Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoshoot met baby

+6
Snoes
sanne-84
munk
Teddyaapje
red rose
Caroow
10 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Fotoshoot met baby

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 0:53

Over 2 weken hebben we een fotoshoot en ik wil natuurlijk graag andere foto's dan een huilende R, een stressende Caroow en een paniekerige vader.

Hoe zorg ik dat R er een beetje leuk op komt?

En wat zal ik met zijn haar doen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  red rose do 16 mei 2013 - 0:59

Ik ben heel benieuwd, wij willen binnenkort ook graag een fotoshoot doen. We wilden eerst graag een new born shoot doen, maar dat vond ik toch wat te veel omdat je dat eigelijk binnen 2 weken na de geboorte moet doen.
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Teddyaapje do 16 mei 2013 - 1:16

Staat de tijd al vast? Ik zou in de gaten houden op welk moment je kindje het rustigst is. Misschien kun je net van te voren (of ter plekke) voeden. Wij hebben eigenlijk geen foto's van de bv wat ik achteraf wel jammer vind, misschien een idee om dit ook te laten vastleggen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Caroow do 16 mei 2013 - 1:23

Ik heb al wel bv foto's. Ik denk dat ik hem van te voren idd nog even wat geef en een flesje meeneem. Live voeden daar is niet handig, ik moet zelf ook op de foto en ik wil dat liever zonder vlekken.

De tijd staat al vast, en het enige moment dat R standaard huilerig is is rond 7/8 uur 's avonds. De shoot is in de ochtend, dus hopelijk heeft hij geen ochtendhumeurtje die dag.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  munk do 16 mei 2013 - 1:34

Wat het beste werkt is vooral zelf rustig blijven, dan is R dat waarschijnlijk ook. Mocht R. gaan huilen laat dat dan gewoon gebeuren, ik geef ouders altijd volop de gelegenheid om het kind te troosten en te voeden (ik plan deze shoots dan ook altijd ruim in qua tijd).
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  sanne-84 do 16 mei 2013 - 2:20

Wij hebben een newbornshoot gedaan, en E was voor die dag nog niet huilerig, maar die middag natuurlijk wel. Hebben slapend 1 'pose' (wel van verschillende afstanden foto's) daarna 1 wakker en daarna was het huilen. Nog wat gevoed en een paar foto's bij mama of papa, maar toch al snel weer huilen. Daar kun je niks aan doen helaas, vond dat erg jammer. Toen maar aangekleed, en in rompertje nog een paar foto's in dezelfde houding, en toen was het echt op bij E..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Snoes do 16 mei 2013 - 6:19

munk schreef:Wat het beste werkt is vooral zelf rustig blijven, dan is R dat waarschijnlijk ook. Mocht R. gaan huilen laat dat dan gewoon gebeuren, ik geef ouders altijd volop de gelegenheid om het kind te troosten en te voeden (ik plan deze shoots dan ook altijd ruim in qua tijd).
Dat hebben wij bij jou echt als ontzettend fijn ervaren! Wetende dat er geen tijdsdruk was en dat je alle tijd voor ons nam.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  bolus26 do 16 mei 2013 - 7:03

Wij gingen toen A 6 weken was.ze was heel chagrijnig toen we erheen reden dus vreesde het ergste. Maar door alle lampen en flitsen was ze helemaal afgeleid en ging het prima! Foto.s zijn ook erg mooi geworden.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Shopaholic do 16 mei 2013 - 7:05

Zorgen dat ie een volle buik heeft. Fotoshoot met baby 394967
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  munk do 16 mei 2013 - 8:37

Snoes schreef:
munk schreef:Wat het beste werkt is vooral zelf rustig blijven, dan is R dat waarschijnlijk ook. Mocht R. gaan huilen laat dat dan gewoon gebeuren, ik geef ouders altijd volop de gelegenheid om het kind te troosten en te voeden (ik plan deze shoots dan ook altijd ruim in qua tijd).
Dat hebben wij bij jou echt als ontzettend fijn ervaren! Wetende dat er geen tijdsdruk was en dat je alle tijd voor ons nam.

Lief van je!

Carrow, tip! Neem accessoires mee zoals je geboortekaartje (soms, niet altijd) kan dit leuk in een foto verwerkt worden.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Printje do 16 mei 2013 - 8:41

Hier ging het ook niet meteen geweldig. N huilde nooit maar dacht toen na een paar foto's joh ik ga eens lekker huilen. Een paar foto's waren uiteindelijk wel leuk omdat ze het ok allemaal wel erg interessant vond maar uiteindelijk zijn we nog een andere keer terug geweest.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Silke do 16 mei 2013 - 8:45

Toen mijn zoon 3 maanden was, hadden we een shoot met de hele familie. Dat duurde superlang en mijn zoon staat dus huilend op alle foto's. Ik had ook het idee dat de fotografe ook niet zo goed wist wat ze ermee aan moest, ze werd heel zenuwachtig en wij daardoor ook, waardoor hij nog onrustiger werd. Een tip is dus om zelf rustig te blijven.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot met baby Empty Re: Fotoshoot met baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum