Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Fotoshoot

+15
Thunder
Benthe
Poisongirl
TGR
MissD
Rush
Ugly Betty
Happydobby
Burn
LMCurious
Printje
Muis
Toet
Teddyaapje
Mamsie
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

n.a.v. Fotoshoot - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Fotoshoot

Bericht  TGR di 13 maa 2012 - 2:15

Het is een mooie foto! Ik zou zelf nooit foto's van mezelf in een lijstje in huis willen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mamsie di 13 maa 2012 - 2:23

thxz meiden,

Ik ben er nog niet over uit. Misschien idd de tepel weg laten halen of gewoon zo laten en dan op de slaapkamer.

TGR, ja ik zou ook nooit een gewone foto van mijzelf inlijsten ofzo maar deze gaat voor mij echt om mijn buik en de weet dat daar mijn 3 kinderen in gezeten hebben. Misschien is dat ook meteen een reden om hem maar in de slaapkamer te doen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LMCurious di 13 maa 2012 - 2:48

ik zou ook kijken of je de foto kunt bewerken dat het minder strakke lijnen worden, alsof er een waas overheen valt ofzo. Dan eventueel de tepel iets bewerken, en dan vind ik het zeker wel kunnen. Het is een hele mooie foto. En snap wel dat je overweegt hem in de kamer op te hangen. Maar zo als hij nu is, vind ik het net over het randje.

Edit: ls ik heel scheel kijk, ( :shock: ) en het meer een silhoutte word, zoals iemand al zei vind ik hem supergaaf voor in de woonkamer hoor!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Poisongirl di 13 maa 2012 - 3:06

Wow! wat een mooie foto! Ik vind het zelf wel kunnen voor in de woonkamer... Maar als je je daar niet prettig bij voelt zou ik hem in elk geval in de slaapkamer ophangen!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Benthe di 13 maa 2012 - 3:14

Ik vind het een prachtige foto en ik zou hem niet bewerken zodat de tepel niet te zien is. Ik zou hem gewoon groot laten afdrukken en dan zien waar je het ophangt. Ik vind het prima in de woonkamer kunnen hoor, volgens mij let ook niet iedereen op wat er aan je muren hangt en zeker kinderen niet, en anders ook geen probleem toch? Mocht je het zelf toch minder fijn vinden, dan kun je het alsnog verhuizen. Of je hangt het in de gang of bij de trap of zo, dan zie je het toch nog vaak, maar wordt niet je visite er direct mee geconfronteerd.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Thunder di 13 maa 2012 - 3:17

Ik zeg: ophangen die hap! T.im heeft een vriendje op school waar hij minstens 1x per week speelt en ook zij hebben zo'n soort foto in de kamer hangen. Ik heb T.im, maar ook andere kinderen die daar spelen, er nog nooit over gehoord.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie di 13 maa 2012 - 3:18

Dat is misschien wel een goed idee! Als je de trap op loop dat je er dan recht tegen kijkt.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 8:44

Ik zou de tepel absoluut niet eraf fotoshoppen. Die geeft de foto juist zijn charme! Ik zou hem zowiezo een grote canvas bestellen, en dan gewoon eens door het huis gaan lopen waar je hem neer gaat hangen. Wie weet staat hij prachtig in de woonkamer! En je hoeft je nergens voor te schamen, prachtig!

Gast
Gast

Bericht  Joss1 di 13 maa 2012 - 8:59

Ik wilde alleen maar even zeggen dat ik de foto echt prachtig vind!
Joss1
Joss1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 21:59

Het is een super mooie foto en ik zou hem gewoon ophangen!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 22:12

Oh shit ik heb de foto gemist! Wil je 'm nogmaals plaatsen of pm'en?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bolleke di 13 maa 2012 - 23:24

Benthe schreef:Ik vind het een prachtige foto en ik zou hem niet bewerken zodat de tepel niet te zien is. Ik zou hem gewoon groot laten afdrukken en dan zien waar je het ophangt. Ik vind het prima in de woonkamer kunnen hoor, volgens mij let ook niet iedereen op wat er aan je muren hangt en zeker kinderen niet, en anders ook geen probleem toch? Mocht je het zelf toch minder fijn vinden, dan kun je het alsnog verhuizen. Of je hangt het in de gang of bij de trap of zo, dan zie je het toch nog vaak, maar wordt niet je visite er direct mee geconfronteerd.

Ik heb de foto niet gezien (helaas!) maar ik zou hem dan gewoon ergens anders in huis ophangen inderdaad. Niet direct in de woonkamer, maar in de slaapkamer zie je hem inderdaad niet, en komt het niet tot zijn recht. Maar in een gang, of ergens anders hangt hij vast mooi. En valt het misschien voor andere mensen niet eens op!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  LMCurious wo 14 maa 2012 - 0:16

Zomersproetjes schreef:Ik zou de tepel absoluut niet eraf fotoshoppen. Die geeft de foto juist zijn charme! Ik zou hem zowiezo een grote canvas bestellen, en dan gewoon eens door het huis gaan lopen waar je hem neer gaat hangen. Wie weet staat hij prachtig in de woonkamer! En je hoeft je nergens voor te schamen, prachtig!

Als foto op zich vind ik dat je gelijk hebt. Maar als vriendjes van de jongen zien dat dat mamsie is vind ik dat toch wel net te ver gaan hoor. Bij mij in huis zou ik hem ook zo op hangen, das duidelijk dat ik dat niet ben. Maar van jezelf vind ik dat toch net ff anders overkomen. Ze komen natuurlijk toch een keer op de leeftijd dat die dingen gevoeliger komen te liggen. Of dat er grappen gemaakt gaan worden. Ik vind naakt in huis nog wel iets anders, dan jijzelf naakt in de woonkamer. Vind dan bij de trap ofzo toch weer anders overkomen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rouge wo 14 maa 2012 - 0:41

Ik vind het een hele mooie foto, maar zou er zelf niet voor kiezen het in de woonkamer te hangen (eerder op de bovenverdieping). Dan zou ik bv de foto die je als avatar hebt eerder in de woonkamer hangen. Ik vind die andere zelf nogal 'intiem' en zou me ongemakkelijk voelen als er bv wat minder bekend bezoek is die steeds naar mn borsten gaan staren op zo'n foto. Tepel eraf shoppen zou ik ook niet doen want een borst is nou eenmaal niet tepelloos.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Mamsie wo 14 maa 2012 - 1:30

Nog even dan voor marin. (ik heb hem net aan G laten zien en hem viel de tepel niet eens op, hij vindt de kleur maar raar)

Laatst aangepast door Mamsie op wo 14 maa 2012 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Marin wo 14 maa 2012 - 3:34

Mamsie schreef:Nog even dan voor marin. (ik heb hem net aan G laten zien en hem viel de tepel niet eens op, hij vindt de kleur maar raar)

Hahaha hij heeft wel een beetje gelijk, dat is niet mama's normale kleur Wink

Maar nee, ik vind het een erg mooie foto en die tepel zit gewoon waar ie hoort te zitten, dus lekker laten zitten. Maar vind het inderdaad niet iets voor in de woonkamer. Anders zit je bezoek misschien toch met een kopje thee er naar te staren en is toch wel beetje vreemd misschien. Slaapkamer kan dan wel weer prima.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud