Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sluiten van topics

3 plaatsers

Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Sluiten van topics

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 6:22

Ik lees net in het moderator topic onder Zwangerschap & Mama's dat de moderators zo min mogelijk topics willen verwijderen, op zich niets mis mee. Nu ging het om dit geval om een topic met een zeer persoonlijk verhaal. Het voorstel dat werd gegeven is dat enkel de openingspost aangepast werd en dat de rest bleef staan, ondanks het verzoek van totale verwijdering.

Hoe denken jullie hier over?


Laatst aangepast door Megara op vr 9 nov 2012 - 4:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 6:25

Als dit het beleid wordt lijkt me iets van een biechttopic wel weer prettig. Als je heftige dingen plaatst onder je eigen naam en die niet meer verwijdert worden, dan maar biechten dat slechts een select groepje het weet ipv dat het verhaal jaren op internet blijft staan.

Denk dat zo het forum ook weleens stil kan vallen, denk er nu wel 3x over na voor ik iets plaats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Ibbeltje zo 4 nov 2012 - 6:27

Nou ze willen het wel weg halen als je het echt wil hoor. Maar snap ook wel dat ze niet alles verwijderen,anders houden we niks meer over.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Minx zo 4 nov 2012 - 6:28

dat was mij dus ook al opgevallen en vind dat oprecht jammer. want het topic waar het om gaat vind ik zeker een verwijder waardig topic.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Minx zo 4 nov 2012 - 6:29

Ibbeltje schreef:Nou ze willen het wel weg halen als je het echt wil hoor. Maar snap ook wel dat ze niet alles verwijderen,anders houden we niks meer over.

tuurlijk maar als het echt persoonlijk is moet het kunnen. zoals dat topic wat doet je vriend als hij brak is ja dat is niet echt iets schokkends ofzo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 6:30

Als je eerst moet gaan smeken en verdedigen waarom je topic weg moet... Dan plaats ik het liever niet.

Account verwijderen is inmiddels makkelijker als een topic verwijderen, dus waarom zou je dan niet na een persoonlijk topic je account laten verwijderen zodat het op "gast" staat en een nieuw account starten? Dan ben je er sneller vanaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Minx zo 4 nov 2012 - 6:32

Ja inderdaad, ik neem aan dat de mods zelf ook wel in kunnen schatten wat wel of niet persoonlijk is. En anders maar alleen topics verwijderen uit persoonlijk. Zodat als mensen iets persoonlijks over wat voor onderwerp dan ook willen plaatsen dat het in die pijler komt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Burgemeester Yvette zo 4 nov 2012 - 6:56

Ons beleid is om topics met persoonlijke info gewoon te verwijderen op verzoek, maar de nieuwe burgemeesters zijn pas net aan het werk en ze willen soms dingen met ons overleggen voor ze iets doen.

Burgemeester Yvette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 307
Punten : 321
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sluiten van topics Empty Re: Sluiten van topics

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum