag geloof ik.

haha hebben jullie ook van die topics waar je gelijk een associatie mee hebt??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 10:38

Precies hetzelfde, elke keer als ik jassen met een bontkraag zie laughcry. Verder moet ik ook altijd met witte leggings aan dit forum denken (al weet ik dat de desbetreffende persoon het allemaal met een korrel zout heeft bedoeld). Als ik veel lekkers heb denk ik aan Reva... enne... Nog wel meer dingen maar daar kom ik nu even niet op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Caribbeanlover wo 22 feb 2012 - 10:40

Begrijp niet dat men zo wild kan zijn van bont! :evil:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 10:54

Caribbeanlover schreef:Begrijp niet dat men zo wild kan zijn van bont! Evil or Very Mad

Niet meegekregen? Was sowieso een apart geval Very Happy. Ze werd namelijk opgewonden van het uit elkaar trekken/ kapot maken van jassen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Muurvlindertje wo 22 feb 2012 - 10:57

Fairytale schreef:Ik heb elke keer als er in vraag en aanbod een jas word aangeboden dat ik dan terug denk aan dat topic van die meid die helemaal gek was op jassen met een bontkraag geloof ik.

haha hebben jullie ook van die topics waar je gelijk een associatie mee hebt??

Was dat niet die meid die kickte op jassen met capuchons? Die deed er eieren in en sneed ze in stukken, echt heel erg ziek. Beetje voor reportage sbs6.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Alex wo 22 feb 2012 - 11:01

Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:Begrijp niet dat men zo wild kan zijn van bont! Evil or Very Mad

Niet meegekregen? Was sowieso een apart geval Very Happy. Ze werd namelijk opgewonden van het uit elkaar trekken/ kapot maken van jassen Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? 394967

Dat heb ik ook niet meegekregen! Jammer!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 11:06

Klopt Muurvlindertje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 11:08

Sweet Very Happy

http://nl.netlog.com/saskiawinterjas/blog/blogid=85110197
http://nl.netlog.com/saskiawinterjas/photo

Ze is nog altijd op internet te vinden in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Mermaid wo 22 feb 2012 - 21:33

Wat apart, naja ieder zijn/haar ding natuurlijk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  VeryCherry wo 22 feb 2012 - 21:43

Ieder zijn fetish laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Caresses wo 22 feb 2012 - 22:25

Hahaha, nu je het zegt herinner ik mij het topic weer. Maar nee daar moet ik niet aan denken bij een jassen topic.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Caresses wo 22 feb 2012 - 22:26

Hahaha thank you Zusje voor de links Very Happy

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 22:33

ow dat heb ik ook gemist haha.

En er is niet bepaald iets wat ik associeer met hier, maar sinds ik in het zwangerschap topic meelees is het me heel duidelijk geworden dat zwanger worden echt een cadeau is. Als ik hoor hoe lang sommige meiden al bezig zijn of hoeveel miskramen ik hier lees.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 1:23

Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Caribbeanlover do 23 feb 2012 - 2:04

Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:Begrijp niet dat men zo wild kan zijn van bont! :evil:

Niet meegekregen? Was sowieso een apart geval :D. Ze werd namelijk opgewonden van het uit elkaar trekken/ kapot maken van jassen :laughcry:



Nee, niet van gehoord. Ik kom hier af en toe.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Ibbeltje do 23 feb 2012 - 4:03

Bij witte leggings moet ik altijd aan forum denken.

Ik herinner mij die van die jas ook nog we, maar hoef er niet telkens aan te denken bij het zien van zo'n jas/bont.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Minx do 23 feb 2012 - 11:01

nee bij jassen in het algemeen ook niet :P, alleen als ik hier een topic zie waar een jas met een bontkraag of een jas in het algemeen word aangeboden
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 11:29

Haha, ik heb dat dus ook altijd nog met jassen met bontkragen dat ik terug denk aan deze Saskia.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Lady4 do 23 feb 2012 - 13:08

Ik moet nog regelmatig aan de baardagamen (??) denken van, ooit, Liefje ofzo. Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 13:15

Zusje schreef:Precies hetzelfde, elke keer als ik jassen met een bontkraag zie laughcry. Verder moet ik ook altijd met witte leggings aan dit forum denken (al weet ik dat de desbetreffende persoon het allemaal met een korrel zout heeft bedoeld). Als ik veel lekkers heb denk ik aan Reva... enne... Nog wel meer dingen maar daar kom ik nu even niet op.
Evil or Very Mad laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast do 23 feb 2012 - 13:19

June en ik moesten vandaag lachen om een olijf. Toen moest ik ook even aan jou denken, Reva.
Maar dat heeft niets met dit topic te maken.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 5:16

Dat heb ik met die biecht over vleestomaten... Moet ik altijd weer aan denken als ik tomaten zie, vond m hilarisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 5:21

Lady4 schreef:Ik moet nog regelmatig aan de baardagamen (??) denken van, ooit, Liefje ofzo. Very Happy

Haha ja idd!
Wat was ook alweer die biecht over vleestomaten, Stofzuiger?
Staat me heel vaag iets van bij maar ik weet het niet meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Guus vr 24 feb 2012 - 7:12

Powerbabe schreef:Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.

+1

Was dinsdagavond op cursus waar een meisje ze aanhad, heb er onbewust de hele avond naar gestaard (had koorts dus was ook nog eens echt staren, staren, kon niks meer... Ze moet wel gedacht hebben dat ik ze wilde jatten ofzo laughcry )
Moest de hele avond aan Punkie denken, (sorry Punkie, ik ben geen fan... En ik heb ze echt goed bekeken nerd )

En ik denk vaak aan Lejow als ik m'n buurman zie lopen (al speelt hij nu in Duitsland dus dat is niet zo vaak meer)
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 7:15

Goochempie schreef:
Powerbabe schreef:Hahaha balen dat ik dat gemist heb.
Witte leggings doen mij ook standaard aan het forum denken. Net als die gekke sneakers van Isabel Marant die je nu overal ziet lopen.

+1

Was dinsdagavond op cursus waar een meisje ze aanhad, heb er onbewust de hele avond naar gestaard (had koorts dus was ook nog eens echt staren, staren, kon niks meer... Ze moet wel gedacht hebben dat ik ze wilde jatten ofzo laughcry )
Moest de hele avond aan Punkie denken, (sorry Punkie, ik ben geen fan... En ik heb ze echt goed bekeken nerd )

En ik denk vaak aan Lejow als ik m'n buurman zie lopen (al speelt hij nu in Duitsland dus dat is niet zo vaak meer)


Het is dat ik weet wie je buurman is en wat dus de reden is, anders komt het best over als een belediging laughcry Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics?? Empty Re: Hebben jullie dit ook bij bepaalde topics??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum