Verschil tussen Quinny Zapp?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verschil tussen Quinny Zapp?
Hoi,
Wij willen dit weekend een Quinny Zapp gaan kopen voor onze zoon. Maar nu kom ik op internet modellen van verschillende jaren tegen. Weten jullie of er bijvoorbeeld verschil is tussen de Zapp van 2012 en 2013? Of is er meestal alleen kleur verschil? Alvast bedankt.
Wij willen dit weekend een Quinny Zapp gaan kopen voor onze zoon. Maar nu kom ik op internet modellen van verschillende jaren tegen. Weten jullie of er bijvoorbeeld verschil is tussen de Zapp van 2012 en 2013? Of is er meestal alleen kleur verschil? Alvast bedankt.
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Re: Verschil tussen Quinny Zapp?
Zo vaak gelezen... Maar niemand weet het :-( ik kan het op internet helaas ook niet vinden.
Mama_1987- Fluisteraar
Als je het op Google in typt dan krijg je wel reacties op forums van mensen die zeggen dat het alleen de kleur is. Bij de zapp extra zit wel verschil.
Anders moet je gewoon naar een babyzaak gaan de kunnen je vast wel helpen denk ik.
Anders moet je gewoon naar een babyzaak gaan de kunnen je vast wel helpen denk ik.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Volgens mij is er alleen een verschil in de gewone zapp en de zapp extra. Bij de laatste kan de rugleuning ook plat, dat kan bij de quinny zapp niet.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij alleen de kleuren en dan de gewone en de extra.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel voor de reacties. Misschien dat we er toch 1 van marktplaats kopen, een zo goed als nieuwe.
Mama_1987- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Quinny zapp of quinny zapp extra?
» Quinny zapp
» quinny zapp xtra
» quinny zapp vraag
» Quinny Zapp op fiets
» Quinny zapp
» quinny zapp xtra