'het domme vragen topic'
+123
Esmee
Shisha
Bimbam
Funk
Sun88
Jelin
Vixen
mauwmauw
-Ieniemienie-
Razz
Lot
Pineco
Annemie
Emmayes
loesje
M-G
Schism
Exogenesis
ekjir@M
Twellie
Ella
Frummeltje
Dikkie Dik
Caroow
Zenna
Minx
bolus26
Pink!
Ilovethe90s
NoMercy
Jade
Rush
sanne-84
Mrs. Jansen
M@niek
Pompoen
Blue flower
Highway
Pommes
June
love
Charles
Laced
Jasmine
nillis
Manderijn
Linda
Fiwen
Novalee
Wennes
lente
iloverose
Monnie
slaatje
Dille
Puggle
_Nina
Jazzlyn
red rose
mystery mom
_Lana_
MamaDaan
Sophiee
Parel
Pandora
koNijntje
Clapperdie
SparklingEyes
smooch
Sylvana
Printje
Roos
kwak
Sanne
Theeleut
SarahKey
Jezzie
Roodkapje
Aimee
*Troela*
Bloem86
L!ND@
_Mashimaro_
TukTuk
Alex
Aagje!
teletascha
Vlinderrr
Pien
Shy
Papillio
Muppetje
tweeling
Darius
Annie24
Tania
Sneeuwvlok
Liadan
Slakje
MAS
Thunder
Viva
Dora
RiLiJu
Ayla
Rouge
Didi
Lejow
Supertalentje
PiP
Mida4you
CCC
Floor
studiebol
Kat1980
Poisongirl
Happydobby
Paper Crown
Star007
Steep
Susan
mickey
Teddyaapje
127 plaatsers
Pagina 29 van 38
Pagina 29 van 38 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 38
Re: 'het domme vragen topic'
Ja, na bereiden wel. Tenminste, ik heb er nog niks van gekregen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb ook een domme vraag.
Als mijn dochter een plasluier had dan veegde ik alles schoon met een zwitsaldoekje. Maar doe je dat bij een jongen ook? Moet ik dan z'n piemeltje schoonmaken? Ik veeg er nu steeds een beetje omheen, maar dat lijkt me zo onzinnig.
Als mijn dochter een plasluier had dan veegde ik alles schoon met een zwitsaldoekje. Maar doe je dat bij een jongen ook? Moet ik dan z'n piemeltje schoonmaken? Ik veeg er nu steeds een beetje omheen, maar dat lijkt me zo onzinnig.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Ik heb ook een domme vraag.
Je kunt zn piemeltje gewoon mee poetsen.
Ik moet zeggen dat ik hem niet met een plasluier schoon poets, doordat het nat blijft krijgt hij irritatie onder zn piemeltje en balletjes, ik moet het dan altijd ook droog maken met een hydrofiele doek.
Ik was hem 's morgen met water en na een poepluier poets ik alles schoon en droog ik af (hij poept meestal 3x per dag) en 's avonds douchen of in bad.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik deed wel altijd even een doekje erover heen.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
lente schreef:Mag je diepvriesgroenten na het bereiden weer invriezen (als hapje dus)?
Ik heb dat dus met vlees/vis.
Wij kopen bijv kip met de wekelijkse boodschappen wat we gelijk invriezen. Als ik nasi maak dan haal ik de kip uit de vriezer en bereid ik het. Soms is het zoveel dat ik een portie eigenlijk in wil vriezen, maar dan vries je het 2x in. Al is het dan wel goed verhit geweest
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Linda schreef:Ik heb ook een domme vraag.
Ik veegde het altijd wel even, en droogde het na met een hydrofiel. Nu doe ik het niet elke keer meer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Als je vlees rauw invriest, vervolgens bereid en dan weer invriest dan kan het prima
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ilovethe90s schreef:Als je een kindje krijgt heb je dan naast de box en het bedje ook nog een wieg nodig? Zoja, wat is daar dan de toegevoegde waarde van?
Wij hadden een wieg. De familiewieg, waar ik zelf bijna 31 jaar geleden ook in heb gelegen. Heel romantisch allemaal. Voor veul geld laten opknappen. Ik zou borstvoeding gaan geven dus helemaal ideaal zo'n wiegje naast je bed. L heeft er een weekje in gelegen en daarna hop in haar eigen ledikant: borstvoeding was mislukt en op onze kamer waren we elkaar alleen maar wakker aan het houden, dus dat was geen optie. Bij een volgend kindje zou ik het wiegje in haar/zijn eigen kamertje zetten en hopelijk er wel wat langer plezier van hebben. Ik vind het nu zo zonde van het geld.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
A heeft 4 maanden bij ons op de kamer geslapen ( niet vanwege bv) dus ik vond het een goede aankoop zo,n wieg. Wel hadden we een 2e handsje
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb ook een domme vraag: stel je vliezen breken net op het moment dat je onder de douche staat.. dan merk je daar helemaal niks van.. of wel? Of krijg je echt meteen weeen als dat gebeurt?
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Zenna schreef:Ik heb ook een domme vraag: stel je vliezen breken net op het moment dat je onder de douche staat.. dan merk je daar helemaal niks van.. of wel? Of krijg je echt meteen weeen als dat gebeurt?
Op het moment zelf zul je het waarschijnlijk niet merken, al voelen de meeste wel iets knappen. Maar je zult het daarna wel merken doordat je kleine beetjes blijft verliezen. Het hoofdje van de baby werkt als een soort stop. Dus je verliest niet alles in 1x
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Dora schreef:Zenna schreef:Ik heb ook een domme vraag: stel je vliezen breken net op het moment dat je onder de douche staat.. dan merk je daar helemaal niks van.. of wel? Of krijg je echt meteen weeen als dat gebeurt?
Op het moment zelf zul je het waarschijnlijk niet merken, al voelen de meeste wel iets knappen. Maar je zult het daarna wel merken doordat je kleine beetjes blijft verliezen. Het hoofdje van de baby werkt als een soort stop. Dus je verliest niet alles in 1x
Ah oké bedankt! Ik moest er eigenlijk aan denken door het verhaal van pc. Die verloor volgens mij een stortvloed aan vruchtwater...
Zenna- Fluisteraar
Als je redelijk warm doucht voel je het echt wel. Je vruchtwater is nl niet warmer dan 37 graden
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik verloor zo veel, eerst een hele plons in bed, toen een plons naast bed, een sloot richting de badkamer en het bleef nog een hele tijd lopen. En ze waren aan de bovenkant gescheurd, die vliezen, dus later moest de vk het nog een keer doorprikken en toen kwam er nog een golf. Als je staat te douchen merk je het echt wel hoor!
Mijn weeën begonnen vrij vlot nadat mijn vliezen waren gebroken..
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Ik verloor zo veel, eerst een hele plons in bed, toen een plons naast bed, een sloot richting de badkamer en het bleef nog een hele tijd lopen. En ze waren aan de bovenkant gescheurd, die vliezen, dus later moest de vk het nog een keer doorprikken en toen kwam er nog een golf. Als je staat te douchen merk je het echt wel hoor!
Oké Nou dan weet ik dat! Bij mij gebeurt het vast in bed of zo..
Zenna- Fluisteraar
Dat kan je gewoon laten liggen hoor, als het goed is ruimt de kraamzorg het op
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Dat kan je gewoon laten liggen hoor, als het goed is ruimt de kraamzorg het op
Oké.. en wanneer hadden jullie de eerste inwendige controle? (even los van de echo met 8 weken)
Zenna- Fluisteraar
Tijdens de bevalling bedoel je?
Toen ik een uur weeën had hebben we haar gebeld, ze was er toen na een klein half uur en heeft gelijk gevoeld. En ik denk dat er tijdens de bevalling een keer of 20 is getoucheerd.
Toen ik een uur weeën had hebben we haar gebeld, ze was er toen na een klein half uur en heeft gelijk gevoeld. En ik denk dat er tijdens de bevalling een keer of 20 is getoucheerd.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Tijdens de bevalling bedoel je?
Maar niet dat je voor controle bij de vk was en dat ze onverwachts wilde voelen?
Zenna- Fluisteraar
Zenna schreef:Caroow schreef:Tijdens de bevalling bedoel je?
Maar niet dat je voor controle bij de vk was en dat ze onverwachts wilde voelen?
Ja, met 33 weken omdat ik toen buikpijn had. Maar niet zonder aanleiding. Misschien als je overtijd loopt dat ze dan wel willen voelen, dat weet ik niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Zenna schreef:Caroow schreef:Tijdens de bevalling bedoel je?
Ja, met 33 weken omdat ik toen buikpijn had. Maar niet zonder aanleiding. Misschien als je overtijd loopt dat ze dan wel willen voelen, dat weet ik niet.
Oke dan ben ik weer volledig op de hoogte! Bedankt!
Zenna- Fluisteraar
Zenna schreef:Ik heb ook een domme vraag: stel je vliezen breken net op het moment dat je onder de douche staat.. dan merk je daar helemaal niks van.. of wel? Of krijg je echt meteen weeen als dat gebeurt?
Let wel de meeste bevallingen beginnen niet door gebroken vliezen, maar met weeën. Mijn vliezen zijn bij 7cm in ziekenhuis door de vk gebroken.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Hoeveel drinken/vocht 'moet' een kindje per dag binnen krijgen?
We zijn hier een beetje aan schuiven met het schema, en denk dat we naar 3 flessen (180+6) gaan.
Daarnaast krijgt ze 's ochtends fruit en eind van de middag groente.
Moet ik nog extra vocht aanbieden? Water? Thee? In wat voor beker? Of in het flesje?
En als ik toch bezig ben haha, wanneer gaven jullie ook vlees/vis en rijst/pasta?
M. krijgt nu 1 soort groente, en vaak wat aardappel. Maar is dat voldoende als maaltijd?
Oja, en wanneer zijn jullie begonnen met brood? Gewoon een korstje om op te sabbelen? Hoelang duurde
het voordat je kindje goed brood at?
We zijn hier een beetje aan schuiven met het schema, en denk dat we naar 3 flessen (180+6) gaan.
Daarnaast krijgt ze 's ochtends fruit en eind van de middag groente.
Moet ik nog extra vocht aanbieden? Water? Thee? In wat voor beker? Of in het flesje?
En als ik toch bezig ben haha, wanneer gaven jullie ook vlees/vis en rijst/pasta?
M. krijgt nu 1 soort groente, en vaak wat aardappel. Maar is dat voldoende als maaltijd?
Oja, en wanneer zijn jullie begonnen met brood? Gewoon een korstje om op te sabbelen? Hoelang duurde
het voordat je kindje goed brood at?
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Zenna schreef:Dora schreef:Zenna schreef:Ik heb ook een domme vraag: stel je vliezen breken net op het moment dat je onder de douche staat.. dan merk je daar helemaal niks van.. of wel? Of krijg je echt meteen weeen als dat gebeurt?
Ah oké bedankt! Ik moest er eigenlijk aan denken door het verhaal van pc. Die verloor volgens mij een stortvloed aan vruchtwater...
Ik ook hoor, met als in en film haha. PATS! Daar gingen m'n vliezen en daar stond ik dan, in de slaapkamer op een doorweekte vloerbedekking.
Maar goed, dat het zo gaat komt volgens mij niet heel veel voor, iig niet vanuit het niets, het is bij ook eerst begonnen met weeën.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Ik had het geluk dat ik op een grote badhanddoek met daaronder een vuilniszak op de bank zat, want bij mij braken mijn vliezen ook zomaar zonder voorteken. Anderhalf uur later begonnen de weeën.
Frummeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 50
Punten : 54
Registratiedatum : 19-01-13
Pagina 29 van 38 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Domme vragen topic
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
» flesvoeding-vragen-topic
» Het ik ben zwanger en wil domme vragen stellen topic.
» Het domme vragen en handige antwoorden topic
» Borstvoedings(vragen) topic!
Pagina 29 van 38
Permissies van dit forum: