Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fotoshoot Prenatal

+3
Happydobby
Laced
Bluestar
7 plaatsers

Ga naar beneden

Fotoshoot Prenatal Empty Fotoshoot Prenatal

Bericht  Bluestar do 25 okt 2012 - 2:50

Heeft iemand wel eens een fotoshoot bij de Prenatal gehad? Ik was daar net, en werd aangepsproken of we dit wilden. Natuurlijk gedaan. Maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen. Waren de foto's leuk gelukt? Was de kwaliteit goed?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Fotoshoot Prenatal Empty Re: Fotoshoot Prenatal

Bericht  Laced do 25 okt 2012 - 2:56

Ja, ik vond het helemaal niets! Wij werden ook aangesproken bij de Prenatal, waarna er direct wat foto's gemaakt werden van onze zoon. Een week later mochten wij de foto's komen bewonderen, maar ik vond het echt helemaal niets. Daarnaast vroegen ze ook nog eens de hoofdprijs..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bluestar do 25 okt 2012 - 3:04

De prijzen had ik idd al gezien, maar dacht als het nou heel mooi en leuk is... Wil ik er misschien wel een paar.
Jammer!!
Nog meer ervaringen?
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Bericht  Happydobby do 25 okt 2012 - 3:17

Ik heb ze eens laten maken, maar mijn buurmeisje werkte daar dus ik kreeg de sleutelhanger en een overzicht met maar 5 foto's. Ben dus zelf niet naar de ophaaldag gegaan. De foto's waren niet zo leuk. M had ook niet gelachen. De fotograaf was wel een leuke knul smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Supertalentje do 25 okt 2012 - 6:43

Staan zij ook bij de V&D? Ik heb een zo'n babyshoot firma gegoogled en veel mensen waren ontevreden, dus ik heb het nooit gedaan.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  studiebol do 25 okt 2012 - 6:45

Supertalentje schreef:Staan zij ook bij de V&D? Ik heb een zo'n babyshoot firma gegoogled en veel mensen waren ontevreden, dus ik heb het nooit gedaan.

V&D heeft toch een eigen fotostudio? Wij hebben daar foto's laten maken(gratis) was leuk, die meiden deden het ook leuk.. maar de foto's waren echt TE duur.. dus ik heb alleen de gratis foto Fotoshoot Prenatal 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Supertalentje do 25 okt 2012 - 6:51

studiebol schreef:
Supertalentje schreef:Staan zij ook bij de V&D? Ik heb een zo'n babyshoot firma gegoogled en veel mensen waren ontevreden, dus ik heb het nooit gedaan.

V&D heeft toch een eigen fotostudio? Wij hebben daar foto's laten maken(gratis) was leuk, die meiden deden het ook leuk.. maar de foto's waren echt TE duur.. dus ik heb alleen de gratis foto Fotoshoot Prenatal 561177

Ow, kan best hoor. Je hebt ook een bedrijf dat foto's maakt bij V&D op vastgestelde data en volgens mij staan zij ook bij Prenatal (en ik las ook bij AH, maar ik heb ze bij ons nog nooit gezien) en dat is niet van V&D zelf. Ik kom alleen ff niet op de naam...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Mama_1987 do 25 okt 2012 - 6:54

Supertalentje schreef:
studiebol schreef:

Ow, kan best hoor. Je hebt ook een bedrijf dat foto's maakt bij V&D op vastgestelde data en volgens mij staan zij ook bij Prenatal (en ik las ook bij AH, maar ik heb ze bij ons nog nooit gezien) en dat is niet van V&D zelf. Ik kom alleen ff niet op de naam...

Bell Photo bedoel je denk ik. Ze staan ook weleens bij Hema.
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:14

ik heb laatst foto`s van F bij de C1000 laten maken, nou ze zijn echt niet mooi. Ook de gratis foto was de lelijkste eruit pfff.

Gast
Gast

Bericht  Bluestar do 25 okt 2012 - 7:41

Hhhmmm,, dan vrees ik dat er niet veel bijzonders bij zit als ik het zo lees.
Bij de V&D had ik wel goede ervaringen, maar die zijn nog wel een stukje duurder.
Ach, anders alleen de gratis verzamel foto en sleutel hanger, dan weet ik dat ik het een volgende keer niet meer doe....Very Happy
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Bericht  ekjir@M do 25 okt 2012 - 8:10

Bij de supermarkt hier in de buurt hebben ze van Kids Profi foto´s gemaakt. Niet alle foto´s zijn even mooi maar de meeste zijn wel mooi.

Het is dan alleen zo jammer, het pakket kost € 99,- en dan hebben ze er 2 canvasdoeken van 40x40 en 1 canvasdoek van 60x60 met een zesluik die je er nog bij kan bestellen dan kost het totaal € 199,-... En dan neem ik het pakket van € 199,- maar want anders ben ik bang dat ik er later weer spijt van krijg dat ik die canvasdoeken niet mee heb genomen.

Maar ff serieus 199 euro :O

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bluestar vr 26 okt 2012 - 4:26

Ja, dat is hier ook zo duur las ik.... Ik ga van te voren maar goed bedenken hoeveel ik uit wil geven mocht er wat leuks tussen zitten Fotoshoot Prenatal 827601
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 4:38

Ik heb geen idee waar het bij Prenatal van is...
Een paar jaar geleden heb ik van H. foto's laten maken bij Bell Photo in de V&D. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd!

Je betaalt je een ongeluk en wat doen ze ervoor... Weinig tot niks! Ze bewerken de foto's niet ofzo.
1 Foto was helemaal scheef genomen en op 1 foto had H. een beetje een snottebel.
Voor 70.- (voor 2 foto's) hadden ze die best mogen wegshoppen lijkt me Fotoshoot Prenatal 394967
Ik doe het echt nooit meer. Voor dat geld laat ik Wolletjes wel komen Fotoshoot Prenatal 281626781
11 november komt ze ook weer en die foto's zijn echt véél mooier. (én bewerkt)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 4:44

watermeloen geloof dat ik daar ook foto`s heb laten maken hier bij de C1000, ik vond ze niet mooi van F en inderdaad erg duur. Maar ze had alle maten foto`s al bij + de canvasdoeken en ik wilde ze niet. Maar dat is dan toch weggegooid geld want ik wil ze niet en hun hebben ze al bedrukt. (nu weet ik waarom die kosten van alles zo hoog is)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 4:52

Klopt! Ik vind dat ook zo raar. Als ze de prijzen een stuk omlaag zouden gooien zouden meer mensen de foto(s) alsnog kopen. Ookal zijn ze dan niet héél mooi.

Hier komen ze ook regelmatig in de AH.
Dat heb ik 1x met H gedaan en daar was best een grappige foto uitgekomen.
Die heb ik toen in 15x18 (of wat is die maat...) gekocht en een velletje "pasfoto's".
Na de shoot bij V&D ben ik eens gaan googlen en toen kwam ik echt véél slechte verhalen tegen.
Volgens mij had Alex van hier er ook geen goeie ervaringen mee.

Nee hoor, hier mag Wolletjes de kindjes vastleggen maar naar zo;n fotostudio ga ik echt niet meer.
Die meiden hadden geen enkel geduld met H. en of ze niet even wilde lachen.
Ja, leg dat maar uit aan een baby van 6 maanden Fotoshoot Prenatal 878948377

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 4:54

Wat ik ook raar vond was dat ze F al in een aantal posities wilden leggen (en hij werkte natuurlijk weer niet mee) maar dat ziet er dan toch ook zo onnatuurlijk als iets uit.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: